Röyhtäily ja sydänvaivat

Tietääkö kukaan?

Miten röyhtäily vois olla sydänperäistä. Luin jostain, että saattaa olla yksi oire, mutta ei selitetty tarkemmin mihin perustuu?

6

17820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama kokemus

Itsellä on samoja kokemuksia. Kun tuli rytmihäiriö, joko tiheälyöntisyys kohtaus tai epätasainen syke, aloin röyhtäillä.Oli ihan;"terveisiä sikalasta." Lääkärini sanoi ,että moni valittaa samaa,mutta ei olla saatu syy-yhteyttä selville. Nyt on sydämentahdistin ja rytmi pysyy hyvänä. Tädilläni tapasin aikoinaan saman oireen.Rytmi sekaisin ja röyhtäily päällä.

On ihme vaikka kaikkea tutkitaan nyk.ei tätäkään tiedetä.Jos tutkija sairastuisi samaan vaivaan itse, varmaan ottaisi selville.

• mutta kaikki lääkärit

eivät näitä vielä tiedä, että se ei johdu sydämestä, vaan mh-bakteereideen puutteesta limakalvoilla! Lue 13.kysymys/vastaus:

=>Maito-happo bakteeri tiedotteet: Usein kysytty maito-happo bakteereista

• poppa tohtorit prkl
        mutta kaikki lääkärit kirjoitti:

eivät näitä vielä tiedä, että se ei johdu sydämestä, vaan mh-bakteereideen puutteesta limakalvoilla! Lue 13.kysymys/vastaus:

=>Maito-happo bakteeri tiedotteet: Usein kysytty maito-happo bakteereista

Kuka tahansa voi kirjoitella nettiin mitä tahansa.

En odota että sulla on mitään kunnollisia tieteellisiä tutkittuja tosiasioita väitteidesi tueksi, mutta onko SULLA MITÄÄN MUUTA KUIN OMIA VÄITTEITÄ ASIOISTA?

ps. ei kai ne nyt sentään kaikki vaivat maailmassa voi maitohappopasilleistta johtua, sinun juttujasi kun lukee niin siltä rupeaa tuntumaan

• yhteydessä

Mulla alkoi v. 2000 närästys: muljaukset / röyhtäilyt ja jatkuvat edelleen. Sitä ennen ei ollut koskaan ollut närästystä eikä myöskään muljahduksia. En tiedä kumpi on syyllinen: rytmihäiriö aiheuttaa röyhtäyksen vai päinvastoin.
      Olen kysynyt yhteyttä ainakin parilta lekurilta: toinen sanoi, että jos liittyy sydämeen on jo infarkti menossa, tiedä sitten tuota.....
      Tämä on todella inhottavaa ja aina pelkään sydämen pragaavan ja käsi kaulalla pulssia kokeilen. Siinä kyllä nuo röyhtäilyt tuntuu.....

• ilmavaivat

Minulla on hapoton vatsa ja ilmaa tulee kummastakin päästä. Rytmihäiriöitä ja vuorokaudenkin jatkuvaa eteisvärinää on ollut ja olen siitä jonkin kerran ensiavussa maannut. Sydämessä ei ole todettu vikaa.
      Yleensä rytmihäiriö alkaa illalla lepoasennossa. Ensin tulee paljon ilmaa vatsasta ja samalla alkaa rytmihäiriö. Ilmeisesti vatsan hermosto reagoi ilman tuloon tai on kyse ihan mekaanisesta ilmanpaineesta sydämeen. Kannattaa heti pompata pystyyn ja kävellä niin homma voi mennä ohi.

Pystyasennossa rytmihäiriö ei juuri ala. Voin tehdä 10 km reippaan hiihtolenkin eikä mitään.

• Anonyymi

Sama täällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe