Kaksosmies ja rapunainen

perfect sittenkään?

Oon täs miettiny, ku on kunno juttuu silleen kaksosmiehe kaa, et onko se iha järkevää? meinaan kaksosmieheni on huono itsetuntoinen.

12

3482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astrologi

      Näin sanoo astrologi....Tämän parin perustavaa laatua olevat erot - he kun eivät ole samaa laatua, polaarisuutta eivätkä elementtiä...saattavat he alkuun tehdä suhteesta hyvinkin toimivan.Syvästi tunteellinen rapu ja mielenliikkeiltään vikkelä kaksoset mieltyvät äkkiä toistensa erilaisuuteen..Mutta vaikka molemmat ovat hyvin ailahtelevaisia luonteita, ailahtelevuus on heillä aivan erityyppistä , ja tästä johtuukin, että ongelmatilanteita syntyy varmasti. Kaksosten flirttailu muiden kanssa saa ylitunteellisen ravun äkkiä kuumenemaan. Rapua älyllisempi Kaksoset vaatii vaihtelua saadakseen älynsä todella kipunoimaan, ja vaikka ravun ihastuttavalla tavalla erilainen luonto kiehtookin kaksosia, hänen ihastuksensa tuskin on pysyväistä.

      • tähtien tulkkaaja

        sitä mä tässä vaa, et onhan toi iha totta.
        mut tätä en ymmärrä;
        rapua älyllisempi kaksonen

        mikä loppuje lopuksi tekee kaksosesta älykkäämmän? aktiivisuus?


      • ihmettelen*
        tähtien tulkkaaja kirjoitti:

        sitä mä tässä vaa, et onhan toi iha totta.
        mut tätä en ymmärrä;
        rapua älyllisempi kaksonen

        mikä loppuje lopuksi tekee kaksosesta älykkäämmän? aktiivisuus?

        suuresti. vaikuttaneeko tähän kirjoittajan omaan tulkintaan yleistykset ravun tunteellisuudesta, kyvystä empatiaan ja kuvittelu, että tunteet ja järki poissulkevat toisensa. uskomatonta logiikkaa jos näin. ja aina on muistettava yksilön geeniperimä ym. ominaisuudet, joten siinä ei pelkkä horomerkki paljon paina.


      • kriitikko minä

        Sama laatu on varmaan se horoskooppi merkki. Polaarisuus mitä se on ja voiko sitä jotenkin mitata? Elementti on varmaan joku tuli, vesi, maa, ilma. Ovatko siis kaikki ravut tunteellisia ja kaikki kaksoset vikkeliä (aika iso pronsenttiosuus ihmisistä on streotypisesti samanlaisia). Kaksoset ovat myös kaikki teasereitä ja ikiflirttailijoita. Ravut siis kuumenevat muuallakin kuin padassa hyvin nopeasti. Lisäksi ravut ovat aina tyhmempiä kuin Kaksoset (Ilmeisesti ÄO, tunneäly,..).

        Aika shaibaa tarinaa.


    • aikaiakaiakai

      kaksonen ei oikein sovi ravun kanssa yhteen.ainaisia riitoja ja muutakiin kränää.
      rapunaisena tiedän että kaksonen on aika kauhea hyväksikäyttäjä.itseäni se käytti kymmenen vuotta kunnes huomasin asian ja sanoin sille et nyt loppu peli ja ulos.ja vaihdoin sen hiukan parhaaseen horoskooppiin ja nyt meillä menee todella hyvin.

      • onja on

        tuohon on helppo yhtyä,itselllänikin on paras eli jellona mihenä.elämä on toisinaan aika laimeata,mutta siitä huolimatta todella antoisaa.
        ei tarvitse ainakaan joka asiassa vaivata päätään ,kun kysyn mieheltäni nin se kyllä osaa ratkaista asiaan kuin asian.enkä päästä hänestä koskaan irti vaikka mikä tulis.


    • Rapu88

      Itselläni ei ole ollut suhdetta Kaksosen kanssa, mutta jos olet sitä mieltä, että hänen huono itsetuntonsa häiritsee, sitten huomautat siitä hänelle, ettet ole mikään tukipuu. Minulla oli vastaava suhde Härän kanssa ja minulla paloi pinna sen miehen ainainen vinkuminen omasta huonommuudestaan - ja kun Ravun ja Härän pitäisi olla niin kovin tähtiin kirjoitettu pari.

      Ei se ole merkistä kiinni, sen olen saanut todeta.

      • rapunikki

        ei ollenkaan merkistä, vaan luonne


      • ,mmm,

        joo itse seurustelin 13 vuotta härkämiehen kanssa, itse rapunainen. Siis huhhuh, oikeasti!! vinkumista piisasi, mikään ei ollut hyväksi..vaikka kuinka teki töitä suhteen eteen, niin kyllä toppi tuli, ei jaksanut.
        Itse tutustuin nyt sitten kaksoseen ja pidän hänestä kovasti. Hän on huomaavainen, herkkä, tekee pieniä ihania asioita. Kaksonen on juuri sellainen, joka ei kitise ja eikä anna koko ajan rakkaudenosoituksia, mitä itse en todellakaan jaksa...Yhdessä olo on aivan mahtavaa, hän on omapersoonansa, mutta kukapa tässä nyt täydellinen olisi...Eli minusta merkeistä ei ole tämä kiini!! se on se huumorinkukka ja ihanat mukavat hetket. Emme ole riidelleet edes, jos jonpi kumpi mököttää, niin ei kestä kun pari minuuttia, niin nauretaan jo mahat kipeänä.. Että ihan rakstunut kyl oon kaksoseen, niin erilaiseen, mutta kuitenkin tuttuun ihmiseen, hän on minusta aikalailla ravun oloinen, herkkä, sympaattinen menijä..juuri samanlainen kun itsekkin..Eli en nyt sanois siittäkään että kaksonen ja rapu on ihan erinlaisia??Ei me vaan olla.


    • aaaaaaargh

      perseestä! seurustelen itse kaksosmiehen kanssa rapuna ja tekis mieli tällä hetkellä taas vaihteeks kun SIITÄ JOSKUS JOTAIN KUULUU tunkea se jonnekin pimeään ja jättää sinne!

      Ihanaa tämmönen stna!!

      Silti ollaan kun paita ja perse kun saadaan riidat sovittua, kaksosen ailahtelevaisuus ja epäily vieraissa käymisestä saa mut lähestulkoon hulluuden partaalle.

      Ainoa syy minkä takia ei erottu toistaiseksi olla on se että se on todella hyvä mielistelemään ja passaamaan mua kun saan täydet raivarit sen käytöksestä. ja yllätys yllätys! kyseinen idiootti tietää itsekin toimineensa niin väärin ja voi anteeks.

      Että onnea yritykseen jos kaksosmiehen kanssa yhteen päätyy!
      Tä juttu ainakin tulee loppumaan heti kun se jää pettämisestä kiinni ja mä pystyn pistämään rakkauden syrjään ja järjen peliin

    • Rapupoju

      Ravun kiintyvä ja kaksosen vapautta rakastava luonne eivät vaan sovi yhteen.
      Suhteen alku oli ainakin itselläni kiihkeää, mutta sitten se tyssäsi siihen.
      Rapu17v

      • eilapertti

        Tähän samaan karahti minunkin suhteeni kaksosmieheen aikoinaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe