Hei
Olemme muuttamassa Käpylä/Veräjämäki/Oulunkylä-alueelle Helsingissä ja etsimme hyvää päiväkotia 2-vuotiaalle pojallemme. Olisiko jollakin hyvää/pahaa sanottavaa esimerkiksi seuraavista päiväkodeista?
Päiväkoti Alku (Käpylä)
Päiväkoti Nestori (Oulunkylä)
Päiväkoti Norppa (Oulunkylä)
Päiväkoti Perhonen (Veräjämäki)
Päiväkoti Pikku-Veräjä (Veräjämäki)
Päiväkoti Veräjämäki (Veräjämäki)
Päiväkodit Käpylä/Veräjämäki/Oulunkylä
10
7495
Vastaukset
- ja tervetuloa
Hei!
Minn poikani on päiväkoti kumpulassa (koskelantien ja valtimontien kulmassa) Ja ainakaan tästä päiväkodista ei ole mitään pahaa sanottavaa! Viihtyisä siisti piha, sisätilat mukavat ja hoitajat aina ystävällisiä ja jaksavia vaikka töitä on varmasti todella paljon!
aika ahtaallahan täällä ollaan kun lapsia on paljon hoitopaikkoihin nähden, kannattaa varmasti käydä tutustumassa päiväkoteihin.. - vierailija10
Päiväkoti Veräjämäki on aivan kamala!
- Anonyymi
Itse otin lapseni pois pk Veräjämäestä. Aina joutui jännittämään onko hoitajia riittävästi lapsilukuun nähden. Ja suututtiin kun yritti jotain ongelmia nostaa esille...
- kratsia
ihan sama mihin työnnät, kaikki samanlaisia kun on pakko viedä, etkä kauheasti voi valita, sinne vaan mis on tilaa
- j j
pikkuveräjämäki
- helmi-liisa
Päiväkoti Herttua!
- Ehdottomasti.
Päiväkoti herttua oli paras missä lapset on ollut tähän mennessä.
- Perhonen
Ainakin päiväkoti Perhonen on ollut meidän perheemme kokemusten mukaan aivan loistava! Se on kohtuullisen kokoinen, ja henkilökunta on älyttömän motivoitunutta ja mukavaa.
- Anonyymi
Perhonen kirjoitti:
Ainakin päiväkoti Perhonen on ollut meidän perheemme kokemusten mukaan aivan loistava! Se on kohtuullisen kokoinen, ja henkilökunta on älyttömän motivoitunutta ja mukavaa.
Olin töissä 1989-1990 ko paikassa. Kirjosiivissä, lapsiryhmä apulainen . Jos joku jo noin 38 vuoden ikään päässyt ihana päiväkotilainen muistaa , laita viestiä. Olen monesti miettinyt mitä lapsille kuuluu nyt…miettinyt minkä iköisiä ovat aina kulloinkin. Toki vanhemmat voi kirjoittaa myös ….oli se ihanaa aikaa.
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla tilanne tällä hetkellä? Meillä nyt v. 2019 päiväkoti haussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759