kunnolla selkään joukko härdellis, pelkkiä peruuttelijoita koko sakki... neitejä. onneks pohjosen äijät hiukan näpäytti, toivottavasti lukko häviää ton pelin.
Vastaukset 8
- se täällä vinkuu
Voi voi.... Kyllä burilaista ahdistaa. Täytyy myöntää, että on ilo katsoa tuota burilaisen märisemistä.
- traumalainen
inisee, kun ei mitään muuta voi, ainoa ilo on tää palsta kun muualla ei uskalla päteä, isin pikkuinen luumunaama:D:D
- ootte kaikki!!
kysymys kuuluu että mitä ne siivojat on tehneet j-p haatajalle. oulussa kaveri vielä uskalsi taklata, haastaa ja tarvittaessa laittaa painiksi, mutta kuten tänään raksilassa nähtiin niin se ei uskaltanu ku koukata anderssonia munista ja sen jälkeen luisteli ympäri kenttää karkuun.
- kimmo098
ootte kaikki!! kirjoitti:
kysymys kuuluu että mitä ne siivojat on tehneet j-p haatajalle. oulussa kaveri vielä uskalsi taklata, haastaa ja tarvittaessa laittaa painiksi, mutta kuten tänään raksilassa nähtiin niin se ei uskaltanu ku koukata anderssonia munista ja sen jälkeen luisteli ympäri kenttää karkuun.
ihmettelen itekkin tuota haatajan neitimäistä käytöstä.no toivottavasti ei ikinäpalaa kärppiin ei sinne tuollaisia pelkureita kaivata!!!
- borilaiset märisee
Voi voi sentään, kun Lukko voitti TAAS ja ässät ne vain vajoaa syvemmälle liigan pohjamudissa. Ja burilaiset vain vinkuu täällä ja tekevät itsestään yhä suuremman pellen.
- teinix...
se täällä taaaas kerran yrittää, hae nyt kioskilta tavallista suurempi pussi sipsejä, mutta älä ryöstä vanhuksia siinä matkalla, katsos kun isi ei tykkää ja sitten kun olet 18 niin joudut kuitenkin itse korvausvastuuseen...:)
- burilaiseen
teinix... kirjoitti:
se täällä taaaas kerran yrittää, hae nyt kioskilta tavallista suurempi pussi sipsejä, mutta älä ryöstä vanhuksia siinä matkalla, katsos kun isi ei tykkää ja sitten kun olet 18 niin joudut kuitenkin itse korvausvastuuseen...:)
No voi voi .... Tuliko burilaiselle paha mieli?
- ,mutta
burilaiseen kirjoitti:
No voi voi .... Tuliko burilaiselle paha mieli?
vastauksesta päätellen taisi sinulle pikkuiselle tulla, voih...:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67696Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli52678- 55660
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.36579Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7566- 59555
- 78486
- 33445