autokoulu

pian 18v.

Onko kokemuksia kylän autokouluista? Onko toinen parempi ja mitkä hinnat?

19

2149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä kylästä...

...niin täällä ei oo ku yks autokoulu. Valitte siitä!

• pian 18v.

Eikö täällä ole Hämeenkyrön autokoulu Kyröskoskella ja Autokoulu MA-KE tvh.n entisillä talleilla.

• heavy tyres

autokouluja ompi kaksi. mielestäni siitä voi jo valita. :)

• KORTTI ON

....miksi muuten inssii ei ajeta Treella vaan Ikaalisissa?
      Mä olen korttini ajanut hiukan pienemmässä kaupungissa ja inssin pal suuremmassa kaupungisssa, jossa "haasteita" todel paljon enemmän kuin jossaki pikkukaupungis.

Ymmärrän, et Ikaalinen on kaupunki mutta kyllä inssin paikka olis Treella!

Saatan nyt tietysti jonkun mielest olla aivan väärässä....mut itse koin erittäin haastavana isomman kaupungin!

• pikkasen parempi kuski

kuin muut? Eihän maalla korttinsa ajaneet osaa ajaessaan käyttää kuin maalais järkeä, sitä haluttua tavaraa mitä sulla ei taida olla.

• KORTTI ON
        pikkasen parempi kuski kirjoitti:

kuin muut? Eihän maalla korttinsa ajaneet osaa ajaessaan käyttää kuin maalais järkeä, sitä haluttua tavaraa mitä sulla ei taida olla.

....Ei ole missään nimessä tämä asia siitä kiinni!

Esitin luultavasti asiani liian kärkkäästi!!

Mutta olen vain ihmetellyt!!

Tuskin olen sen parempi.....mietin vain sitä, et onhan isommassa kaupungissa enemmän jotakin mitä ei pikkukaupungissa ole!

PYYDÄN ANTEEKSI!

• sinne kaupunkiin ehdi
        KORTTI ON kirjoitti:

Tuskin olen sen parempi.....mietin vain sitä, et onhan isommassa kaupungissa enemmän jotakin mitä ei pikkukaupungissa ole!

PYYDÄN ANTEEKSI!

ajeleen kun on hankkinut sitä ajokokemusta ja rutiinia rauhallisemmassa paikassa. Inssi ajetaan varmaan sen takia ikaalisissa koska se on lähellä ja sieltä löytyy myös katsastusasema inssiä varten. Itse ajoin siellä eikä ole yhtään harmittanut

• pyydä anteeksi
        KORTTI ON kirjoitti:

PYYDÄN ANTEEKSI!

sillä puhuit ihan asiaa, mutta täällä on aina noita jotka haluavat venkoilla oli asia sitten mikä tahansa. Ajetaanhan täältä muutenkin Tampereelle autokoulun aikana että saadaan vähän kokemusta kaupunkiajosta. Niin miksei yhtä hyvin inssi voitaisi ajaa siellä. Joten ei kannata pyydellä näillä palstoilla anteeksi, sillä monet nauttivat siitä kun joku alistuu niin tekemään. Ainakin Hämeenkyröläiset. Nosta häntä pystyyn vaan.

• Yimpo
        pyydä anteeksi kirjoitti:

sillä puhuit ihan asiaa, mutta täällä on aina noita jotka haluavat venkoilla oli asia sitten mikä tahansa. Ajetaanhan täältä muutenkin Tampereelle autokoulun aikana että saadaan vähän kokemusta kaupunkiajosta. Niin miksei yhtä hyvin inssi voitaisi ajaa siellä. Joten ei kannata pyydellä näillä palstoilla anteeksi, sillä monet nauttivat siitä kun joku alistuu niin tekemään. Ainakin Hämeenkyröläiset. Nosta häntä pystyyn vaan.

Muiden poiketesta aiheesta palautan sen oikealle tielle. Itse ajoin korttini Autokoulu MA-KE:n kanssa ja mielestäni se oli oikein hyvä paikka suorittaa se. Huumorintajuinen opettaja, oppitunneissa ja ajoharjoitteissa joustavuutta, sekä positiivinen ilmapiiri. Hämeenkyrön autokoulusta olen kuullut puhuttavan, että opettaja harrastaa hieman piilovittuilua ja kortin saanti voi venähtää joksenkin.

• mieltä ja
        Yimpo kirjoitti:

Muiden poiketesta aiheesta palautan sen oikealle tielle. Itse ajoin korttini Autokoulu MA-KE:n kanssa ja mielestäni se oli oikein hyvä paikka suorittaa se. Huumorintajuinen opettaja, oppitunneissa ja ajoharjoitteissa joustavuutta, sekä positiivinen ilmapiiri. Hämeenkyrön autokoulusta olen kuullut puhuttavan, että opettaja harrastaa hieman piilovittuilua ja kortin saanti voi venähtää joksenkin.

samaa mieltä, ja suosittelen autokoulu MA-KEA sinulle. todella mukava,puhelias, rento ja huumorintajuinen opettaja. Todella tyytyväinen itse:)

• kuitenkin ole
        pyydä anteeksi kirjoitti:

mun asia onko se häntä pystyssä mulla vai ei...?Sille nyt sattuu oleen käyttäjäkin että..

• juu juu
        mieltä ja kirjoitti:

samaa mieltä, ja suosittelen autokoulu MA-KEA sinulle. todella mukava,puhelias, rento ja huumorintajuinen opettaja. Todella tyytyväinen itse:)

Kylläpä haiskahtaa että kirjoittaja on itse omistaja.Pitäisi oma kehullakin olla rajaa!!!

• Hönö 131

Kyllä se Ketola on kaikesta paras;)

• ...ToYoTa...

Autokoulun opena vai jossain muussa asiassa? ;) Olen tavannut hänet viimeksi 15-16 vuotta sitten ja ainakin silloin oli mitä mukavin kaveri varsinkin viihteellä ollessaan ;)
        Kertokaahan kaverille terveisiä, jos näette ;)

• Huonopaikka

Ikaallisten inssi suostui vasta turpasauna uhkailun jälkeen hyväksymään inssini. Väitti että en pysähtynyt stopmerkin edessä... Saatanan pelle vittuili koko matkan. Ei siinä on sen näköinen että ennenkin saanut turpaan.

• kohtamummu

Ei kannata ajaa ajokorttia sitä kun ei tarvi, nyt oon 54 vuotias ja 4 kertaa kärähtänyt kortitta ajosta, kilometrejä tulee kuitenkin noin 30000 vuodes,

• bertta kysyy

Hai, mikä on autokoulu ?

• skipida

Reiskalle Kyröskoskelle vaan huippu-ukko =)

• pojanpoika1

Virossa käypänen EU kortti maksoi 320e oltiin lomalla syksyllä, aikaa meni reilu 2 viikkoo, tuliaisena vielä vuoden viinat sekä villisianlihat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16843
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4584
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2627
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1918
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1559
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      395
      1504
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1379
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      17
      1004
    10. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      992
    Aihe