Otitte

taas...

kunnolla selkään joukko härdellis, pelkkiä peruuttelijoita koko sakki... neitejä. onneks pohjosen äijät hiukan näpäytti, toivottavasti lukko häviää ton pelin.

8

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se täällä vinkuu

Voi voi.... Kyllä burilaista ahdistaa. Täytyy myöntää, että on ilo katsoa tuota burilaisen märisemistä.

• traumalainen

inisee, kun ei mitään muuta voi, ainoa ilo on tää palsta kun muualla ei uskalla päteä, isin pikkuinen luumunaama:D:D

• ootte kaikki!!

kysymys kuuluu että mitä ne siivojat on tehneet j-p haatajalle. oulussa kaveri vielä uskalsi taklata, haastaa ja tarvittaessa laittaa painiksi, mutta kuten tänään raksilassa nähtiin niin se ei uskaltanu ku koukata anderssonia munista ja sen jälkeen luisteli ympäri kenttää karkuun.

• kimmo098
        ootte kaikki!! kirjoitti:

kysymys kuuluu että mitä ne siivojat on tehneet j-p haatajalle. oulussa kaveri vielä uskalsi taklata, haastaa ja tarvittaessa laittaa painiksi, mutta kuten tänään raksilassa nähtiin niin se ei uskaltanu ku koukata anderssonia munista ja sen jälkeen luisteli ympäri kenttää karkuun.

ihmettelen itekkin tuota haatajan neitimäistä käytöstä.no toivottavasti ei ikinäpalaa kärppiin ei sinne tuollaisia pelkureita kaivata!!!

• borilaiset märisee

Voi voi sentään, kun Lukko voitti TAAS ja ässät ne vain vajoaa syvemmälle liigan pohjamudissa. Ja burilaiset vain vinkuu täällä ja tekevät itsestään yhä suuremman pellen.

• teinix...

se täällä taaaas kerran yrittää, hae nyt kioskilta tavallista suurempi pussi sipsejä, mutta älä ryöstä vanhuksia siinä matkalla, katsos kun isi ei tykkää ja sitten kun olet 18 niin joudut kuitenkin itse korvausvastuuseen...:)

• burilaiseen
        teinix... kirjoitti:

se täällä taaaas kerran yrittää, hae nyt kioskilta tavallista suurempi pussi sipsejä, mutta älä ryöstä vanhuksia siinä matkalla, katsos kun isi ei tykkää ja sitten kun olet 18 niin joudut kuitenkin itse korvausvastuuseen...:)

No voi voi .... Tuliko burilaiselle paha mieli?

• ,mutta
        burilaiseen kirjoitti:

No voi voi .... Tuliko burilaiselle paha mieli?

vastauksesta päätellen taisi sinulle pikkuiselle tulla, voih...:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe