mistä johtuu, että näen saman

oxatti

kellonajan uudestaan ja uudestaa. melkeen jokapäivä.

kello 22:22 kummittelee melkein joka päivä mulle.

voiko se tarkottaa jotain?

siis, satun katsomaan kelloa aina, jokapäivä juuri samaan aikaan, 22.22.

jotai maagista?

15

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kaksoset"

      symboloi kakkosnumeroita, ne ovat sinuun maagisessa yhteydessä. Kaivan esiin tähtikartat ja kristallipallon ja palaan asiaan, jos saan jotakin merkittävää selville.
      Kunnioittavasti:
      meedio Mesmerinen

    • juttu !!!

      mulla toistuu kans 22.22 pirun usein (lähes joka päivä)ois hyvä jos joku osais kertoa jotain. joskus aikaisemminkin olen kysynyt. horoskooppi on kaksonen :)

      • oxatti

        mut eikai se nyt kauheesti kaksosiin liity,(ehkä vähän)mut täytyy olla jotai erikoisempaa .. sen verra outo numero tuo 2222..


    • point blank ranger

      Se johtuu kuule ihan yksinkertaisesti siitä että sun tekee mieli kahta kakskakkosta, pienoiskivääriä ja pienoispistoolia.

    • taas satun

      usein vilkaisemaan seinäkelloa silloin kun se lyö tasatunteja. Ei se tietenkään siitä lyöntiäänestä johdu, vaan siitä että olen vaaka ja luonteeni on tasapainoinen.

      • tuunariduunari

        Lyövät kellot pitäisi lailla kieltää. Kai minä nyt muutenkin aamulla töihin lähtisin, olenhan härkä ja luonteeni on päättäväinen.


      • Diplomaatti...
        tuunariduunari kirjoitti:

        Lyövät kellot pitäisi lailla kieltää. Kai minä nyt muutenkin aamulla töihin lähtisin, olenhan härkä ja luonteeni on päättäväinen.

        ...lyövien kellojen perimmäistä merkitystä yhteiskunnalle! Kaikella on paikkansa.

        Minä ymmärrän, olenhan Skorpioni ja luonteeni on syvällinen.


      • ymmärsin,
        Diplomaatti... kirjoitti:

        ...lyövien kellojen perimmäistä merkitystä yhteiskunnalle! Kaikella on paikkansa.

        Minä ymmärrän, olenhan Skorpioni ja luonteeni on syvällinen.

        miksi näen kellojen käyvän joskus väärin päin.
        Eläinratamerkkini kun on rapu. Rapujen tapaan en käytä alkoholia enkä muitakaan huumavia aineita, tosin keitetyt ravut ovat mieliruokaani. Kannibalismiin minulla ei kuitenkaan ole taipumuksia.


      • huoleen,
        tuunariduunari kirjoitti:

        Lyövät kellot pitäisi lailla kieltää. Kai minä nyt muutenkin aamulla töihin lähtisin, olenhan härkä ja luonteeni on päättäväinen.

        lyönteihin tottuu muutamassa viikossa. Tosin jos joutuu paikkaan, jossa lyövää kelloa ei ole tai kotikello on korjattavana, menee taas pari viikkoa kun herää tasa- ja puolitunnein siihen ettei lyöntejä kuule. Mutta hiljaisuuteenkin sitten tottuu.


      • kuka auttaa?
        huoleen, kirjoitti:

        lyönteihin tottuu muutamassa viikossa. Tosin jos joutuu paikkaan, jossa lyövää kelloa ei ole tai kotikello on korjattavana, menee taas pari viikkoa kun herää tasa- ja puolitunnein siihen ettei lyöntejä kuule. Mutta hiljaisuuteenkin sitten tottuu.

        Lyövän kellon omistajan paikka on nyrkin ja vuoteen välissä.


      • älkää vain lukeko!
        kuka auttaa? kirjoitti:

        Lyövän kellon omistajan paikka on nyrkin ja vuoteen välissä.

        Jotkut väittävät että vaimon paikka on nyrkin ja keittiön hellan välissä. Miksei nyrkin ja vuoteen väli voisi olla vaimollekin ihan sopiva?


    • Jousimiesnainen:

      Vähän aika sitten hoksasin että meidän suvussa toistuu usein numero 2, siis tänä vuonna.

      Lapsenlaseni täyttää 2v
      Esikoiseni täyttää 22v
      Kuopukseni täyttää 20
      Äitini täyttää 72v

      Minulla on vain 2 lasta.

    • Olli Oinas

      - kun kuulen kavion kapsetta maantieltä mieleeni ei suinkaan tule hevoinen vaan oinas
      - kun veljeni on samassa tilanteessa hänelle tulee mieleen härkä
      - kun serkkuni nauttii runsaasti alkoholia, hän usein näkee esineet kahtena
      - pikkuserkkuni voitti kylän hupailukisoissa takaperinjuoksukilpailun
      - enoni karjuu kuin leijona
      - isoisäni sisko kuoli naimattomana
      - pikkuserkkuni poika on taitava nuorallakävelijä
      - anoppini kielenkäyttö on myrkyllistä
      - serkkuni kaveri harrastaa jalkajousiammuntaa
      - kun lankoni kuulee kavion kapsetta maantieltä hän usein olettaa äänen lähteeksi kauriin
      - lankoni poika on kova uimari
      - enoni isä oli kova kalastamaan

      • todistus

        siitä, että taipumuksemme tähtiin kirjoitetut ovat


    • SpedeKeravalta

      Sitä kutsutaan intuitioksi, siinä ei ole mitään maagista, mutta tieteellisesti katsotusti yliluonnollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe