Point Shop Huijaus

huijattu

Älkää ikinä kirjautuko internetin Point Shop palveluun, jossa tarkoituksena on vastata kyselyihin tehdä testejä ym. ja kerätä näin pisteitä, joilla myöhemmin voi ostaa kaikennäköistä krääsää maan ja taivaan väliltä.

Olin itse ostamassa ja aivan joka kerta ku pisteeni olisivaat riittäneet johonki, ja klikkaan linkkiä, kappas; sivua ei ole edes olemassa tai se tuttu Error! Lähetin viestin tukipalveluun ja samantien s-postiini tuli viesti:

Tulet automaattisesti saamaan sähköpostiviestin, kun tukipyyntöösi vastataan.

TÄRKEÄÄ! Sinun tulee käyttää tätä linkkiä lukeaksesi tukipyyntösi tai vastataksesi siihen, tukea ei voida antaa suoraan sähköpostitse. Käsiteltävien tapauksien määrästä johtuen käytämme keskitettyä järjestelmää tehokkaan käsittelyn takaamiseksi.

Mielestäni tämäkin on jo outoa. Eli tukeen ei vastaa kukaan muu kuin robotti ja ns. palkintoja ei voi edes ostaa, mutta silti sähköpostiin tulee tulvimalla turhia viestejä Point Shopista.
Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta kyseisestä sivustosta?

296

26227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djlordi
      • okkikokki

      • ikivanha jäsen

        Minun koneellani tai oikeastaan millään koneella jota olen käyttänyt ollessani kirjautuneena pointshopiin ei ole tällaista tapahtunut. Pointshoppiin kannattaa todellakin liittyä!

        EN keksi mitään valittamista.

        Kukapa ei haluaisi ilmaisia tavaroita?
        Liity tästä linkistä niin saat hyvät bonuspisteet heti alkuun! :D
        http://www.pointshop.fi/?ref=2310249

        Pointshoppi on luotettava. Ja rakas


      • huijjaussapi

        älkää täälä valittako, nuo kirjoittajat on sen shopin duunareita


      • kyllavaan
        huijjaussapi kirjoitti:

        älkää täälä valittako, nuo kirjoittajat on sen shopin duunareita

        Ei todellakaan ole pointshop on ehkä internetin paras sivusto siis tietysti suomi24:n jälkeen. Itse olen tilaillut sieltä vaikka mitä kivaa. Menkää kaikki ihmeessä tutustumaan kyseiseen sivustoon!!! http://www.pointshop.fi/?ref=3280500


      • sinätuubapaska112
        ikivanha jäsen kirjoitti:

        Minun koneellani tai oikeastaan millään koneella jota olen käyttänyt ollessani kirjautuneena pointshopiin ei ole tällaista tapahtunut. Pointshoppiin kannattaa todellakin liittyä!

        EN keksi mitään valittamista.

        Kukapa ei haluaisi ilmaisia tavaroita?
        Liity tästä linkistä niin saat hyvät bonuspisteet heti alkuun! :D
        http://www.pointshop.fi/?ref=2310249

        Pointshoppi on luotettava. Ja rakas

        hyvä! :D
        itekki olen ostanu sieltä karkkia! :D

        siis nyt kaikki liittymään!: http://www.pointshop.fi/?ref=10603220
        muistakaa käyttää tätä linkkiä! ;)
        samalla mä saan 700 pistettä! :D
        siis pyydän käyttäkää tätä linkkiä!!!!!!!


      • #"&%¤!!?MF%
        kyllavaan kirjoitti:

        Ei todellakaan ole pointshop on ehkä internetin paras sivusto siis tietysti suomi24:n jälkeen. Itse olen tilaillut sieltä vaikka mitä kivaa. Menkää kaikki ihmeessä tutustumaan kyseiseen sivustoon!!! http://www.pointshop.fi/?ref=3280500

        Pointshop on ihan syvältä, joihin ei saa reilua yhteyttä. Kuuhun koko firma. ROSKAPOSTI ja HUIJAUSTA. ÄLKÄÄ NYKÄISKÖ KOKO VIESTEJ, VAAN POISTAKAA LUKEMATTA.


    • ..niinpä tietenkin..

      on joo...kaveri pisti sen paikan linkin mulle ja testasin sitten että mitäs täpahtuu...ja ny tulee vähän väliä niin turhaa s.postia kun vaan voi tulla...

      • elmeri

        Onko tuohon asiaan liittyen teille tullut myös tekstiviestejä, yritän pyydystää firmaa,joka oli laskuttanut puhelioperaattoriani minulle lähettämistään viesteistään.


      • peksa4358907
        elmeri kirjoitti:

        Onko tuohon asiaan liittyen teille tullut myös tekstiviestejä, yritän pyydystää firmaa,joka oli laskuttanut puhelioperaattoriani minulle lähettämistään viesteistään.

        Olet todennäköisesti osallistunut pointshopin kautta johonkin kilpailuun joista tulee sitten laskua. Näistä kaikista kyllä ilmoitetaan selvästi PointShopissa, mutta monet eivät innoissaan huomaa lukea niitä.


    • njdyhks

      ELi *Poinshopista pystyy tilamaan tavaraa, mutta sen toimitus saattaa kestää 1-2viikkoa, koska tuotteet lähetetään tanskasta.
      Sen sun saamasi linkin kautta pystyt lukemaan tukipyyntöäsi ja sen vastauksia poinshopinkautta!!!

      Oon tilannut poinshopin kautta kasan karkki, leffoja ja jotain pikkukrääsää ja ne kaikki on saapunut perille.

      • pointshoppaaja :D

        olen kuulunut pointshopiin noin puoli vuotta ja olen tilaillut kaikenlaista pisteilläni, eikä tosiaan ole mitään huijausta ;) Ennen kun voi tilata tuotteita, on varmistettava numero- ja osoitetakuu, ja sitten voi tilata, jospa keskustelun aloittajalla oli tämä tekemättä?


      • Pepeieaifame
        pointshoppaaja :D kirjoitti:

        olen kuulunut pointshopiin noin puoli vuotta ja olen tilaillut kaikenlaista pisteilläni, eikä tosiaan ole mitään huijausta ;) Ennen kun voi tilata tuotteita, on varmistettava numero- ja osoitetakuu, ja sitten voi tilata, jospa keskustelun aloittajalla oli tämä tekemättä?

        Niin, aktivoikaa numerotakuu. Olen tilannut sieltä vaikka mitä. Jos tilaa ilman numerotakuuta, niin käyttis poistetaan. Mulla on numerotakuu ja olen tilannut kamerakännykän, karkkia, wiille yhen pelin, tietokoneelle pelin, tietokoneen tuulettimen ja uuden kopan, airsoft -pyssyn ja kaikki on tullut ilmaiseksi kotiin ilman toimituskuluja ja käyttäjätunnusta EI ole poistettu. Joten paras paikka. Liittykää!


      • fgdhgedyh4
        Pepeieaifame kirjoitti:

        Niin, aktivoikaa numerotakuu. Olen tilannut sieltä vaikka mitä. Jos tilaa ilman numerotakuuta, niin käyttis poistetaan. Mulla on numerotakuu ja olen tilannut kamerakännykän, karkkia, wiille yhen pelin, tietokoneelle pelin, tietokoneen tuulettimen ja uuden kopan, airsoft -pyssyn ja kaikki on tullut ilmaiseksi kotiin ilman toimituskuluja ja käyttäjätunnusta EI ole poistettu. Joten paras paikka. Liittykää!

        menikö kauankin kerätä noi pisteet niihn tavaroihin?


      • juku vaan...
        pointshoppaaja :D kirjoitti:

        olen kuulunut pointshopiin noin puoli vuotta ja olen tilaillut kaikenlaista pisteilläni, eikä tosiaan ole mitään huijausta ;) Ennen kun voi tilata tuotteita, on varmistettava numero- ja osoitetakuu, ja sitten voi tilata, jospa keskustelun aloittajalla oli tämä tekemättä?

        mutta miten ansaitsee pisteitä? :(
        muuten kuin alussa saamani


    • ttthg

      joo on itselle tullut aina kaikki perille sinulla ei ollut varmaankaan numero oisoite ja e-posti takuuta?

    • homma toimii

      Ei todellakaan ole mitään huijausta. Meidänkin talouteen on sieltä saatu jo yhtä sun toista. Kymmenien eurojen lahjakortteja, makeisia, elokuvia...
      Kannattaa liittyä pointshopiin ja hoitaa ne puhelin-, sähköposti- ja osoitetakuut kuntoon. Sitten vielä avata pointblogi josta saa myöskin pisteitä! :)

      http://www.pointblog.fi/?go=ananasa

      • kokemusta on

        Ihan mukava paikkaha toi pointshop on, tosin niit pisteit on vaan vaikee tienat sillee tuhottomast ilman et haluaa maksaa jtn kauhei summii


      • Chouelle

        Pieni vinkki. Nyt on tullut toinen vähän samanlainen sivusto kun Pointshop jossa voi saa ilmaisia lahjakortteja ja niillä voi ostaa jotain. Sivuston nimi on freemakeup ja se on oikeesti ilmaista. Tulkaa jäseneeksi sinne, se on tosi hyvä sivusto. Tarvitsee vaan kerätä vähän pisteitä, esim. kirjautumalla sisään sivustolle.
        Tässä on linkki sinne, klikatkaa vaan sitä niin tulette sivulle missä voi rekisteröityä:

        http://www.freemakeup.fi/Register.asp?r=4


    • Marcus-
      • GorillaSports

        Laittomia kuvia kuntosalituotteista ! Ne omistaa Gorilla Sports ! Älkää sotkeko tätä firmaa huijaussivuihin ! Eli pois nuo kuvat ja lupaa käyttää niitä ei tule tälle sivustolle


    • pohtiitotuutta.

      Minulle kävi niin että kuin kirjauduin sähköpostiini niin olin saanut kaksi sähköpostia point shopista, mietin että mikä toi pointshop on ja totesin etten ole koskaan ollut semmoisella sivulla. Ihmettelen vaan että miten he voivat lähettää s-postia minulle jos en edes ole ollut pointshop - sivulla?

      • mietiskelija

        Kaikille ei tällanen sovi. Itselle tuli sähköpostiin mainos PointShopista ja kummastelin heti, että mitä ihmettä tää nyt on.. Mutta tosiaan, mainoksillahan tuo paikka elää.. Ite en jaksa katella jatkuvaa mainospommitusta, joten päätin olla käyttämättä koko sivustoa. Eniten ärsyttää nää puhelimeen suuntautuvat mainokset. "Ilmaisia tekstiviesti-ilmoituksia uutuuksista" yms...ja sitten ne kuitenkin maksavat jotakin, pelkät ilmoitukset. Ihan typerää. :P


      • hämmästynyt myös

        sama on käyny myös mulle.. en oo ikinä rekisteröityny sivustolle ja sieltä tulee s.postia että en oo pitkää aikaa käyny.


    • onko kaikki unohtaneet?

      ei tarvitte montaa vuotta kelata takaperin kun point shop oli huijauksistaan tunnetuin, huijasi/huijaa minkä kerkeää, täällä sitä puolustelle ne jotka ovat tuon point shopin väkeä. Virkavalta jälleen tutkimaan piste huijausta.

      • suosittelen, toimii

        Ei kai se olisi niin suosittu jos ei ihmiset sieltä mitään saisi!
        Pointblogia kirjoittamalla saa pisteitä, ilman että tarvitsee maksaa yhtään mitään. Myös pointshopin puolella on ilmaisia kyselyitä ja kampanjoita. Lisäksi on myös maksullisia kampanjoita, joista saat myös pisteitä. Kuten esim. Hispanian matkat, saat kaksi pistettä jokaista käyttämääsi euroa kohden. Se on tietenkin jokaisen oma asia haluaako osallistua maksullisiin kampanjoihin, sillä pisteitä saa muutenkin, tosin hitaammin. Jos kirjoitat joka päivä sen 3 blogia ja jokaisesta saat 25-27 pistettä, niin sekin vaatii tietysti sen kirjoittamisen vaivan. Ja kohta lähtee itselläni taas lahjakortti sinooperiin tilaukseen... Jos se jonkun mielestä on krääsää, niin on siellä muihinkin liikkeisiin lahjakortteja kuten esim. Marimekon, Aarikan, Iittalan jne. Jokainen päättää omalla kohdallaan onko pointshop se oma juttu, mutta huijaukseksi väittäminen on valehtelemista!

        http://www.pointblog.fi/?go=ananasa


      • millu
        suosittelen, toimii kirjoitti:

        Ei kai se olisi niin suosittu jos ei ihmiset sieltä mitään saisi!
        Pointblogia kirjoittamalla saa pisteitä, ilman että tarvitsee maksaa yhtään mitään. Myös pointshopin puolella on ilmaisia kyselyitä ja kampanjoita. Lisäksi on myös maksullisia kampanjoita, joista saat myös pisteitä. Kuten esim. Hispanian matkat, saat kaksi pistettä jokaista käyttämääsi euroa kohden. Se on tietenkin jokaisen oma asia haluaako osallistua maksullisiin kampanjoihin, sillä pisteitä saa muutenkin, tosin hitaammin. Jos kirjoitat joka päivä sen 3 blogia ja jokaisesta saat 25-27 pistettä, niin sekin vaatii tietysti sen kirjoittamisen vaivan. Ja kohta lähtee itselläni taas lahjakortti sinooperiin tilaukseen... Jos se jonkun mielestä on krääsää, niin on siellä muihinkin liikkeisiin lahjakortteja kuten esim. Marimekon, Aarikan, Iittalan jne. Jokainen päättää omalla kohdallaan onko pointshop se oma juttu, mutta huijaukseksi väittäminen on valehtelemista!

        http://www.pointblog.fi/?go=ananasa

        toi kuulostaa ihan mainospuheelta, paskaa paskaa ja paskaa:D


    • Chaos87

      Mulla oli kanssa aika paljon ongelmia sen kanssa, mm kun yritin vahvistaa puhelinnumeroni niin se sanoi että se on jo käytössä jollain toisella tai sitten se vaan ilmoitti virhettä.
      Aikani sen kanssa tappelin kunnes kyllästyin.
      Olkoon sitten jos ei haluta toimia, prkl.

      En siis väitä että vika oli pointshopissa tai että se on huijausta, vikahan saattoi olla omissa koneissanikin.
      Ja vanhempieni koneessa.
      Ja poikaystäväni äidin koneessa.
      Ja ystäväni koneessa.

      • samaa vikaa

        mullaki tos kyseises paikas, ku sähköposti takuut ei sit millää suostu tekemään... Ihan kiva paikka muute ei siin mitää :) Mut ite tykkään kans tost M3-paneelist, se on halvempi ja helpompi ;) http://m3panel.fi/default.php


      • hän on huijari

        acended1 kopioi tuon tekstin pointblogista, ja vaihtoi siihen oman linkkinsä, jos joku liittyy siitä, niin johan alkaa roskaa pursuamaan yms.. Olet todellakin rikkonut nyt sääntöjä, ja tein sinusta ilmoituksen, toivottavasti tilisi poistetaan.. ÄLKÄÄ KLIKATKO TUOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kiitos troijalaisesta Haitsu

        Älkää klikatko ylempää tai tuo hyötyy pistein!!!!!!


      • hän on huijari kirjoitti:

        acended1 kopioi tuon tekstin pointblogista, ja vaihtoi siihen oman linkkinsä, jos joku liittyy siitä, niin johan alkaa roskaa pursuamaan yms.. Olet todellakin rikkonut nyt sääntöjä, ja tein sinusta ilmoituksen, toivottavasti tilisi poistetaan.. ÄLKÄÄ KLIKATKO TUOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tosiaankin epäilyttää, koska ainakin tuo 'ananasa' on poistanut bloginsa 2.5.2010. Jos kaikki olisi kunnossa puheiden mukaan, ei kai hyvää ansaintakeinoa eli sitä blogiansa silloin poistaisi.

        Yleensä koko internetin anonyymiyteen perustuva kirjoittelu lisää rikollisen toiminnan vaaraa. Tämänkin palstan, jo vuosikausien ajan, kymmenientuhansien herjakirjoitusten määrä on uskomaton. Voisinpa melkein väittää, että näistä herjaajista 99% ei uskaltaisi ulkona liikkuakaan jos jokaisen kirjoittajan todelliset kasvot julkaistaisiin kirjoitusten ohessa.

        Että, se siitä teidän suomalaisten reiluudesta, rehellisyydestä ja vähäisestä järjenkäytöstä.
        Kunpa te oppisitte kunnioittamaan enemmän toisianne.


      • 4234234234
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Tosiaankin epäilyttää, koska ainakin tuo 'ananasa' on poistanut bloginsa 2.5.2010. Jos kaikki olisi kunnossa puheiden mukaan, ei kai hyvää ansaintakeinoa eli sitä blogiansa silloin poistaisi.

        Yleensä koko internetin anonyymiyteen perustuva kirjoittelu lisää rikollisen toiminnan vaaraa. Tämänkin palstan, jo vuosikausien ajan, kymmenientuhansien herjakirjoitusten määrä on uskomaton. Voisinpa melkein väittää, että näistä herjaajista 99% ei uskaltaisi ulkona liikkuakaan jos jokaisen kirjoittajan todelliset kasvot julkaistaisiin kirjoitusten ohessa.

        Että, se siitä teidän suomalaisten reiluudesta, rehellisyydestä ja vähäisestä järjenkäytöstä.
        Kunpa te oppisitte kunnioittamaan enemmän toisianne.

        "Että, se siitä teidän suomalaisten reiluudesta, rehellisyydestä ja vähäisestä järjenkäytöstä.
        Kunpa te oppisitte kunnioittamaan enemmän toisianne."

        Kiva kun yleistät ja tämähän koskee vain ja ainoastaan suomalaisia. Villinä veikkauksena, että suurin osa täällä liikkuvista keskustelijoista on lapsia. =)


    • -Smash

      Itse olen pointshopissa ja se on tosi hyödyllinen paikka. Eikä sieltä tosiaan saa vain mitään krääsää vaan esim. lahjakortteja ja dvd:eitä yms.

    • Dankyird
    • myös-huijattu

      Olen ihmetellyt tässä että miten voi saada tavallaan ilmaiseksi tavaroita/krääsää keräämällä vain jotain pisteitä. Itse mietin että onkohan tämä huijausta ja tulin siihen tulokseen että tuskinpa tuo ihan todellist hommaa on.

      • Ole hiljaa jos et mistään mitään tiedä!

        Minäkä ihmeen takia nimimerkkisi on "myös-huijattu", jos sinua ei ole ikinä edes huijattu, olet vain miettinyt ettö ei muka olisi mahdollista! Kerroppas sitten että jos yuo on huijausta, niin minkä takia olen saanut sieltä 80€ arvoisen lahjakortin, ja paljon muuta täysin ilmaiseksi, ja ei ole tullut mitään roskapostia, tai en ole sitoutunut mihinkään, eikä tietojani ole levitetty!!!!!?????


      • Juuri liittynyt :-)
        Ole hiljaa jos et mistään mitään tiedä! kirjoitti:

        Minäkä ihmeen takia nimimerkkisi on "myös-huijattu", jos sinua ei ole ikinä edes huijattu, olet vain miettinyt ettö ei muka olisi mahdollista! Kerroppas sitten että jos yuo on huijausta, niin minkä takia olen saanut sieltä 80€ arvoisen lahjakortin, ja paljon muuta täysin ilmaiseksi, ja ei ole tullut mitään roskapostia, tai en ole sitoutunut mihinkään, eikä tietojani ole levitetty!!!!!?????

        Facebookin maajussinimisovellus kysyi sähköpostiosoitetta ja postinumeroa. Sen jälkeen tuli sähköposti jonka mukaan olin liittynyt pointshoppiin. Facebookin sovelluksessa ei ollut mitään mainintaa pointshopista.


        Hei [email protected]

        Olemme juuri saaneet liittymisesi PointShop.fi:iin yhteisrekisteröintinä toiselta sivustolta. PointShop.fi on sivusto, jolla voit shoppailla täysin ilmaiseksi! - Sinun tarvitsee vain uhrata
        vähän ajastasi!

        Tuohon voi sitten näköjään liittyä ihan tietämättäänkin. No laitoin meiliä facebookin ylläpitoon. Tutkivat kun ehtivät.


      • Paljonkahan velottas tunnilta..
        Juuri liittynyt :-) kirjoitti:

        Facebookin maajussinimisovellus kysyi sähköpostiosoitetta ja postinumeroa. Sen jälkeen tuli sähköposti jonka mukaan olin liittynyt pointshoppiin. Facebookin sovelluksessa ei ollut mitään mainintaa pointshopista.


        Hei [email protected]

        Olemme juuri saaneet liittymisesi PointShop.fi:iin yhteisrekisteröintinä toiselta sivustolta. PointShop.fi on sivusto, jolla voit shoppailla täysin ilmaiseksi! - Sinun tarvitsee vain uhrata
        vähän ajastasi!

        Tuohon voi sitten näköjään liittyä ihan tietämättäänkin. No laitoin meiliä facebookin ylläpitoon. Tutkivat kun ehtivät.

        Täällä kanssa liitytty tietämättä kyseisen sivuston käyttäjäksi.
        Taidankin kirjottaa sivuston ylläpitäjälle laskun kun teettää työtä tämmöset...


      • ;sadpanda
        Paljonkahan velottas tunnilta.. kirjoitti:

        Täällä kanssa liitytty tietämättä kyseisen sivuston käyttäjäksi.
        Taidankin kirjottaa sivuston ylläpitäjälle laskun kun teettää työtä tämmöset...

        Kyllä tää vähän kusetukselta vaikuttaa, aina kun pääsen pisteissä tarpeeksi ylös tilatakseni tuotteen kaikki pistemääräni alapuolella olevat tuotteet katoavat... "Whoops not found!" Muilla käynyt samalla tavalla?


      • Hulivili-85
        ;sadpanda kirjoitti:

        Kyllä tää vähän kusetukselta vaikuttaa, aina kun pääsen pisteissä tarpeeksi ylös tilatakseni tuotteen kaikki pistemääräni alapuolella olevat tuotteet katoavat... "Whoops not found!" Muilla käynyt samalla tavalla?

        Kusetusta selkeästi!
        Tietenki osalla käyttäjistä toimii moitteetomasti jottei sitä tajuttaisi huijaukseksi.
        Mieti nyt mistä ne oikein saa rahat tommoseen "tulkaa ilmasiks hakeen" tsydeemiin?


      • me too :)
        Juuri liittynyt :-) kirjoitti:

        Facebookin maajussinimisovellus kysyi sähköpostiosoitetta ja postinumeroa. Sen jälkeen tuli sähköposti jonka mukaan olin liittynyt pointshoppiin. Facebookin sovelluksessa ei ollut mitään mainintaa pointshopista.


        Hei [email protected]

        Olemme juuri saaneet liittymisesi PointShop.fi:iin yhteisrekisteröintinä toiselta sivustolta. PointShop.fi on sivusto, jolla voit shoppailla täysin ilmaiseksi! - Sinun tarvitsee vain uhrata
        vähän ajastasi!

        Tuohon voi sitten näköjään liittyä ihan tietämättäänkin. No laitoin meiliä facebookin ylläpitoon. Tutkivat kun ehtivät.

        Mulleki oli tullut samanlainen viesti, niitä tulee tosin koko ajan.. Ihmettelin aluks et mikäköhän tää nyt sitte on.. En ees tiiä mitä kautta olivat saaneet mun sähköpostin.. Liittyessäni johonkin vissiin.


      • Vielä jäsen :-)
        Juuri liittynyt :-) kirjoitti:

        Facebookin maajussinimisovellus kysyi sähköpostiosoitetta ja postinumeroa. Sen jälkeen tuli sähköposti jonka mukaan olin liittynyt pointshoppiin. Facebookin sovelluksessa ei ollut mitään mainintaa pointshopista.


        Hei [email protected]

        Olemme juuri saaneet liittymisesi PointShop.fi:iin yhteisrekisteröintinä toiselta sivustolta. PointShop.fi on sivusto, jolla voit shoppailla täysin ilmaiseksi! - Sinun tarvitsee vain uhrata
        vähän ajastasi!

        Tuohon voi sitten näköjään liittyä ihan tietämättäänkin. No laitoin meiliä facebookin ylläpitoon. Tutkivat kun ehtivät.

        yritin sitten heti klikata pointshopin sivulta sen tilini myös päättymään ja sain ilmoituksen että sähköposteja voi tulla vielä muutaman päivän ajan. Nyt vielä 2 kk:n jälkeen niitä tulee. Ei ole mitään yhteystietoja / suomalaista puhelinnumeroa yms. Laitoin tukeenkin kyselyn syyskuussa mutta siihen ei ole vielä vastattu. Millä ihmeellä tuon spämmäyksen saa loppumaan? pitääkö oikeasti soittaa Tanskaan?


      • SquareX
        Juuri liittynyt :-) kirjoitti:

        Facebookin maajussinimisovellus kysyi sähköpostiosoitetta ja postinumeroa. Sen jälkeen tuli sähköposti jonka mukaan olin liittynyt pointshoppiin. Facebookin sovelluksessa ei ollut mitään mainintaa pointshopista.


        Hei [email protected]

        Olemme juuri saaneet liittymisesi PointShop.fi:iin yhteisrekisteröintinä toiselta sivustolta. PointShop.fi on sivusto, jolla voit shoppailla täysin ilmaiseksi! - Sinun tarvitsee vain uhrata
        vähän ajastasi!

        Tuohon voi sitten näköjään liittyä ihan tietämättäänkin. No laitoin meiliä facebookin ylläpitoon. Tutkivat kun ehtivät.

        ..oli maininta tuossa sovelluksessa, pisteet tuostakin otin, kyllä siinä muistaakseni luki PointShop?


      • :):)

        Sama juttu en viittiny kokeilla


      • pulju
        Vielä jäsen :-) kirjoitti:

        yritin sitten heti klikata pointshopin sivulta sen tilini myös päättymään ja sain ilmoituksen että sähköposteja voi tulla vielä muutaman päivän ajan. Nyt vielä 2 kk:n jälkeen niitä tulee. Ei ole mitään yhteystietoja / suomalaista puhelinnumeroa yms. Laitoin tukeenkin kyselyn syyskuussa mutta siihen ei ole vielä vastattu. Millä ihmeellä tuon spämmäyksen saa loppumaan? pitääkö oikeasti soittaa Tanskaan?

        Laitoin kokeeksi Poinshopin 7 päiväksi. Kännyköitä pitäisi pian ilmaantua,mutta odottevan aika onpitkä. Irtisanoin jäsenyyteni ajallaan ja sain vahvistuksen siitä. Katevaraus oli tehty 45 €.Tällainen oli ilmoitus:"Katevaraus pitäisi kyllä poistua muutaman päivän kuluessa. Näen että VIP-jäsenyytesi on irtisanottu eikä sinulta veloitetaan mitään enää.
        Kivaa ajattelin...nyt on tililtäni veloitettu se 45€ ja saan varmasti kaikenlaisia reklaamaatioita tehdä, että rahani palautetaan.
        Että sellainen pulju se on.


      • huijattu
        pulju kirjoitti:

        Laitoin kokeeksi Poinshopin 7 päiväksi. Kännyköitä pitäisi pian ilmaantua,mutta odottevan aika onpitkä. Irtisanoin jäsenyyteni ajallaan ja sain vahvistuksen siitä. Katevaraus oli tehty 45 €.Tällainen oli ilmoitus:"Katevaraus pitäisi kyllä poistua muutaman päivän kuluessa. Näen että VIP-jäsenyytesi on irtisanottu eikä sinulta veloitetaan mitään enää.
        Kivaa ajattelin...nyt on tililtäni veloitettu se 45€ ja saan varmasti kaikenlaisia reklaamaatioita tehdä, että rahani palautetaan.
        Että sellainen pulju se on.

        Kyllä on kokemusta ko firmasta,irtisanoin vip jäsenyyteni ja tilitäni oli sren jälkeen veloitettu 35e ja lisäksi joka päivä lähti jotain 1 varauksia jotka palautu 2 viikon kuluttua tililleni, en saanut muuten tuota loppuun kun vaihtamalla luottokortin.Kun otin yhteyttä tukeen kesti 3 viikkoa vastaus jonka jälkeen ne ilmoitti tekevänsä tutkinna pyynnön musta poliisille... niinku mistä?


      • paskashop..
        pulju kirjoitti:

        Laitoin kokeeksi Poinshopin 7 päiväksi. Kännyköitä pitäisi pian ilmaantua,mutta odottevan aika onpitkä. Irtisanoin jäsenyyteni ajallaan ja sain vahvistuksen siitä. Katevaraus oli tehty 45 €.Tällainen oli ilmoitus:"Katevaraus pitäisi kyllä poistua muutaman päivän kuluessa. Näen että VIP-jäsenyytesi on irtisanottu eikä sinulta veloitetaan mitään enää.
        Kivaa ajattelin...nyt on tililtäni veloitettu se 45€ ja saan varmasti kaikenlaisia reklaamaatioita tehdä, että rahani palautetaan.
        Että sellainen pulju se on.

        mun tililtä lähti myös 45euroa,en ole koskaan liittynyt pointshoppiin...enkä liity.saatikka että olisin antanut tilinumeroani tai tunnuksiani mihinkään tai kellekään...ilmoitan poliisille ja kuluttajaasiamiehelle...yhteyttä siihen puljuun ei saa mitenkään..puhelimitse eikä sähköpostilla,tunnuksiani en tiedä kun en ole liittynytkään..siis salasanaani..


      • 7+13=?
        pulju kirjoitti:

        Laitoin kokeeksi Poinshopin 7 päiväksi. Kännyköitä pitäisi pian ilmaantua,mutta odottevan aika onpitkä. Irtisanoin jäsenyyteni ajallaan ja sain vahvistuksen siitä. Katevaraus oli tehty 45 €.Tällainen oli ilmoitus:"Katevaraus pitäisi kyllä poistua muutaman päivän kuluessa. Näen että VIP-jäsenyytesi on irtisanottu eikä sinulta veloitetaan mitään enää.
        Kivaa ajattelin...nyt on tililtäni veloitettu se 45€ ja saan varmasti kaikenlaisia reklaamaatioita tehdä, että rahani palautetaan.
        Että sellainen pulju se on.

        Aivan täyttä huijausta ja rahan varastamista. Rikollista toimintaa!
        Työntekijät tms. tietysti yrittävät pitää pään pinnalla.

        Aivan oikeita nämä Huijaus varoitukset, tin tänään rikosilmoituksen toiminnasta.

        "Kännyköitä pitäisi pian ilmaantua,mutta odottevan aika onpitkä. Irtisanoin jäsenyyteni ajallaan ja sain vahvistuksen siitä. Katevaraus oli tehty 45 €.Tällainen oli ilmoitus:"Katevaraus pitäisi kyllä poistua muutaman päivän kuluessa. Näen että VIP-jäsenyytesi on irtisanottu eikä sinulta veloitetaan mitään enää.
        Kivaa ajattelin...nyt on tililtäni veloitettu se 45€ ja saan varmasti kaikenlaisia reklaamaatioita tehdä, että rahani palautetaan.
        Että sellainen pulju se on. "


      • JUKKIS 6
        paskashop.. kirjoitti:

        mun tililtä lähti myös 45euroa,en ole koskaan liittynyt pointshoppiin...enkä liity.saatikka että olisin antanut tilinumeroani tai tunnuksiani mihinkään tai kellekään...ilmoitan poliisille ja kuluttajaasiamiehelle...yhteyttä siihen puljuun ei saa mitenkään..puhelimitse eikä sähköpostilla,tunnuksiani en tiedä kun en ole liittynytkään..siis salasanaani..

        Ei se ole mahdollista ellei kukaan ole saanut tietää korttisi numeroa ja turvalukua. Johonkin olet ne varmasti kirjoittanut. KAIKILLE HYVÄT IHMISET!!!!!!!!!!!!!!!! KATTOKAA MIHIN KIRJOITATTE LUOTTOKORTTINNE YMS KORTTIEN TIEDOT. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        INTERNET ON OVELA PAIKKA JOSSA YRITETÄÄN KEPLOTELLA KAIKENLAISTA, MUTTA AINA OLEN NIISTÄ SELVINNYT LUKEMALLA JOKAISEN AINOAN PIENENKIN PRÄNTIEN JOKA PAIKASSA.


    • pöwwwwwww

    • lörppäkolli

      en ole itse rekisteröitynyt sivulle, mutta joku muu on MINUN s-postilla. nyt en saa poistettua.

      • yeappah

        Eihän se ole pointshopin vika, jos joku on rekkautunut sinun sähköpostilla. Ehkä joku on ahneuksissaan yrittänyt haalia ns. "kaveripointseja", kun kaverin liittymisestä saa 700pistettä. Mut se kyl vaatii myös puhelinnumerovahvistuksen se liittyminen, et ne pisteet lopulta saa. Inhaa tollanen on, mut en syyttäs siitä itse pointshoppia. Jotku teinit on nimittäin rikkonu sääntöjä, kun ne on liittänyt tietämättömiä puolituttuja tohon mukaan saadakseen pisteet ja kun pointshop on sulkenu heidän tilinsä sääntörikkomusten takia, niin ne tulee tänne itkee, et yhyy koko mesta on huijausta.


    • YumYum...

      Mitähän se sitten ihmisiltä huijaa jos saa kysyä?

    • zipzap

      No hyvin ovat mulle joka ikiseen kysymykseen vastanneet tuesta. Eka tulee se vahvistus et laitoit viesti tuelle ja muutaman tunnin päästä vastaus. Eli jos jokin askarruttaa, niin tuki on kyllä sitä varten. Enkä henk.koht. olis tuol ollu yli vuotta, jos olisin se huijaukseksi todennut. Reilu kk sitten sain 30€ lahjakortin ja olen saanut aiemminkin lahjakortteja yms. Kun pisteitä saa, sekä ihan ilmaiseksi kyselyihin vastaamisesta ja bloginkirjoittelusta, että myös maksullisista tarjouksista. Siel on hyviä tarjouksiakin, joita hyödyntämällä siis saa pisteitä. Suoramarkkinointia täytyy jonkin verran myös sietää. Itelle se ei o ongelma, koska ikinä ei o pakko tilata mitä myyjät tarjoavat.

    • Lily...

      Siis mitä helvettiä tää oikeen on? En oo rekisteröityny paikkaan, enkä koskaan kuullutkaan, ja yhtäkkiä sähöpostiini tuli viesti että "Olemme juuri saaneet liittymisesi PointShop.fi:iin yhteisrekisteröintinä toiselta sivustolta. PointShop.fi on sivusto, jolla voit shoppailla täysin ilmaiseksi! - Sinun tarvitsee vain uhrata
      vähän ajastasi!"
      Ja sitten se antaa jotain tunnuksia ja salasanoja. En halua mtn sähköpostia enkä myöskään aio tota käyttää.

      • :):)

        Sama juttu varmaa jostain facebookin sovelluksesta


      • Pointshop toimii

        huhhuh mitä vittua sä lässytät!


    • Hämmästynyt_myös

      Joo itsellekkin tuli tommoinen että kiitos rekistöröitymisestäsi, vaikka koskaan en olekkaan koko sivustosta kuullutkaan. Huijaus, ja en suosittele!

      • efsef

        Mulla toimi sain DVD


    • kokkailuja

      Mä oon ainakin pystynyt ostamaan niitä:)

    • pointttt
    • Ihmettelevätyttö

      Mulle tuli tollanen, vaikka en ole ikinä liittynyt tähän mihin lie Point Shoppiin:

      Hei xxxxx,

      Olemme huomanneet, ettet ole ollut aktiivinen PointShopissa siitä
      huolimatta, että olet aiemmin luonut käyttäjätilin palveluumme. Johtuuko
      tämä mahdollisesti siitä, ettei konseptimme vielä ole sinulle täysin
      tuttu?

      Helpottaaksemme alkuun pääsemistä, olemme koonneet sinulle pienen
      oppaan, joka kertoo hieman PointShopista. Lyhyesti sanottuna:

      Ansaitse pisteitä sivustollamme - kun olet kerännyt niitä riittävästi,
      voit vaihtaa ne ilmaisiin lahjoihin!

      -----

      Mitä ihmettä?

    • Mummei
      • kusetus

        Minullekin tuli "pakkoliittyminen" onneksi vain spammin vastaanotto-osoitteeseessani, olisi pitänyt klikata nappia, josta mennään vahvistamaan kyseiselle sivulle rekisteröityminen. Enpä tietenkään klikkaile epämääräisiä linkkejä, ja neuvon muitakin tekemään näin. Avainsana on phishing.


    • MINULLATÄMÄONTOIMINU

      TÄÄ EI OO HUIJAUSTA. SINUN TILISI POISTAMINEN JOHTUU SIITÄ ETTÄ OLET TEHNYT JOTAIN POINTSHOPIN SÄÄNTÖJEN VASTAISTA.

      VOIT HALUTESSASI LIITTYÄ TÄMÄN LINKIN KAUTTA POINTSHOPPIIN http://www.pointshop.fi/?ref=4034325 VOIT PISTEITÄ SAAT ERI KAMPANJOISTA JOIDEN AVULLA VOIT TILATA TAVAROITA ILMAISEKSI ! SE EI MAKSA MITÄÄN. JOS OLET KÄRSIVÄLLINEN VOIT SAADA JOTAIN SUUREMPAA. OLEN TILANNUT ITSE NAPAKORUN JA KAKSI KARAMELLIÄ JOTKA OLIVAT KAIKKI TODELLA HYVIÄ ! TÄMÄ TOIMII OIKEASTI ! REKISTERÖIDY SE EI MAKSA MITÄÄN !

      • T

        No voi morjens! Söitkö sen napakorunkin?
        Meitsi on kans väkisinliitetty jonkun mutkan kautta tämän kyseisen lafkan postituslistalle.
        yritin poistaa itteeni siltä pointshopin sivujen kautta, mut se kysyy jotain salasanaa. Tjaa-a. Mikähän se vois olla...?

        Voisko joku neuvoo, et miten tän megarehellisen ja supersiistin reilukerhon postilistalta pääsee pois?


      • mikkuliini

        hei!
        mitenkäs sitte ne toimituskulut... ku ne tuotteet tuodaan tanskasta asti??? :/


    • usko tohon edes
    • jagrh

      En ikinä ole mihinkään tällaiseen rekisteröitynyt, ja tukkii kuitenkin sähköpostin. En edes halua olla osana tätä systeemiä!

      • ....

        kova kovaa vastaan ja ilmoitusta kuluttajansuojeluun!!! Itse sain kanssa tällaisen pakkoliittymisen, tuohan on lähestulkoon identiteettivarkaus kun vasten omaa tahtoa liitetään kaiken maailman huijaussivustoille. Pistäkää pyörät pyörimään, ei maksa kauheasti vaivaa...


    • nooo123

      jos olet lukenu niitä sääntöjä niin siellä lukee että tuote on voinut loppua yms. kannattaa laittaa suosikkilistaan niitäö mitä haluat. olen minäkin ostanut sieltä hajuveden on tullut perille.

      • jypinen

        jos haluatte liittyä pointshop-palveluun menkää www.pointshop.fi/jyri ja liittykää. ehdottoman turvalllinen, ja mitä voit hävitä kun pankkitietoja ei edes kysytä. kokeile!!!


    • PointHuijaa

      Poikkean aiheesta jonkun verran mutta minulle tuli sähköposti viestiä että olen rekistöröitynyt pointshoppiin. Enkä ole ikinä edes kuullu sellaisesta paikasta ja enkä harrasta minkäänlaista netti shoppailua.
      Eli tuntuu jotenkin pahalta huijaukselta....

      • huijausta

        Minullekkin on alkanut tulvimaan viestejä tuolta, vaikken ole koskaan rekisteröitynyt. Viesteissä luki olemattoman tunnukseni sähköpostiosoite ja salasana, ja kävin nyt poistamassa sen. Tuolta pointshopistakin näkyi, etten ole koskaan siellä käynyt. olen sitä mieltä että huijausta on.


      • Hessu Hopo
        huijausta kirjoitti:

        Minullekkin on alkanut tulvimaan viestejä tuolta, vaikken ole koskaan rekisteröitynyt. Viesteissä luki olemattoman tunnukseni sähköpostiosoite ja salasana, ja kävin nyt poistamassa sen. Tuolta pointshopistakin näkyi, etten ole koskaan siellä käynyt. olen sitä mieltä että huijausta on.

        Pelkkää kusetusta koko juttu. Tuli sähköpostia, jossa väitettiin että olen rekisteröitynyt sinne vaikken ole edes kuullut tuommoisesta ikinä. Nämä henkilöt, jotka täällä väittävät ettei se ole kusetusta ovat varmaankin itse niitä huijareita, jotka yrittävät saada ihmisiä luottamaan tuommoiseen paskaan. ÄLKÄÄ LUOTTAKO SIIHEN, SE ON KUSETUSTA!!!


      • Tietojenkalastelu
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Pelkkää kusetusta koko juttu. Tuli sähköpostia, jossa väitettiin että olen rekisteröitynyt sinne vaikken ole edes kuullut tuommoisesta ikinä. Nämä henkilöt, jotka täällä väittävät ettei se ole kusetusta ovat varmaankin itse niitä huijareita, jotka yrittävät saada ihmisiä luottamaan tuommoiseen paskaan. ÄLKÄÄ LUOTTAKO SIIHEN, SE ON KUSETUSTA!!!

        Sama tyyppi kirjottanut ainakin 10 viestiä tähän ketjuun.

        Pointshop on huijausta, älkää vain antako sinne henkilötietojanne!


      • Että näin
        Tietojenkalastelu kirjoitti:

        Sama tyyppi kirjottanut ainakin 10 viestiä tähän ketjuun.

        Pointshop on huijausta, älkää vain antako sinne henkilötietojanne!

        Tilasin poinshopista euron puhelimen ja annoin kortin numeron. Ja kappas kyl lähti euro tililtä ja samal olin kuulemma liittynyt vippiin ni veivät viel 45e omasta mielestäni luvatta. Puhelinta ei vielä oo näkynyt liekkö koskaan näänkään.


      • vittu kun vituttaa
        Että näin kirjoitti:

        Tilasin poinshopista euron puhelimen ja annoin kortin numeron. Ja kappas kyl lähti euro tililtä ja samal olin kuulemma liittynyt vippiin ni veivät viel 45e omasta mielestäni luvatta. Puhelinta ei vielä oo näkynyt liekkö koskaan näänkään.

        viiden päivän koejäsenyyden jälkeen alkaa varsinainen jäsenyys mikä olis tietysti pitäny tajuta lukee pikkupräntistä, multa kans meni toi 46e kankkulan kaivoon kun siel on kaikenmaailman numerotakuut ja osoitetakuut, rupee täs ny viel venailee postia saatana. Vittu että mua voi vituttaa, en liity enää mihinkään koskaan netin kautta, ihan täyttä kusetusta ja se puhelinki oli vaan 30e arvoinen jos sitäkään! Ja kannattaa huomioida et sun pitää ite erota siitä palvelusta tai ne veloittaa sulta jatkuvasti sen 1,50e sun tililtä..


      • Ihmettelijänä
        vittu kun vituttaa kirjoitti:

        viiden päivän koejäsenyyden jälkeen alkaa varsinainen jäsenyys mikä olis tietysti pitäny tajuta lukee pikkupräntistä, multa kans meni toi 46e kankkulan kaivoon kun siel on kaikenmaailman numerotakuut ja osoitetakuut, rupee täs ny viel venailee postia saatana. Vittu että mua voi vituttaa, en liity enää mihinkään koskaan netin kautta, ihan täyttä kusetusta ja se puhelinki oli vaan 30e arvoinen jos sitäkään! Ja kannattaa huomioida et sun pitää ite erota siitä palvelusta tai ne veloittaa sulta jatkuvasti sen 1,50e sun tililtä..

        Tililtäni veloitettiin 46 ekeä ja sain vastauksen, että olinkin muka liittynyt toisilla tunnuksilla.EN todellakaan ole kuin yksilla tunnuksilla ja sen sanoin irti ennen koeajan loppumista.Irtisanominen hyväksyttiin ja ei veloitettu siitä.
        Rahat on kuulemma palautettu, mutta ei vain näy tililläni eikä enää ole vastausta tuelta kuulunut.
        Visa konttori sanoi, että tee reklamaatio heille ja rahat palautetaan heidän toimestaan.


      • Huijattu
        Että näin kirjoitti:

        Tilasin poinshopista euron puhelimen ja annoin kortin numeron. Ja kappas kyl lähti euro tililtä ja samal olin kuulemma liittynyt vippiin ni veivät viel 45e omasta mielestäni luvatta. Puhelinta ei vielä oo näkynyt liekkö koskaan näänkään.

        Itsellenikin kävi samoin.
        Vastasin kyselyyn ja lopussa lunastin kortillani 1 euron puhelimen. (23.09-10)
        Puhelin ei koskaan saapunut ja kun sitä aloin kyselemään ilmoittivat toimittajan menneen konkurssiin.
        Myös tililtäni oli veloitettu 45e. Pyysin heitä palauttamaan kyseiset rahat,sillä sopimushan on purkautunut, koska luvattua puhelinta ei pystytty toimittamaan.
        Vastaukseksi tuli, että he ovat palauttaneet pisteet tililleni.
        Ilmoitin että haluan joko ko. puhelimen tai rahat takaisin.
        Samalla mainitsin myö, että he eivät voi jatkaa kamppanjaa 1 eurolla puhelin, koska heillä ei ole toimittajaa. Tähän he eivät ottaneet kantaa.
        Eilen taas sain mailia että voin "ostaa" uudelleen puhelimen, mutta se toimitetaan vasta joulukuussa ja että minun täytyy hyväksyä ehdot. Noudatin heidän ohjetta ja meni "ostamaan" puhelimen uudestaan... mutta yllätys heidän katekoriastaan ei löydy ko. puhelinta... Palasin takasisin mailiin ja huomasin että tutkinta on päättynyt ja en voi enää jatkaa tutkintaa... Mielenkiintoista... Olen ollut kuluttajavirastoon ja pankkiin yhteydessä. Pankista sanottiin että heille on tullut useita soittoja kyseisestä asiasta.
        Heidän neuvonsa oli että kuolettaa kortti ja ilmoittaa kortti varastetuksi.
        Sillä kyseinen firma jatkaa tilin veloitusta monien kohdalla ja pankki ei voi muuta, koska yrityksellä on kortinnumero ja toiminta tapahtuu samalla tavalla kuin ostaisit kaupasta tavaraa.
        Nyt sitten olen käynyt katsomassa irtisanoutumis kohdan ja siinä lukee ettei sähköpostilla voi irtisanoutua.
        Monet ovat kertoneet että irtisanoutuminen pitää hoitaa puhelimitse Tanskaa joko Tanskaksi tai voi yrittää Englanniksi... Mutta toisessa päässä ei oikein englantia ymmäretä... Eli ainut vaihtoehto asialle on kuolettaa kortti ja tilata uusi, näin he eivät voi enää veloittaa tiliä.
        Pankki myös neuvoi tekemään rikosilmoituksen ja tulemaan pankkiin rikosilmoituksen kanssa, niin he katsovat voiko tehdä mitään rahojen palauttamiseksi.


      • -Jeesusamsung
        Huijattu kirjoitti:

        Itsellenikin kävi samoin.
        Vastasin kyselyyn ja lopussa lunastin kortillani 1 euron puhelimen. (23.09-10)
        Puhelin ei koskaan saapunut ja kun sitä aloin kyselemään ilmoittivat toimittajan menneen konkurssiin.
        Myös tililtäni oli veloitettu 45e. Pyysin heitä palauttamaan kyseiset rahat,sillä sopimushan on purkautunut, koska luvattua puhelinta ei pystytty toimittamaan.
        Vastaukseksi tuli, että he ovat palauttaneet pisteet tililleni.
        Ilmoitin että haluan joko ko. puhelimen tai rahat takaisin.
        Samalla mainitsin myö, että he eivät voi jatkaa kamppanjaa 1 eurolla puhelin, koska heillä ei ole toimittajaa. Tähän he eivät ottaneet kantaa.
        Eilen taas sain mailia että voin "ostaa" uudelleen puhelimen, mutta se toimitetaan vasta joulukuussa ja että minun täytyy hyväksyä ehdot. Noudatin heidän ohjetta ja meni "ostamaan" puhelimen uudestaan... mutta yllätys heidän katekoriastaan ei löydy ko. puhelinta... Palasin takasisin mailiin ja huomasin että tutkinta on päättynyt ja en voi enää jatkaa tutkintaa... Mielenkiintoista... Olen ollut kuluttajavirastoon ja pankkiin yhteydessä. Pankista sanottiin että heille on tullut useita soittoja kyseisestä asiasta.
        Heidän neuvonsa oli että kuolettaa kortti ja ilmoittaa kortti varastetuksi.
        Sillä kyseinen firma jatkaa tilin veloitusta monien kohdalla ja pankki ei voi muuta, koska yrityksellä on kortinnumero ja toiminta tapahtuu samalla tavalla kuin ostaisit kaupasta tavaraa.
        Nyt sitten olen käynyt katsomassa irtisanoutumis kohdan ja siinä lukee ettei sähköpostilla voi irtisanoutua.
        Monet ovat kertoneet että irtisanoutuminen pitää hoitaa puhelimitse Tanskaa joko Tanskaksi tai voi yrittää Englanniksi... Mutta toisessa päässä ei oikein englantia ymmäretä... Eli ainut vaihtoehto asialle on kuolettaa kortti ja tilata uusi, näin he eivät voi enää veloittaa tiliä.
        Pankki myös neuvoi tekemään rikosilmoituksen ja tulemaan pankkiin rikosilmoituksen kanssa, niin he katsovat voiko tehdä mitään rahojen palauttamiseksi.

        Erehdyin tohon Samsung 1E luurin huijaukseen ja sitä on ootettu ja ootettu ja nyt kuulemma toimitukset alkaa 15.12.2010. Sinä aikana toi Poinsoppi on riistänyt luotoltani 2x45E Vip jäsen maksua josta ei todellakaan ollut mitään mainintaa puhelinta tilattaessa. Kaikki keskusketelut on käyty todella pitkällä vastaus viiveellä ympäripyörein selityksin, suoraa vastausta en esittämiini kysymyksiin koskaan saanut, enkä saa, se on fakta tällä toimijalla. Vastauksen antaminenkin osa huijari toimintaa tai miten sen antaa ja johdattelee uhrin vielä odottelemaan jotain luvattua ja taas räpsähtää luotolta pointsoppille rahaa jota he eivät todellakaan ansaitse. Yritin irtisanoa "vip-jäsenyyteni" poinsopin lähettämän linkin kautta mutta sivua ei ollut olemassakaan. Uuden linkin saatuani sekin oli poistunut yhdellä klikkauksella joten hip hei ja huh huijaa oompa tyhmä ku tilaan 1 Euron puhelinta ja saan maksettavaksi 135E ilman tilaamani tuotetta... Hävettää tämä tämmönen johan tästä jossain on varoitettu..


      • Hippihej
        -Jeesusamsung kirjoitti:

        Erehdyin tohon Samsung 1E luurin huijaukseen ja sitä on ootettu ja ootettu ja nyt kuulemma toimitukset alkaa 15.12.2010. Sinä aikana toi Poinsoppi on riistänyt luotoltani 2x45E Vip jäsen maksua josta ei todellakaan ollut mitään mainintaa puhelinta tilattaessa. Kaikki keskusketelut on käyty todella pitkällä vastaus viiveellä ympäripyörein selityksin, suoraa vastausta en esittämiini kysymyksiin koskaan saanut, enkä saa, se on fakta tällä toimijalla. Vastauksen antaminenkin osa huijari toimintaa tai miten sen antaa ja johdattelee uhrin vielä odottelemaan jotain luvattua ja taas räpsähtää luotolta pointsoppille rahaa jota he eivät todellakaan ansaitse. Yritin irtisanoa "vip-jäsenyyteni" poinsopin lähettämän linkin kautta mutta sivua ei ollut olemassakaan. Uuden linkin saatuani sekin oli poistunut yhdellä klikkauksella joten hip hei ja huh huijaa oompa tyhmä ku tilaan 1 Euron puhelinta ja saan maksettavaksi 135E ilman tilaamani tuotetta... Hävettää tämä tämmönen johan tästä jossain on varoitettu..

        Näin justin meni minullekin, rahat meni eikä puhelinta näy ja 2 kertaa 45 € meni hukkaan, kuinka ne kehtaavat?

        Hippihej


      • Make0001
        Että näin kirjoitti:

        Tilasin poinshopista euron puhelimen ja annoin kortin numeron. Ja kappas kyl lähti euro tililtä ja samal olin kuulemma liittynyt vippiin ni veivät viel 45e omasta mielestäni luvatta. Puhelinta ei vielä oo näkynyt liekkö koskaan näänkään.

        Minä ostin myös 1 € puhelimen jota koskaan en saanut. Sitävastoin alettiin kuukausittain 45 € yritin pari kertaa kysellä miksi toimitusta ei tule. Mitään vastauksia en saanut. valtuutin nostamaan 1€ mutta tililtä vietiin 45 €


    • Hattuuntunut

      No jos sieltä tulee sähköposti otsikolla 'Missä asut?' vaikka en oo liittyny mihinkää semmosee. Kyllä aika huijaukselta vaikuttaa

    • JOKUJOKI

      Olen itsekkin pointshopin jäsenenä ja sähköpostiini tulee koko ajan postia esim: minkä ikäinen olet jne... en ole vastannut

    • izipoints.com rulaa
      • asdasdfaf

    • huijjattu

      Mitään ei lähetetty vaikka pisteitä oli riittävästi karkkii ymm. pikkurihkamaan. huijausta koko juttu :(

      • Vastaussssssssta

        Osoite-, sähkäposti-, ja numerotakuu kenties puuttu?


      • Kananmunamies
        Vastaussssssssta kirjoitti:

        Osoite-, sähkäposti-, ja numerotakuu kenties puuttu?

        ...että tuo on tietojenkalastelusivusto, joka vain haluaa luottotiedot sun muut henkilökohtaiset tiedot ja vermasti myy niitä sitten eteenpäin, ainakin tästä keskustelusta päätellen. Ei kannata liittyä, ellei halua ikuista roskaposti virtaa, ja tekstiviesti rumbaa. Älkää muuten uskoko noita puuroaivoja jotka linkittelevät tänne ja mainostavat tuota huijaus sivustoa.


      • --Jolli--
        Kananmunamies kirjoitti:

        ...että tuo on tietojenkalastelusivusto, joka vain haluaa luottotiedot sun muut henkilökohtaiset tiedot ja vermasti myy niitä sitten eteenpäin, ainakin tästä keskustelusta päätellen. Ei kannata liittyä, ellei halua ikuista roskaposti virtaa, ja tekstiviesti rumbaa. Älkää muuten uskoko noita puuroaivoja jotka linkittelevät tänne ja mainostavat tuota huijaus sivustoa.

        No ei kyllä mielestäni ole huijausta, ainakin tilaamani DVD-elokuva tuli itselle ihan postiluukkuun asti noin parin viikon jälkeen tilauksesta. Eiköhän nämä tee tuottonsa puhtaasti mainostuloina eikä ketään kusettamalla. Onhan tuo jo useamman vuoden pysynyt pystyssäkin. Ja taitaa kyllä olla vika omissa silmissä jos ei näe isoja huomautuksia siitä mikä on maksullista ja mikä ei. ;)


      • ->->->
        --Jolli-- kirjoitti:

        No ei kyllä mielestäni ole huijausta, ainakin tilaamani DVD-elokuva tuli itselle ihan postiluukkuun asti noin parin viikon jälkeen tilauksesta. Eiköhän nämä tee tuottonsa puhtaasti mainostuloina eikä ketään kusettamalla. Onhan tuo jo useamman vuoden pysynyt pystyssäkin. Ja taitaa kyllä olla vika omissa silmissä jos ei näe isoja huomautuksia siitä mikä on maksullista ja mikä ei. ;)


      • liittyminen

      • Hilloleipä
        Kananmunamies kirjoitti:

        ...että tuo on tietojenkalastelusivusto, joka vain haluaa luottotiedot sun muut henkilökohtaiset tiedot ja vermasti myy niitä sitten eteenpäin, ainakin tästä keskustelusta päätellen. Ei kannata liittyä, ellei halua ikuista roskaposti virtaa, ja tekstiviesti rumbaa. Älkää muuten uskoko noita puuroaivoja jotka linkittelevät tänne ja mainostavat tuota huijaus sivustoa.

        Anteeksi, mutta miten ne edes voisi saada luottotietoja, kun missään ei kysytä niitä? Olen ollut tuolla kohta viitisen vuotta, eikä mitän huijauksia ole ollut. Ja veikkaanpa ettette edes ole käyneet koko sivustolla. Ihmiset herätkää! jos täällä puolet sanoo että se on hyvä paikka niin miksi pitää väittää vastaan vaikka ei mitään tiedä asiasta? Ja en ole senttiäkään tuonne laittanut ja saanut kymmeniä 20€ lahjakortteja eri liikkeisiin. Että ei kyllä mitään huijausta ole!

        Ja luuletteko että pointshop palkkaa tänne jotain mainostajia!? Juu ihan heti, sitä paitsi Pointshop on Tanskalainen!


      • tjr2010

    • suivaantunut

      En tiedä mitä kautta pointshop on saanut sähköpostiosoitteeni, mutta nyt mainosviestejä tulvii sähköpostiin niin maan prhn.sti! Miten saa viestit loppumaan??? ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!!!

      • Siatsikailee


      • Uolevi112
        Siatsikailee kirjoitti:

        Kusetusta koko paska.
        Taitaa pointshopin työntekijätkin lukea suomi24 ja rekkailla uusia käyttäjiä tänne ja ylistää heidän touhua.
        Heh, ihan miten vaa, s-posti tulvasta ja epäilyttävästä toiminnasta lähetetty jo tutkintapyyntö ystäväni asianajotoimistoon.


    • "mutta silti sähköpostiin tulee tulvimalla turhia viestejä Point Shopista. "
      se linkki saattoi olla testi, jolla selvitettiin onko sähköpostisi toiminnassa. kun klikkasit, spämmerille meni tieto että sähköposti on aktiivinen ja roskapostitus käynnistyi...

      • DoS-attack

        Facebookin kautta, Potki Lammasta -peli. Rikkoo kaikkia mahdollisia pelisääntöjä. Viranomaisille tehty ilmoitus markkinointilakien rikkomisesta. Totaalista vedätystä. Ei kukaan harrasta mitään hyväntekeväisyyttä tämmöisissä yhteyksissä. Pysykää niin kaukana kuin mahdollista näiltä rikollisten sivuilta.


      • SquareX
        DoS-attack kirjoitti:

        Facebookin kautta, Potki Lammasta -peli. Rikkoo kaikkia mahdollisia pelisääntöjä. Viranomaisille tehty ilmoitus markkinointilakien rikkomisesta. Totaalista vedätystä. Ei kukaan harrasta mitään hyväntekeväisyyttä tämmöisissä yhteyksissä. Pysykää niin kaukana kuin mahdollista näiltä rikollisten sivuilta.

        Mitä pelisääntöjä? Potki Lammasta -peli on PointShopin tekemä Facebook sovellus (leikkimielinen peli), PointShopin kautta siitäkin saa pisteitä, kuten muistakin PointShopin Facebook peleistä.


    • Chouelle

      Ei pointshop oo huijausta.

      Tässä on toinen sivusto, vähän kun pointshop ja lockerz. Sivuston nimi on freemakeup ja se on oikeesti ilmaista. Tulkaa jäseneeksi sinne, se on tosi hyvä sivusto, voi saada ilmaisia lahjakortteja. Tarvitsee vaan kerätä vähän pisteitä, esim. kirjautumalla sisään sivustolle. Se on ihan oikeesti ilmaista. Nimestä huolimatta sivusto sopii myös miehille.

      Tässä on linkki sinne, klikatkaa vaan sitä niin tulette sivulle missä voi rekisteröityä:

      http://www.freemakeup.fi/Register.asp?r=4

      • DoS-attack

      • DoS-attack
        DoS-attack kirjoitti:

        Rikollista toimintaa. Web Of Trust ei myöskään tunne sivuasi:
        http://www.mywot.com/fi/scorecard/www.freemakeup.fi

        pointshop.fi on myös huijaussivusto. Web Of Trust luokittelee sivustot käyttäjien kokemusten perusteella:
        http://www.mywot.com/fi/scorecard/pointshop.fi

        Ainoa kuka kehuu näitä sivuja on itse rikollista toimintaa harrastava henkilö.

        Palvelimia on rekisteröity Ruotsissa, Tanskassa.. tämmöinen toiminta täyttää spämmin kaikki piirteet. "Palkkaavat" jonkun höynäytettävän kirjoittamaan tännekin puolustuskirjeitä. Uskomatonta scheissea!

        Ei missään nimessä kannata uskoa tuota lööperiä mitä "jotkut" kehuvat täällä. Sähköpostisi alkaa täyttymään vain roskapostilla tyyliin "VS: Tilauksesi" jne. Suomi säilyi melko pitkään puhtoisena tämmöisestä riesasta, mutta nyt nekin ajat ovat ohitse, kiitos näiden mätäpaiseiden. Hlvetin spämmääjät, toivottavasti tukehdutte omaan roskaanne.


      • katuwalo
        DoS-attack kirjoitti:

        Palvelimia on rekisteröity Ruotsissa, Tanskassa.. tämmöinen toiminta täyttää spämmin kaikki piirteet. "Palkkaavat" jonkun höynäytettävän kirjoittamaan tännekin puolustuskirjeitä. Uskomatonta scheissea!

        Ei missään nimessä kannata uskoa tuota lööperiä mitä "jotkut" kehuvat täällä. Sähköpostisi alkaa täyttymään vain roskapostilla tyyliin "VS: Tilauksesi" jne. Suomi säilyi melko pitkään puhtoisena tämmöisestä riesasta, mutta nyt nekin ajat ovat ohitse, kiitos näiden mätäpaiseiden. Hlvetin spämmääjät, toivottavasti tukehdutte omaan roskaanne.

        Ei ole mitään huijausta. Se on totta, että roskaposti viestejä tulee jonkin verran, mutta oletteko niin avuttomia, että ette osaa edes uutta sähköpostia tehdä? Siltä nimittäin vaikuttaa.
        Itselläni on tuolla jo 20 000 pistettä.
        Olen tuolta jo 6 suklaa levyä tilannut ja saanut.
        Kuvatkin olen ottanut noista, lisää tietoa täältä:

        http://katuwalonptc-blogi.blogspot.com/


    • ei varmaan toimi
    • SquareX

      Joskus pitää oikein ihmetellä kuka tälläistä soopaa oikein kirjoittaa ja uskovat monet sitten todella mieluummin näitä tuntemattomien (esim. Suomi24:ssä) kirjoittamia kirjoituksia?

      Itse osallistuin mukaan PointShop:fi:n muutama päivä sen jälkeen kun se avattiin suomessa, olen ollut jo yli vuoden käyttäjänä ja kaikki on tullut perille n. siinä 2 viikossa. En ole maksanut mistään, kaikki on tullut perille. Pisteiden kerääminen on ollut ihan hauskaa, tosin välillä hidastakin.

      Tässä jotain tietoja lyhyesti, PointShop.fi:

      Käyttäjäksi (jäseneksi) liittyminen: Sinun on annettava täydelliset ja oikeat henkilötiedot ja olla vähintään 15 vuotias sekä asua vakituisesti Suomessa. Jos olet yli 18-vuotias, et saa olla holhouksenalaiseksi saatettu. Et voi rekisteröityä postilokero- tai poste restante-osoitteella.

      (Eli jos siis annat väärät henkilötiedot tai olet alle 15 vuotias tai et asu Suomessa niin tunnus poistetaan 100% varmuudella!)

      Jokainen henkilö saa perustaa vain yhden käyttäjätilin PointShopiin. Esimerkiksi yhden tilin luominen kotiosoitteella, ja toisen esimerkiksi työpaikan tai oppilaitoksen osoitteella ei ole sallittua.

      (Eli jos siis yrität luoda enemmän kuin yhden käyttäjätilin niin kaikki tunnukset ( pisteesi) poistetaan 100% varmuudella etkä saa enää osallistua PointShop.fi:n)

      Toisen henkilön sähköpostiosoitteen, nimen, osoitteen tai muiden henkilö- ja yhteystietojen käyttäminen ei ole sallittua missään olosuhteissa. Osallistumiset kampanjoihin on myös poikkeuksetta suoritettava aidoin, omin henkilö- ja yhteystiedoin.

      (Eli jos siis käytät jonkun toisen henkilötietoja ja/tai osallistut kampanjoihin eri tiedoilla mitkä käyttäjätunnuksellasi on niin tunnuksesi poistetaan 100% varmuudella!)

      Yleinen netiketti:
      Käyttäjätili suljetaan, mikäli käyttäjä ei seuraa yleistä netikettiä. Yleisesti hyvä netiketti tarkoittaa hyvää käytöstä ja siivoa kielenkäyttöä, sekä yleistä kunnioituksen osoittamista PointShopia ja muita ihmisiä kohtaan.

      (Jos alat riehumaan voit olla varma että menetät tunnuksesi! ;) )

      Käyttöehtojen vastainen toiminta:
      Mikäli käyttäjätilisi suljetaan väärinkäytöksestä johtuen, menetät käyttöoikeutesi palveluun pysyvästi, kuten myös ansaitsemasi pisteet.

      Mikäli tilisi on mielestäsi suljettu väärin perustein, voit ottaa yhteyttä tukeen ja kertoa oman kantasi asiaan. Tällöin käyttäjätuki tarkistaa tapauksen uudelleen, ja voi perustelluissa tapauksissa avata käyttöoikeuden uudelleen. Mikäli joskus olet epävarma säännöistä ja ehdoista, sinun tulee ehdottomasti ottaa yhteyttä tukeen, jotta voit varmistua oikeasta menettelytavasta.

      Mitä teen rekisteröitymisen jälkeen, jotta voin aloittaa pisteiden keräämisen ja käyttämisen?:
      Huomio! Sinun täytyy suorittaa 3 takuuta (Sähköpostitakuu, Numerotakuu ja Osoitetakuu) joilla varmistetaan se ettei käyttäjä yritä väärinkäytöksiä. (KAIKKI OVAT ILMAISIA!)

      • SquareX

        Sähköpostitakuu: Sinun täytyy syöttää oikea sähköpostiosoitteesi sille tarkoitettuun kenttään (kohteessa Käyttäjätilini > Takuut: > Sähköpostitakuu) ja klikkaamalla sitten Lähetä-nappia. Vahvistaaksesi sähköpostiosoitteen voimassaolon, ja aktivoidaksesi sähköpostitakuun, sinun on klikattava sähköpostissa olevaa aktivointi linkkiä. Mikäli linkki ei toimi, klikkaa viereistä linkkiä ja syötä oheinen PIN-koodi avautuvalle sivulle.

        (Huomio, Suomi24 käyttäjät!: On osoittautunut, ettei sähköpostiviestien toimitus @suomi24.fi -sähköpostiosoitteisiin toimi luotettavasti. Esimerkiksi sähköpostitakuun vahvistusviestit ja tukipyyntöjen vastausilmoitukset eivät monasti saavu perille lainkaan, kun taas esimerkiksi kampanjauutiset välittyvät oikein)

        (Sähköpostitakuun PIN-koodia ei hyväksytä, tai saan "Virhekoodi 2"-ilmoituksen:
        Käyttämäsi sähköpostipalvelu on rikkonut viestissä olevat linkit, jolloin selaimesi ohjautuu väärälle sivulle. Tämä on erityisen yleistä MTV3:n ja Saunalahden palveluissa.)

        Numerotakuu: Sinun täytyy syöttää oikea "matkapuhelinnumerosi" sille tarkoitettuun kenttään (kohteessa Käyttäjätilini > Takuut: > Numerotakuu) ja klikkaamalla sitten Lähetä koodi-nappia.

        (Matkapuhelinnumeroasi ei välitetä kolmansille osapuolille.
        Numero tulee syöttää ilman verkkotunnuksen ensimmäistä nollaa ja välilyöntejä tai muita välimerkkejä, esim. numero 040 111 2222 tulee syöttää muodossa 401112222)

        Saat seuraavaksi PIN-koodin sisältävän tekstiviestin puhelimeesi. Kun syötät koodin avautuneelle sivulle, voidaan näin varmistaa, että numerosi on aito. Näin tiedetään myös että sinä olet "aito". Samaa numeroa ei voi käyttää numerotakuussa useammilla käyttäjätileillä.

        Osoitetakuu: Sinun täytyy syöttää oikeat osoitetietosi niille tarkoitettuihin kenttiin (kohteessa Käyttäjätilini > Takuut: > Numerotakuu) ja klikkaamalla sitten Lähetä PIN-koodi-nappia. PIN-koodi lähetään sinulle kirjeessä postitse, saat sen viikon sisällä. Kun saat koodin, sinun täytyy syöttää se samalle sivulle josta sen tilasitkin (kohteeseen Käyttäjätilini > Takuut: > Numerotakuu).

        Onneksi olkoon, nyt sinulla on kaikki takuut (olet todistanut olevasi todellinen) ja 100% käyttäjätili, voit nyt kerätä ja käyttää pisteitä Shopissa!

        Kampanjoihin osallistuminen:
        Kaikki saatavilla olevat kampanjat löydät päävalikosta "ansaitse pisteitä" -kohteen alta. Voit valita jokaisella alueella näytetäänkö listalla kaikki kampanjat (ilmaiset ja maksulliset) klikkaamalla kohtaa "Näytä kaikki" tai näytetäänkö vain 100% ilmaiset kampanjat klikkaamalla kohtaa "Näytä vain 100% ilmaiset". Kaikissa kampanjoissa jotka ovat ilmaisia näkyy aina maksettavan pistemäärän (sininen merkki) alla oranssi merkki jossa lukee: 100% ilmainen. Maksullisissa kampanjoissa ei näy tuota oranssia merkkiä ja kuvauksissa lukee että kyseessä on maksullinen kampanja.

        Kun osallistut kampanjaan, sinun täytyy antaa jokaisessa kampanjassa oikeat ja täysin samat tiedot jotka käyttäjätunnuksellasi on, jotta pisteet rekisteröidään tilillesi.

        Jos et halua vahingossa tilata tai ostaa mitään niin ole tarkkana erityisesti kyselyissä ja kilpailuissa että vastaat aina "Ei kiitos" jos sinulta kysytään haluatko tilata tuotteen, älä hätiköi, tarkasta vaikka 2 kertaan että olet varmasti vastannut kaikkiin tilaamis kohtiin "Ei kiitos".

        Tässä oli vähän perustietoa, kiitos jos jaksoit lukea tämän... :) (Jos et ymmärrä ehtoja, älä osallistu.)

        Lopuksi vielä tuosta tuesta, ymmärräthän ettei joku voi olla heti vastaamassa viestiisi (johtuen siitä että heille tulee suuri määrä tukipyyntöjä), "robotti" kertookin sinulle miltä sivulta löydät tukipyyntösi ja jonne vastauksetkin sitten tulevat. Omat tukipyyntösi ja niiden vastaukset löydät myös samasta sijainnista josta tukipyynnön lähetitkin eli päävalikosta Apua > Ota yhteyttä tukeen sivulta. ;)

        Lopun lopuksi vielä noista "turhista viesteistä", ymmärräthän myöskin sen että tätä palvelua rahoitetaan (maksullisten kampanjoiden lisäksi) mainoksilla.


    • 007JANI

      minulla on kokemuksia vähän liikaa tässä myös yksi hyvä esimerkki facebookin zooks macth joku tämmöinen kanssa missä niinkun ns haetaan tyttöystävää mutta mitä vittua se on englannin kielinen ja jos poistat tunnuksen sieltä niin silti sieltä tulee niitä vitun sähköposti viestejä se on ärsyttävää.

      .

      • SquareX

        PointShop on kuitenkin eriasia, et saa sähköpostiisi mitään viestejä PointShopilta jos et ole itse rekisteröitynyt PointShopiin (joko pääsivulta tai jonkin (esim. Facebook) sovelluksen kautta) tai jos joku sähköpostiosoitteesi tietävä (mahdollisesti ystävä) ei ole rekisteröitynyt jostain syystä (esim. hyötymis mielessä tai tahallaan) sinun sähköpostiosoitteellasi.

        PointShopilta ei tule viestejä jos et ole postituslistalla, eli rekisteröityneenä. Mikäli saat sähköpostia PointShopista ja viestissä lukee alhaalla että olet rekisteröitynyt tällä sähköpostiosoitteella (ilmeisesti vahingossa tai joku muu on rekisteröitynyt) niin mene www.pointshop.fi -sivulle.

        Klikkaa yläoikealta "Unohdettu salasana" tai "Oletko unohtanut salasanasi?" kohtaa, syötä kenttään sähköpostiosoitteesi. Kun painat Lähetä salasana-nappia ohessa lukee että tiedot on lähetetty (oletan että sähköposti löytyy järjestelmästä, eli sillä on rekisteröidytty), jos sähköpostillasi ei ole rekisteröidytty ohessa lukee ettei sähköpostia löydy järjestelmästä, jos tili on jo suljettu/poistettu niin ohessa lukee ettet voi saada kirjautumistietoja koska tili on jo suljettu/poistettu.

        Oletettavasti sait kirjautumistiedot sähköpostiisi (sähköposti salasana) syötä nyt kirjautumistietosi PointShop.fi:ssä ja kirjaudu sisään. Valitse sitten päävalikosta "Apua > Ota yhteyttä tukeen", valitse sitten listalta "Käyttäjätilini", valitse listalta "Miten voin sulkea käyttäjätilini?" ja klikkaa ensimmäistä linkkiä. Jos tuo oli liian vaikeaa niin mene yksinkertaisesti (kirjautuneena ollessasi) osoitteeseen: http://www.pointshop.fi/helpdesk/guide_deleteprofile.asp

        Syötä samat sähköpostiin saamasi kirjatumistiedot kenttiin ja klikkaa "Poista käyttäjätili" -nappia. Kun olet poistanut käyttäjätilisi, et voi enää (eikä kukaan muukaan) palata käyttäjäksi samalla sähköpostiosoitteella!

        (Miksi saan edelleen sähköpostia PointShopilta, vaikka olen sulkenut käyttäjätilini?

        Sähköpostiviestit asetetaan monasti valmiiksi lähetysjonoon jo hieman ennen varsinaista lähetysajankohtaa, jonka jälkeen niitä ei enää voi perua. Viestit on siis saatettu asettaa lähetettäväksi juuri ennen käyttäjätilisi sulkemista. Asiaan vaikuttavat luonnollisesti myös yleisten tietoverkkojen viiveet.

        Mikäli kuitenkin saat PointShopin lähettämiä viestejä vielä yli kahden vuorokauden kuluttua tilin sulkemisesta, ota yhteyttä tukeen, jotta ongelman syy voidaan tarkistaa!)


      • pirsuMalami
        SquareX kirjoitti:

        PointShop on kuitenkin eriasia, et saa sähköpostiisi mitään viestejä PointShopilta jos et ole itse rekisteröitynyt PointShopiin (joko pääsivulta tai jonkin (esim. Facebook) sovelluksen kautta) tai jos joku sähköpostiosoitteesi tietävä (mahdollisesti ystävä) ei ole rekisteröitynyt jostain syystä (esim. hyötymis mielessä tai tahallaan) sinun sähköpostiosoitteellasi.

        PointShopilta ei tule viestejä jos et ole postituslistalla, eli rekisteröityneenä. Mikäli saat sähköpostia PointShopista ja viestissä lukee alhaalla että olet rekisteröitynyt tällä sähköpostiosoitteella (ilmeisesti vahingossa tai joku muu on rekisteröitynyt) niin mene www.pointshop.fi -sivulle.

        Klikkaa yläoikealta "Unohdettu salasana" tai "Oletko unohtanut salasanasi?" kohtaa, syötä kenttään sähköpostiosoitteesi. Kun painat Lähetä salasana-nappia ohessa lukee että tiedot on lähetetty (oletan että sähköposti löytyy järjestelmästä, eli sillä on rekisteröidytty), jos sähköpostillasi ei ole rekisteröidytty ohessa lukee ettei sähköpostia löydy järjestelmästä, jos tili on jo suljettu/poistettu niin ohessa lukee ettet voi saada kirjautumistietoja koska tili on jo suljettu/poistettu.

        Oletettavasti sait kirjautumistiedot sähköpostiisi (sähköposti salasana) syötä nyt kirjautumistietosi PointShop.fi:ssä ja kirjaudu sisään. Valitse sitten päävalikosta "Apua > Ota yhteyttä tukeen", valitse sitten listalta "Käyttäjätilini", valitse listalta "Miten voin sulkea käyttäjätilini?" ja klikkaa ensimmäistä linkkiä. Jos tuo oli liian vaikeaa niin mene yksinkertaisesti (kirjautuneena ollessasi) osoitteeseen: http://www.pointshop.fi/helpdesk/guide_deleteprofile.asp

        Syötä samat sähköpostiin saamasi kirjatumistiedot kenttiin ja klikkaa "Poista käyttäjätili" -nappia. Kun olet poistanut käyttäjätilisi, et voi enää (eikä kukaan muukaan) palata käyttäjäksi samalla sähköpostiosoitteella!

        (Miksi saan edelleen sähköpostia PointShopilta, vaikka olen sulkenut käyttäjätilini?

        Sähköpostiviestit asetetaan monasti valmiiksi lähetysjonoon jo hieman ennen varsinaista lähetysajankohtaa, jonka jälkeen niitä ei enää voi perua. Viestit on siis saatettu asettaa lähetettäväksi juuri ennen käyttäjätilisi sulkemista. Asiaan vaikuttavat luonnollisesti myös yleisten tietoverkkojen viiveet.

        Mikäli kuitenkin saat PointShopin lähettämiä viestejä vielä yli kahden vuorokauden kuluttua tilin sulkemisesta, ota yhteyttä tukeen, jotta ongelman syy voidaan tarkistaa!)

        Luuletteko oikeasti että joku antaa teille jotain ilmaiseksi? Helvetin ääliöt.
        Ei mikään yritys pyöri hyväntekeväisyydellä, mutta eihän sitä kaikki ymmärrä.
        Itse rekisteröidyin hetki sitten ihan mielenkiinnosta PointShop.fi palveluun, katselin noita ilmaisia rojuja, ihan arvotonta rihkamaa pilvinpimei. Sitten jos haluaisi jotain arvokkaampaa, on kyseessä jokin arpajainen mihin pitäisi osallistua puhelimitse kiinteään kk maksua vastaan. Huh Huh, hullumpaa kuin maikkarin puhelinpelit joissa tarjotaan rahasummaa voittajalle tai pikavipit onnettomille ihmisille jotka eivät kykene pitämään omaa rahatalouttaan pystyssä.

        Onhan se pissikselle kivaa ku saa ilmaisen karkin tai/ja 0,0001€ arvoisen muovisen napakorun. JEIJ IHQQ TIIÄTEX MÄ VOITIN JA SAIN NIIQ ILMASEX KAIKKEE WooW...just joo..

        Pyytäkää vanhemmilta karkkirahaa! Niin ei puhelinlaskut pääse yllättämään. :)


      • SquareX
        pirsuMalami kirjoitti:

        Luuletteko oikeasti että joku antaa teille jotain ilmaiseksi? Helvetin ääliöt.
        Ei mikään yritys pyöri hyväntekeväisyydellä, mutta eihän sitä kaikki ymmärrä.
        Itse rekisteröidyin hetki sitten ihan mielenkiinnosta PointShop.fi palveluun, katselin noita ilmaisia rojuja, ihan arvotonta rihkamaa pilvinpimei. Sitten jos haluaisi jotain arvokkaampaa, on kyseessä jokin arpajainen mihin pitäisi osallistua puhelimitse kiinteään kk maksua vastaan. Huh Huh, hullumpaa kuin maikkarin puhelinpelit joissa tarjotaan rahasummaa voittajalle tai pikavipit onnettomille ihmisille jotka eivät kykene pitämään omaa rahatalouttaan pystyssä.

        Onhan se pissikselle kivaa ku saa ilmaisen karkin tai/ja 0,0001€ arvoisen muovisen napakorun. JEIJ IHQQ TIIÄTEX MÄ VOITIN JA SAIN NIIQ ILMASEX KAIKKEE WooW...just joo..

        Pyytäkää vanhemmilta karkkirahaa! Niin ei puhelinlaskut pääse yllättämään. :)

        Ei "pyöri hyväntekeväisyydellä" vaan juurikin maksullisilla kampanjoilla ja mainoksilla. Mihinkään maksulliseen ei tietenkään ole pakko osallistua. Siitä hyvästä että saat ilmaiseksi jotain niin se ainoa hinta on ne mainokset, mutta kaikkien taidothan ei valitettavasti riitä muutaman viestin nopeaan poistamiseen... :(


      • mercedes-Benze
        pirsuMalami kirjoitti:

        Luuletteko oikeasti että joku antaa teille jotain ilmaiseksi? Helvetin ääliöt.
        Ei mikään yritys pyöri hyväntekeväisyydellä, mutta eihän sitä kaikki ymmärrä.
        Itse rekisteröidyin hetki sitten ihan mielenkiinnosta PointShop.fi palveluun, katselin noita ilmaisia rojuja, ihan arvotonta rihkamaa pilvinpimei. Sitten jos haluaisi jotain arvokkaampaa, on kyseessä jokin arpajainen mihin pitäisi osallistua puhelimitse kiinteään kk maksua vastaan. Huh Huh, hullumpaa kuin maikkarin puhelinpelit joissa tarjotaan rahasummaa voittajalle tai pikavipit onnettomille ihmisille jotka eivät kykene pitämään omaa rahatalouttaan pystyssä.

        Onhan se pissikselle kivaa ku saa ilmaisen karkin tai/ja 0,0001€ arvoisen muovisen napakorun. JEIJ IHQQ TIIÄTEX MÄ VOITIN JA SAIN NIIQ ILMASEX KAIKKEE WooW...just joo..

        Pyytäkää vanhemmilta karkkirahaa! Niin ei puhelinlaskut pääse yllättämään. :)

        Pirsumalami haista kuule oiiiikein pitkä paska! sieltä saa kaikkee tosi hyödyllistä, esim. lahjakortteja, dvd:itä hajuvesiä yms. Ja mitä hemmetin puhelinlaskuja????? kuule sä et tiedä tosta sivusta YHTÄÄN MITÄÄN!!! joo sinne laitetaan kyllä numerotakuu, mutta ei sieltä mitään laskuja tule!

        JA JOS ET SITÄ USKO, NIIN KYLLÄ SIELTÄ SAA TAVARAA ILMASEKS!!!!


      • V.I.T.U.T.T.A.A
        SquareX kirjoitti:

        PointShop on kuitenkin eriasia, et saa sähköpostiisi mitään viestejä PointShopilta jos et ole itse rekisteröitynyt PointShopiin (joko pääsivulta tai jonkin (esim. Facebook) sovelluksen kautta) tai jos joku sähköpostiosoitteesi tietävä (mahdollisesti ystävä) ei ole rekisteröitynyt jostain syystä (esim. hyötymis mielessä tai tahallaan) sinun sähköpostiosoitteellasi.

        PointShopilta ei tule viestejä jos et ole postituslistalla, eli rekisteröityneenä. Mikäli saat sähköpostia PointShopista ja viestissä lukee alhaalla että olet rekisteröitynyt tällä sähköpostiosoitteella (ilmeisesti vahingossa tai joku muu on rekisteröitynyt) niin mene www.pointshop.fi -sivulle.

        Klikkaa yläoikealta "Unohdettu salasana" tai "Oletko unohtanut salasanasi?" kohtaa, syötä kenttään sähköpostiosoitteesi. Kun painat Lähetä salasana-nappia ohessa lukee että tiedot on lähetetty (oletan että sähköposti löytyy järjestelmästä, eli sillä on rekisteröidytty), jos sähköpostillasi ei ole rekisteröidytty ohessa lukee ettei sähköpostia löydy järjestelmästä, jos tili on jo suljettu/poistettu niin ohessa lukee ettet voi saada kirjautumistietoja koska tili on jo suljettu/poistettu.

        Oletettavasti sait kirjautumistiedot sähköpostiisi (sähköposti salasana) syötä nyt kirjautumistietosi PointShop.fi:ssä ja kirjaudu sisään. Valitse sitten päävalikosta "Apua > Ota yhteyttä tukeen", valitse sitten listalta "Käyttäjätilini", valitse listalta "Miten voin sulkea käyttäjätilini?" ja klikkaa ensimmäistä linkkiä. Jos tuo oli liian vaikeaa niin mene yksinkertaisesti (kirjautuneena ollessasi) osoitteeseen: http://www.pointshop.fi/helpdesk/guide_deleteprofile.asp

        Syötä samat sähköpostiin saamasi kirjatumistiedot kenttiin ja klikkaa "Poista käyttäjätili" -nappia. Kun olet poistanut käyttäjätilisi, et voi enää (eikä kukaan muukaan) palata käyttäjäksi samalla sähköpostiosoitteella!

        (Miksi saan edelleen sähköpostia PointShopilta, vaikka olen sulkenut käyttäjätilini?

        Sähköpostiviestit asetetaan monasti valmiiksi lähetysjonoon jo hieman ennen varsinaista lähetysajankohtaa, jonka jälkeen niitä ei enää voi perua. Viestit on siis saatettu asettaa lähetettäväksi juuri ennen käyttäjätilisi sulkemista. Asiaan vaikuttavat luonnollisesti myös yleisten tietoverkkojen viiveet.

        Mikäli kuitenkin saat PointShopin lähettämiä viestejä vielä yli kahden vuorokauden kuluttua tilin sulkemisesta, ota yhteyttä tukeen, jotta ongelman syy voidaan tarkistaa!)

        mut en oo ees koskaa liittyny mihikää pointshoppii ja ne vaa lähettää mainoksii ja ku kävin sivul se näytti et oon kirjautunu siihe omal s-postil mut en oo koskaa ees nähny tai kuullu tollasest ja jos se menis facebookin kautta jostai sovelluksest nii jos toi oiski joku REHELLINEN sivusto nii kai se ny sanois siit jotai et siis mitä h******


      • uuden ajan HUIJAUS
        pirsuMalami kirjoitti:

        Luuletteko oikeasti että joku antaa teille jotain ilmaiseksi? Helvetin ääliöt.
        Ei mikään yritys pyöri hyväntekeväisyydellä, mutta eihän sitä kaikki ymmärrä.
        Itse rekisteröidyin hetki sitten ihan mielenkiinnosta PointShop.fi palveluun, katselin noita ilmaisia rojuja, ihan arvotonta rihkamaa pilvinpimei. Sitten jos haluaisi jotain arvokkaampaa, on kyseessä jokin arpajainen mihin pitäisi osallistua puhelimitse kiinteään kk maksua vastaan. Huh Huh, hullumpaa kuin maikkarin puhelinpelit joissa tarjotaan rahasummaa voittajalle tai pikavipit onnettomille ihmisille jotka eivät kykene pitämään omaa rahatalouttaan pystyssä.

        Onhan se pissikselle kivaa ku saa ilmaisen karkin tai/ja 0,0001€ arvoisen muovisen napakorun. JEIJ IHQQ TIIÄTEX MÄ VOITIN JA SAIN NIIQ ILMASEX KAIKKEE WooW...just joo..

        Pyytäkää vanhemmilta karkkirahaa! Niin ei puhelinlaskut pääse yllättämään. :)

        Juuri Täsmälleen!
        PoinShop on kupla..selvä huijausverkosto. Työntekijät aivan päivänselvästi kirjoittavat tänne.

        Vankilaan tällaiset rikolliset ja hujarit! Teen varmasti luottokorttiveloituksistani rikosilmoituksen..

        EHKÄ SEKIN KUVAA ETTÄ LUOTTOKUNTA SUOSITTAA LUOTTOKORTIN KUOLETUSTA JA LEIKKAAMISTA SAKSILLA!!

        Voitte käyttää järkeä.

        Ootte sekasin
        Luuletteko oikeasti että joku antaa teille jotain ilmaiseksi? Helvetin ääliöt.
        Ei mikään yritys pyöri hyväntekeväisyydellä, mutta eihän sitä kaikki ymmärrä.
        Itse rekisteröidyin hetki sitten ihan mielenkiinnosta PointShop.fi palveluun, katselin noita ilmaisia rojuja, ihan arvotonta rihkamaa pilvinpimei.


      • uuden ajan HUIJAUS kirjoitti:

        Juuri Täsmälleen!
        PoinShop on kupla..selvä huijausverkosto. Työntekijät aivan päivänselvästi kirjoittavat tänne.

        Vankilaan tällaiset rikolliset ja hujarit! Teen varmasti luottokorttiveloituksistani rikosilmoituksen..

        EHKÄ SEKIN KUVAA ETTÄ LUOTTOKUNTA SUOSITTAA LUOTTOKORTIN KUOLETUSTA JA LEIKKAAMISTA SAKSILLA!!

        Voitte käyttää järkeä.

        Ootte sekasin
        Luuletteko oikeasti että joku antaa teille jotain ilmaiseksi? Helvetin ääliöt.
        Ei mikään yritys pyöri hyväntekeväisyydellä, mutta eihän sitä kaikki ymmärrä.
        Itse rekisteröidyin hetki sitten ihan mielenkiinnosta PointShop.fi palveluun, katselin noita ilmaisia rojuja, ihan arvotonta rihkamaa pilvinpimei.

        Sinun viestissäsi on muutamia virheitä... :) No, oikaisen ne nyt ja tässä on totuudet: Kyseessä ei ole "huijausverkosto", työntekijät eivät kirjoittele täällä, asiaan ei liity rikollisia/huijareita, mitään ei anneta "ilmaiseksi" ja yritys ei pyöri hyväntekeväisyydellä.

        PointShop on täysin laillinen palvelu ja minä käytän järkeäni mitä sinä varmaankin 'unohdit' käyttää, nimittäin ei tietenkään PointShopista anneta mitään ilmaiseksi (tosin PointShopilla ei ole tuotteita, ne tulevat suoraan kauppiailta jotka on ne PointShopin kauppaan laittanut) vaan vastineeksi pisteistä saat sähköpostiin mainoksia PointShopilta, kyselyistä ja kilpailuista uutiskirjeitä/mainoksia jotka voi aina perua (suoraan sähköposteista). PointShop ei pyöri siis hyväntekeväisyydellä vaan juurikin mainoksilla ja maksullisilla kampanjoilla (tiedät kyllä mitkä kampanjat on ilmaisia, sivulla näkyy "100% ilmainen" merkintä).

        Periaatteessa kuitenkin kaikki on ilmaista jos ei oteta huomioon sitä pienen pientä vaivaa kampanjoihin osallistumisesta, mainoksien/uutiskirjeiden helposta peruuttamisesta tai mikäli ei osallistu maksullisiin kampanjoihin, joihin ei voi vahingossa osallistua.

        Rojuja? Riippuu mitä katsoit ja sinusta joku voi olla rojua mikä ei toisesta ole, kategoriat ovat hieman sekavia johtuen siitä että PointShop ei puutu niihin vaan kauppiaat lisäävät itse tuotteitaan haluamaansa osaan, mutta kuitenkin tuotteet ovat ihan samoja mitä fyysisissä kaupoissa/verkkokaupoissakin (sieltähän ne tulevatkin). Et varmaan osannut käyttää hakua ja etsiä tuotteita, valikoima on liian laaja, minäkin sen myönnän ja siksi siinä voi mennä tovi ennen kuin löytää mukavia itselle sopivia tuotteita. ;)

        Ei kannata kirjoittaa mitään sellaista mistä ei oikeasti tiedä mitään, tai pelkästään siksi että muut niin kirjoittavat tai vain siksi että haluaa osallistua valittamaan turhasta...


    • manteufel

      Lieneeköhän koko Pointshop melkoista huijausta? Ei sinne ainakaan tänä iltana pääse edes sisälle. Onneksi ei ole kuin alle tuhat pistettä jemmassa!

      Karkkia saa halvalla marketeista!

      • jjuirryt

      • manteufel

        Minua ainakin ärsyttää se että joka päivä tulee Pointshopista tarjouksia: osta sitä tai tätä. Puhdasta kulutushysteriaa! Aina pitäisi mukamas ostaa jotain! En ymmärrä sitä.

        Samoja tavaroita saa tarvittaessa eri marketeista ja muualta.


      • SquareX
        manteufel kirjoitti:

        Minua ainakin ärsyttää se että joka päivä tulee Pointshopista tarjouksia: osta sitä tai tätä. Puhdasta kulutushysteriaa! Aina pitäisi mukamas ostaa jotain! En ymmärrä sitä.

        Samoja tavaroita saa tarvittaessa eri marketeista ja muualta.

        Ei voi mitään, ymmärräthän että palvelu rahoitetaan mainoksilla ja käyttäjien ostoilla (ketkä ostavat).
        Jos viestien poisto on noin vaivalloista niin suosittelen vaihtamaan sähköpostia, hotmailiin...

        En minäkään ymmärrä miksi kaikki eivät ymmärrä että yleensä tälläiset "ilmaiset" palvelut rahoitetaan mainostajien mainoksilla.

        Samoja ja samanlaisia saa kyllä tavarataloista, mutta kun kyse on siitä että niitä saa ilmaiseksi (joskaan ei aina helposti tai nopeasti)... :)


    • Itse olen tilannut lahjakortteja ja karkkia. Lahjakortit ovat toimineet liikkeissä, mahtava sivu juuri. Suosittelen.

    • T-yhmä

      Heh, näin juurikin. Silkkaa huijausta. Itse myös tyhmyyksissäni, kiilto silmissä, keräsin pisteitä, jotta olisin saanut Ice Age-dvd:n. Mutta kappas, kun pisteet riittivät ja olin tehnyt osoitetakuun, eipä löytynytkään enää koko dvd:tä. Siellä olivat jäljellä vain tuotteet, joihin tarvittiin vähintää 2060 pistettä! Voi hemmetti!

      • dudecriple

        voi piip teidän kanssanne.

        voitte kuule ihan pointshopin asetuksista ottaa pois ruksiin niin ei tule enää sähköpostiin viestejä eikä puhelimeen jos se niin häirittee.

        ja täytyyhän pointshopinkin jostain rahaa saada. hehän saavat rahaa mainostamisesta, mainoksista sivuilla ja ihmisten ostamista pisteistä ym ym ym..

        itse olen ollut poitshopissa kohta vuoden ja ihan tyytyväinen olen ollut kaikinpuolin.


      • kakkapylly2341
        dudecriple kirjoitti:

        voi piip teidän kanssanne.

        voitte kuule ihan pointshopin asetuksista ottaa pois ruksiin niin ei tule enää sähköpostiin viestejä eikä puhelimeen jos se niin häirittee.

        ja täytyyhän pointshopinkin jostain rahaa saada. hehän saavat rahaa mainostamisesta, mainoksista sivuilla ja ihmisten ostamista pisteistä ym ym ym..

        itse olen ollut poitshopissa kohta vuoden ja ihan tyytyväinen olen ollut kaikinpuolin.

        mä vakuutan, että on ilmanen. ja tavarat tulee perille, oon saanut mm. hiirimaton, karkkia, leffan.. ja lisää tulossa ;)


      • topiski
        kakkapylly2341 kirjoitti:

        mä vakuutan, että on ilmanen. ja tavarat tulee perille, oon saanut mm. hiirimaton, karkkia, leffan.. ja lisää tulossa ;)

        mukava ku joku rekisteröityny sinne mun sähköpostilla :o


      • SquareX

        Itse asiassa tuo Ice Age DVD on ollut koko ajan saatavilla ja on edelleen:
        http://www.pointshop.fi/DVD-elokuvat/DVD-elokuva/Ice_Age

        Olit tyhmä tai et niin en ota siihen kantaan, mutta tuostakin viestistä nähtiin taas kuinka asiantuntijoita nämä ns. anonyymit "Silkkaa huijausta"-viestit on... ;)


      • oot tosi kakkapylly
        kakkapylly2341 kirjoitti:

        mä vakuutan, että on ilmanen. ja tavarat tulee perille, oon saanut mm. hiirimaton, karkkia, leffan.. ja lisää tulossa ;)

        Kakkapylly...

        olet selvästi tosi paska ja paska valehtelija, paskalla palkalla, paskaduunissa PointShopissa ja siksi kakkapylly?


    • jsfd

      Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Ihan varmaa on, että tämmösiin ei kannata mennä liittymään, vaikka kuinka joku random-tyyppi netissä vakuuttelisi saaneensa sitä sun tätä ilmaiseksi.

      • föbö

        olla enemmän dvd:itä ja pelejä ja karkkei vois olla ja monipuolisemmin


      • föbö
        föbö kirjoitti:

        olla enemmän dvd:itä ja pelejä ja karkkei vois olla ja monipuolisemmin

        http://www.pointshop.fi/?ref=3569826
        saat heti aluksi täyttämällä tietosi 80pojoo jolla voit osta vaikka purkkaa


    • ..perkele..

      Mulle tuli sähköpostiin viesti sieltä ja sitte avasin sen niinku normaalisti, sitte se oli joku saat 6700 ilmasta pojoa jne, sitte tää kone on tallentanu sen kortin numeron ku ostin joskus jotaki muualta, sitte tuli javascripti päivitys ja sitte painoon entteriä niinku aina ja sitte se ottiki vahingos sen kortin jutun ja meni siitä ok, sit tuli sähköpostiin viestiä et joo oot maksanu tätä ja tätä ei oo 14pv peruuttamisoikeutta ja 45e maksu tuloo 90pv välein, niin en saa varmaan sitä peruutettua ja maksan 45e jostaki paskasta.

      • vahingosta oppii?

        Siksi välimuisti kannattaa tyhjentää jokaisen pankkikäynnin ja luottokorttiostoksen jälkeen...myös lomakkeille tallennetut tiedot...


    • Huijattu

      Minä olen parin päivän ajan saanut koko ajan viestejä joissa tarjotaan vaikka mitä pisteitä vastaan. Klikkasin linkkiä josta viestit sai peruuttaa - ei tulosta! Niitä tulee joka päivä! Raivostuttavaa! En tietääkseni ole "liittynyt jäseneksi" kuten siellä sanotaan. Tai sitten osoitteeni on vaan otettu jostakin.

      Mistä pääsee ulos tästä kamaluudesta???

      • kusetusttoion

        Voisko kaikki tääl nyt sanoo miks se olis/ei olis hyvä sivu?
        Toiset koko ajan jankkaa samaa et kannattaa liittyy ja laittaa linkin ja ku toiset rekisteröityy nii se saa pisteit!
        Itelle tuli viesti poinshopist jossa kerroottin että olin voittanut vuosittaises kilpailus 10000 pistettä ja kun kiinnostukseni heräsi ja klikkasin linkkiä pääsin sivulle jossa minun käskettiin rekisteröityä jotta pystyisin lunastamaan saamani pisteet! Ei taida iha lailline paikka olla!

        __________________________
        Täyttä kusetust!


      • WAETSYDRUIT
        kusetusttoion kirjoitti:

        Voisko kaikki tääl nyt sanoo miks se olis/ei olis hyvä sivu?
        Toiset koko ajan jankkaa samaa et kannattaa liittyy ja laittaa linkin ja ku toiset rekisteröityy nii se saa pisteit!
        Itelle tuli viesti poinshopist jossa kerroottin että olin voittanut vuosittaises kilpailus 10000 pistettä ja kun kiinnostukseni heräsi ja klikkasin linkkiä pääsin sivulle jossa minun käskettiin rekisteröityä jotta pystyisin lunastamaan saamani pisteet! Ei taida iha lailline paikka olla!

        __________________________
        Täyttä kusetust!

        Älkää liittykö pointshoppiin. Kestää about 2 vuotta että saa karkkipussin. Ja muutenkin, jos kirjaudut pointshoppiin, sähköpostiin alkaa tulla täyttä paskaa joka päivä.


      • vai54
        WAETSYDRUIT kirjoitti:

        Älkää liittykö pointshoppiin. Kestää about 2 vuotta että saa karkkipussin. Ja muutenkin, jos kirjaudut pointshoppiin, sähköpostiin alkaa tulla täyttä paskaa joka päivä.

        siitä vois erota mutta taitaa oll mahdotonta?


      • wfdf

      • E-Bro
        vai54 kirjoitti:

        siitä vois erota mutta taitaa oll mahdotonta?

        Itse laitoin sähköpostia tukipyyntöön pointshopin omilla sivuilla ja pyysin parin voimasanan avulla lopettamaan sen paskan lähettämisen sähköpostiini. Pari päivää kesti ja sieltä tuli vastaus, että minut on poistettu postituslistoilta. Outo juttu, että spämmivät minua joka päivä useilla sähköposteilla, vaikken koskaan ollut edes vieraillut kyseisellä sivustolla.


      • minskit
        kusetusttoion kirjoitti:

        Voisko kaikki tääl nyt sanoo miks se olis/ei olis hyvä sivu?
        Toiset koko ajan jankkaa samaa et kannattaa liittyy ja laittaa linkin ja ku toiset rekisteröityy nii se saa pisteit!
        Itelle tuli viesti poinshopist jossa kerroottin että olin voittanut vuosittaises kilpailus 10000 pistettä ja kun kiinnostukseni heräsi ja klikkasin linkkiä pääsin sivulle jossa minun käskettiin rekisteröityä jotta pystyisin lunastamaan saamani pisteet! Ei taida iha lailline paikka olla!

        __________________________
        Täyttä kusetust!

        Ihan selvästi on huijausta siellä käyttöehdoissaki on kirjoitusvirheitä (ainakin minun mielestä) =D niin...joo...Ja SquareX vaan spammaa niitä sen ''mainoksia'' tänne. No kaikilla on omat mielipiteet. Usko sitten jos haluat, mutta minua ei kiinnosta. Onhan se liian hyvää ollakseen totta myös.


      • joku homo
        minskit kirjoitti:

        Ihan selvästi on huijausta siellä käyttöehdoissaki on kirjoitusvirheitä (ainakin minun mielestä) =D niin...joo...Ja SquareX vaan spammaa niitä sen ''mainoksia'' tänne. No kaikilla on omat mielipiteet. Usko sitten jos haluat, mutta minua ei kiinnosta. Onhan se liian hyvää ollakseen totta myös.

        oon kyl samaa mieltä minskit


      • SquareX
        minskit kirjoitti:

        Ihan selvästi on huijausta siellä käyttöehdoissaki on kirjoitusvirheitä (ainakin minun mielestä) =D niin...joo...Ja SquareX vaan spammaa niitä sen ''mainoksia'' tänne. No kaikilla on omat mielipiteet. Usko sitten jos haluat, mutta minua ei kiinnosta. Onhan se liian hyvää ollakseen totta myös.

        Siis mitä h*lvetin mainoksia? Minähän vain kerroin miten asiat on, sinä se täällä olet ainoa joka jauhaa pelkkää höpöä... totta on se että kaikilla on omat mielipiteet.


      • dfojdökjzg
        WAETSYDRUIT kirjoitti:

        Älkää liittykö pointshoppiin. Kestää about 2 vuotta että saa karkkipussin. Ja muutenkin, jos kirjaudut pointshoppiin, sähköpostiin alkaa tulla täyttä paskaa joka päivä.

        no mulla tuli vaikka kuinka paljo enkä ollu edes kuullu koko sivust


      • Marie Antoinette Jr.
        joku homo kirjoitti:

        oon kyl samaa mieltä minskit

        Voi herranjestas. Kattelin sähköpostiani (samaa, jolla liityin Facebookkiin) ja sieltä löytyy että "Hei, *** ****, olet liittynyt Pointshoppiin" jne jne jne :oo mitä ihmettä?! Mä en ole _koskaan_ kuullutkaan mistään Pointshopista. Ja oon alle 15. Poistin tuolta sen tilin, nyt odotetaan ja katotaan.


    • Pasdsaid

      Sinänsä hauska juttu ku en ollu edes koskaan kuullu koko sivustosta ennenkuin mulle tuli ihan himona hotmailin msn sähkäriin semmotteita viestei ihan sairaasti vaikken ollu ees koskaan tehny mtn profiilii tai vastaavaa mistähän ne on mun sähkärin sit onkinu?

      • ???!!?!!?!

        kattokaa siel sivul niitten "tyytyväisien asiakkaitten" kuvii ja verratkaa niit niihin ylläpitäjien kuvii, on muuten ihan samat tyypit kuvis


      • K.U.S.E.T.U.S.T.A
        ???!!?!!?! kirjoitti:

        kattokaa siel sivul niitten "tyytyväisien asiakkaitten" kuvii ja verratkaa niit niihin ylläpitäjien kuvii, on muuten ihan samat tyypit kuvis

        siellä haisee K.U.S.E.T.U.S


      • SquareX

        Yksi mahdollisuus on se että on pelannut Facebookissa PointShopin peliä tai sitten olet osallistunut johonkin peliin tai muuhun joka on yhteistyössä PointShopin kanssa. Se on kuitenkin varmaa että ilman mitään syytä ei ala tulemaan postia PointShopilta.


      • cat-mej
        SquareX kirjoitti:

        Yksi mahdollisuus on se että on pelannut Facebookissa PointShopin peliä tai sitten olet osallistunut johonkin peliin tai muuhun joka on yhteistyössä PointShopin kanssa. Se on kuitenkin varmaa että ilman mitään syytä ei ala tulemaan postia PointShopilta.

        pointshop ei ole huijausta!tai en ainakaan ole itse huomannut:)
        kaikki osallistuu tähän kilpailuun niin saan pisteitä siellä:http://www.pointshop.fi/f/?cid=9695&uid=7791924
        ja liittyy pointshoppiin!saan siitä 700p ja sinä saat 85p!sillä saa jo karkkia:)
        http://www.pointshop.fi/?ref=7791924
        muista sitte numerotakuu!


    • jani palonen

      Sinulla on oltava sähköpostitakuuta käyttääkseen shopin


      Ennen kuin voit käydä ostoksilla shopissa, yhteystietojasi on oltavat oikeat:

      * Oikea sähköpostiosoite
      * Oikea puhelinnumeroa
      * Oikea osoite

      Tarvitsemme nämät takuut koska mainostajiamme ja me haluamme välttää väärinkäyttöä.

      Ensiksi sinun on hankittavaa sähköpostitakuuta - sen saat hankittu aika helposti tästä.

      Sulje viesti
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tällainen viesti tuli kun yritin ostaa sitä purkkaa ja viestihän oli siis odotettavissa. Mutta jos luette sen tarkkaan löydätte aika paljon kirjoitusvirheitä ja typoja ilmestymisjärjestyksessä:Sinulla on oltava sähköpostitakuuta käyttääkseen shopin. eli koko ensimmäinen otsikko on yhtä typoa onpas vakuuttavaa... Oikea puhelinnumeroa=typo, Tarvitsemme nämät takuut koska mainostajiamme=typo, Ensiksi sinun on hankittavaa sähköpostitakuuta=typo, sen saat hankittu=kirjoitusvirhe

    • kirsipukkalainen

      Sähköpostiini tuli koko ajan mainoksia joltain pointshopilta ja yhdestä sain selville että minulla oli siellä käyttäjätili. Se piti käydä poistamassa. Ihmettelen vaan että mistä ne mun sähköpostiosoitteen on saanu ku en oo ennen moisesta shopista kuullutkaan. Se oli ihan outo sivusto. Yhdessä sähköpostissa kaupattiin jotain erotiikkapakettia missä olisi ollut yksi pornoleffa, vibraattori, 10 kondomia ja liukuvoidetta. Hyi kamala!

    • pointshopinmyass

      Joo kyllähän tämä aika kusetukselta haiskahtaa. Itse sain sähköpostia että minulla on käyttäjätili siellä enkä todellakaan ole tiliä sinne avannut. Pelkkä roskapostifirma!

    • nellyh

      Suomeen on tullut uusi sivusto, vähän kun pointshop ja lockerz. Sivuston tarkoitus on antaa kaikille mahdollisuuden saada ilmaisia lahjakortteja kotiin postilaatikkoon/postiluukkuun. Sivuston nimi on freemakeup ja se on oikeesti ilmaista. Tarvitsee vaan kerätä vähän pisteitä että saisi lahjakortteja, esim. kirjautumalla sisään sivustolle ja värväämällä kavereita sivustolle. Nimestä huolimatta sivusto sopii myös miehille.
      Liittykää jäseneeksi tälle sivustolle, teillä ei ole mitää menetettävää!

      Tässä on linkki sinne, klikatkaa vaan sitä niin tulette sivulle missä voi rekisteröityä:

      http://www.freemakeup.fi/Register.asp?r=4

      • liipa

        aikoinaan liityin pointshoppiin ja siellä pisteitä keräilin, en mitään lunastanut ja en siellä enää käynyt. Silloin tullut sieltä sähköposti viestejä (esim. uusia tapoja tienata pisteitä ym. ) no tänään tuli viesti otsikolla "liitämme teidät kaikenlaisille roskapostilistoille". en avannut viestiä, mutta lähettäjä on tosiaan pointshop.
        Onko joku saanut samanlaisen viestin ja mitä tämä nyt tarkoittaa?


      • ihmettelen..
        liipa kirjoitti:

        aikoinaan liityin pointshoppiin ja siellä pisteitä keräilin, en mitään lunastanut ja en siellä enää käynyt. Silloin tullut sieltä sähköposti viestejä (esim. uusia tapoja tienata pisteitä ym. ) no tänään tuli viesti otsikolla "liitämme teidät kaikenlaisille roskapostilistoille". en avannut viestiä, mutta lähettäjä on tosiaan pointshop.
        Onko joku saanut samanlaisen viestin ja mitä tämä nyt tarkoittaa?

        Ei voi ymmärtää. En ollu koskaa kuullukkaa koko pontshopista enne ku alko hotmailiin tulvia outoja viestejä, aluks luulin viirukseks mut nää keskustelut luettuani tajusin ettei se oo ku joku huijari firma. Kävin pointsopin sivuilla äsken ekaa kertaa ja huomasin että mulla on siellä käyttäjä tili!! Miten voi olla mahollista?!? Mut onneks sain sen poistettua, kun tilasin "unohtuneen" salasanan sivuston ylläpitäjiltä. Miten ne voi tuolleen keksiä ihmisille tilejä ja niille salasanoja??


      • Outoako????
        ihmettelen.. kirjoitti:

        Ei voi ymmärtää. En ollu koskaa kuullukkaa koko pontshopista enne ku alko hotmailiin tulvia outoja viestejä, aluks luulin viirukseks mut nää keskustelut luettuani tajusin ettei se oo ku joku huijari firma. Kävin pointsopin sivuilla äsken ekaa kertaa ja huomasin että mulla on siellä käyttäjä tili!! Miten voi olla mahollista?!? Mut onneks sain sen poistettua, kun tilasin "unohtuneen" salasanan sivuston ylläpitäjiltä. Miten ne voi tuolleen keksiä ihmisille tilejä ja niille salasanoja??

        Oon rekannu sinne ja on se Pointshoppi ihan ok paikka, mutta tänään kun koitin mennä sinne tuli tällainen viesti etusivulle:


        Varoitus: Tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettasi!
        Osoitteessa www.pointshop.fi oleva verkkosivusto sisältää osia sivustosta www.forbrugerpost.dk, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.
        Lisätietoja näitä osia koskevista ongelmista on Googlen Selausturvan diagnostiikkasivu -vianmäärityssivulla verkkotunnuksen www.forbrugerpost.dk osalta.
        Lisätietoja siitä, kuinka suojautua haittaohjelmilta verkossa.
        Ymmärrän, että tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettani. [Jatka silti] [Takaisin suojaukseen]


      • wakantanka
        Outoako???? kirjoitti:

        Oon rekannu sinne ja on se Pointshoppi ihan ok paikka, mutta tänään kun koitin mennä sinne tuli tällainen viesti etusivulle:


        Varoitus: Tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettasi!
        Osoitteessa www.pointshop.fi oleva verkkosivusto sisältää osia sivustosta www.forbrugerpost.dk, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.
        Lisätietoja näitä osia koskevista ongelmista on Googlen Selausturvan diagnostiikkasivu -vianmäärityssivulla verkkotunnuksen www.forbrugerpost.dk osalta.
        Lisätietoja siitä, kuinka suojautua haittaohjelmilta verkossa.
        Ymmärrän, että tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettani. [Jatka silti] [Takaisin suojaukseen]

        Joo,sama homma!Uskaltaakohan siellä enää käydä?


    • Alaikäne

      Ne poisti mun käyttäjän ku tilasin jtn karkkii ;(

    • wud?

      Näyttää kyllä ihan kivalta mutta sitä saatanan roskapostia tulee jokavitun päivä!! :O

      • Genocide

        Voitte ite päättää tuleeko roska postia vai ei... sillon kun rekisteröitte siellä on kaksi kenttää mihi voi vetästä ruksii... jos niihi laittaa ruksit ni sit sitä roska postia tulee.. jos ne jättää tyhjäks niin sitä roskapostia ei tule... joten älkää syyttäkö hyvää netti sivua sen takia että ette ite osaa toimia oikein... ja sitte toi että jos teille tulee jotai maksullista himaa tuolta ni sit kyl on kans oma vika koska kaikessa maksullisessa lukee ''MAKSULLINEN TILAUS'' joten älkää valittako... KIITOS! tossa linkkiä -> http://www.pointshop.fi/?ref=2479495 ei varmasti tuu mitää ongelmii jos pidätte silmät auki ja luette tarkasti.. paras tapa tienata tuolla on omalla linkillä suositteleminen kaverille... itse en tienaa pisteitä millään muulla tavalla ! http://www.pointshop.fi/?ref=2479495


    • huijjjattu :'(

      ÄLKÄÄ KIRJAUTUKO, KUN KIRJAUDUIN, MULLE TULI SÄHKÖPOSTIIN JOKU SELITYS ETTÄ OON TILANNU JOTAIN SAATANAN LEHTIÄ JA MULLE TULEE LASKU 30€! Eli mitä mun pitää tehdä nyt? :(((((

      • tuttuaaaa

        noilla sivuilla oli sellainen "virhe" että vaikka vastaat en tilaa, niin se ottaa sen kyllä ja kysyy sitten ikkunassa että oletko 18 ja suostut ehtoihin, tämä onkin sitten aikaisemman sivulla olleen lehden tilaus, ja kun vastaat ikkunaan kyllä etkä katso taaksepäin, niin et huomaa että painike seuraava, on ohjelmoitu siten että se vaihtaa vaihtoehtosi kyllä tilakseen ja sikis heittää vain sen 18 v ja ehtoihin suostumus tilauksen. huomasin itse tämän. ja sitten hammasharja 1 e, mutta 59 e maksaa sitten seuraava 6kpl vaihtopäitä, jota ei mainita, hmmmm....itse ostin 3o e sähköharjam kaupasta, hyvin toimii ja braunin...mutta tietoa tässä vain ja varoitukisa muille että hiton tarkkana ja ei ikinä minkään koritn luottonuemeroita nettiin, ei edes visa elektronin, koska sit lähtee tilitä joku summa, koska olet ohonkin suostunut johonkin epämääräiseen pienellä mainittuun sopimukseeen. kirjoitelkaa lisää kokemuksia että ei ihmisiä huijattaisi.


    • Genocide

      itselläni pointshop on toiminut aina loistavasti... olen käynttänyt kyseistä sivua kuinekin noin 2 vuotta.. kaikki tavarat mitä olen tilannut on aina tullut perille vielä välillä bonusta esim joku paita paketin mukana... minulla ei ikinä ole ollut minkäänlaista ongelmaa pointshopissa..

      • Calico Jack

        Sain viestin, että tuolta voisi saada kännyn eurolla. Onko kukaan testannut?


      • pointshoppaaja
        Calico Jack kirjoitti:

        Sain viestin, että tuolta voisi saada kännyn eurolla. Onko kukaan testannut?

        ^^ Joo kyllä tämä puhelimen tilaus eurolla on oikeasti mahdollista. Eli siis eurolla saa tilattua pointshoppiin 5 päivän kokeiluvipin. Samalla saa pisteitä 6700, jolla siis saa kyseisen puhelimen tilattua. Vaihtoehtoisesti saa myös tilattua 8 megapixelin webkameran. Pisteitähän ei ole pakko käyttää kameraan tai puhelimeen vaan ne voi käyttää esimerkiksi lahjakorttiin, niin kuin itse tein. Pitää vain muistaa, että vip jakso pitää irtisanoa tai muuten veloitetaan lisää rahaa, koska viptilaus jatkuu. Irtisanomisen voi tehdä 24 tunnin päästä, kun on vipin tilannut. Vaikka irtisanoisit vipin heti 24 tunnin päästä se on sinulla viisi päivää. Kannattaa myös muistaa, että enne tilausta on sähköposti-, numero- ja osoitetakuut tehty.

        Rekisteröidy pointshoppiin tästä: http://www.pointshop.fi/?ref=4390023


      • kieroa peliä
        Calico Jack kirjoitti:

        Sain viestin, että tuolta voisi saada kännyn eurolla. Onko kukaan testannut?

        ei saa eurolla vaan liityt vip jäseneksi , jolloin he otttavat 45 e tilitäsi per kk, puhelimen arvo on 30 e, jota en ehkä koskaan saa. vip äjsenyyden saa perua 5 päivän sisällä, mutta se ei ole helppoa tarkoituksella, sähköpostilla ei saa perua, ja puhelimessa puhutaan englantia tai tanskaa, jonka he itse kirjoittavat sivuillaan, ja vaikak vastaavat he eivät " saa selvää" sinun tiedoistasi ja sitten kun kirjoitat he eivät vastaa... ja jos olet antanut luottokorttisi numeron, niin vain luoja tietää mihin sitä voidaan käyttää, ja mitä summia tai mitä tialuksia tehdä sinun tililtäsi....että varoitan !!!!EI OLE SUOMALAINEN LAFKA.


    • nellyh

      EI POINTSHOP OLE HUIJAUSTA, OLEN ITSE SAANUT SIELTÄ LAHJAKORTTEJA!!!


      Tässä on linkki sinne, klikatkaa vaan sitä niin tulette etu sivulle ja sitten klikkaatte "liity jäseneeksi" niin tulette sivulle missä voi rekisteröityä:

      http://www.pointshop.fi/?ref=3312454

    • Neppu10

      Mulle tuli pointshopilta sähköpostiin viesti että olen voittanut matkapuhelimen ja sehän kiinnosti heti.Klikkasin sivuston tarjoamaa linkkiä jossa heti pyydettiinkin pankkikortin numeroa,Kaksi kertaa näpyttelin tarvittavat tiedot mutta sivusto ilmoitti,että kortin numero on väärä. Luovuin yrittämästä uudelleen,poistuin sivustolta ja kirjauduin uudelleen sähköpostiini ja hämmästykseni oli suuri sillä Pointshopista oli tullut kaksi vahvistusviestiä joissa molemmissa kerrottiin että tililtäni on veloitettu 1euro jolla vastineeksi saan 6700pistettä ja joilla saan mulle luvatun luurin.Lisäksi viestissä kerrottiin että tililtäni veloitetaan joka kuun 30.päivä 45euroa jäsenmaksua,vaikka en ole kyseiseen puljuun ede rekistöröitynut asiakkaaksi. Hassua tässä on vaan se,että yleensä vaaditaan rekistöröitymistä et voi saada tai tilata jotain tuotteita ja sitten vasta veloitetaan tililtä eikä toisinpäin. Tyhmyyteni ottaa suunnatomasti päähän,älkää hyvät ihmiset menkö samaan lankaan!!!!!!!!!! Rikosilmoituksen asiasta jätän vielä tänään!

      • mokelo86

        Tänään kokeilin samaa ja tililtäni veloitettiin se euro. Luurin saamiseksi pitää vahvistaa jäsenyys sähköpostilla, puhelinnumerolla ja sitten vielä viimeiseksi osoitteella johonka sitten lähetetään vahvistus koodi. Postin saapumiseen menee suunnilleen kuulemma noin kaksi viikkoa. Sitten tämä vip jäsenyys josta sai nämä 6700pistettä siihen luuriin menee 5päivän kuluttua täysihintaiseksi eli 45euroa kuun 30 päivä veloitetaan tililtä. Eli sehän menee nyt niin että joudun odottamaan sitä vahvistuskoodia postitse jossa menee yli viisi päivää jolloin tililtäni lähtee 45 euroa ja sitten saan ostettua sen luurin ja sille tuleekin hintaa enemmän kuin se 1euro mitä luvattiin. Tuossa näyttää olevan joku huijaus taas. ei sitä 1eurolla saa!


      • Kangaro
        mokelo86 kirjoitti:

        Tänään kokeilin samaa ja tililtäni veloitettiin se euro. Luurin saamiseksi pitää vahvistaa jäsenyys sähköpostilla, puhelinnumerolla ja sitten vielä viimeiseksi osoitteella johonka sitten lähetetään vahvistus koodi. Postin saapumiseen menee suunnilleen kuulemma noin kaksi viikkoa. Sitten tämä vip jäsenyys josta sai nämä 6700pistettä siihen luuriin menee 5päivän kuluttua täysihintaiseksi eli 45euroa kuun 30 päivä veloitetaan tililtä. Eli sehän menee nyt niin että joudun odottamaan sitä vahvistuskoodia postitse jossa menee yli viisi päivää jolloin tililtäni lähtee 45 euroa ja sitten saan ostettua sen luurin ja sille tuleekin hintaa enemmän kuin se 1euro mitä luvattiin. Tuossa näyttää olevan joku huijaus taas. ei sitä 1eurolla saa!

        no jos ihmiset ei haluu karkkia, lahjakortteja ja dvd:tä ilmaseks niin mikäpäs siinä sitten. Tuskin te jotka väitätte että se on huijausta, ootte kaikki ees käyneet koko sivulla. Mä mielummin kyllä hommaan tavaraa tuolta ilmaseks, kun ostan kaupasta :)


      • Kangaro

        En oo varma, mut musta toi vaikuttaa siltä VIP- jäsenyydeltä. Siinähän saa kaksinkertasen määrän pisteitä kaikesta, ja joutuu maksaan joka kuukausi. Ite en kyllä TODELLAKAAN osta mitään VIP-jäsenyyttä, ilman sitäkin saa pisteitä ja voi ostaa kaikkee


      • huijattu
        Kangaro kirjoitti:

        En oo varma, mut musta toi vaikuttaa siltä VIP- jäsenyydeltä. Siinähän saa kaksinkertasen määrän pisteitä kaikesta, ja joutuu maksaan joka kuukausi. Ite en kyllä TODELLAKAAN osta mitään VIP-jäsenyyttä, ilman sitäkin saa pisteitä ja voi ostaa kaikkee

        Ei kannata edes liittyä, tililtäni alkoi hävitä rahaa oikein olan takaa kun liityin tonne ja meni pitkä aika ennenkuin sain selville että minkä takia!


      • hahahahahah
        huijattu kirjoitti:

        Ei kannata edes liittyä, tililtäni alkoi hävitä rahaa oikein olan takaa kun liityin tonne ja meni pitkä aika ennenkuin sain selville että minkä takia!

        No ei ole kyllä huijausta.

        Kattokaapa tää: http://www.pointblog.fi/?go=joojoo

        Siellä on hyvä artikkeli tästä aiheesta.


    • kokeilin

      pointsshop ei vastaa tai lähetä mitään lahja puhelimia tms,
      joten he saavat vain sinun tietosi, ja voivat lähettää laskuja, mutta eivät ikinä vastaa tai peru jäsenyyttäsi!!
      ovela tapa saada kk maksut, kun eivät peru jäsenyyttä, syitähän on monia, mukamas vääräsähköposti tai
      kirjautuminen ei onnitstu tms nappuloita jotka ei toimi, jne... ja miksi ei ole suomalaisia töissä puhelimeen vastaamassa, kun mainostetaan suomen tuotteita. jotain outoa on tässä, kukahan selvittäisi miksi ei toimi, jotain selvääkin selvempää huijaamista, mutta alku kyllä hämää ovelasti.

      • varoitusssss

        älkä antako mitään visa elektronin yms tietoja tonne, koska ette saa tuotetta ja jatkossa viedään esim 45 e automaattisesti tilitä jos annatte kortin numeron. ja muistkakaa että jos annatte korttinne numeron, niin sitten he voivat ostaa jostain teidän laskuunne, siis muualta päin. tämä vain tietona!!! sivusto ei toimi ja vip jäsenyydestä pääse eroon vain soittamalla tanskaan, jossa puhutaan vain englantia tai tanskaa, tämän he itse kertovat sivuillaan, jos luet ehdot ottaessasi kylkiäsisä vaikka puhelinta,no kun soitat he eivät saa selvää sinun sähköpostiosoitteestasi joten laita sähköpostia, johon ei sitten kukaan vastaa...että sellaista ympyrää pyöritetään. alku on uskottava, tunnettuaj suomalaisia tuotteita, mutta loppu ei toimi mitenkään, saatatte joutua sulkemaan varastelun takia tilille. onneksi se toimii suomessa 24 h.


      • UusiShoppailija
        varoitusssss kirjoitti:

        älkä antako mitään visa elektronin yms tietoja tonne, koska ette saa tuotetta ja jatkossa viedään esim 45 e automaattisesti tilitä jos annatte kortin numeron. ja muistkakaa että jos annatte korttinne numeron, niin sitten he voivat ostaa jostain teidän laskuunne, siis muualta päin. tämä vain tietona!!! sivusto ei toimi ja vip jäsenyydestä pääse eroon vain soittamalla tanskaan, jossa puhutaan vain englantia tai tanskaa, tämän he itse kertovat sivuillaan, jos luet ehdot ottaessasi kylkiäsisä vaikka puhelinta,no kun soitat he eivät saa selvää sinun sähköpostiosoitteestasi joten laita sähköpostia, johon ei sitten kukaan vastaa...että sellaista ympyrää pyöritetään. alku on uskottava, tunnettuaj suomalaisia tuotteita, mutta loppu ei toimi mitenkään, saatatte joutua sulkemaan varastelun takia tilille. onneksi se toimii suomessa 24 h.

        Niin tuosta VIP-jäsennyyden irtisanomisesta senverran, että itsellä on juuri toi 5 päivän VIP-jäsennyystarjous menossa (1€). Kävin juuri PointShop-sivustolla irtisanomalla VIP-jäsennyyteni. Se ei vaatinut mitään puhelinsoittoja minnekään, vaan pari klikkausta hiirellä täysin suomenkielisessä käyttöliittymässä. Liekö sitten aivan uusi ominaisuus... VIP-jäsennyys jatkuu siihen asti, kun olin sen jo maksanut, eli vielä pari päivää.


      • ei suomalainen firma
        UusiShoppailija kirjoitti:

        Niin tuosta VIP-jäsennyyden irtisanomisesta senverran, että itsellä on juuri toi 5 päivän VIP-jäsennyystarjous menossa (1€). Kävin juuri PointShop-sivustolla irtisanomalla VIP-jäsennyyteni. Se ei vaatinut mitään puhelinsoittoja minnekään, vaan pari klikkausta hiirellä täysin suomenkielisessä käyttöliittymässä. Liekö sitten aivan uusi ominaisuus... VIP-jäsennyys jatkuu siihen asti, kun olin sen jo maksanut, eli vielä pari päivää.

        kerro meille miten kävi. Menikö 45 e tilitäsi. vai hyväksyttiinkö irtisnominen. Siinä vaiheessa kun liityt, niin lukee toisin, eli vain soittamalla, erilailla kuin sivuilla itrisanomis ehdoista. Jos tiliäsi veloitetaan 45 e , niin sitten kannattaa soittaa pankin kortti varastettu, sulje heti palveluun.
        Sain mainoksia taas, vaikka olen irtisnoutunut. luki että olet 3 joukossa 1500 e matkaa, ja sitten kun aukaisen sivun lukee että 19 e kk maksaa tietovisa, jos ottaa vastaan salasanan puhelimeen, ja outoa on että näillä visa matka sivuilla lukee että he eivät tee mitään yhteistyötä kenenkään kanssa...mutta mites pointshop sitten on yhteistyössä. ja se sulkaalevy pointsopista on kanssa ison rahan siis joitain kymppejä sitoutumisen kk maksun jälkeen. varokaa ja tarkkailkaa tiliänne! Kiinnostaisi tietää minkä verran tässä aikaisemmin kirjoittanut menetti rahaa. On hyvä että kaikki kokemukset kirjoitetaan, koska jos kyseessä on huijaus, niin saattaa saada jotain takaisin ne menettäneet, ja kun pian ilmoittaa pankkiin, niin he uskovat ja voivat myös tarkkailla outoja tilitä katoamisia tai peruutukisa jotka ei toimi . mutta edelleen katsotaan ja varokaa...muuten pointshop kirjoittaa jostain katkoista ja että eivät voi taata että lukevat ajoissa viestin tms...mutta en tuomitse mitään, tämä vain tutkimisen jjälkeen vaikuttaa hyvin oudolta firmalta. epäilen että kuva työntekijöistä on myös huijattu. sääli kuka on niin sairas että tekee tälläiset sivut, tai luulee että ei jää kiinni


      • NoPoints
        UusiShoppailija kirjoitti:

        Niin tuosta VIP-jäsennyyden irtisanomisesta senverran, että itsellä on juuri toi 5 päivän VIP-jäsennyystarjous menossa (1€). Kävin juuri PointShop-sivustolla irtisanomalla VIP-jäsennyyteni. Se ei vaatinut mitään puhelinsoittoja minnekään, vaan pari klikkausta hiirellä täysin suomenkielisessä käyttöliittymässä. Liekö sitten aivan uusi ominaisuus... VIP-jäsennyys jatkuu siihen asti, kun olin sen jo maksanut, eli vielä pari päivää.

        Onnistuitko sanomaan VIPin irti, vai näkyykö vielä katevarausta??? Mun on varmaan pakko ilmoittaa kortti varastetuksi, kun menin aivottomana antamaan tuon korttini numeron. VOI VITTU! En paremmin sano. Noh, tyhmyydestä sakotetaan.
        Ja teen muuten taatusti rikosilmoituksen tästä sivustosta!!!!


      • hmmmmmsmfm
        NoPoints kirjoitti:

        Onnistuitko sanomaan VIPin irti, vai näkyykö vielä katevarausta??? Mun on varmaan pakko ilmoittaa kortti varastetuksi, kun menin aivottomana antamaan tuon korttini numeron. VOI VITTU! En paremmin sano. Noh, tyhmyydestä sakotetaan.
        Ja teen muuten taatusti rikosilmoituksen tästä sivustosta!!!!

        Pankkiin ilmoitin syyksi point shop huijauksen, alle parissa vko sain pankista uuden kortin.
        sanoivat pankista vain että teit oikein kun suljit tilin, koska tilinumerolla voi ostella sen tietäessään
        se henkilö helposti netin kautta.
        mainoksia toi point sop lähettelee vieläkin. taas olin 3 parhaan joukossa.
        ja ei ne vastaa mun erosähköposteihin. 3 kpl olen laittanut. ja kerran soittanut.
        tilitä meni se 1 e, ja sitten se niinkun pyörii ympyrää, automaatti ei ihmiset siellä.
        tässä ois poliisillekin helppo homma huomata huijaus sivustoksi...
        mutta meikäläinenkin meni halpaan kun alussa vilisee niitä tunnettuja suomalaisia lehtisivuja yms,
        ihan tavalllisen näköisiä...mutta helposti ne ois saanu 45 e mun tilitlä jos en ois ollu nopea.
        eikä sitä kännnykkää mistään tule. :-) eihän ne edes vastaa.
        kyllä se tuntuu huijaukselta kun tajuaa että tilitlä lähtee ekaks rahaa, ja tuote tulee, jos tulee,
        ja se känny, suklaalevy (arvo 2 e ?) yms on vain ison kk maksun 20-45 e sitoutumisen palkkio.
        ja kun koko sivut on robottimaiset ja ei toimi, niin he saavat vain kk maksuja ympäri maailmaa...
        näin ajattelisin asian olevan...mutta kirjoitelkaa kokemuksista enemmänkin niin ehkä se sitten paljastuu... toivottvasti tää kokemus ainakin luo lukijoille varovaisuutta netin oikeasti ovelasti piilotettujen huijausten maailmaan...vilisee aluksi suomalaisia tuotteita kymmeniä...eli ovelaa se on.
        syksyn jatkoja !!:-)


      • UusiShoppailija
        ei suomalainen firma kirjoitti:

        kerro meille miten kävi. Menikö 45 e tilitäsi. vai hyväksyttiinkö irtisnominen. Siinä vaiheessa kun liityt, niin lukee toisin, eli vain soittamalla, erilailla kuin sivuilla itrisanomis ehdoista. Jos tiliäsi veloitetaan 45 e , niin sitten kannattaa soittaa pankin kortti varastettu, sulje heti palveluun.
        Sain mainoksia taas, vaikka olen irtisnoutunut. luki että olet 3 joukossa 1500 e matkaa, ja sitten kun aukaisen sivun lukee että 19 e kk maksaa tietovisa, jos ottaa vastaan salasanan puhelimeen, ja outoa on että näillä visa matka sivuilla lukee että he eivät tee mitään yhteistyötä kenenkään kanssa...mutta mites pointshop sitten on yhteistyössä. ja se sulkaalevy pointsopista on kanssa ison rahan siis joitain kymppejä sitoutumisen kk maksun jälkeen. varokaa ja tarkkailkaa tiliänne! Kiinnostaisi tietää minkä verran tässä aikaisemmin kirjoittanut menetti rahaa. On hyvä että kaikki kokemukset kirjoitetaan, koska jos kyseessä on huijaus, niin saattaa saada jotain takaisin ne menettäneet, ja kun pian ilmoittaa pankkiin, niin he uskovat ja voivat myös tarkkailla outoja tilitä katoamisia tai peruutukisa jotka ei toimi . mutta edelleen katsotaan ja varokaa...muuten pointshop kirjoittaa jostain katkoista ja että eivät voi taata että lukevat ajoissa viestin tms...mutta en tuomitse mitään, tämä vain tutkimisen jjälkeen vaikuttaa hyvin oudolta firmalta. epäilen että kuva työntekijöistä on myös huijattu. sääli kuka on niin sairas että tekee tälläiset sivut, tai luulee että ei jää kiinni

        Joku kyseli, että miten kävi. No luottokorttilasku tuli postissa. Siellä näkyy menneen 28.9.2010 PointShopille 1€, niinkuin pitikin. Toi lasku ulottuu vain 3.10.2010, joten en vielä tiedä, mitä laskutuksia tuon jälkeen on tullut. Nähkäämme mikä tilanne seuraavassa laskussa on. Toistaiseksi on mennyt kuitenkin ihan niinkuin on luvattukin.


      • voihan rähmä
        hmmmmmsmfm kirjoitti:

        Pankkiin ilmoitin syyksi point shop huijauksen, alle parissa vko sain pankista uuden kortin.
        sanoivat pankista vain että teit oikein kun suljit tilin, koska tilinumerolla voi ostella sen tietäessään
        se henkilö helposti netin kautta.
        mainoksia toi point sop lähettelee vieläkin. taas olin 3 parhaan joukossa.
        ja ei ne vastaa mun erosähköposteihin. 3 kpl olen laittanut. ja kerran soittanut.
        tilitä meni se 1 e, ja sitten se niinkun pyörii ympyrää, automaatti ei ihmiset siellä.
        tässä ois poliisillekin helppo homma huomata huijaus sivustoksi...
        mutta meikäläinenkin meni halpaan kun alussa vilisee niitä tunnettuja suomalaisia lehtisivuja yms,
        ihan tavalllisen näköisiä...mutta helposti ne ois saanu 45 e mun tilitlä jos en ois ollu nopea.
        eikä sitä kännnykkää mistään tule. :-) eihän ne edes vastaa.
        kyllä se tuntuu huijaukselta kun tajuaa että tilitlä lähtee ekaks rahaa, ja tuote tulee, jos tulee,
        ja se känny, suklaalevy (arvo 2 e ?) yms on vain ison kk maksun 20-45 e sitoutumisen palkkio.
        ja kun koko sivut on robottimaiset ja ei toimi, niin he saavat vain kk maksuja ympäri maailmaa...
        näin ajattelisin asian olevan...mutta kirjoitelkaa kokemuksista enemmänkin niin ehkä se sitten paljastuu... toivottvasti tää kokemus ainakin luo lukijoille varovaisuutta netin oikeasti ovelasti piilotettujen huijausten maailmaan...vilisee aluksi suomalaisia tuotteita kymmeniä...eli ovelaa se on.
        syksyn jatkoja !!:-)

        hyvä että tästä viimeistään opit, että mihinkään eikä kenellekään saa antaa pankkitilin numeroa, saati mitään korttinumeroita.
        kukaan rehellinen yhteisö tai ihminen ei niitä tietoja edes kysyisi.


      • UusiShoppailija
        UusiShoppailija kirjoitti:

        Joku kyseli, että miten kävi. No luottokorttilasku tuli postissa. Siellä näkyy menneen 28.9.2010 PointShopille 1€, niinkuin pitikin. Toi lasku ulottuu vain 3.10.2010, joten en vielä tiedä, mitä laskutuksia tuon jälkeen on tullut. Nähkäämme mikä tilanne seuraavassa laskussa on. Toistaiseksi on mennyt kuitenkin ihan niinkuin on luvattukin.

        No niin. Tänään hain postista web-kameran ja vähän karkkia, jotka olin tilannut marraskuun alussa. Sellanen puolitoista viikkoa kesti tavaroiden tulla. Luottokortilta ei tämän parin kuukauden aikana ole mennyt mitään ylimääräistä - vain se euro, joka maksettiin silloin liittyessä. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa PointShopista. No... Ehkä toi melkoinen mainosmäärä sähköpostissa on hiukan ärsyttävää. Mutta senhän tiesi, että sitä sitten tulee.


    • STOP point shop !

      Moi,

      Olen myös saanut viestejä point shopista. Viestistä ei ilmene mistä sen onkineet - Vahva epäily fonectaan.
      Täytyy muistaa kun fonectalta seuraavan kerran soitetaan ja myydään luettelo yms. palveluita.

      No en ole vastaillut, enkä edes availlut point shop sivuja, mutta työkaverini lähetti sinne viestin, etteivät postittaisi enään mitään.

      POINT SHOP VASTASI UHKAAMALLA meitä sillä, että LIITTÄVÄT SÄHKÖPOSTIOSOITTEEMME KAIKKIIN MAHDOLLISIIN ROSKAPOSTITIEDOSTOIHIN.

      Point Shop on häiriintyneen ihmisen huijaus viritys - Ja vielä huono sellainen !

      • tutkintaan

        mulla Se kilpailu oli pääättynyt 30.9. jos sellaista edes oli olemassa 1500 e matkaan, johon pointshop ilmoitti että olen päässyt finaaliin. ja se maksoi 19 e kk. en liittynyt.
        kyllä tämä sivusto on selkesäi sellainen että poliisin pitäisi tutkia ja nopeasti! ei ole edes vaikeaa huomata mistä on kyse!!! tai voisiko se tanskan poliisi käydä hakemassa koneet ja ohjelmat, sielllä ei varmasti ole firmaa ja työntekijöitä eikä mitään lahjoja yms lähetellä. POliisi voisi paljastaa aika isonkin huijauksen, joten onkohan joku jo tehynyt muuaallekkin kuin kuningaskuluttajaan ilmoituksen...ei se osaavalta koodarilta ole edes vaikea pyörittää paria tollasta sivua ja kun sitten kirjoitetaan visa elekrtonin tai luottokortin numero, niin jopas vain otetaan 45 e kk maksu , ja jos asikas on hankala lähetetään ehkä ??? se 30 e känny, ja sitten vielä otetaan kaikkea muuta tilitä kuten viestin lähetys yms maksuja,,, who knows...???eli annetaan tuntemattomalle taholle lupa ottaa maksuja SUORAAN omalta tililtä! aika pelottavaa!siis kirjoittakaa onko jollekin käynyt ja plajonko meni? multa 1 e kokeena, sit suljin koko tilin ja uus kortti pankista.


      • näino
        tutkintaan kirjoitti:

        mulla Se kilpailu oli pääättynyt 30.9. jos sellaista edes oli olemassa 1500 e matkaan, johon pointshop ilmoitti että olen päässyt finaaliin. ja se maksoi 19 e kk. en liittynyt.
        kyllä tämä sivusto on selkesäi sellainen että poliisin pitäisi tutkia ja nopeasti! ei ole edes vaikeaa huomata mistä on kyse!!! tai voisiko se tanskan poliisi käydä hakemassa koneet ja ohjelmat, sielllä ei varmasti ole firmaa ja työntekijöitä eikä mitään lahjoja yms lähetellä. POliisi voisi paljastaa aika isonkin huijauksen, joten onkohan joku jo tehynyt muuaallekkin kuin kuningaskuluttajaan ilmoituksen...ei se osaavalta koodarilta ole edes vaikea pyörittää paria tollasta sivua ja kun sitten kirjoitetaan visa elekrtonin tai luottokortin numero, niin jopas vain otetaan 45 e kk maksu , ja jos asikas on hankala lähetetään ehkä ??? se 30 e känny, ja sitten vielä otetaan kaikkea muuta tilitä kuten viestin lähetys yms maksuja,,, who knows...???eli annetaan tuntemattomalle taholle lupa ottaa maksuja SUORAAN omalta tililtä! aika pelottavaa!siis kirjoittakaa onko jollekin käynyt ja plajonko meni? multa 1 e kokeena, sit suljin koko tilin ja uus kortti pankista.

        Kaikki maksulliset jutut eivät ole Pointshopin, vaan yhteistyökumppaneiden eli pointshop EI huijaa. Esimerkiksi tästä linkistä kirjautumalla Pointshopiin saa jo heti ilmaisa pisteitä: http://www.pointshop.fi/?ref=4631845 Niillä pystyy ostamaan vaikka karkkia.


      • tjr2011
        näino kirjoitti:

        Kaikki maksulliset jutut eivät ole Pointshopin, vaan yhteistyökumppaneiden eli pointshop EI huijaa. Esimerkiksi tästä linkistä kirjautumalla Pointshopiin saa jo heti ilmaisa pisteitä: http://www.pointshop.fi/?ref=4631845 Niillä pystyy ostamaan vaikka karkkia.

        Heti hyötymässä toisten kustannuksella.


      • whattttt
        tjr2011 kirjoitti:

        Heti hyötymässä toisten kustannuksella.

        Mikä tää point shop nyt oikeesti on?
        Samat tuotteet mitä tarttee kannataa tilata luontevasti markkinoijan sivuilta,
        niin huomaa että esim sähköhammasharjan harjat maksaa 59 e, joten ei otsikon
        mukainen hinta tarjous.
        ja ihan törkeet kk maksut jostain suklaalevystä. outoa.
        Ensiksi maksetaan isoja kk maksuja, ja mikä etu on vip?
        saa pisteitä? eli maksan ilmasta, jostain pisteistä,
        joita saa kerätä ihan järjetttömän paljon,
        ja tuotteet tulee aina vasta sen jälkeen, ja jos kukaan ei vastaa
        edes sähköpostiin niin ei varmasti kenties tule tuotteitakaan.
        ja sitten on ilmoittanut oman visan/ visaelektronin numeron heille,
        että saavat laskuttaa minua tai syöttää muualle sen tilinumeroni,
        en ihmettele jos joku menettäisi 45 e tai enemmänkin


      • lukenut
        whattttt kirjoitti:

        Mikä tää point shop nyt oikeesti on?
        Samat tuotteet mitä tarttee kannataa tilata luontevasti markkinoijan sivuilta,
        niin huomaa että esim sähköhammasharjan harjat maksaa 59 e, joten ei otsikon
        mukainen hinta tarjous.
        ja ihan törkeet kk maksut jostain suklaalevystä. outoa.
        Ensiksi maksetaan isoja kk maksuja, ja mikä etu on vip?
        saa pisteitä? eli maksan ilmasta, jostain pisteistä,
        joita saa kerätä ihan järjetttömän paljon,
        ja tuotteet tulee aina vasta sen jälkeen, ja jos kukaan ei vastaa
        edes sähköpostiin niin ei varmasti kenties tule tuotteitakaan.
        ja sitten on ilmoittanut oman visan/ visaelektronin numeron heille,
        että saavat laskuttaa minua tai syöttää muualle sen tilinumeroni,
        en ihmettele jos joku menettäisi 45 e tai enemmänkin

        Voihan tuo toimiakin. mutta roskapostia tulee sen jälkeen aivan varmasti ihan sikana.
        olen sen verran tutustunut, kun minullekin on tullut että saat yhdellä eurolla Samsung puhelimen, ja kun olen katsonut ehdot (joihin on monasti se koira haudattuna) niin sieltäpä löytyi että edellyttää että liittyy VIP jäsenenksi, joka on viiden päivän jälkeen maksullista. eli 40 €/ 30 päivää.
        eli kyllä tulisi puhelin hintoihinsa.

        älkää vaan menkö tähän lankaan.


      • UusiShoppaaja
        lukenut kirjoitti:

        Voihan tuo toimiakin. mutta roskapostia tulee sen jälkeen aivan varmasti ihan sikana.
        olen sen verran tutustunut, kun minullekin on tullut että saat yhdellä eurolla Samsung puhelimen, ja kun olen katsonut ehdot (joihin on monasti se koira haudattuna) niin sieltäpä löytyi että edellyttää että liittyy VIP jäsenenksi, joka on viiden päivän jälkeen maksullista. eli 40 €/ 30 päivää.
        eli kyllä tulisi puhelin hintoihinsa.

        älkää vaan menkö tähän lankaan.

        Toistaiseksi ei mitään huijaushavaintoa... Odottelen postista osoitevahvistusta. Siinä näyttää kestävän... Mutta mikäs siinä. Varsinainen PointShop-jäsennyyshän ei maksa mitään. Vain se VIP-jäsennyys maksaa sen hullun 45€/kk. Tietenkin peruin sen VIP-jäsennyyden hyvissä ajoin ennen, kuin se 1e maksava 5 päivän kokeilukausi oli ohi. Kännykän ostoon tarvittavat pisteet on edelleen PointShop-tililläni.

        Mutta odotellaan nyt ja katsotaan miten käy. En nuolaise ennen, kun tipahtaa. :)


      • vittuuntunut
        UusiShoppaaja kirjoitti:

        Toistaiseksi ei mitään huijaushavaintoa... Odottelen postista osoitevahvistusta. Siinä näyttää kestävän... Mutta mikäs siinä. Varsinainen PointShop-jäsennyyshän ei maksa mitään. Vain se VIP-jäsennyys maksaa sen hullun 45€/kk. Tietenkin peruin sen VIP-jäsennyyden hyvissä ajoin ennen, kuin se 1e maksava 5 päivän kokeilukausi oli ohi. Kännykän ostoon tarvittavat pisteet on edelleen PointShop-tililläni.

        Mutta odotellaan nyt ja katsotaan miten käy. En nuolaise ennen, kun tipahtaa. :)

        laitoin visa electron numeroni että saisin digikameran ja irtisanoin sen jälkeen vip jäsenyyteni. mutta silti ovat ottaneet tililtäni jo yhteensä 380e.. perkele tein asiasta jo rikosilmoituksen


      • Pointshopin testaaja
        UusiShoppaaja kirjoitti:

        Toistaiseksi ei mitään huijaushavaintoa... Odottelen postista osoitevahvistusta. Siinä näyttää kestävän... Mutta mikäs siinä. Varsinainen PointShop-jäsennyyshän ei maksa mitään. Vain se VIP-jäsennyys maksaa sen hullun 45€/kk. Tietenkin peruin sen VIP-jäsennyyden hyvissä ajoin ennen, kuin se 1e maksava 5 päivän kokeilukausi oli ohi. Kännykän ostoon tarvittavat pisteet on edelleen PointShop-tililläni.

        Mutta odotellaan nyt ja katsotaan miten käy. En nuolaise ennen, kun tipahtaa. :)

        Itsehän tilasin kännykän 1e. Muistin perua vip-jäsenyyteni ja tein kaikki sähköposti ym. vahvistukset. No muutama päivä tilauksen jälkeen sainkin postia pointshopista että se yritys joka lähettää kännyköitä on mennyt konkkaan ja näin ollen he joutuvat tilauksen perumaan. Tällä hetkellä he etsivät uutta toimittajaa kännyköiden suhteen. Joulukuussa kuulemma alkavat toimitukset taas.
        Hyvitykseksi sain pisteet takasin ja 3000 pistettä.

        Että tällä kertaa näin. Ostinpa sitte jotain muuta ja katotaan jos se tulee perille!


      • hyvä ilmoitus!
        vittuuntunut kirjoitti:

        laitoin visa electron numeroni että saisin digikameran ja irtisanoin sen jälkeen vip jäsenyyteni. mutta silti ovat ottaneet tililtäni jo yhteensä 380e.. perkele tein asiasta jo rikosilmoituksen

        minä suljin pankkitilini heti, soitin vain 24 h op-kortin katoamisnumeroon,
        ja kerroin heille pointshopista. Hyvää palvelua ja tietoa pankillekin.
        sanoivat että tein oikein kun suljin heti, kun epäilin jotain.
        menetin vain 1 e, mutta visa elektronin numerolla voi tosiaan ostaa sitten missä vain...
        ovelat sivut, ja sitä ei hokaa että ne vie tilitlä rahaa, eivtä siis lähetä laskuja lainkaan!!!
        laskuja epämääräisest asikkuudesta...
        hämärää homaa, ite kokeilin fifty fifty riskillä, kun epäilin jo aluksi, ja sitten suljin tilini, kun
        eivät vastanneet mihinkään, ei englanitiin eikä suomeen, eivät toimineet sivut tai he aivät vain viitsi vastata useaan asialliseen sähköpostiin siis kuukauteen, ja nyt on sähköposti oikeasti about 10 mainosviestiä, onnea olet finaalissa, ja aina eri kisan finaalissa olen!!!...ei ole mahdollista vaan paljastaa selkeäsi huijauksen nuo 10 eri finaalipaikkaa...totta lainkaan.
        hvyä kun teit ilmoituksen!!!


      • huijattu
        Pointshopin testaaja kirjoitti:

        Itsehän tilasin kännykän 1e. Muistin perua vip-jäsenyyteni ja tein kaikki sähköposti ym. vahvistukset. No muutama päivä tilauksen jälkeen sainkin postia pointshopista että se yritys joka lähettää kännyköitä on mennyt konkkaan ja näin ollen he joutuvat tilauksen perumaan. Tällä hetkellä he etsivät uutta toimittajaa kännyköiden suhteen. Joulukuussa kuulemma alkavat toimitukset taas.
        Hyvitykseksi sain pisteet takasin ja 3000 pistettä.

        Että tällä kertaa näin. Ostinpa sitte jotain muuta ja katotaan jos se tulee perille!

        Tuskinpa tulee, ja johan oot "liriin" ittes laittanu. Otn os.


      • huijattu
        vittuuntunut kirjoitti:

        laitoin visa electron numeroni että saisin digikameran ja irtisanoin sen jälkeen vip jäsenyyteni. mutta silti ovat ottaneet tililtäni jo yhteensä 380e.. perkele tein asiasta jo rikosilmoituksen

        Johan oot täysin järjetön et laitat kortin numeron jollekin rikollisfirmalle, sulta viedään kaikki, sulje äkkiä tilisi/siirrä rahasi toiselle tilille/toiseen pankkiin. Eiks teil ihmisil tod oo lainkaan järkee...mut niinku sanotaan: tyhmyydetä sakotetaan


      • huijattu
        näino kirjoitti:

        Kaikki maksulliset jutut eivät ole Pointshopin, vaan yhteistyökumppaneiden eli pointshop EI huijaa. Esimerkiksi tästä linkistä kirjautumalla Pointshopiin saa jo heti ilmaisa pisteitä: http://www.pointshop.fi/?ref=4631845 Niillä pystyy ostamaan vaikka karkkia.

        Älkää ikinä uskoko tuohon "näinön" juttuun. Näinöhän voi olla vaik tän idiootti-/rikollisfirma P.S.:n kusipää. Nehän kirjottelee tänne myönteisii juttuja ittestään!!!!!!!!!!!!!!!


      • pointshopin testaaja
        huijattu kirjoitti:

        Tuskinpa tulee, ja johan oot "liriin" ittes laittanu. Otn os.

        Pari viikkoa siihen meni, mutta tuote tuli kuin tulikin.. :) seuraavaksi kokeilis uudestaan vip-jäsenyyttä ja sais pisteet ja peruis jäsenyyden. Nähtäväksi jää onnistuuko se..


      • kbvhe
        tutkintaan kirjoitti:

        mulla Se kilpailu oli pääättynyt 30.9. jos sellaista edes oli olemassa 1500 e matkaan, johon pointshop ilmoitti että olen päässyt finaaliin. ja se maksoi 19 e kk. en liittynyt.
        kyllä tämä sivusto on selkesäi sellainen että poliisin pitäisi tutkia ja nopeasti! ei ole edes vaikeaa huomata mistä on kyse!!! tai voisiko se tanskan poliisi käydä hakemassa koneet ja ohjelmat, sielllä ei varmasti ole firmaa ja työntekijöitä eikä mitään lahjoja yms lähetellä. POliisi voisi paljastaa aika isonkin huijauksen, joten onkohan joku jo tehynyt muuaallekkin kuin kuningaskuluttajaan ilmoituksen...ei se osaavalta koodarilta ole edes vaikea pyörittää paria tollasta sivua ja kun sitten kirjoitetaan visa elekrtonin tai luottokortin numero, niin jopas vain otetaan 45 e kk maksu , ja jos asikas on hankala lähetetään ehkä ??? se 30 e känny, ja sitten vielä otetaan kaikkea muuta tilitä kuten viestin lähetys yms maksuja,,, who knows...???eli annetaan tuntemattomalle taholle lupa ottaa maksuja SUORAAN omalta tililtä! aika pelottavaa!siis kirjoittakaa onko jollekin käynyt ja plajonko meni? multa 1 e kokeena, sit suljin koko tilin ja uus kortti pankista.

        Nimimerkki Tutkintaan: No älä kirjota luottokortin numeroo??


      • keruaksdf
        huijattu kirjoitti:

        Johan oot täysin järjetön et laitat kortin numeron jollekin rikollisfirmalle, sulta viedään kaikki, sulje äkkiä tilisi/siirrä rahasi toiselle tilille/toiseen pankkiin. Eiks teil ihmisil tod oo lainkaan järkee...mut niinku sanotaan: tyhmyydetä sakotetaan

        Mä tein testin ja olin valmiina sulkemaan tilini samana päivänä ja myös sellaisen tilin josta eivät saa juuri mitään, sitten huomasin että eivät vastaa viesteihin. ja todella selkeitä jopa huvittavia pommituksia alkoi tippumaan, olin aina 3 parhaan joukossa, eri visoissa, selkeää huiputusta. ja voihan ne netota hyvin 1e tai sitten 45 e huiojauksella koska se on ympäri maailmaa...
        eli silkkaa uteliaistuuttani, mutta kaikilla ei ole aikaa eikä he lukea niin tarkasti.
        ja kyllä ne rikolliset on oikeesti taitavia, sivut on laajat ja ne näyttää ihan esimerkiksi
        tavallisilta postimyynti sivuilta ja pienella alareunassa lukee että sitoutuu kk maksuihin, joita epäiemättä monikaan ei edes huomaa. että voisihan viranomainen nämä tutkia, koska ei ole vaikea tehdä heidän testiä näistä sivuista. vaikka pääpiste toimiinnasta on ulkomailla. taitaa homma toimia sillein että yrittävät toimia jossain siinä rajalla etteivät jää kiinni, mutta toivottavasti sivusto suljetaan...tämä on vain varoituksena kaikille. koska tosiaan jos summassa antaa tilitiedot voi olla että ainakin jotain summia häviää..ja vaikka olisin 45 e tms niin ei sitä hevin takasinkaan saa...koska eivtä vastaa mihinkään...mutta tälläinen testailija täällä tälläkertaa...mukavaa pv jatkoa tähänkin keskusteluun


      • paranoid213

        älkää klikatko ikinä linkkiä jossa ei selvästi lue minne se vie. Toikin linkki vie varmaan jonnekkin pointshopiin tai muualle. Tässä alkaa tulla aika vainoharhaseks näiden juttujen kanssa


      • Pointshop=HUIJAUSTA
        paranoid213 kirjoitti:

        älkää klikatko ikinä linkkiä jossa ei selvästi lue minne se vie. Toikin linkki vie varmaan jonnekkin pointshopiin tai muualle. Tässä alkaa tulla aika vainoharhaseks näiden juttujen kanssa

        toki voivat jotain karkkia jollekin antaa että tulis muutama ihminen joka luulee että juttu toimii.
        Mutta mitään todellsita vastinetta lupauksille ei saa. Pyritään vaan velottamaan euro tai kaksi ja luotetaan siihen että kuluttaja ei viitsi alkaa peräämään oikeuksiaan.

        Pitäis ampua tuollaiset huijarit... maailmass turhemmastakin syystä ammutaan ihmisiä.


      • HemmetinHuijarit
        paranoid213 kirjoitti:

        älkää klikatko ikinä linkkiä jossa ei selvästi lue minne se vie. Toikin linkki vie varmaan jonnekkin pointshopiin tai muualle. Tässä alkaa tulla aika vainoharhaseks näiden juttujen kanssa

        Linkitys näyttää jonnekin epämääräiseen ...eli jos haluaa jatkaa huoletta tietokoneella eikä ala jumittua heti sivun avattua...saattaa ainakin olla, että joudut sulkemaan kaikki sivusi tuon avattuasi, ei muuten tokene poistua ja nappeja ei sivulla kannata painella ei ok, ei poistu eikä x:ää!!


      • huijattu
        Pointshop=HUIJAUSTA kirjoitti:

        toki voivat jotain karkkia jollekin antaa että tulis muutama ihminen joka luulee että juttu toimii.
        Mutta mitään todellsita vastinetta lupauksille ei saa. Pyritään vaan velottamaan euro tai kaksi ja luotetaan siihen että kuluttaja ei viitsi alkaa peräämään oikeuksiaan.

        Pitäis ampua tuollaiset huijarit... maailmass turhemmastakin syystä ammutaan ihmisiä.

        Olen täysin samaa mieltä.


    • Extras

      Sinulla on vika pc:ssä. On ihan ok, paitsi joku jatkuva extra, josta joutuisi maksamaan 17 e/kk.

      • huijattu

        Joo on täyd. huijausta. Minulta varastivat kahdelta tililtä yht. 92 ekee (45 1 45 1)! Mitään en ollut tilannut. En ymmärrä millään kuinka joku pääsee tosen ihmisen pankkitililtä noin vaan viemään rahaa. Pakko mennä selvittämään asia pankin ja poliisin kanssa.


      • huijattu
        huijattu kirjoitti:

        Joo on täyd. huijausta. Minulta varastivat kahdelta tililtä yht. 92 ekee (45 1 45 1)! Mitään en ollut tilannut. En ymmärrä millään kuinka joku pääsee tosen ihmisen pankkitililtä noin vaan viemään rahaa. Pakko mennä selvittämään asia pankin ja poliisin kanssa.

        Jatkan vielä, että en ole antanut point shopiin pankkitilin, enkä kortin numeroa, silti saivat varastettua kahdelta tililtäni rahat, en tod käsitä!


      • kjeijaeo
        huijattu kirjoitti:

        Joo on täyd. huijausta. Minulta varastivat kahdelta tililtä yht. 92 ekee (45 1 45 1)! Mitään en ollut tilannut. En ymmärrä millään kuinka joku pääsee tosen ihmisen pankkitililtä noin vaan viemään rahaa. Pakko mennä selvittämään asia pankin ja poliisin kanssa.

        Ahaa, mä ymmärrän tilanteesi! siellä mistä saa euron kännykän samassa nettisivun alareunassa pienellä lukee että samalla sitoutuu 45 e kk vip asiakkaaksi. sitä he eivät mainitse missään muualla. eivtä siis kysy sitä mitenkäään erikseen tai ilmoita selkeästi. eli joka kk menee 45 e kunnes suljet tilin.
        mulla meni vain 1 e kun testaisin ja samantein suljin tilin.
        voit yrittää soittaa, mutta sähköpostiin ei kukaan vastaa. eli sitäkautta ei saa vip asiakkuutta suljettua.
        eli ne ovat tehneet aika harhaanjohtavat sivut, ja ovelasti. mutta tässä jo kuukausia kattelleena ja testanneena, siis olihan siinä oma vaivani kun suljin tilin ja hain uuden koritn, mutta jospa se jotain sit auttaisikin. nyt ropisee koko ajan sähköpostia että olet 3 parhaan jokossa yms, jo niin paljon että se ei olo mitenkään totta...


      • koksfok
        huijattu kirjoitti:

        Jatkan vielä, että en ole antanut point shopiin pankkitilin, enkä kortin numeroa, silti saivat varastettua kahdelta tililtäni rahat, en tod käsitä!

        ihmellisiä ovat varkaiden konstit. ei kai ne muuten hetkellisesti rikastuiskaan, kunnes jäävät kiinni.
        joo ja kyllä ne sivut huijaa, ei vastaus pompauttaa kylläksi ja sitten ilemstyy vain kysymys oletko 18 ja hyväksytkä toimitusehdot, eli lehti tilaus lähtee vaikka vastaat ei. ja jos joku vastaa nopeasti niin ei huomaa. sama se vip asiakkuus, ei sitä kysellä haluatko vip asiakkaaksi!!! se vain lukee lisänä nettisivuilla. ei sitä anneta asiakkaalee edes hyväksytkö säännöt kohtana, että tällaista huomasin kun lähdin tarkasti katsomaan...eli en minä ihmettele jos joltain häviää enemmänkin rahaa tilitä. ei nää huijarit ole näkyviä huijauksessaan, ei siellä isolla lue mitä tahahtuu kun haluat euron kännykän... yhden sivuin alareunassa pienellä mihin sitoutuu ja sitten ei pääse eroamaan kunnes 45 e menee, ja sitä ei millään pisteillä saa takas...ja joiltain menee näköjään jopa enemmän...eli ymmärrän niitä jotka normaalilla nettiluku tahdilla kattoo sivuja niin ihan helposti menee tohon ketkuun, kyllä se niin hyvin on naamioitua toimintaa. uuden tilin avaus on helppoa ja nopeaa nykypäivänä. siinä pelastus rahoille. syynkin voi ilmoittaa suoraan. varultakin jo hyvä tehdä.


      • Inde8X
        huijattu kirjoitti:

        Joo on täyd. huijausta. Minulta varastivat kahdelta tililtä yht. 92 ekee (45 1 45 1)! Mitään en ollut tilannut. En ymmärrä millään kuinka joku pääsee tosen ihmisen pankkitililtä noin vaan viemään rahaa. Pakko mennä selvittämään asia pankin ja poliisin kanssa.

        olet ostanut eurolla kaksi kertaa kännykän mallia nokia eurolla ja 45 euro on KK maksu... rikosilmoitus poliisille ja ilmoitus [email protected]


    • Andy77-

      Just huomasin että poinshop oli veloittanut tililtäni 45 euroa...korttiosto muka vaikka en ole mitään ostanut sieltä...vittu mitä kusetusta

      • ÄÄLIÖ!!!

        Kyllä sä ny vittu sieltä jtn oot ostanu... Miten helvetissä ne muuten ois saanu sun pankkitunnukset? Saatanan idiootti, tapa ittes.


      • vittuuntunut
        ÄÄLIÖ!!! kirjoitti:

        Kyllä sä ny vittu sieltä jtn oot ostanu... Miten helvetissä ne muuten ois saanu sun pankkitunnukset? Saatanan idiootti, tapa ittes.

        vittu jos näkisin tommosen apinan joka ei tiiä näköjään asiasta mitää nii syöttäsin sulle ton poinshopin keksijän kivekset:)


    • pointshopper

      Ite oon ollu pointshopissa jo pitkään ja aina ku oon tilannu jtn. ni on tavarat tullu n. 1vk päästä.. ei mitään ongelmia oo ollu.

      • durmadan

        No mitäs meette jtn VIP-jäsenyyksiä hankkiin...Ei ihme että rahat katoo, kun se maksaa jotain 45 euroo kuussa. Mulla on aina toiminu ja tullu kamat perille, että ei kyllä mitään huijausta oo.


      • aaasdaa
        durmadan kirjoitti:

        No mitäs meette jtn VIP-jäsenyyksiä hankkiin...Ei ihme että rahat katoo, kun se maksaa jotain 45 euroo kuussa. Mulla on aina toiminu ja tullu kamat perille, että ei kyllä mitään huijausta oo.

        http://www.pointshop.fi/?ref=9528128


      • AAAAAAAAzdsdzzzzz
        durmadan kirjoitti:

        No mitäs meette jtn VIP-jäsenyyksiä hankkiin...Ei ihme että rahat katoo, kun se maksaa jotain 45 euroo kuussa. Mulla on aina toiminu ja tullu kamat perille, että ei kyllä mitään huijausta oo.

        Sivusto toimii! http://www.pointshop.fi/?ref=9528128 < Pisteitä heti ja helposti ;)


    • temeli--

      Pointshop ei ole huijausta! jos huomaatte ennenkuin tekee esim. testin siihen liittyy tietyt ehdot niin ei ihme että tulee turhaa s.postia jne.

      • Linnaut

        LOHINOPPAA PERSEESEEN!


      • sumhc
        Linnaut kirjoitti:

        LOHINOPPAA PERSEESEEN!

        ...että voi huoh, lukekaa sitte ens kerralla että mihin oikeen luottotietonne pistätte... Turha tänne nyt enään on tulla itkeen kun meni neljäkymppii tililtä ja että pointshop on huijausta yms. Ja siihen sähköposti kohtaan voi pistää jonkun nopeesti tehdyn sähköposti-osotteen, tai vielä yksinkertasemmin laittaa vaan rasti pois ruudusta, niin ei tuu roskapostia.


      • tarkkana
        sumhc kirjoitti:

        ...että voi huoh, lukekaa sitte ens kerralla että mihin oikeen luottotietonne pistätte... Turha tänne nyt enään on tulla itkeen kun meni neljäkymppii tililtä ja että pointshop on huijausta yms. Ja siihen sähköposti kohtaan voi pistää jonkun nopeesti tehdyn sähköposti-osotteen, tai vielä yksinkertasemmin laittaa vaan rasti pois ruudusta, niin ei tuu roskapostia.

        Hei!
        Huijaus on hyvä kun se ei näy , eli kun ei tilaus onkin kyllä, eli ohejlmoini muuttaa sen hiiren
        klikakuksen jälkeen kylläksi ja kysyy vain oletko 18? tätä ei huomaa jos ei itse pläräile sivua edellien näppäilemällä...ja ei se kysele sitoudutko maksamaan mitään. HUijarit osaa tehdä hyviä sivuja, ja tästä näköjään sitten muissakin sivustoissa tarkkana.
        tässä vielä linkki teille kaikille:http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2010/06/02/lehti-katso-miten-huijarit-tekevat-kortistasi-kopion/20107864/12
        tai ETSIKÄÄ TALOSANOMISTA, HELPPOA ON KORTIN KOPIOINTI.
        otiskko:Katso miten huijarit tekevät kortistasi kopion.
        Kaikkea ei tule täällä ihmisille mieleen pohojolassa. mutta hyvää joulua kaikil.


    • Raivi

      Minulla ihan samanlaisia kokemuksia.Ansaitsemaani lahjakorttia ei kuulunut ja pitkän selvittelyn jälkeen sain toisen lahjakortin.Sähköposti täyttyy todellakin roskapostista,joka pitää ainaa poistaa.Aika huijausjuttu.

    • sinisilmä idiootti

      Liityin systeemiin ja täysin ajattelematta kirjasin visa numeroni niille ja sen jälkeen tuli tiedotus, että viiden päivän päästä heillä on oikeus veloittaa visalta 45 euroa ja tästä eteenpäin joka kuukausi saman summan... Yritin tietenkin erota puljusta välittömästi, mutta VIP tiliä ei saa poistettua ennen kuin kaikki varmennukset on tehty ja kas, niihin menee viisi vuorokautta!!! Laitoin sinne sähköpostia, keskustelupalstalle viestin ja tukeen viestin, että katkaiskaa tilini ennen kuin veloitetaan tuo 45 euroa, ja tunnin päästä tunnukseni ei enää toimineet, MUTTA kas tuli visa lasku 45 euroa pointshoppiin! Ja yllätys ettei kukaan enää siitä puljusta vastaa mihinkään ;)
      Ja missään ei lukenut alussa, että veloittavat tuollaisia summia!

      • joasda¨hga

      • Vihainen 2

        Multa lähti kans 45 ekee tililtä tosta noin vaan ja kohta soitan poliisille !


    • Yrpiintynyt

      Jep, minä harkitsen juuri kuluttaja-asiamiehen tai lakimieheni kanssa asiointia, koska Pointshop.fi ei poista sähköpostiosoitettani postituslistalta vaan jakaa sitä edelleen eteenpäin.

    • 71

      mul on otettu rahaa tililtä vaik en ole ostanu mitään viimex rahaa lähti täs kuussa.et silleen.

    • zwge

      kusetusta koko paska!!!

    • aöaö

      Spämmiä tulee tolkutomasti. Jotenkin olen postituslistalle joutunut??? Voi olla että facebookin kautta.

    • maalaistollo80

      Kuinka ihmeessä tuolta postituslistalta pääsee pois? Viestejä pukkaa niin maan ***keleesti, vaikka olen koittanut klikata itteni linkin kautta pois listalta. Ensin tuli jotain jotain viestejä että en oo aikoihin käyny tililläni tai jotain ja sit kun klikkasin linkkiä josta PITI saada ittensä poistettua listalta, alko tulla entistä enemmän tuketta meiliin. Ja siis, omaa tyhmyyttäni olen aikoinaan varmasti jotain facebookin sovellusta käyttämällä sinne päätynyt, mutta koskaan en ole sivustoa käyttänyt.
      Kuinka te ootte päässy pois listalta, vai onko ainoo keino tehä uus sähköposti?
      Kiitos kovasti jos joku viittii auttaa maalaistolloo!

    • FACEPASKA

      Facebookin kautta kaapattu:Facebook on siis niin PIILOPASKA kun olla ja voi!!!!!

      • 30

        http://apps.facebook.com/blocked_fi/ tässä syy...sähköpostin kaappaus Facebookin kautta!!


    • erererewerw

      45 naps ilman syytä tililtä...onko joku sanut rahat takaisin ja onko poliisille ilmoittamisesta hyötyä? t

    • Tyytyväinen asiakas
    • Satasen lahjakortti

    • Pointshoppaaja

      Mulla toimii ongelmitta ja 50euron lahjakortti motonettiin rapsahti luukusta =D

      http://www.pointshop.fi/?ref=10277735

      Tuosta vaan liittymään ja keräämään pisteitä.

      Ps. Itellä meni tuon lahjakortin keräämiseen puoltoista viikkoa et aika hyvin klikkailemisesta...

      Ja spämmiä ei tule s-postiin pointshopilta yhtään sitä tulee AINOASTAAN JOS OSALLISTUT KAMPPANJOIHIN JA LAITAT SIIHEN OMAN S-POSTI OSOITTEEN!!!

    • PointBloggaaja
    • hahahahaethaethaeth

      pointshoppaaja nii meni puolitoista viikkoo ku laitoit väärät tiedot niihi josta saa jotain 1000 pistettä lol

    • EetteE

      Voi vitun vittu...joo tosi hyvä paikka onkin! Kyllä heille tuo 45e kelpaa, mutta kun minulla ei ole enään edes tunnusta sinne. Eivätkä vastaa maileihinkaan. Auttaakohan tuo edes mitään jos poliisille kävis kertomassa asiasta?

      • EetteE

        Eikä tullut kyllä niitä romujakaan kun joskus mukamas tilasin niillä pisteillä...viellä kun oli tunnus.


    • Hyvää jussia

      Tänään tuli pointshopilta vaihteeksi sontapostia jonka otsikko sanasta sanaan "Liitämme teidät kaikenlaisille roskapostilistoille". Eli melkoisen "reilun ja mukavan" oloinen palvelu kyseessä....

    • Jebooouuuu

      Kyllä on mulla ihan hyvin toiminu, kun en oo menny sekaantuun niihin kaikenmaailman vip-juttuihin.

    • apeeeeeegnetg

      eli jos ja kun nyt haluan poistaa "tilini" jota ei pitäisi olla niin onko sekään turvallista? tai siis aikaisemmissa viesteissa neuvotaan poistamaan tili tai jotain rukseja ja rakseja että spostit loppuu ni onko se turvallinen vaihtoehto vai poimiiko ne siinäki jotain tietoja?

      • Inde8X

        Kaikesta huolimatta peru visasi...he voivat koska tahansa veloittaa tililtäsi 45 euroa... ja rikosilmoitus poliisille ja ilmoitus myös Tanskan [email protected]
        Luultavimmin saat rahasi takaisin...älyttömästi vaivaa khyl


    • lalalallala_mauo
    • SimeoN91
    • 13v!!! Ja fiksumpi

      Kuinka idiootteja ihmiset ovat? Tiesittekö että sivut saavat rahaa mainoksilla? Jos osallistut kyselyyn he saavat rahaa siltä joka kyselyn teki! Siitä he antavatat osan sinulle, ja he tekevät voittoa. Tämähän on silti kiva juttu meille. Tämä kaikki tietenkin tulee pisteinä...

      Tuo puhelin juttu oli sen yhtiön (joka tarjosi puhelimia) vika, kun olivat perseilleet, EI pointshopin. Heille tosin hieman kusivat selitykset kun väki ei ollut oikein kärryillä asioista...

      Jos facebooksita olette tehneet jutun ja joutunee pointshoppiin... se on sen joka loi sen jutun sinne faceen, se on huijaus!! Siis siltä joka sen teki, edelleenkään syypää EI ole pointshop.

      Kun tuollaisia sivuja luodaan, niin eikö ole aika selvää että välillä tulee erilaisia virheitä... Mene itse koodaamaan 100% toimiva sivusto. Nyt suurimmat asiat ovat hoituneet... Huomioikaa että mikä tahansa sivu voi pistää käyttöehtoihin vaikkka että "Emme maksa sinulle oikeasti mitäään" ja jos hyväksyt tämän, sinulla ei ole oikeutta valittaa.

      Olikos tässä kaikki?

      Arvatkaapas kuinka moni vuotias tämän tekstin laati? 13v. Enkös olekkin henkisesti aivan eri tasolal kuin osa täältä jotka ovat aivan varmasti ainakin osa vanhempia kuin minä!

      Tämän varmaan huomaa pilkkuvirheistä yms.. (Juu-u olen koulussa vielä. yllättävää? O_o?)

      Jos teillä on vielä kysymyksiä/valittamista, ota yhteyttä: [email protected] !!!

    • Ansu Mäenpää

      Ensinnäkin, jos et ole 110% mukana tuoss pisteiden keräyksessä, mitään kovin kivaa ei saa 'ostettua'.
      Jos annat s.postiosoitteesi, se myydään eteenpäin ja alat saada roskapostia. Jos annat numerosi, se myös toimitetaan eteenpäin puhelinmyyjille tai sitten puhelinlaskullasi alkaa olemaan outoja veloituksia. Osoitetakuulla annat eteenpäin tiedon siitä mistä sinut löytää... haluatko todella sen tiedon näiden ihmisten käsiin?

      Jos ostat vip koejakson, ei tuki vastaa peruutuspyyntöön 5 päivän sisällä jolloin luottokortiltasi veloitetaan 45e. Huom! Heille ei kelpaa mikään muu maksutapa. Turha kuvitella että esim verkkopankkimaksu kävisi. Ainoa tapa varmasti lopettaa nämä maksut on kuollettaa kortti.

      Jos lähetät tuelle tukipyynnön yhtään monimutkaisemmasta tai negatiivisesta asiasta, he eivät vastaa siiheen useampaan viikkoon tai kunnes olet laittanut pari-kolme muistutusta menemään.

      Toivottavasti myös ne jotka ansaitsevat pari pistettä per kirjoittamansa puolustuspuhe täällä miettisivät mikä on kaikille parasta. pitää huijarifirmat pystyssä ja tukea niiden toimintaa vai tehdä itse oikein ja kerrankin jättää olemasta ahne.

      • anonymoys364

        Ja mitään ei saa tilattua jos heille ei anna osoite, sähköposti ja numerotietoja..


    • joonaap

      hävis 45e kortilta point shopilt?

    • kusetettu!!!

      multa kans katos toi 45 euroa! onko kukaan yrittänyt poliisin kautta asiaa selvitellä ja mikä oli lopputulos?

    • sama vika

      Minulle tulee s.postiin viestejä point shopista ja ihettelen koska en muista rekisteröityneeni : O

    • emategeem

      Kyllä pointShop on huijaus.. lähti pankkitililtä 45,00 euroo. siis mitä vee tää tarkoittaa. ei kannata ostaa eikä vastata mihkään. irtisano mahd. nopee

      • ei rehellistä peliä

        Tulin minäkin huijatuksi Point Shop sivustolla. Yritin tilata 1 e kännykkää, tuli vastaus, etten voi enää käyttää VIP etuani, kun kerran olen sen käyttänyt. Tarkistin heti ja vielä jälkeenkinpäin monta kertaa, ettei VIP jäsenyys ollut voimaantullut.Ei se ollut. No kukapa sitä viikkokausia tulee tarkastaneeksi, Olivat laittaneet sen jossain välissä muka voimaan ja kerkesi mennä 2 kertaa tuo 45 e tililtäni. Ei mitään viestiä ei mitään ilmoitusta minulle tästä asiasta, Että varsinaista kusetusta tämä on. Kävin pankissa kuolettamassa kortin, veloitukset tuskin loppuvat muuten. En saa edes kunnon vastausta asiaan. Pankki sanoin, että tee rikosilmoitus ja varmaan teenkin, katotaan nyt vielä mitä vastaavat. Olisi kiva tietää onko yksikään saanut rahojaan takaisin tästä puljusta,


      • Kuskus kaikki tyynni
        ei rehellistä peliä kirjoitti:

        Tulin minäkin huijatuksi Point Shop sivustolla. Yritin tilata 1 e kännykkää, tuli vastaus, etten voi enää käyttää VIP etuani, kun kerran olen sen käyttänyt. Tarkistin heti ja vielä jälkeenkinpäin monta kertaa, ettei VIP jäsenyys ollut voimaantullut.Ei se ollut. No kukapa sitä viikkokausia tulee tarkastaneeksi, Olivat laittaneet sen jossain välissä muka voimaan ja kerkesi mennä 2 kertaa tuo 45 e tililtäni. Ei mitään viestiä ei mitään ilmoitusta minulle tästä asiasta, Että varsinaista kusetusta tämä on. Kävin pankissa kuolettamassa kortin, veloitukset tuskin loppuvat muuten. En saa edes kunnon vastausta asiaan. Pankki sanoin, että tee rikosilmoitus ja varmaan teenkin, katotaan nyt vielä mitä vastaavat. Olisi kiva tietää onko yksikään saanut rahojaan takaisin tästä puljusta,

        Sama vika mullakin. Nyt kolme kertaa mennyt tililtä 45 euroo ihan ilman mitään tietoa. Nyt vasta huomasin asian. Joskus vuonna yks ja kaks vastasin kans tuohon 1€ digikamera juttuun ja sen jälkeen tuo toiminta alkanut. Loppuuko veloitukset,jos kortin vaihtaa,vai pääseevätkö silti jotenkin tilille? Noh...joka tapauksessa edessä on pankissa käynti.


    • ei rehellistä peliä

      Neuvon vain, että mene sinne pankkiin ja äkkiä. Itse tosiaan kuoletin korttini, eli sitä ei voi enää käyttää, Noin viikon kuluttua saan uuden kortin. Tuskin ne veloitukset muuten loppuu, vaikka toki olen irtisanonut koko vip-hömpötyksen, johon en edes koskaan ollut suostumustani antanut. Mennyt täysin luotto koko puljuun.Itse ne ovat sen vip jäsenyyden minulle laittaneet voimaan. Kyseisenä päivänä kun tuo vip jäsenyys on laitettu minulle voimaan, on tapahtunut käyttäjätiedoissa muitakin outoja asioita. Taitaa nuo heidän järjestelmänsä tökkiä pahan kerran tai sitten se tarkoituksellista.

    • Tytti123

      Itse sain tällaisen viestin sähköpostiin:

      Hei

      Vastaanotat tämän viestin yhden meidän domainin kautta, koska olet luultavasti estänyt PointShop-lähettäjän sähköpostiviestit.

      Haluaisin tiedostaa sinua siitä että olet ollut monta kuukautta vierailematta PointShopilla.

      http://www.didyouforget.net/goToPointShop.php?s=5165MOTD10092577&country=fi

      Syy voi olla että olet ollut kiireinen ja aikasi ei ole riittänyt PointShopille - siinä tapauksessa voit käyttää tätä sähköpostiviestiä muistuttajana.

      Mutta mikäli syy on että et enää haluaa jatkaa PointShop-käyttäjänä, kehotamme sinua poistamaan käyttäjätilisi.

      Mitä haluaisit tehdä? Voit joko oppia millä tavalla voit ansaita pisteitä (monta uutta mahdollisuutta) ja katsoa shopin uusia tuotteita, tai voit poistaa tilisi. Kumman tahansa voit tehdä tästä:

      http://www.didyouforget.net/goToPointShop.php?s=5165MOTD10092577&country=fi

      Ystävällsin terveisin

      Michael, PointShop.fi


      Ja en todellakaan ole kuullut koko sivustosta mitään. Lueskelin tätä palstaa ja ajattelin, että jospa joku on sitten minutkin rekisteröinyt tuonne tietämättäni, ja pyysin lähettämään salasanan sähköpostiin kahteenkin kertaan, mutta eipä ole ilmestynyt... Kohtahan sieltä tietysti alkaa tulla vaikka mitä meilejä, kun osoitteen sinne sivuille menin pistämään. Outoa on se, mistä minä olen tuolle postituslistalle päässyt, kun kyseinen sähköpostini ei ole edes FB:n sähköpostini enkä käytä siellä koskaan mitään sovelluksia. Enkä muutenkaan käytä netissä oikeastaan muuta kun verkkokauppoja silloin tällöin.. Juuri tämmöisten takia. -.-

      • sotasankarin kaima

        Kiusallinen sivusto tuo Pointshop, roskapostia tulee noin yksitoista päivässä, vaikka @ johon tuo jäteposti tunkee onkin vain vanha ja ei oikeastaan enää käytössäni....tarvitsen sitä vielä johonkin kirjautumisiini.
        Useista pyynnöistä ja lakiteitse asian hoitamisen uhkailuistani huolimatta sivusto jatkaa tuota paskan syytämistä.
        Siis ratkaisuni olikin, että käänsin tuon koko roskapostin suoraan eräälle kyseisen "firman" toimihenkilölle, poistelkoon hän nyt vuorostaan roskapostia seuraavat kuukaudet, niin kuin minä olen tähän mennessä tehnyt.


    • uskokaa mua

      mä ainakin pystyin ostaan!!!!
      kokeilin huviks ostaa jonkun haribo mini pussin, makso 140 pistettä, ja oottelin viikon ja sitte se tuli posti laatikkoon :D ennen ku tilasin mietin vähä niitä posti kuluja, vaan sitte pointshopissa luki että postikulut lasketaan siihen pistehintaan
      HUOM! jos ostatte sieltä niin muistakaa laittaa oikeat henkilö tiedot, kannattaa vaan luottaa pointshoppiin! ;)
      kyllä sieltä yleensä tuotteet tulee!

    • __Megabass__

      Kyllä Pointshop antaa tavaraa. Ihmiset ovat nykyään niin pelokkaita kaikkeen.
      Itse saanut jotain 550 euron edestä Jyskin lahjakortteja!!!
      etkö usko, katsoppa linkkiä ja sieltä Proof!!
      http://earnpoints.talk4fun.net/

    • Vastailija84

      PointShop ei ole huijausta, minun kortiltani ei ole veloitettu yhtään ylimääräistä. Olen kokeillut VIP-jäsenyyttä 14 päivää ja maksanut siitä tasan euron. Tietenkin kannattaa lukea ehdot ja irtisanoa VIP-jäsenyys ennen tuon kokeilujakson päättymistä niin lisäveloituksia ei tule enää jatkossa. Tuki on toiminut hienosti ja asiani on aina käsitelty kohtuu nopeasti. Mie olen pisteilläni jo tilannut yhden Nokia puhelimen, karkkeja, kortsuja, 30 € lahjakortin yms yms. Joten en voi sanoa tulleeni huijatuksi. Mainospostia tulee mutta mielestäni se on pieni hinta pisteistä joita saa ja ainahan tämmöistä toimintaa varten kannattaa avata jokin ei-virallinen mailiosoite itselleen.

      http://www.pointshop.fi/?ref=5767818

    • aktiivinen jäsen

      Minulla on kolmen vuoden kokemus sivusta ja minulla on vain positiivista sanomista pointshopista ja suosittelen sitä kaikille !

      Olen jäsenenä PointShopissa - sivusto jossa voit ansaita pisteitä osallistumalla kilpailuihin, vastaamalla kyselyihin, käyttämällä Facebook-sovelluksia ja paljon muuta.

      Parasta on että ansaitsemillasi pisteilläsi voit lunastaa ilmaisia tuotteita, esim. DVD-elokuvia, lahjakortteja, lävistyskoruja, vaatteita, mp3 soittia, puhelimia, kosmetiikkatuotteita, koruja ja paljon paljon muuta.

      TÄMÄ PALVELU TOIMII JA ON TÄYSIN _ILMAINEN_ ! Sinulle ei tule mitään kuluja.

      Minä olen itse tilannut sivulta 20 euron arvoisia lahjakortteja h&m:n sekä vero modaan, olen tilannut kieli ja napakoruja sekä pari kertaa karkkia :)

      Nyt minulla on tavoitteena kerätä pisteitä htc puhelimen ostoa varten. Pisteitä saa joka kerta kun kirjaudut sisään, vastaat päivän kysymykseen, klikkauskampanjoista, kun kirjoitat blogikirjoituksia, vastailet kyselyihin, suosittelet kavereille, teet facebook sovelluksia tai osallistut kilpailuihin.

      Tämä on helppo, mukava ja ilmainen tapa hankkia itselle erilaisia tavaroita :)

      Liity tästä mukaan:
      http://www.pointshop.fi/?ref=4034325

    • Sekatyöläinen

      En suosittele kenellekkään, on aivan harhaanjohtavaa, vain pelkkää veloitusta!

    • naked pimutsu
    • huijattu

      Puhuin syyttäjän kanssa asiasta, kysyin hänen mielipidettään. Sanoi, että on selkeä huijaus ja kehotti tekemään rikosilmoituksen. Kun tarpeeksi moni tekee, niin polisi alkaa tutkimaan. Eli kehotan jokaista, joka kokee itsensä huijatuksi, tekemään ilmoituksen. Vastaavasta touhusta on annettu jo usean vuoden vankeustuomioita.

      TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS HETI!

      http://poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/99229D0AF359133DC2256B98004305DA?opendocument

    • Pointshop kusettaa

      Taydellisia osoite, kännykkä ja puhelinnumeroita ei kannata antaa ennenkuin aikoo jotain tilata, Tietosi myydään varmasti eteenpäin, kannattako jotain karkki ja dvd levyjä tilailla, niitä saa helpommallakin kaupasta melko halvalla.

    • pointshop<33

      MINÄ TILASIN PUHELIMEN SIELTÄ ! HTC PUHELIN JOKA TOIMII TÄYDELLISESTI, EI OLE KUSETUSTA JOS OSAA KÄYTTÄYTYÄ SIVUILLA ASIALLISESTI ELIKKÄ EI TEE HUIJAUS KÄYTTÄJIÄ PISTEIDEN TOIVOSSA !

      TÄMÄ PALVELU TOIMII JA ON TÄYSIN ILMAINEN ! Sinulle ei tule mitään kuluja.

      Minä olen itse tilannut sivulta 20 euron arvoisia lahjakortteja h&m:n sekä vero modaan, olen tilannut kieli ja napakoruja sekä pari kertaa karkkia :)

      Pisteitä saa joka kerta kun kirjaudut sisään, vastaat päivän kysymykseen, klikkauskampanjoista, kun kirjoitat blogikirjoituksia, vastailet kyselyihin, suosittelet kavereille, teet facebook sovelluksia tai osallistut kilpailuihin.

      Tämä on helppo, mukava ja ilmainen tapa hankkia itselle erilaisia tavaroita :)

      Liity tästä mukaan:
      http://www.pointshop.fi/?ref=4034325

      • harhautettu

        Odotahan kun tililtäsi alkaa mennä rahaa, vaikka et tilaa mitään


    • että

      kyllä erikoinen paikka mitään yhteyttä ei saa mistä voisi asiasta kysyä.Ihan 45.00 euroa hujattu mitään ei ole saanut.Kuluttajaviranomaisille ilmoitus asiasta.
      Loppu kyllä meikäläiseltä shopin viestien luku ja kerron kyllä yleisesti asiasta.HUIJAREITA.

    • Raakkeli

      Joo hyvin on pelittänyt ja oon ostanut paljon kaikenlaista tavaraa.Eihän sitä tarvi ostaa mitään krääsää.Ite kerään pisteitä ja seuraava ostos on navigaattori.

    • Hessuhoopo_9

      Kannattaa liittyä, laittaa kaikki numero, osoite ja yms takuut voimaan!

      Liityin muutama kuukausi sitten, tilailen paljon muutenkin kaikenlaista joten teen nyt sen pointshopin kautta saan pisteet lisäksi... Lisäksi täytän typeriä kyselyitä, klikkausjutut, joka päivä käynti ja jne... Olen saanut 3:ssa kuukaudessa n. 45000 pistettä toiset mokomat vielä niin tilaan kivan jutun itselle, enkä kerro emännälle mitään! ;)

      www.palkintoja.co.cc

      • Inde8X

        Kun vastailet noihin niin liityt huijareiden verkostoon ja kohta sulla menee visalta suoraan ilmoittamatta satoja euroja ilman että saat mitään...onnea


    • ggffvere
    • Suuttunut_tulisesti

      Joo täyttä kusetusta.. vieneet 45€.. voi vjumalauita mitä pellejä saatana!

      • Lol

        Se on sitä kun ei osaa... Nuo tutustumisjutut joissa saa tavaraa eurolla, niin ovat aina itsellä toimineet niinkuin pitää. Liittynyt, maksanut euron, seuraavana päivänä eroaa palvelusta ja parin viikon päästä tulee tavarat kotiin...


    • evsey

      En ole koskaan antanut korttini numero pointshopille enkä vippiä ostanut, ja veloittivat minultakin 45 euroa. ihmettelen vain miten kun en sitä numeroa ole antanut.
      Toisekseen tämä tapahtui kun olin kuukausia pois koko sivulta ja kun kävin pitkästä aikaa kurkkaamassa sivustolla, samantien lähti 45 euroa. Nyt on kortti suljettu ja uus tulossa, reklamaatio vielä pitäs mennä tekeen jos sais rahatki takas..

    • 11+15

      Minusta tää pointshop on todella luotettava ja hyvä paikka ansaita pisteitä..
      Ja sitten sieltä olen saanut kaikki tilaamani tuotteet ajallaan. Esim battlefield 3 limited edition ja call of duty modern warfare 3 on tullut ja sitten kaikenlaista karkkia. Ja nyt on tulos sellainen noin 50430 pisteen tuote minulle jota odotan ja khyl se silt tulee ku on aina tullut mitä olen tilannut. Ja sitten mainitsen tuohon ku on se 45€ lähenyt tililtä niin se on maksu siit vip jäsennyydestä... (= Eli jos et ole vip niin ne ei ota mitää tililtä mut se on se vip maksu! :D

      • boliisi

        Taidat olla ite luukuttaja rikollinen


    • jaahas44

      Onko kukaan saanut rahoja takaisin tämän huijauksen tiimoilta? Miten saitte?

    • huijjattu 666

      Joo ihan täys huijjaus firmå!!!!!Kerkisivät ottaa mun tililtä 4 kertaa reilut 35 euroo ennen,kuin huomasin.Mitää sieltä en ole koskaan saanut:.Jotain ehkä yritin tilata ja näin saivat luottokortin tiedot..Ei auttanut muukun vaihtaa kortti.Nyt sit menen tekee rikos ilmoituksen..Neuvoni kaikille on,et alkää ikinä yrittäkö tilata tost huijjauksesta mitään ja varoittakaa kaikkia...VVVV et ottaa päähän kun työtömältä viedään tollainen raha per kuukausi!!!!!

    • halpaan mennyt

      Ihan huijausta.Kun saavat luottokorttinumeron kun makst euron puhelimen. Aloittavat veloittaa kuukausittain vaikka olisit lopettanut palvelun. Jatkotoimia miettien pitäisikö tehdä rikosilmoitus, kuluttajaviraston kanssa asia kesken

    • herpderpper

      siis tossahan pitää olla aivan jäätävän tyhmä että tuolta jotaan tilaa


      im just saying, obvious hoax

    • kusetettu!!!!!

      Minun tililtä on veloittanut kyseinen firma 8x45€, enkä ole eläissäni tilannut sieltä mitään, saati liittynyt mihinkään. Nyt asianaja hoitaa asiaa ja kaikki muutkin joilla lähtee tililtä rahaa, tehkää rikosilmoitus vaan raakasti, tää on huijausta!!!!!!!!!

      • boliisi

      • toinen kusetettu

        sama täällä!!!! yli 700 euroo otettu, en koskaan ole missään tekemisissä tämän firman kanssa ollut!!! VAROKAA!!!!


    • boliisi
    • ihmettelijä.

      Miten on mahdollista että voisivat veloittaa tililtä rahaa jos ei ole kortin numeroaan yms kertonut heille???

    • parkourmessi

      idiootit ettekö tajua että ei se pointshop pysty veloittamaan rahaa... itselläni 1295 pistettä ja olen tilannut karkkia ja meni vaan viikko ja noin kaks päivää ja ne tuli (se oli seka mix) tosi hyvä paikka kaikki ihmeessä liittymään! http://www.pointblog.fi/?go=parkourmessi

    • no eipä ole

      Lue blogiani PointBlog.fi:ssä

    • no huhhuh..
    • Pointshp.fi ja poinpay.fi ovat veloittaneet tililtäni säännöllisesti à 45€ muutamia kuukausia ennenkuin huomasin nämä tuntemattomat veloitukset. En ollut edes kuullut enkä tiennyt ko. osotteista mitään ennenkuin näin s-pankin tositteeni. Tiliä oli veloitettu yli 1000€ edestä. En ole rahoilleni saanut mitään vastinetta. En ole koskaan ostanut netistä mitään. Eli joku on tehnyt suurenluokan huijauksen. Ja vienyt köyhän rahat. Olen myös käynyt kirjeenvaihtoa s-pankin kassa saamatta apua.

    • remustonen1

      on sama kokemus,miten tuosta jäsenyydestä pääsee eroon??

    • Minna~89

      Luotettava paikka!

      Minäkin aluksi epäröin.. mutta nyt olen jo kerännyt itselleni pisteillä ihanan kameran suojan, stress out-cd:n ja kohta olisi 10 euron lahjakortti kerättynä.
      Joka päivä käydessäsi saat muutaman pisteen vastaamalla päivän kysymykseen ja klikkauskamppanjoilla. Lisäksi voit osallistua myös kilpailuihin. Itse en ole paljon nuihin kilpailuihin osallistunut, mutta kaikkea muuta kyllä! Sekä tekemällä ostoksia "prosenttiostokset" esim. Zalandolla Pointshopin kautta, saat pisteitä, joilla voit myöhemmin käyttää haluamaasi tuotteeseen. Tuotteetkin voi lisätä halutessaan "Toivelistalleen", josta voit tarkkailla pisteitä kerryttäessäsi, milloin riittävä määrä haluamaasi tuotteeseen..

      Suosittelen! Olen ollut 1-vuoden Pointshopin "asiakas".. :) Ja olen ollut tyytyväinen, miten hyvä kun saa ilmaista tavaraa. Eihän ne pisteet kyllä hetkessä kerry esim. 10 euron lahjakorttiinkaan.. Kannattaa kyllä liittyä mukaan!

      Kyselitte tuossa aiemmin, miten jäsenyydestä pääsee eroon..
      En ole aivan varma, mutta...
      Luulen, että kun kirjaudutte sisään ja klikkaatte tuota "apua" -> "ota yhteyttä tukeen".. Kirjoitatte viestin, ettette halua enää olla. Ja seuraatte vastausta sähköpostiinne tulevan linkin kautta.
      Ei se linkki mikään huijaus ole.. höpötihöö.. :)
      Itse olen ottanut yhteyttä tukeen useamman kerran ja he kyllä varmasti osaavat neuvoa teitäkin. Hyvä ja ystävällinen palvelu! :)

      Mulla olis myös yks vinkki:
      ostohyvitys.fi
      bonari.fi
      Näistä saatte tilillenne rahaa, kun teette ostoksia netissä! Minun mielestäni mahtava juttu. Tulee aika usein tilattua cdon.comilta leffoja ja Zalandolta vaatteita.. Hyvä, että saan nyt jotain "bonusta" tilauksistani.
      Luotettavia ja suomalaisia molemmat!

    • Karjalainen_77

      Just tuli pointshopista tänään kaksi 50€ lahjakorttia. Otin kummatkin motonettiin. Tosi helppoa kerätä noita pisteitä... n. 30-40€ Lahjakortin saa kerättyä kuukaudessa joskus enemmänkin... :)

      • KANNATTAA VAROA!

        ÄLKÄÄ USKOKO MITÄÄN pointshop-palvelua KEHUVIA VIESTEJÄ TÄÄLLÄ!! Ne on kirjoittanut kaikkein todennäköisimmin tämän huijausyrityksen omat työntekijät. Viestit kirjoitetaan eri tyyleillä ja eri nimimerkeillä, mutta niiden epäaitouden huomaa esimerkiksi mainosmaisesta puheesta ja sivun linkin jakamisesta. Osa taas yrittää olla mahdollisimman "normaaleja" kommentteja. Yritys spammaa ketjua kehuviesteillä peittääkseen kaikki nämä todelliset kokemukset yrityksen eri huijaustavoista, joita on todella suuri määrä! Lukemattomat eri huijaustavat kuvastavat sitä,että kyseessä on todellakin rikollinen yritys. ÄLÄ LUOTA TÄHÄN FIRMAAN!!


    • eselena

      Itse en ole vielä tilannut kuin makeisia kun en ole kerännyt pisteitä. Roskapostiahan sieltä sit tulee.
      Veli on tilannut kameran muistikortin, perille tuli ja hyvin toimii.
      Viimeksi tilasi jonku pleikkapelin sekin tuli ehjänä perille

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      2723
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      137
      1499
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      152
      1393
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1296
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1211
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      38
      1039
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      958
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      896
    9. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      209
      890
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      863
    Aihe