Laulaminen

kuullostaa

kuin puristaisi takahampaita yhteen, eikö?
Muuten miksi edelleen täällä verrataa Aria ja Annaa? Annaa ei olisi koskaan otettu Amoralin solistiksi eikä Ari ikinä laulaisi näitä Annan biisejä, joten ovat aivan eri genressä. Ei voi olla vaikeaa tajuta tämä jos tapahtuu mitään pääkopassa.

9

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia on NÄIN

      Anna Abreuta fanittaa vain 7-13 vuotiaat pikkutytöt, jotka ovat ah´ niin lapsosia. no joo, asiaan: Ari tahtoo päästä pois idolileimasta, toisin kuin Anna, joten pisteet Arille. Anna vois jo häipyä, ihmisiä alkaa kyllästyttää ne jatkuvat huomionhakuyritykset.

      • turhaa ja

        asiatonta tulla tänne puhumaan Arista ja selittämään miten paljon parempi se on.

        Ei ainakaan voi kukaan väittää etteikö Ari-fanit kävisi täällä haukkumassa Annaa, vaikkeivät kaikki haukkujat olekaan Ari-faneja.


      • annanfani111

        "Anna Abreuta fanittaa vain 7-13 vuotiaat pikkutytöt, jotka ovat ah´ niin lapsosia. no joo, asiaan: Ari tahtoo päästä pois idolileimasta, toisin kuin Anna, joten pisteet Arille. Anna vois jo häipyä, ihmisiä alkaa kyllästyttää ne jatkuvat huomionhakuyritykset."

        Esim minä oon 17 ja fanitan Annaa.
        Ja tiiän montakin vanhempaakin fania.

        Mikä hinku siitä idolileimasta pitäis olla pois?
        Eikai siinä mitään hävettävää oo että on päässy idolsin kautta ylös. Annahan on idoli, ni miks sen pitis saaha idoli leima pois itestään? Vaikka Ari kuinka yrittää niin ei se tosiasia siitä pois lähe että idols voittaja se on:D

        Mitkä Annan huomionhaku yritykset?
        Kerroppa millä tavalla Anna niin erityisesti yrittää hakea huomiota?
        Jos tarkotat tämmösiä IS:n ja IL:n juttuja ku esim.
        '"Olin varma että kuolen!" Anna Abreu viilsi ranteensa mattoveitsellä.'
        Nii esim. tuo juttuhan oli otettu Annan kirjasta Aakkoset Annasta öisiin maanteihin.


      • Just.
        annanfani111 kirjoitti:

        "Anna Abreuta fanittaa vain 7-13 vuotiaat pikkutytöt, jotka ovat ah´ niin lapsosia. no joo, asiaan: Ari tahtoo päästä pois idolileimasta, toisin kuin Anna, joten pisteet Arille. Anna vois jo häipyä, ihmisiä alkaa kyllästyttää ne jatkuvat huomionhakuyritykset."

        Esim minä oon 17 ja fanitan Annaa.
        Ja tiiän montakin vanhempaakin fania.

        Mikä hinku siitä idolileimasta pitäis olla pois?
        Eikai siinä mitään hävettävää oo että on päässy idolsin kautta ylös. Annahan on idoli, ni miks sen pitis saaha idoli leima pois itestään? Vaikka Ari kuinka yrittää niin ei se tosiasia siitä pois lähe että idols voittaja se on:D

        Mitkä Annan huomionhaku yritykset?
        Kerroppa millä tavalla Anna niin erityisesti yrittää hakea huomiota?
        Jos tarkotat tämmösiä IS:n ja IL:n juttuja ku esim.
        '"Olin varma että kuolen!" Anna Abreu viilsi ranteensa mattoveitsellä.'
        Nii esim. tuo juttuhan oli otettu Annan kirjasta Aakkoset Annasta öisiin maanteihin.

        En oo sama kuin tuo "Ari-tyyppi", mutta oon ihan samaa mieltä sen kaa. Jostain kumman syystä musta tuntuu, ettet edes ole 17-vuotias. Okei, jos oon väärässä, niin jään vaan ihmetteleen et miksi sä kysyt jotain tollasta: Mitkä Annan huomionhaku yritykset? Näkeehän sen nyt paskanmarjatkin, miten se likka yrittää hakea huomiota! Lehtijutut, pakko vääntäytyä jokaseen, eikö se tajua että tommonen vaan saa ihmiset ärsyyntyneiks? Tai no eipä tietenkään tajua. Mulla ei varsinaisesti mitään Anna vastaan ole, mutta teitä faneja vastaan kylläkin. Hehkutusta joka suunnasta!

        Niin joo, se piti viä sanoo, että totta kai se idolileima on saatava pois, jos tahtoo nousta vähääkään urallaan!


      • ei kyllä ole
        Just. kirjoitti:

        En oo sama kuin tuo "Ari-tyyppi", mutta oon ihan samaa mieltä sen kaa. Jostain kumman syystä musta tuntuu, ettet edes ole 17-vuotias. Okei, jos oon väärässä, niin jään vaan ihmetteleen et miksi sä kysyt jotain tollasta: Mitkä Annan huomionhaku yritykset? Näkeehän sen nyt paskanmarjatkin, miten se likka yrittää hakea huomiota! Lehtijutut, pakko vääntäytyä jokaseen, eikö se tajua että tommonen vaan saa ihmiset ärsyyntyneiks? Tai no eipä tietenkään tajua. Mulla ei varsinaisesti mitään Anna vastaan ole, mutta teitä faneja vastaan kylläkin. Hehkutusta joka suunnasta!

        Niin joo, se piti viä sanoo, että totta kai se idolileima on saatava pois, jos tahtoo nousta vähääkään urallaan!

        mitään syytä rehennellä Anna-fanien rinnalla muka-fiksuudellaan ja muka-totuuksillaan ja muka-aikuisemmalla käytöksellään.

        Tuon Ari-palstan hiekkalaatikkomeininki se vasta lapsellista on. Jos näyttäisivätkin nuo Ari-fanit provoille aikuisen mallia niin nekin tuntisivat itsensä niin tyhmiksi etteivät viitsisi enää vaivautua. Mutta aika tasaveroista loanheittoa siellä on riitelijöiden kesken...

        Onko se muuten oikeasti artistille kunniaksi jos saa ihmiset unohtamaan että ikinä olikaan jossain Idolsissa? Minusta on kyllä aina tuntunut, että jos Idols-tähti menestyy, niin menestyy paremminkin Idolsista huolimatta kuin sen ansiosta, mutta miksi se pitäisi kokonaan unohtaa?
        Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos lehtijutuissa mainitaan mitä kautta artisti on löydetty, jos joku ei vaikka tiedä...

        Ja suuremmat ärsyttämisen lahjat sillä Arilla kyllä on, mutta sehän on fanien mielestä vaan huippuhienoa!


    • tyttö.

      otsikko

    • Ari-fani,

      kun et osaa kirjoittaa edes -kuulostaa- sanaa!

      • Annafani

        kun et pysty vastaamaan asian pointtiin vaan nussit pilkkuja.


      • teidän kanssanne!
        Annafani kirjoitti:

        kun et pysty vastaamaan asian pointtiin vaan nussit pilkkuja.

        Kumpi teistä väittää olevansa järkevä ja asiallinen aikuinen fani (iästä riippumatta), joka on kunniaksi idolilleen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe