Myytävänä ruokahiirenpoikasia ja pinkkejä!

Ruokahiiri

Hej!
Minulla olisi jatkuvasti saatavana ruokahiiren poikasia ja vastasyntyneitä pinkkejä.
Hinnasta voidaan sopia erikseen.
Asun etelä suomessa.

10

840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Henna*

      Hei!! olisi piakkoin tarvetta pinkeille.. mitä pidät hintana ja mistä päin tarkalleen olet?? Itse olen pojoisesta, Rovaniemeltä, mutta kuljetushan voi onnistua vr:n kautta??

      Pistäppä minulle mailia!! [email protected]

      • Sirius

        Kertokaa miten niitä hiiriä saa kuljetettua junalla?? paljonko maksaa?? jos siis lähettää hiiret matkaan ihan "yksinään"???


      • *Henna*
        Sirius kirjoitti:

        Kertokaa miten niitä hiiriä saa kuljetettua junalla?? paljonko maksaa?? jos siis lähettää hiiret matkaan ihan "yksinään"???

        enpäs tuota tarkkaan tiedä, mutta sehän selviää ko soittaa vr:lle!!

        Olis tarkotuksena saaha viljakäärmeet helsingistä tänne rovaniemelle, mutta ei onnistu junalla ilman kanssamatkustajaa, ja lentokoneessa aisnoastaan lastiruumassa, jossa pirun kylmä!!!


      • Lumikukka
        *Henna* kirjoitti:

        enpäs tuota tarkkaan tiedä, mutta sehän selviää ko soittaa vr:lle!!

        Olis tarkotuksena saaha viljakäärmeet helsingistä tänne rovaniemelle, mutta ei onnistu junalla ilman kanssamatkustajaa, ja lentokoneessa aisnoastaan lastiruumassa, jossa pirun kylmä!!!

        Hej, haluaisin näin ystävällisesti ilmoittaa että en lähetä hiiriäni Vr:n enkä Finnairin kautta.
        Jokainen joka haluaa minulta ruoka hiiriä joutuu itse tulla hakee ne täältä luotani missä asun.
        Olen päättänyt että otan niistä suuremman hinnan kuin eläinkauppiaat, koska mulla on kuluja matkakustannukset,puhelin,näyttely,ruokinta ym.kuluja.


      • mä vaan
        Lumikukka kirjoitti:

        Hej, haluaisin näin ystävällisesti ilmoittaa että en lähetä hiiriäni Vr:n enkä Finnairin kautta.
        Jokainen joka haluaa minulta ruoka hiiriä joutuu itse tulla hakee ne täältä luotani missä asun.
        Olen päättänyt että otan niistä suuremman hinnan kuin eläinkauppiaat, koska mulla on kuluja matkakustannukset,puhelin,näyttely,ruokinta ym.kuluja.

        Jos todellakin meinaat pyytää ruokahiiristä enemmän kuin eläinkaupoissa pyydetään, olen 100%:sen varma ettei kukaan niitä käärmeelleen osta. Ensinnäkin, eläinkaupat pyytävät muutenkin kiskurihintoja ruokaeläimistään ja toiseksi monet ruokaeläinkasvattajat myyvät huomattavasti eläinkauppoja halvemmalla! ;)


      • Mie vaan
        mä vaan kirjoitti:

        Jos todellakin meinaat pyytää ruokahiiristä enemmän kuin eläinkaupoissa pyydetään, olen 100%:sen varma ettei kukaan niitä käärmeelleen osta. Ensinnäkin, eläinkaupat pyytävät muutenkin kiskurihintoja ruokaeläimistään ja toiseksi monet ruokaeläinkasvattajat myyvät huomattavasti eläinkauppoja halvemmalla! ;)

        itse ruokahiiret viljakäärmeelleni. Ainakin tiedän, mitä hiiret ovat syöneet ja tulee lopulta halvemmaksi kuin ostaa eläin kaupasta tai lähteä hakemaan hiiriä jostain.


      • mie
        Mie vaan kirjoitti:

        itse ruokahiiret viljakäärmeelleni. Ainakin tiedän, mitä hiiret ovat syöneet ja tulee lopulta halvemmaksi kuin ostaa eläin kaupasta tai lähteä hakemaan hiiriä jostain.

        itse kasvatan myös käärmeilleni hiiret itse, toistaiseksi ei ole ollut myytäväksi asti tavaraa. Kuitenkin ruoan kasvattajia on niin paljon ympäri maata, että ei kannata maksaa enempää kuin eläinkaupat pyytävät. Miksi maksaa enempää? Kun halvemmalla saa IHAN yhtä hyvää tavaraa. (Osa eläimistä kasvanut koko ikänsä noilla eläinkauppojen ruoilla, eli ei ne voi kovin huonoja olla)

        Mutta itse tulen jouluksi Kittilään lentokoneella, ja voin tuoda sinne lappiin eläimiä tai ruokaa (tiedän muutaman kasvattajan joilta saa suuremmankin erän pinkkiä, tai mitä tahansa muutakin ruokakokoa), jos niikseen tulee. Onpahan vähän lyhempi matka noutaa.

        Lohinivaan tulen siis. (Kittilän ja Roin puolessavälissä..)


      • ...
        Lumikukka kirjoitti:

        Hej, haluaisin näin ystävällisesti ilmoittaa että en lähetä hiiriäni Vr:n enkä Finnairin kautta.
        Jokainen joka haluaa minulta ruoka hiiriä joutuu itse tulla hakee ne täältä luotani missä asun.
        Olen päättänyt että otan niistä suuremman hinnan kuin eläinkauppiaat, koska mulla on kuluja matkakustannukset,puhelin,näyttely,ruokinta ym.kuluja.

        Et kai oikeasti kuvittele, että joku niitä ostaa, jos pyydät enemmän kuin eläinkauppa. Tämän lisäksi ostajan pitää vielä itse hakea hiiret.
        Useimmat kasvattajat myyvät hiiriä puoleenhintaan eläinkauppoihin verrattuna, joten saat varmaan pitää hiiresi ihan itse.
        Ja jos ostajan pitää tulla itse hiiret hakemaan, niin miten sinun matka- ja puhelinkulusi asiaan liittyvät? Näyttelyissä käyminenkin on vapaaehtoista...
        Hyvää jatkoa sinulle ja hiirillesi...


      • miuku
        Lumikukka kirjoitti:

        Hej, haluaisin näin ystävällisesti ilmoittaa että en lähetä hiiriäni Vr:n enkä Finnairin kautta.
        Jokainen joka haluaa minulta ruoka hiiriä joutuu itse tulla hakee ne täältä luotani missä asun.
        Olen päättänyt että otan niistä suuremman hinnan kuin eläinkauppiaat, koska mulla on kuluja matkakustannukset,puhelin,näyttely,ruokinta ym.kuluja.

        minä en ainakaan maksaisi senttiäkään enempää käärmeeni ruoasta sinun puhelinlaskujesi yms takia, eläinkaupoissa on muutenkin kalliit hinnat NORMAALEIHIN kasvattajiin verrattaessa... :0 jos hiiret kerta ovan sinulle niin arvokkaita ja niitä pitää näyttelyissä kuljettaa niin miksi et myy niitä lemmikeiksi? kaikki kasvattajat jotka tiedän myyvät hiirensä puoleen hintaan lemmikkikauppojen hinnoista...


      • hiiritarvis
        mie kirjoitti:

        itse kasvatan myös käärmeilleni hiiret itse, toistaiseksi ei ole ollut myytäväksi asti tavaraa. Kuitenkin ruoan kasvattajia on niin paljon ympäri maata, että ei kannata maksaa enempää kuin eläinkaupat pyytävät. Miksi maksaa enempää? Kun halvemmalla saa IHAN yhtä hyvää tavaraa. (Osa eläimistä kasvanut koko ikänsä noilla eläinkauppojen ruoilla, eli ei ne voi kovin huonoja olla)

        Mutta itse tulen jouluksi Kittilään lentokoneella, ja voin tuoda sinne lappiin eläimiä tai ruokaa (tiedän muutaman kasvattajan joilta saa suuremmankin erän pinkkiä, tai mitä tahansa muutakin ruokakokoa), jos niikseen tulee. Onpahan vähän lyhempi matka noutaa.

        Lohinivaan tulen siis. (Kittilän ja Roin puolessavälissä..)

        Onko sinulla tietoa pohjoisessa olevista hiirikasvattajista? Meillä on kolme viljakäärmettä, joille voisin ostaa hiiriä jatkossakin. Asun itse Oulussa, joten voisin hakea pohjoisesta hiiret itse. Laitatko mailia jos voit auttaa? [email protected]

        Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe