Pidän kovasti nahka-asuista. Nautin kun saan pukeutua nahkahousuihin ja tunnen oloni seksikkääksi. Onko muilla samoja tuntemuksia? Millaista mielenkiintoa herättää nahkaan pukeutuva nainen katukuvassa? Pidän myös muistakin asuista, erityisesti pvc tuntuu kiihoittavalle.
Ihaninta minusta on se, kun tiedä millainen valta minulla on mieheen... olisi kiva kuulla ajatuksia asiasta =). Kuinka paljon muut käyttävät erilaisia asuja, kotona ja kodin ulkopuolella jne? MIllainen on ollut vastaanotto? Itse puen päälleni juuri sitä mitä haluan, pvc-housuissakin on tullut ruokaostoksilla käytyä. Mies tais tykätä ;).
Nautin kun pukeudun
16
4728
Vastaukset
- Haloo ?? Haloo??
Ookko Pervertti Erkki tai se Pervitiini Pertti.
Aikalella vinksahtaneita juttuja tänne sivistyneiden keskuuteen.- kuka siellä
minusta tuntuu että se joku voipi olla enemmän vinksahtanut.
- häiriköi
Lähes kaikkia aloituksia häiriköi joku kahjo. On jollakin halvat huvit. Jos tietäisin, kuka olet, tulisin muiluttamaan. Lumihankeen pää edellä ja sillai ...
- mollari
Ihanaa kun joku edes nauttii nahkavaatteista,
ilman komplekseja. - nahkiainen .
Nahkahousut herättvät ainakin oman huomioni, nahkahousut voivat olla myös tyylikkäät.
PVC-housuja näkee harvemmin, kai ne assosioidaan huoraamiseen, vaikka tuskin suomessa huorat niitä käyttävätkään julkisesti.
Muutamia kertoja olen pvc-housuja(yleensä taskullisia ja farkkumallisia) nähnyt naisilla, mutta jos olisin liikkunut keskustassa useammin niin varmasti niitä olisi näkynyt paljon enemmän.
Oma naisystävä pukee molempia materiaaleja kotona päällensä ja ulos lähtiessämme laittaa nahkahousut joskus jalkaansa.
Onhan se hienoa kun edes jokunen pukeutuu valtavirrasta poikkeavasti. - alistuvamiekkonen
En tiedä muista, mutta ainakin itselläni ajatukset kulkevat heti alistumisen maisemiin, kun näen naisen joka on pukeutunut nahkaan tai pvc-asuihin. Jotenkin tuollaiset yhdistää mielessään vain heti siihen, että nainen on vallassa ja nauttii vallastaan... Jos olet sattunut vastaan, niin varmasti olen ainakin ohimennen ajatellut, millaista olisi olla orjasi.
- mitä ihmeellistä siinä
vaimo pukeutuu yleensäkkin nahkaan, ei siinä mitään ihmeellistä tabua pitäisi kai olla. nahkahousuja ja hameita on kaappi täynnä. ja saappaitakin pitkä rivi. pari nahkatakkia ja pusakkaa...
- njk ninni
Itsekään en koe että on jotenkin erikoista pukeutua nahka-asuihin,itse pidän usein nahkahousuja,hameita,pitkää/lyhyttä nahka takkia,ja kengissäni piikkikorkoa 8cm-10cm on normi korko korkeus mun päivitäin käyttämissä kengissä,juhliin tai bileisiin laitan korka alle 10cm-14cm
- kyse erikoisuudesta
njk ninni kirjoitti:
Itsekään en koe että on jotenkin erikoista pukeutua nahka-asuihin,itse pidän usein nahkahousuja,hameita,pitkää/lyhyttä nahka takkia,ja kengissäni piikkikorkoa 8cm-10cm on normi korko korkeus mun päivitäin käyttämissä kengissä,juhliin tai bileisiin laitan korka alle 10cm-14cm
vaan siitä, että yleensäkin nauttii jostakin asiasta. En minäkään pidä esim. sukkahousuja mitenkään erikoisena tai eroottisesti viehättävänä, mutta joku toinen taas pitää niistä yli kaiken.
Itse pukeudun nahka-asuihin siksi, että se tuottaa mielihyvää, saa olon hyväksi minulla sekä miehellä myös.
- Make
Tykkääkö naiset kun miehet pukeutuu nahkafarkkuihin?
Onko se outoa/homoilua vain ihan ok?
Muutkin kuin gay-kulttuuriin tai prätkämaailmaan kuuluvat voivat myös tykätä nahkafarkuista. Kynnys vain on aika korkea ellei kuulu jompaan kumpaan yllä mainituista pääryhmistä. Mitä mieltä olette , naiset?- fhfdhdfhdh
pistä nahkahousut jalkaan niin oot ihan homppeli ainakin mun mielestä...
- Enemmän nahkaa
Miehenä ainakin pidän kovasti, kun nainen pukeutuu nahka-asuihin. Tiukat nahkahousut tai nahkaminnari ovat kuumaa kamaa ja kiinnittävät aina huomioni. Jos vielä sattuua olemaan hyvävartaloinen nainen niin vielä parempi.
Kaikki saappaat, varsinkin korkeavartiset ja korkeakorkoiset ovat aina taattua tavaraa. On sääli että naiset vaan eivät
ilmeisesti "huoramaisuuden" pelossa kovin paljon pukeudu nahkaan. Mielestäni nahkavaatteet eivät ole mitenkään "huorahtavia", mutta pvc alkaa olla jo vähän siinä rajoilla. Miehillä nahkahousut ovat kyllä "homppeli" hommaa, paitsi tietysti esim. motoristeilla- hömppelihommaa
on miehilläkään...kunhan toistelet samoja stereotypioita mitä muutkin Suomessa!
- testaa
hömppelihommaa kirjoitti:
on miehilläkään...kunhan toistelet samoja stereotypioita mitä muutkin Suomessa!
Kokeileppa käyttää nahkahousuja joskus niin aika nopeasti huomaat ympäristön, varsinkin miesten suhtautumisen. Suuri osa ei varmaan koskaan tule suoraan mitään sanomaan, mutta huomaat katseet ja olemuksen nopeasti.
- -----
testaa kirjoitti:
Kokeileppa käyttää nahkahousuja joskus niin aika nopeasti huomaat ympäristön, varsinkin miesten suhtautumisen. Suuri osa ei varmaan koskaan tule suoraan mitään sanomaan, mutta huomaat katseet ja olemuksen nopeasti.
Samalla tavalla katseet ja olemukset pätee myös naisiin esim. nahkahousuissa. Ja jos joka toinen mies kuolaa hullun kiilto silmissä nahkaan pukeutuneen naisen perään niin ei ole mikään ihme ettei naiset tahdo esiintyä nahkoissa.
Jos mies on nahkahousut jalassa homo, niin yhtälailla nainen on silloin aiemmin mainittu huora...eikö?
Ihan samanlaista stereotyypitystä se on sekin...
Joku sanoi ettei naisilla nahka ole "huorahtavaa" vaikka naiset pelkää sitä leimaa, ja samaan hengenvetoon julistaa nahkaa käyttävät miehet suoraan "homppeleiksi"...
Tuota julistusta voi mennä kertomaan johonkin moottorikerhon tilaisuuteen sitten...
Hyvää talven jatkoa...
- Anonyymi
Kirjoitat asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2004535Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313190Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma312904PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist742802Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602776Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902635Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142371Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002139- 1161347
- 631138