15 ottelua jäljellä, joista pistäisi kerätä 22p.
varovainen arvio
KalPa-Ässät 3p
KalPa-Jokerit 1p
Kärpät-KalPa 0p
KalPa-Pelicans 2p
Pelicans-KalPa 1p
KalPa-HIFK 1p
Ilves-KalPa 3p
KalPa-Blues 0p
KalPa-HPK 2p
Jokerit-KalPa 0p
KalPa-SaiPa 3p
JYP-KalPa 0p
Ässät-KalPa 2p
KalPa-Pelicans 3p
Tappara-KalPa 1p
yhteensä 78 22=100 pistettä.
KALPA SAAVUTTAA 100 PISTETTÄ!
6
386
Vastaukset
- huhuhuhhu
mitä arpomista loser!!!
- jjjkkkk
Äkkiä dopingtarkastus kuopioon!Eivät varmasti ole puhtaita konsteja käyttäneet.Ei noihn paska joukkue vain voi menestyä.
- Nimetön
jjjkkkk kirjoitti:
Äkkiä dopingtarkastus kuopioon!Eivät varmasti ole puhtaita konsteja käyttäneet.Ei noihn paska joukkue vain voi menestyä.
Ei taida kalakukko dopinglistalta löytyä!! : )
- Toi ,,.,.,.,
Kalakukkojuntin veikkaus.
Vitun Kalakukkojuntti!
Byähähähää!!!
SAVOLAIJUNTEILLE KÄY (KÄÄPI) KALAPATEN. - se tulee
tulee täyteen!!!!
- perässä
ollaan:
KalPa-SaiPa 3p
JYP-KalPa 0p
Ässät-KalPa 2p
KalPa-Pelicans 3p
Tappara-KalPa 1p
90 3 0 2 3 1 = 99 pistettä.
V...u, kun piti muutama ottelu surfailla ja Niko Mikkola paska hankinta vienyt muutaman pisteen KalPalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800