Miten röyhtäily vois olla sydänperäistä. Luin jostain, että saattaa olla yksi oire, mutta ei selitetty tarkemmin mihin perustuu?
Röyhtäily ja sydänvaivat
6
17202
Vastaukset
- Sama kokemus
Itsellä on samoja kokemuksia. Kun tuli rytmihäiriö, joko tiheälyöntisyys kohtaus tai epätasainen syke, aloin röyhtäillä.Oli ihan;"terveisiä sikalasta." Lääkärini sanoi ,että moni valittaa samaa,mutta ei olla saatu syy-yhteyttä selville. Nyt on sydämentahdistin ja rytmi pysyy hyvänä. Tädilläni tapasin aikoinaan saman oireen.Rytmi sekaisin ja röyhtäily päällä.
On ihme vaikka kaikkea tutkitaan nyk.ei tätäkään tiedetä.Jos tutkija sairastuisi samaan vaivaan itse, varmaan ottaisi selville.- mutta kaikki lääkärit
eivät näitä vielä tiedä, että se ei johdu sydämestä, vaan mh-bakteereideen puutteesta limakalvoilla! Lue 13.kysymys/vastaus:
=>Maito-happo bakteeri tiedotteet: Usein kysytty maito-happo bakteereista - poppa tohtorit prkl
mutta kaikki lääkärit kirjoitti:
eivät näitä vielä tiedä, että se ei johdu sydämestä, vaan mh-bakteereideen puutteesta limakalvoilla! Lue 13.kysymys/vastaus:
=>Maito-happo bakteeri tiedotteet: Usein kysytty maito-happo bakteereistaKuka tahansa voi kirjoitella nettiin mitä tahansa.
En odota että sulla on mitään kunnollisia tieteellisiä tutkittuja tosiasioita väitteidesi tueksi, mutta onko SULLA MITÄÄN MUUTA KUIN OMIA VÄITTEITÄ ASIOISTA?
ps. ei kai ne nyt sentään kaikki vaivat maailmassa voi maitohappopasilleistta johtua, sinun juttujasi kun lukee niin siltä rupeaa tuntumaan
- yhteydessä
Mulla alkoi v. 2000 närästys: muljaukset / röyhtäilyt ja jatkuvat edelleen. Sitä ennen ei ollut koskaan ollut närästystä eikä myöskään muljahduksia. En tiedä kumpi on syyllinen: rytmihäiriö aiheuttaa röyhtäyksen vai päinvastoin.
Olen kysynyt yhteyttä ainakin parilta lekurilta: toinen sanoi, että jos liittyy sydämeen on jo infarkti menossa, tiedä sitten tuota.....
Tämä on todella inhottavaa ja aina pelkään sydämen pragaavan ja käsi kaulalla pulssia kokeilen. Siinä kyllä nuo röyhtäilyt tuntuu..... - ilmavaivat
Minulla on hapoton vatsa ja ilmaa tulee kummastakin päästä. Rytmihäiriöitä ja vuorokaudenkin jatkuvaa eteisvärinää on ollut ja olen siitä jonkin kerran ensiavussa maannut. Sydämessä ei ole todettu vikaa.
Yleensä rytmihäiriö alkaa illalla lepoasennossa. Ensin tulee paljon ilmaa vatsasta ja samalla alkaa rytmihäiriö. Ilmeisesti vatsan hermosto reagoi ilman tuloon tai on kyse ihan mekaanisesta ilmanpaineesta sydämeen. Kannattaa heti pompata pystyyn ja kävellä niin homma voi mennä ohi.
Pystyasennossa rytmihäiriö ei juuri ala. Voin tehdä 10 km reippaan hiihtolenkin eikä mitään.- Anonyymi
Sama täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009