Meidän akvaariossa on ollut kolmisen kuukautta kardinaalitetroja. Kaikki mennyt niiden kanssa ihan hyvin, kunnes toissa päivänä huomasin yhden kalan selässä, selkäevän juuressa ihossa vaalean millin pituisen läikän. Ajattelin sen vain nirhaisseen itseään johinkin.
Kunnes tänään huomasin toisella saman parven kalalla samanlaisen vaalean läikän selkäevän juuressa.
Miten toimin, onko jollain tietoa yms taudista??
Pikaista apua kaivaten.
Kardtetroissa tautia??
2
254
Vastaukset 2
- -Rihma-
Kerro perustiedot akvaariostasi niin voidaan koittaa avittaa?
Karanteenasitko tetroja?? - fish KING
Onko se oikeesti niin vaikeata selailla näitä juttuja ja etsiä tuo popsauttamiani juttu, LUE TÄMÄ ENSIN, sen avulla ja siinä esitettyihin kysymyksiin vastaamalla saamme täällä kohtuu kokonaisvaltaisen kuvan lemikkeinä olevista kaloista ja siitä kuinka niitä ja sitä akvaariotasi hoidat... palaillaan!
kiitos
Jos akvaario ei ole kypsytetty oikein kalat luultavimmin kärsivät vedessä olevasta myrkyllisestä nitraatista joka on tappavaa kaloille suurina pitoisuuksina.
Tuollainen läikkä saattaa olla loisen tekele tai homeitiön aikaan saama joka johtuu yleensä huonoista hoito menetelmistä kun akvaristi ei tiedä miten kaloja tulee hoitaa.
On olemassa keinoja parantaa kala mutta siihen sun täytyy auttaa meitä vastaamalla ja kertomalla perus seikat miten akvaasi ja kalojasi hoidat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530