olemme valinneet jo lapsellemme kummit, mutta toinen heistä ei pääse tulemaan, joten on siis valittava lisää (eikös kaksi täydy olla paikalla??).
ei osata päättää ketä valita. yksi ehdokkaista on vielä nuori (alaikäinen) ja sellainen "hulivili", joten en hänestä oikein tiedä (sukulainen). sitten olisi vaihtoehtona mieheni lapsuuden ystävä ja hänen vaimonsa, jonka kanssa itse olen ollut jonkin verran tekemisissä. he eivät kuitenkaan ole mitään parhaita kavereita. ja sitten viimeinen vaihtoehto olisi siskoni mies (siskoni on jo yhdelle lapsellemme kummina). mutta en tiedä sitten, jos he joskus eroaisivatkin tulisiko yhteys säilymään vai katkeaisiko kokonaan. tosiaan kun on siskoni mies, eikä periaatteessa meidän ystävämme, vaikka vanha tuttu onkin.
vaikeuksia valinnassa
kummikummikummi
1
559
Vastaukset
- sanotaan näin:
Jos kummit eivät pääse kastetilaisuuteen paikalle, vähintään kahden muun todistajan tulee olla läsnä kastetoimituksessa.
Eli valitse vaan kummiksi ne ketkä ajattelitkin. Se kummi joka ei pääse tulemaan, niin hänen tilallaan todistajana voi olla vaikka oma äitisi tai kuka vaan. Eli kummien ei tartte olla edes paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261758Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121187- 881002
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701