Mini on kiva

Miniukko

Nyt minulla on Mini. Se on aivan upea ajettava. Odotan kesäkeliä innoissani. Kuivalla asfaltilla Minillä voi ajaa kurvit huomattavasti suuremmalla nopeudella kuin muilla, tavallisilla autoilla. Kaupungissa se on ilo parkkeerata ruutuun, kun se mahtuu heittäen ruutuun kuin ruutuun.
Jos jotakin negatiivista pitää etsiä, niin tavaratila ei ole kummoisen suuri. Iso pahvilautasen kokoinen mittari on varmaan muita kuin kuljettajaa varten. Onneksi nopeuden näkee myös ratin päältä digimittarista. Nämä negatiiviset seikat eivät tulleet yllätyksenä, joten olen täysin tyytyväinen Miniini.

3

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mulla on -64

Mutta mulla ei oo.... sitä niin digimittaria. Tota pyydän anteeksi ei taida mulla Miniä ollakaan....

• <<<<<

OIS IHANAA OMISTAA MINI.KUPLA JA LADA 1200L JA 1500S 2103 JA SITTEN KORTIN KERA MINI COOPER S JOLLA TIMO MÄKINENKIN AJOI JA SITTEN UKKO HEITTÄISI JOSKUS MÄKISET SILLÄ AJAESSAAN JA SITTEN TALVELLA KERRAN JOPA KUN MENISIN VIEMÄÄN SIIPPAANI JA SITTEN ERÄSTÄ MARIANNEAKIN JA JOSKUS SITTEN VIELÄ UKKO HYPYTTÄISI SITÄ

• nuoruus
        <<<<< kirjoitti:

OIS IHANAA OMISTAA MINI.KUPLA JA LADA 1200L JA 1500S 2103 JA SITTEN KORTIN KERA MINI COOPER S JOLLA TIMO MÄKINENKIN AJOI JA SITTEN UKKO HEITTÄISI JOSKUS MÄKISET SILLÄ AJAESSAAN JA SITTEN TALVELLA KERRAN JOPA KUN MENISIN VIEMÄÄN SIIPPAANI JA SITTEN ERÄSTÄ MARIANNEAKIN JA JOSKUS SITTEN VIELÄ UKKO HYPYTTÄISI SITÄ

Kerron Mini Cooper tarinan -70.luvulta. Minulla oli onni omistaa itse tehty (muka) Cooper 1275S. Rakennettu normaalista 850:stä. Moottori napattu mailerista, vähän piristetty, jarruja vähän kohennettiin, menevä maalaus päälle ja avot melkein Cooper oli tosiasia. No tapasin muuan tytön ja menin häntä sitten Cooperilla hakemaan ja piti hänelle "Mäkiset" näyttää, eli upea käsijarrukäännös, joka hiukan epäonnistui, mutta vain hiukan. Etupyörä jäi johonkin kuoppaan ja siinä seisoi ei mennyt sen enempää eteen- ,kuin taksepäinkään. Tyttö avuliaana meni etukulmasta työntämään ja lievän kurasuihkun kera auto saatiin kuopasta. Likka minulle näytti takkiaan ja sanoi, että pitäisi mennä kotiin vaihtamaan. Nolona ajelin tytön kotiin ja hän sitten takkia vaihtamaan. Siinä 3 varttia odoteltuani aloin olla varma, että ei taida tullakaan takaisin. Että semmoiset "Mäkiset" sillä kertaa. Minulla on eräiden vaiheiden jälkeen tämä sama vekotin entisöitynä alkuperäisasuunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1790
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1682
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1145
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe