Punaiselle irlanninsetteri nartulle nimi. Joku kiva lyhyt, mis ei oo r-kirjainta.
Kiitos jo etukäteen!
Irlanninsetteri nartulle nimi
10
1170
Vastaukset
- jokakoiranhoitoapu
Hei!
Tässä olisi jotain... Vaikee ehdottaa kun ei tiedä yhtään minkä tapanen ihminen nimiä on vastaanottamassa :)
mutta tässä jotain:
Minni,
Rita,
Tessa,
Ilona,
Emmi,
Eppu,
Sabri,
Nelly/Nelli,
Sara,
Ramona,
Chibi/Chiba/Cheri,
Vappu,
Sani,
Ella,
Iita,
Minttu,
Siiri,
TELLU- jokakoiranhoitoapu
Oho, R-kirjain unohtu... poistin nimet jossa R :D
mutta tässä jotain:
Minni,
Tessa,
Ilona,
Emmi,
Eppu,
Nelly/Nelli,
Chibi/Chiba
Vappu,
Sani,
Ella,
Iita,
Minttu,
TELLU
- unbelievable
ärrä mukaan........varsinkin jos kulkee vapaana. Ja mikäs siinä ärrässä on vikana? Paitsi jos on itse ärrävikainen niin sitte....
- <<<<
YKS MIKÄ OIS VARMAAN AIKA HAUSKA NIIN IITA...
- on...
Selma - setteri. Tuttavalla oli ihana cockeripentu nimeltään Selma, siinä se!
- <<<
1.RONJA
2.OKKO
3.AMANDA
4.NIKI
JA SITTEN RONJAN PENTU CARO JA RONJA JOKA OLISI ISÄNTÄNSÄ JA EMÄNTÄNSÄ SEURALAINEN JA SITTEN VIELÄ RUOTSIN MUOTOVALIO IRLANNINSETTERI RITA JOKA VIIHTYISI ISÄNTÄNSÄ JA EMÄNTÄNSÄ KANSSA JA MYÖHEMNMIN 6 0-6 LAPSEN SEURASSA - <<<<<
1.ROCKY SAKSANPAIMENKOIRA
2.EVE SAKSANPAIMENKOIRA
3.RONJA PUNAINEN IRLANNINSETTERI
4.HEMULI BERNINPAIMENKOIRA
5.NYYTI BERNINPAIMENKOIRA
6.AMADEUS BERNHARDINKOIRA PK
7.HANNIBAL BERNHARDINKOIRA PK
8.ROCKY SAKSANPAIMENKOIRA
9.ALI BERNHARDINKOIRA PK
10.MOONA BOKSERI
11.LOLA KULTAINENNOUTAJA
12.FANI PUNAINEN IRLANNINSETTERI
13.AMANDA SAKSANPAIMENKOIRA
14.NORA DOBERMANN
15.SAKU SAKSANPAIMENKOIRA
16.LOLA TUMMA KULTAINENNOUTAJA
17.DORA DOBERMANN
18.LOLA ROTTWEILER
19.ZAIDA SUURSNAUTSERI
20.NERO BERNHARDINKOIRA PK
21.FANI ALASKANMALAMUTTI
22.MOONA NAPOLINMASTIFFI
23.DONITA SNAUTSERI
24.HETA ROTTWEILER
25.OLGA ROTTWEILER
- <<<<
HUPU
- labupoika
demi, sani, juli, iines, nasu, wella, ella, iitu, piitu, iita, fani.. ilman ärrää on vaikee keksiä..
- jeeniikka
Heips!! mul olis pari nimee mäki haluisin ne mun koirille ku ostan nii ne olis Luna,Nana,Papi ja Sanni...jos otat noista jonku ni voisitko olmottaa..olis kiva jos joku ottas mu keksimän nimen. onnee! lähetän sulle aina viestii ku lähetät jotain ku tiiän et tykkäät mun jutuista.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828