mistä johtuu, että näen saman

oxatti

kellonajan uudestaan ja uudestaa. melkeen jokapäivä.

kello 22:22 kummittelee melkein joka päivä mulle.

voiko se tarkottaa jotain?

siis, satun katsomaan kelloa aina, jokapäivä juuri samaan aikaan, 22.22.

jotai maagista?

15

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kaksoset"

symboloi kakkosnumeroita, ne ovat sinuun maagisessa yhteydessä. Kaivan esiin tähtikartat ja kristallipallon ja palaan asiaan, jos saan jotakin merkittävää selville.
      Kunnioittavasti:
      meedio Mesmerinen

• juttu !!!

mulla toistuu kans 22.22 pirun usein (lähes joka päivä)ois hyvä jos joku osais kertoa jotain. joskus aikaisemminkin olen kysynyt. horoskooppi on kaksonen :)

• oxatti

mut eikai se nyt kauheesti kaksosiin liity,(ehkä vähän)mut täytyy olla jotai erikoisempaa .. sen verra outo numero tuo 2222..

• point blank ranger

Se johtuu kuule ihan yksinkertaisesti siitä että sun tekee mieli kahta kakskakkosta, pienoiskivääriä ja pienoispistoolia.

• taas satun

usein vilkaisemaan seinäkelloa silloin kun se lyö tasatunteja. Ei se tietenkään siitä lyöntiäänestä johdu, vaan siitä että olen vaaka ja luonteeni on tasapainoinen.

• tuunariduunari

Lyövät kellot pitäisi lailla kieltää. Kai minä nyt muutenkin aamulla töihin lähtisin, olenhan härkä ja luonteeni on päättäväinen.

• Diplomaatti...
        tuunariduunari kirjoitti:

Lyövät kellot pitäisi lailla kieltää. Kai minä nyt muutenkin aamulla töihin lähtisin, olenhan härkä ja luonteeni on päättäväinen.

...lyövien kellojen perimmäistä merkitystä yhteiskunnalle! Kaikella on paikkansa.

Minä ymmärrän, olenhan Skorpioni ja luonteeni on syvällinen.

• ymmärsin,
        Diplomaatti... kirjoitti:

...lyövien kellojen perimmäistä merkitystä yhteiskunnalle! Kaikella on paikkansa.

Minä ymmärrän, olenhan Skorpioni ja luonteeni on syvällinen.

miksi näen kellojen käyvän joskus väärin päin.
        Eläinratamerkkini kun on rapu. Rapujen tapaan en käytä alkoholia enkä muitakaan huumavia aineita, tosin keitetyt ravut ovat mieliruokaani. Kannibalismiin minulla ei kuitenkaan ole taipumuksia.

• huoleen,
        tuunariduunari kirjoitti:

lyönteihin tottuu muutamassa viikossa. Tosin jos joutuu paikkaan, jossa lyövää kelloa ei ole tai kotikello on korjattavana, menee taas pari viikkoa kun herää tasa- ja puolitunnein siihen ettei lyöntejä kuule. Mutta hiljaisuuteenkin sitten tottuu.

• kuka auttaa?
        huoleen, kirjoitti:

lyönteihin tottuu muutamassa viikossa. Tosin jos joutuu paikkaan, jossa lyövää kelloa ei ole tai kotikello on korjattavana, menee taas pari viikkoa kun herää tasa- ja puolitunnein siihen ettei lyöntejä kuule. Mutta hiljaisuuteenkin sitten tottuu.

Lyövän kellon omistajan paikka on nyrkin ja vuoteen välissä.

• älkää vain lukeko!
        kuka auttaa? kirjoitti:

Lyövän kellon omistajan paikka on nyrkin ja vuoteen välissä.

Jotkut väittävät että vaimon paikka on nyrkin ja keittiön hellan välissä. Miksei nyrkin ja vuoteen väli voisi olla vaimollekin ihan sopiva?

• Jousimiesnainen:

Vähän aika sitten hoksasin että meidän suvussa toistuu usein numero 2, siis tänä vuonna.

Lapsenlaseni täyttää 2v
      Esikoiseni täyttää 22v
      Kuopukseni täyttää 20
      Äitini täyttää 72v

Minulla on vain 2 lasta.

• Olli Oinas

- kun kuulen kavion kapsetta maantieltä mieleeni ei suinkaan tule hevoinen vaan oinas
      - kun veljeni on samassa tilanteessa hänelle tulee mieleen härkä
      - kun serkkuni nauttii runsaasti alkoholia, hän usein näkee esineet kahtena
      - pikkuserkkuni voitti kylän hupailukisoissa takaperinjuoksukilpailun
      - enoni karjuu kuin leijona
      - isoisäni sisko kuoli naimattomana
      - pikkuserkkuni poika on taitava nuorallakävelijä
      - anoppini kielenkäyttö on myrkyllistä
      - serkkuni kaveri harrastaa jalkajousiammuntaa
      - kun lankoni kuulee kavion kapsetta maantieltä hän usein olettaa äänen lähteeksi kauriin
      - lankoni poika on kova uimari
      - enoni isä oli kova kalastamaan

• todistus

siitä, että taipumuksemme tähtiin kirjoitetut ovat

• SpedeKeravalta

Sitä kutsutaan intuitioksi, siinä ei ole mitään maagista, mutta tieteellisesti katsotusti yliluonnollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe