Mini on kiva

Miniukko

Nyt minulla on Mini. Se on aivan upea ajettava. Odotan kesäkeliä innoissani. Kuivalla asfaltilla Minillä voi ajaa kurvit huomattavasti suuremmalla nopeudella kuin muilla, tavallisilla autoilla. Kaupungissa se on ilo parkkeerata ruutuun, kun se mahtuu heittäen ruutuun kuin ruutuun.
Jos jotakin negatiivista pitää etsiä, niin tavaratila ei ole kummoisen suuri. Iso pahvilautasen kokoinen mittari on varmaan muita kuin kuljettajaa varten. Onneksi nopeuden näkee myös ratin päältä digimittarista. Nämä negatiiviset seikat eivät tulleet yllätyksenä, joten olen täysin tyytyväinen Miniini.

3

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mulla on -64

Mutta mulla ei oo.... sitä niin digimittaria. Tota pyydän anteeksi ei taida mulla Miniä ollakaan....

• <<<<<

OIS IHANAA OMISTAA MINI.KUPLA JA LADA 1200L JA 1500S 2103 JA SITTEN KORTIN KERA MINI COOPER S JOLLA TIMO MÄKINENKIN AJOI JA SITTEN UKKO HEITTÄISI JOSKUS MÄKISET SILLÄ AJAESSAAN JA SITTEN TALVELLA KERRAN JOPA KUN MENISIN VIEMÄÄN SIIPPAANI JA SITTEN ERÄSTÄ MARIANNEAKIN JA JOSKUS SITTEN VIELÄ UKKO HYPYTTÄISI SITÄ

• nuoruus
        <<<<< kirjoitti:

OIS IHANAA OMISTAA MINI.KUPLA JA LADA 1200L JA 1500S 2103 JA SITTEN KORTIN KERA MINI COOPER S JOLLA TIMO MÄKINENKIN AJOI JA SITTEN UKKO HEITTÄISI JOSKUS MÄKISET SILLÄ AJAESSAAN JA SITTEN TALVELLA KERRAN JOPA KUN MENISIN VIEMÄÄN SIIPPAANI JA SITTEN ERÄSTÄ MARIANNEAKIN JA JOSKUS SITTEN VIELÄ UKKO HYPYTTÄISI SITÄ

Kerron Mini Cooper tarinan -70.luvulta. Minulla oli onni omistaa itse tehty (muka) Cooper 1275S. Rakennettu normaalista 850:stä. Moottori napattu mailerista, vähän piristetty, jarruja vähän kohennettiin, menevä maalaus päälle ja avot melkein Cooper oli tosiasia. No tapasin muuan tytön ja menin häntä sitten Cooperilla hakemaan ja piti hänelle "Mäkiset" näyttää, eli upea käsijarrukäännös, joka hiukan epäonnistui, mutta vain hiukan. Etupyörä jäi johonkin kuoppaan ja siinä seisoi ei mennyt sen enempää eteen- ,kuin taksepäinkään. Tyttö avuliaana meni etukulmasta työntämään ja lievän kurasuihkun kera auto saatiin kuopasta. Likka minulle näytti takkiaan ja sanoi, että pitäisi mennä kotiin vaihtamaan. Nolona ajelin tytön kotiin ja hän sitten takkia vaihtamaan. Siinä 3 varttia odoteltuani aloin olla varma, että ei taida tullakaan takaisin. Että semmoiset "Mäkiset" sillä kertaa. Minulla on eräiden vaiheiden jälkeen tämä sama vekotin entisöitynä alkuperäisasuunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      93
      7194
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      357
      6268
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      58
      3613
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      3359
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      192
      1851
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      17
      1568
    7. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      1296
    8. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      60
      1293
    9. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1190
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1167
    Aihe