Vastaukset 8
- Jyystää
Ylläri et kikkeli jatke voitti ku toimittajal o nii pien housuis dingee vingee bingee ;:____:,.-..-!#¤¤%&%&/7 pilkut ja pisteet viel kikulille päälle.
- tosion..
Sanoisinko että aika "mielenkiintoiselta" näyttää tuo koko sivusto... Ei ole sivujen tekemiseen paljon aikaa käyetty. Ei sen puoleen että olisi autojen testaamiseenkaan...sivun yläreunassa kun lukee että "autoja vaikea laittaa järjestykseen ilman ajokokemusta (kaikista malleista)"... Siinä on joku fiksu verrannut hintaa ja varusteita paperilla ja sen jälkeen arponut mukavan näköisen järejstyksen.
Toisaalta ei tuo LS:n toinen sija mikään huono ole mutta mitäköhän ässä-mese tekee neljäntenä... - näin...
Lukematta koko juttua sen enempää voisin melkein sanoa että tuohon menee sielä useita vuosia ennen kuin edes minkäänlaista konseptia saadaan näytteille. On sitä paitsi aika lailla s-mersun näköä tuossa nokassa...
Ja vaikka tuo markkinoille tulisi on mielestäni selvää että sillä ei ole mitään mahdollisuuksia nykyisille kilpailijoille. Moneen kertaan huomattu että saksalaisia ym. maineeseen nousseita premium-valmistajia ei mitkään korea-kopiot korvaa...
- pian Xdrivenä!.
- luksusta Bemarilta!.
Uudessa -2009 vuosimallin 700-sarjan BMW:ssä on sisätiloissa huimat (16)-kaiutinta,joista tehoa tulee yht.(825)wattia!!!. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646