Taas yksi ulkomaalaisen lastenraiskaajan oikeusjuttu julistettiin salaiseksi 60 v. ajaksi! Näin roistoja hyystätään ja suojellaan. Jonkun pitäisi laittaa nettiin oikeusministeriölle osoitettu adressi "Salaiset oikeudenkäynnit lopetettava". Ihmetyttää tämä uusi käytäntö, että lähes kaikki ulkomaalaisten käräjät ovat salaisia.
Salaiset oikeudenkäynnit KIELLETTÄVÄ!
Erkele!
2
125
Vastaukset
- jouka
läheskään kaikki ulkomaalaisten oikeudenkäynnit eivät ole salaisia
Yleensä lapsiin kohdistuneet seksuaalirikokset ja muut leimaavat rikokset ovat salaisia. Vaikka se joskus häiritsee uteliaisuuttani niin ymmärrän sen täysin. Mietippä itse jos kaikki tietäisivät että isäsi on käyttänyt sinua seksuaalisesti hyväksi? Tai pakottanut syömään koiran paskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228