Alennuskoodeja

jenny78

Huomasin Pixmanian uusimpia alennuskoodeja etsiessäni, että www.alennuskoodi.fi sivustolla näyttäisi olevan kohtalaisen paljon alennuskoodeja eri verkkokauppoihin Suomessa ja ulkomailla

12

3858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa .

      koodien kirjoittamisista voi seurata melkoinen sotku ,
      voisin verrata vaikka viruksiin, en kyllä kirjoittaisi, niitä vähäisi perustein.
      ------------

      voipi/voiko lasku tulla sinulle
      ja tavara mennä koodin omistajalle,
      mitä sen selität ?

      • jona

        En ole kuullut että kenelläkään olisi ollut ongelmia alennuskoodien kanssa, nehän ovat aina verkkokaupan itsensä myöntämiä. Pixmania on esimerkki Suomeen aktiivisesti tavaraa myyvästä alennuskoodien suurkäyttäjästä. Esim. 300€ ostoksesta saa 7€ alennusta (http://www.alennuskoodi.fi/alennuskupongit/pixmania.html)


      • Sami Aaltonen
        jona kirjoitti:

        En ole kuullut että kenelläkään olisi ollut ongelmia alennuskoodien kanssa, nehän ovat aina verkkokaupan itsensä myöntämiä. Pixmania on esimerkki Suomeen aktiivisesti tavaraa myyvästä alennuskoodien suurkäyttäjästä. Esim. 300€ ostoksesta saa 7€ alennusta (http://www.alennuskoodi.fi/alennuskupongit/pixmania.html)

        Varo jos joudut jotain palauttamaan sinne ja haluat rahat takaisin pankkitilillesi (eikä sinne prkl säästöpossuun minne ne tunkevat ne rahat).

        Tilaisin tuossa joulukuun alussa Sapphire HD 4870 X2 2GB näyttiksen ja muuten pelitti hyvin, mutta peleissä oli tuommoista epämääräistä tökkimistä ja ynnä muuta häröä kortin kanssa (osa korjaantui uusilla ajureilla ja biossilla), mutta tuo pätkiminen/tökkiminen jäi jäljelle.

        Soitin sinne sanoin haluavani palauttaa tuotteen (siinä tammikuun alussa, odottelin noita ajureita jos niillä olisi korjaantunut), lähettivät lootan ja osoitetarrat mihin palauttaa ja oliko se DHL:n vai Ups:in joka nouti paketin.

        Siinä semmoinen kuukausi meni ja sitten tuli ilmoitus että rahat on palautettu tililleni. (24.2)

        Jippii, tarkastamaan tiliä ja ei siellä mitään rahaa ollut... tarkistin Visa:nkin, ei mittään.

        Kysyin asiasta heidän asiakaspalvelusta ja sanoivat että rahat ovat säästöpossutilillä.

        Katsoin sinne eikä ollut mahdollista manuaalisesti palauttaa rahojani takaisin tililleni.

        Kysyin asiasta muutaman päivän päästä ja vastaus oli:

        "Hei!

        Kiitos yhteydenotostanne.

        Kun tuote palautetaan Pixmaniaan 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, lähetämme uuden tuotteen tai palautamme rahat Pix Säästöpossu tilillenne. Valitettavasti rahojen palautus tilillenne ei ole mahdollista.

        Jos teillä on kysyttävää, älkää epäröikö ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

        Parhain terveisin,
        Pixmania Tiimi "

        Siinä rupesi vähitellen menemään hermo ja copy-pastetin heidän omilta sivuiltaan tuolta FAQ:ista:

        "Haluan tietoja tilaukseni takaisinmaksusta.

        Olet peruuttanut tilauksesi osittain tai kokonaan, ja olet saanut sähköpostitse tietoa takaisinmaksusta.
        Näet takaisinmaksuvaihtoehdot valitsemasi maksutavan perusteella (lista ei täydellinen):

        Online-pankkikorttimaksu:
        Olet maksanut Internetissä pankkikortilla, ja takaisinmaksu suoritetaan tilillesi 4 arkipäivän sisällä (mikäli summa veloitetaan tililtäsi välittömästi) tai 30 arkipäivän sisällä (mikäli summa veloitetaan tililtäsi myöhemmin).

        Pankkisiirto:
        Olet maksanut pankkisiirrolla, ja takaisinmaksu suoritetaan tilillesi 3 - 5 arkipäivän sisällä."

        Niin seuraava viesti oli tämmöinen:

        "
        Hei Sami!

        Kiitos yhteydenotostanne.


        Takaisinmaksua varten tarvitsemme kaikki seuraavat pankkitiedot:

        Pankkinne nimi

        Tilinhaltijan nimi

        Tilinumero.

        IBAN numero

        SWIFT numero

        Saatte kyseiset tiedot pankistanne.

        Jos teillä on kysyttävää, älkää epäröikö ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

        Parhain terveisin,

        Pixmania Tiimi "

        Sitten lähetin nuo tiedot sinne. (5.3)

        Seuraavana päivänä tuli tälläiset e-mailit:

        "Hyvä Sami Aaltonen,

        Koskien tilaustasi CCL087218507 ja siihen liittyvää takaisinmaksupyyntöä, olemme rekisteröineet seuraavat pankkiyhteystiedot:

        OSUUSPANKKI
        SAMI AALTONEN
        FIXXXXXXXXXXXXXXXX
        OKOYFIHH

        Välitämme takaisinmaksupyyntösi välittömästi laskentaosastollemme, joka laittaa tilisiirrolla hyvityksen tilillesi.

        Pyyntösi käsitellään mahdollisimman pian.

        Ystävällisesti..."

        "Hei Sami


        Kiitos yhteydenotostanne.

        Olen lähettänyt tietosi eteenpäin. Rahat pitäisi olla tililläsi ensi viikon puolella.

        Jos teillä on kysyttävää, älkää epäröikö ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

        Parhain terveisin,
        Pixmania Tiimi "

        Joo siinä odottelin sen viikon ja tuli sitten tarkastettua taa noi pankki- ja visatilit ja ei mitään.

        Kyselin heiltä asiaa ja vastaus oli:

        "Hei Sami!

        Kiitos yhteydenotostanne.


        Huomasin että rahasi oli siiretty Pixsäästöpossuun eikä tilillesi. Tein nyt siiron säästöpossusta tilillesi.


        Pahoittelen tapahtumaa.


        Jos teillä on kysyttävää, älkää epäröikö ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.


        Parhain terveisin,

        Pixmania Tiimi "

        Sitten seuraavana päivänä: (13.3)

        "Hei Sami!

        Kiitos yhteydenotostanne.


        Minun eilen tekemä pyyntö ei mennyt läpi eli rahan siirto pixsäästöpossusta tilillesi.


        Nyt voit itse käyttää tätä Pixsäästöpossua uuteen tilaukseen. tai voimme poistaa tämän Pixsäästöpossu tilisi ja lähettää tämän tuotteen uusiksi teille.


        Jos teillä on kysyttävää, älkää epäröikö ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.


        Parhain terveisin,

        Pixmania Tiimi "

        No, tuossa lähetin äsken ukaasin missä kerroin ottavani yhteyttä oikeusapumieheen, jos rahojani ei kuulu ensi viikon puoleen väliin mennessä, ja periväni rahani sitä kautta korkojen kanssa.

        Saas nähdä mitä yrittävät nyt velmuilla.


      • Mollaliisa

        Onko näin?
        H&M:lläkin?


      • ee.
        jona kirjoitti:

        En ole kuullut että kenelläkään olisi ollut ongelmia alennuskoodien kanssa, nehän ovat aina verkkokaupan itsensä myöntämiä. Pixmania on esimerkki Suomeen aktiivisesti tavaraa myyvästä alennuskoodien suurkäyttäjästä. Esim. 300€ ostoksesta saa 7€ alennusta (http://www.alennuskoodi.fi/alennuskupongit/pixmania.html)

        kunhan teet kauppaa, on vain ajan kysymys,
        koska muutat mieltäsi,
        eihän jokaiselle heti kaikkea ikävää tapahdu,
        mutta silti EHKÄ kannattaa ajatella, ehkä.


    • Rekkarit.fi verkkokauppa

      Tilaa rekisterikilpi lastenvaunuihin tai polkupyörään ja hyödynnä vuoden paras tarjous!

      Verkkokaupan osoite: http://www.rekkarit.fi
      Alennuskoodi: 1570133
      Alennuskupongin arvo: 20,00%

      Syötä yllämainittu alennuskoodi ostoskorin kohtaan kuponkikoodit. Alennus vähennetään automaattisesti tilauksesi loppumasta.

    • Täältälöytyy
    • jensku1
    • EOS

      Hyviä alennuskoodeja löytyy vaikka tuolta http://www.alekoodit.eu
      Kannattaa tietysti liittyä myös verkkokauppojen postituslistoille kun sitä kautta saa yleensä nopeimmin tiedon ajankohtasista kamppiksista.

    • Badabim
    • niisku3
    • Markt1

      Luotettava Outletteri ilman tullin kanssa asiointia:
      ****

      http://amzn.to/1fNLKFg

      Nämä on valikoimista poistuvia tuotteita,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe