liian mustasukkainen

....

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt vähän yli vuoden ja suhde on aika vaakalaudalla, koska olen liian mustasukkainen. Seuraan koko ajan, mitä tyttöystäväni tekee ja epäilen joistain asioista pettämistä, mutta pidän ne sisälläni, koska tiedän että tyttöystäväni suuttuisi, jos vihjailisin jotain. Aina välillä vihjailenkin ja siitä sitten syntyykin iso riita. Olen kyllä ymmärtäny, kuinka mustasukkainen olen ja yritän, siksi saada jotain tietoa täältä miten toimia, koska rakastan tyttöystävääni niin paljon etten halua suhteemme loppuvan näin lyhyeen. Mutta jos jatkan entiseen malliin niin tiedän että se loppuu. Vähänaikaa sitten hän sanoi että ettei minun mustasukkaisuuteni ole terveellistä mustasukkaisuutta ja kun rupesin miettimään asiaa niin olen aika samaa mieltä ja hän myös sanoi että minulla on joku takertuva mieltymystyyli ja se pitää kutakuinki paikaansa kun hän luetteli niitä juttuja mitä siinä ilmenee. En tiedä mikä minussa on vikana mutta pelkään vain menettäväni hänet vaikka hän sanoo että ei ole syytä huoleen. Välillä toivoisin että sekin olisi yhtä mustasukkainen kuin minä, mutta turha edes toivoa sitä. Tuntuu vaan siltä ettei se välitä yhtään kun saan mennä ja tulla miten huvittaa ja eikä kysele ja epäile koskaan yhtään mitään.

11

3175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........................

      mustasukkaisuudella ei ole edes juuri mitään tekemistä rakkauden tai sinun tyttöystäväsi kanssa. Se on loukkaantumisen pelkoa, ja liiallista ylpeyttä. Joskus olen jopa miettinyt että se on itserakkautta.
      Koita päästä eroon. mieti sitä että hän on valinnut kuitenkin sinut; ja toisaalta sitä että et voi vahtimalla häntä pitää. Nimittäin kyllä se toinen ilmeistä sen epäilysi huomaa, vaikket mitään sanoisikaan. ja jos toinen pettää niin se pettää, sille et voi sitten mitään sillä aina löytyy paikka ja aika. Sinun täytyy vain luottaa. Ja huomaat varmaan miten paha olo sinulla on itselläsi!
      Itse tunnen suurta ahdistusta jos minuun ei luoteta; pidän sitä aliarvioimisena myös. Etten muka osaa olla uskollinen ja että tarvitsen jonkun holhoojan. Olen myös jättänyt seurustelukumppanin joskus mustasukkaisuuden vuoksi. Koita saada itsetuntosi kohotettua, tulee itsellesikin parempi olo. Olen myös ollut joskus itse, joten voin sanoa että kyllä siitä pääsee eroonkin :)

      • Kuuuuuu

        Minulla on vähän samaa ongelmaa, kuin tämän keskustelun aloittajalla. Olen upeassa suhteessa, rakastan tyttöystävääni valtavasti ja hän minua. Kaikki suhteessa on kohdallaan, mutta. Silti minä olen mustasukkainen ja ilman syytä. Luotan häneen ja hän minuun. Tyttöystäväni on kaunis ja melkoisen flirtti. Olen tiennyt sen alusta asti, mutta vasta nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen minua alkaa ärsyttää hänen flirttailunsa.

        Minua vituttaa kun hän antaa jätkien ymmärtää liikoja. Hän kuitenkin siinä samalla huomioi minut ja näyttää kaikille olevansa minun tyttöni. Eli mustasukkaisuusongelma on minussa. Jos tiedän tyttöystäväni saavan viestin joltain kaveripojaltaan, alan kuvitella kaikkea pahaa (miten tyttöni sanoo samoja ihania asioita toisille ja käyttäytyy kuten minulle, itsetuntoni laskee).

        Maalaan siis piruja seinille jo valmiiksi, ja pelkäänkin sen tuhoavan ajan myötä suhteemme. Minulle itselle tulee tosi paha olo ja tyttöystäväni huomaa sen kyllä.

        Ongelmani ei ole vielä tullut esiin sen oikeassa tarkoituksessa, vaan olen saanut pidettyä pahimmat avautumiset sisälläni tai väittänyt niiden syyksi muuta.

        Olen ajatellut, että jossain vaiheessa sanoisin tyttöystävälleni, että minua häiritsee välillä hänen flirttailunsa. Kannattaako? Ehkä hän juuri siksi on niin avoin ja flirtti, koska ei oikeasti voisi koskaan pitää toista miestä?

        Olen fiksu tunneihminen, mutta vainoharhainen mustasukkaisuudessani. Minulla on ollut nuoruudessani paha pakkoneuroosi peseytymisen suhteen. Pääsin siitä hienosti yli - välillä ajattelen, että onko mustasukkaisuudesta ja mielikuvituksen ylettömästä käytöstä pettämiseen liittyen tullut uusi neuroosi??

        MITEN AUTAN ITSEÄNI JA SUHDETTANI, ENNENKÖ ONGELMANI NAKERTAA MOLEMMAT HAJALLE???

        Jos kukaan ei jaksa kirjoitella takaisin, voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle edes jonkun henkilön tai sivuston, jossa saisin ongelmaani apua?? Pahan olon tullessa voisin puhua.


      • <3 <3
        Kuuuuuu kirjoitti:

        Minulla on vähän samaa ongelmaa, kuin tämän keskustelun aloittajalla. Olen upeassa suhteessa, rakastan tyttöystävääni valtavasti ja hän minua. Kaikki suhteessa on kohdallaan, mutta. Silti minä olen mustasukkainen ja ilman syytä. Luotan häneen ja hän minuun. Tyttöystäväni on kaunis ja melkoisen flirtti. Olen tiennyt sen alusta asti, mutta vasta nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen minua alkaa ärsyttää hänen flirttailunsa.

        Minua vituttaa kun hän antaa jätkien ymmärtää liikoja. Hän kuitenkin siinä samalla huomioi minut ja näyttää kaikille olevansa minun tyttöni. Eli mustasukkaisuusongelma on minussa. Jos tiedän tyttöystäväni saavan viestin joltain kaveripojaltaan, alan kuvitella kaikkea pahaa (miten tyttöni sanoo samoja ihania asioita toisille ja käyttäytyy kuten minulle, itsetuntoni laskee).

        Maalaan siis piruja seinille jo valmiiksi, ja pelkäänkin sen tuhoavan ajan myötä suhteemme. Minulle itselle tulee tosi paha olo ja tyttöystäväni huomaa sen kyllä.

        Ongelmani ei ole vielä tullut esiin sen oikeassa tarkoituksessa, vaan olen saanut pidettyä pahimmat avautumiset sisälläni tai väittänyt niiden syyksi muuta.

        Olen ajatellut, että jossain vaiheessa sanoisin tyttöystävälleni, että minua häiritsee välillä hänen flirttailunsa. Kannattaako? Ehkä hän juuri siksi on niin avoin ja flirtti, koska ei oikeasti voisi koskaan pitää toista miestä?

        Olen fiksu tunneihminen, mutta vainoharhainen mustasukkaisuudessani. Minulla on ollut nuoruudessani paha pakkoneuroosi peseytymisen suhteen. Pääsin siitä hienosti yli - välillä ajattelen, että onko mustasukkaisuudesta ja mielikuvituksen ylettömästä käytöstä pettämiseen liittyen tullut uusi neuroosi??

        MITEN AUTAN ITSEÄNI JA SUHDETTANI, ENNENKÖ ONGELMANI NAKERTAA MOLEMMAT HAJALLE???

        Jos kukaan ei jaksa kirjoitella takaisin, voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle edes jonkun henkilön tai sivuston, jossa saisin ongelmaani apua?? Pahan olon tullessa voisin puhua.

        mieheni käyttäytyisi noin

        Esim."miten tyttöni sanoo samoja ihania asioita toisille ja käyttäytyy kuten minulle"

        niin varmasti olis sama vaikutus kun sullakin. En näe et mustasukkaisuutes olis muutakun tyttöystäväsi käytöksestä johtuvaa.


    • Suski89--

      Olen itse tässä seurustellut vuoden verran mieheni kanssa. Ja olemme koko suhteen aikana riidelleet mieheni ystävästä, joka on mieheni Ex-tyttöystävä. Tämä nainen asuu meidän ihan naapurissa ja olemme taistelleet monista asioista tämän naisen takia.

      20.9.2008
      Sain mailissa tältä mieheni ystävält viestin ku miehellä oli edellis päivänä synttärit että on luvannut mennä kakku kahveille niille ja me mieheni kanssa keskustelimme siitä että saisinko pitää kakku kahvit miehelle mutta tälle ei käynnyt, tunsin silloin että tämä nainen astui minun varpaille.

      Slloin hermostuin niin paljon että vedin meidän suhteemme kokonaan poikki.

      illemmalla kun menin paikalliseen bubiin niin minulle kerrottii siel että Tämä tyttö ja mieheni olivat viettäneet rattoisaa iltaa ja olin itse kaverini seurana bubissa ihan viettää iltaa ja että oisin piristynyt. Olin alku raskaudella ja en juonnut mitään.

      Sitten kaverini sanoi minulle ettei se jaksa katsoa minua ja parempi että menemme hakemaan miehesi pois tämän naisen luonta koska olin ihan rikki. Vaikka itse olin poikki laittanut.

      Kun pääsimme tämän naisen ovelle niin jouduin soittelee ja hakkaamaan ovikelloa hemmetin pitkään. Huusin jopa postilaatikosta että haluan keskustella nikon kanssa mutta sitten tulikin tämä nainen ovelle. Hän otti minua kiinni ja sanoi: "sinulla ei ole asiaa tulla tänne, mene pois ei miehesi ole enää mies!" Sitten yritin änkee kotiinsa ja se kävi minun päälleni repimällä hiuksia.

      Loppujen lopuksi makasimme maassa ja meillä oli kunnon taistelu käynnissä. Loppujen lopuksi nainen potki minua vatsaan ja sanoi sinulla ja ** (miehelläni) ei ole kohta enää yhteistä. Pyysin hänen lopettamaa ja hän ei lopettanut kuin ennen kuin mieheni tuli ottamaan pois minut ja naisen kimpusta.

      Nyt kannan vastuuta tuosta ja sovittelussa olemme sen takia kun kuulemma mä kävin naisen päälle ja se ei minun ja ei meinannut tehdä mitään.

      Mutta tässä ei ole viellä kaikki.

      Tämän jälkeen kokonaiset 6kk mitä olen jaksanut ennen kuin sain jotain aikaiseksi niin Mieheni ja tämä nainen tapaili eka pikkaisen kerran kuussa sitten se meni joka viikko ja sit meni viikossa 2-3 kertaa. Aloin miettii ja miettii että olenko mustasukkaisuuden sairas vai onko minun miehessä vika. Otin omaan niskaan syyt päälle mutta sitten tapahtui jotain aloin tonkimaan mieheni puhelinta. Mieheni galleria kommenteja ja selvittää asioita.

      sitten selvisi paljon semmoista mitä en olisi koskaan tahtonut kuulla ja kielsin naisen tapaamasta miestäni ja jättämään mieheni tuli vastaukseksi!

      hahah niko ite sano mulle et se voi nähä mua jokupäivä täs nyt alkuviikosta.. :D oikeesti löysäisit sitä kaulapantaa minkä oot nikolle laittanu...ei kukaa tykkää elää häkissä! xD
      ja jos et anna nikolle lupaa nähä mua ni se näkee mua jokatapauksessa sulta salaa kai sä sen oot huomannu jo :D hahahahha
      ei pahal mut se on vaan kylmä fakta.. :D
      hahah en voi ku taas nauraa sulle...oot nii NAURETTAVA! hahah eikö sun ois jo aika aikuistuu...taidat olla aika epätoivonen jo ton teiän suhteenkaa ku tollasii puhut.. :D voisinhan mä sitä joo panna vaikka heti ..xD. haha eivaa mehän ollaa vaa kavereita nikonkaa....... :>
      ahahha kai sen on pakko sunkaa olla ku hankkiuduit sille paksukski.. kuule mä en nikolta halua ku ystävyyttä.. ja niko ei oo puhunu mulle mitää että se ei halua mua nähä... päinvastoin... sä oot ihan järkyttävän piinaava..ootko omast mielest's hyvä tyttöystävä :D
      siis mhän yritin sille soittaa mut se ei vastannu... hahah oikeesti oon aina tykänny nauraa sun jutuilles xD oot ehkä parast viihdettä ikinä :D
      ai minäkö valehtelia :D hahaha oot suorastaa säälittävä jos SÄ kehtaat väittää et mä valehtelen :D
      mut hyvä et käyt nyt siel psykiatrilla hei..
      no ei siin mitää olkaa onnellisii mä oon nikonpuolest onnelliin jos se on löytäny HYVÄN tyttöystävän se on mun kaveri mä haluun et sil on hyvä olla.... mut mä en usko et sä pystyt pilaamaa mun ja nikon kaverisuhteen millään ikinä.. :D
      koska niinhän se tekee.. siis sä pidät hihnassa sitä.. se ei saa elää niin vapaasti ku haluis.. niin mä oon ymmärtäny. ja se et anna sil olla yksityisyyttä..!
      ja miks sulle on nii hirveen iso ongelma et niko on mun kaveri jos teiän suhde kerran on nii hyväl pohjalla?
      miks sit luet sen viestei ja käyt sen mesessä ja gallerias ja soittelet kokoajan ku se on näkemäs mua? sehän on yksityisyyden rikkomista...

      Tuntuu ettei tuo enää ole ystävän toimintaa?
      Kertokaa olenko tosiaan mustasukkainen... Mailatkaa minulle [email protected]

      • Kuuuuu

        Et oo turhaan mustasukkainen. Minä en ainakaan jaksaisi kauaan katella tollasta vehtaamista. Vaikka ne oliskin puhtaasti kavereita, niin tollanen turhauttaa. Itse luotan tyttöystävääni, mutta liiallinen flirtti ja jätkien tekstailu (vaik onki kaverillista) ärsyttää mua välillä.

        Lapsen takia teidän on syytä yrittää kunnolla, niin että molemmilla on hyvä olla.


      • Peppi

        Mä muuttaisin kauemmaksi siitä akasta. Ja tekisin miehen kanssa selväksi, että jos sitä kiinnostaa se nainen enemmän kuin sinä niin asia on harvinaisen selvä. Jos mies oikeesti rakastaa sinua ja haluaa elää sun kanssa parisuhteessa niin ei se tuollai käyttäydy. Puhukaa asiat halki, mutta sen voin kertoa...että pidä maltti. Älä huuda, vaikka mieli tekis. Se auttaa aina enemmän.

        Mä tiedän, että tuollainen parisuhde on tosi kuluttavaa. Sun pitää saada ymmärtää se sun mies, että toki saa olla ystäviä, mutta jos keskustelut on niin salaisia että sä et voi missään vaiheessa niistä kuulla niin sillon saa huolestua.

        Tuo nainen kuulostaa tosi hyökkäävältä. Tosi ilkeä ja käyttäytyy ite tosi lapsellisesti. Älä kuitenkaan sen kanssa ala riiteleen vaan selvitä asiat miehesi kanssa. Kun saat asiat selväksi niin on huomattavasti helpompi elää.

        Ei muuta kun tsemppiä ja jaksamista jokaiseen päivään. Muista meillä on vain yksi elämä!


      • suski89--
        Peppi kirjoitti:

        Mä muuttaisin kauemmaksi siitä akasta. Ja tekisin miehen kanssa selväksi, että jos sitä kiinnostaa se nainen enemmän kuin sinä niin asia on harvinaisen selvä. Jos mies oikeesti rakastaa sinua ja haluaa elää sun kanssa parisuhteessa niin ei se tuollai käyttäydy. Puhukaa asiat halki, mutta sen voin kertoa...että pidä maltti. Älä huuda, vaikka mieli tekis. Se auttaa aina enemmän.

        Mä tiedän, että tuollainen parisuhde on tosi kuluttavaa. Sun pitää saada ymmärtää se sun mies, että toki saa olla ystäviä, mutta jos keskustelut on niin salaisia että sä et voi missään vaiheessa niistä kuulla niin sillon saa huolestua.

        Tuo nainen kuulostaa tosi hyökkäävältä. Tosi ilkeä ja käyttäytyy ite tosi lapsellisesti. Älä kuitenkaan sen kanssa ala riiteleen vaan selvitä asiat miehesi kanssa. Kun saat asiat selväksi niin on huomattavasti helpompi elää.

        Ei muuta kun tsemppiä ja jaksamista jokaiseen päivään. Muista meillä on vain yksi elämä!

        Puhuin miehen kanssa asioista paljon mut tuli vain ihan kamala sota. Se sanoi minulle ettei se ystävä ole millään lailla sen elämässä, koska on pettänyt sitä ja sen mielestä se tuli ja pilasi meitin luottamuksen. Meidän suhteessa luottamuksen pettämistä tapahtuu niin et mies lupaa jotain mutta tuntuu ettei koskaan pidä sitä lupausta. Inhottaa ajatella että odotan lasta hänelle ja alkaa olee välil semmoinen olo että minkä takia edes olen tässä. Kai se vain on niin että toista rakastaa ni antaa kaiken anteeksi. Olen nyt melkein monta kk katsellut sen ja sen ystävän touhuja ja sanoin sille ja olen moneen kertaa sanonut että se nainen on kiero koska se oikein sotki mun elämän ja sen että tuntuu etten voisi koskaan luottaa miehee. ajatella että tämä nainen asuu naapurssa. Yritän todella paljon sietää kaikkea. Mutta tuntuu kuin se ei oikein auta. Eilen me riitelimme taas ja sain kamalan mustasukkaisuus kohtauksen ja koko viikon aikana on ollut semmoinen olo et miten tämän suhteen kans käy. Ku tuntuu ettei mun mies ole tosissaan minun kanssa ja se että on mennyt sen ystävälleen puhumaan että se oisi vain pakolla minun kanssa tämän raskauden takia. Mutta kun se nainen sanoi minulle että mieheni oisi niin sanonut niin se ei pidä paikkaansa. Koska ei kukaan mies niin tyhmä oisi että oisi vain raskauden takia naisen kanssa ja viel pyytää muuttaa samaa talouteen?!

        Puhuin mieheni kanssa siitä että jos jokin terapia oisi hyvä. Mutta kaikki kuulemma on minun syy. En tajua miksi. alkaa tuntuu ettei mun miestä kiinosta että minä kyyläilen sitä tai epäilen. Haluasin sen tajuta etten vain ole yksin mustasukkainen. Tuntuu aina kun olen koneella ja puhun puhelimessa niin että minun miehestä on tullut msutasukkainen. Mistä se johtuu et toinen kanssa on tullut mustasukkaiseksi. Koska ennen ei näin ole ollut laisinkaa. Oisiko joku terapia meille hyvä kun lapsi kumminkin kun tulee ni se laittaa aina pari suhteen koville!


      • rii-du
        suski89-- kirjoitti:

        Puhuin miehen kanssa asioista paljon mut tuli vain ihan kamala sota. Se sanoi minulle ettei se ystävä ole millään lailla sen elämässä, koska on pettänyt sitä ja sen mielestä se tuli ja pilasi meitin luottamuksen. Meidän suhteessa luottamuksen pettämistä tapahtuu niin et mies lupaa jotain mutta tuntuu ettei koskaan pidä sitä lupausta. Inhottaa ajatella että odotan lasta hänelle ja alkaa olee välil semmoinen olo että minkä takia edes olen tässä. Kai se vain on niin että toista rakastaa ni antaa kaiken anteeksi. Olen nyt melkein monta kk katsellut sen ja sen ystävän touhuja ja sanoin sille ja olen moneen kertaa sanonut että se nainen on kiero koska se oikein sotki mun elämän ja sen että tuntuu etten voisi koskaan luottaa miehee. ajatella että tämä nainen asuu naapurssa. Yritän todella paljon sietää kaikkea. Mutta tuntuu kuin se ei oikein auta. Eilen me riitelimme taas ja sain kamalan mustasukkaisuus kohtauksen ja koko viikon aikana on ollut semmoinen olo et miten tämän suhteen kans käy. Ku tuntuu ettei mun mies ole tosissaan minun kanssa ja se että on mennyt sen ystävälleen puhumaan että se oisi vain pakolla minun kanssa tämän raskauden takia. Mutta kun se nainen sanoi minulle että mieheni oisi niin sanonut niin se ei pidä paikkaansa. Koska ei kukaan mies niin tyhmä oisi että oisi vain raskauden takia naisen kanssa ja viel pyytää muuttaa samaa talouteen?!

        Puhuin mieheni kanssa siitä että jos jokin terapia oisi hyvä. Mutta kaikki kuulemma on minun syy. En tajua miksi. alkaa tuntuu ettei mun miestä kiinosta että minä kyyläilen sitä tai epäilen. Haluasin sen tajuta etten vain ole yksin mustasukkainen. Tuntuu aina kun olen koneella ja puhun puhelimessa niin että minun miehestä on tullut msutasukkainen. Mistä se johtuu et toinen kanssa on tullut mustasukkaiseksi. Koska ennen ei näin ole ollut laisinkaa. Oisiko joku terapia meille hyvä kun lapsi kumminkin kun tulee ni se laittaa aina pari suhteen koville!

        en tiä minne tänne pitäis kirjottaa mut kirjotan tähän, pakko saada asiat pihalle mutta ku ei oo ketään kelle jutella! Oon vasta 17 vuotias tyttö mut seurustellut jo vakavasti 3vuotta,, poikakaverini on viisi vuotta vanhempi ja olen kauheen mustasukkainen sille! auttakaa mua, miten pystyn välttään tän mustasukkasuuden?

        eli..poikakaverillani on paljon tyttö puolisia kvereita ex:siä ja muita, tuntuu että ne yrittää saada sen multa pois.yhen kanssa se haluais tavata kaksin koska ne on niin hyviä kavereita ja niillä olis paljon puhuttavaa, mut en haluais päästää sitä lähtee sinne kattoo sit naista yksin!

        toinen juttu on ku se oli yhen vuoden intissä ja tottakai niillä oli ilta lomia ja viettivät ne sitten yleensä kaveri porukalla läheisessä kaupungissa, siellä ne sitten tapas kaks mun ikästä tyttöö ja moni mun poikakaverin kavereista pettikn omia naisiaan siellä niitten kanssa.Sitte ne vaihto mesejään ja jutteli irc-galleriassa usein!ja soitteli ja tekstas!!

        sitten ku niistä päästiin eroon hetkeks ja olin sinut sen asian kanssa niin löysin poikakaverini koneelta niistä kyseisistä tytöistä kuvan, kysyin miksi ihmeessä siellä oli sellanen ja vastaus oli että ne tytöt halus hänen kuvan niin nekin pisti sit kuvaa tuleen tänne päin..
        kun yitän keskustella yleensä tästä aiheesta että olen hirveen mustasukkainen hänelle niin se suuttuu ja pelleilee vaan ja sanoo ettei kiinnosta pätkääkään. mitä mä teen? rakastan tätä poikaa ihan hirveesti enkä haluis menettää sitä!


      • <3 <3
        suski89-- kirjoitti:

        Puhuin miehen kanssa asioista paljon mut tuli vain ihan kamala sota. Se sanoi minulle ettei se ystävä ole millään lailla sen elämässä, koska on pettänyt sitä ja sen mielestä se tuli ja pilasi meitin luottamuksen. Meidän suhteessa luottamuksen pettämistä tapahtuu niin et mies lupaa jotain mutta tuntuu ettei koskaan pidä sitä lupausta. Inhottaa ajatella että odotan lasta hänelle ja alkaa olee välil semmoinen olo että minkä takia edes olen tässä. Kai se vain on niin että toista rakastaa ni antaa kaiken anteeksi. Olen nyt melkein monta kk katsellut sen ja sen ystävän touhuja ja sanoin sille ja olen moneen kertaa sanonut että se nainen on kiero koska se oikein sotki mun elämän ja sen että tuntuu etten voisi koskaan luottaa miehee. ajatella että tämä nainen asuu naapurssa. Yritän todella paljon sietää kaikkea. Mutta tuntuu kuin se ei oikein auta. Eilen me riitelimme taas ja sain kamalan mustasukkaisuus kohtauksen ja koko viikon aikana on ollut semmoinen olo et miten tämän suhteen kans käy. Ku tuntuu ettei mun mies ole tosissaan minun kanssa ja se että on mennyt sen ystävälleen puhumaan että se oisi vain pakolla minun kanssa tämän raskauden takia. Mutta kun se nainen sanoi minulle että mieheni oisi niin sanonut niin se ei pidä paikkaansa. Koska ei kukaan mies niin tyhmä oisi että oisi vain raskauden takia naisen kanssa ja viel pyytää muuttaa samaa talouteen?!

        Puhuin mieheni kanssa siitä että jos jokin terapia oisi hyvä. Mutta kaikki kuulemma on minun syy. En tajua miksi. alkaa tuntuu ettei mun miestä kiinosta että minä kyyläilen sitä tai epäilen. Haluasin sen tajuta etten vain ole yksin mustasukkainen. Tuntuu aina kun olen koneella ja puhun puhelimessa niin että minun miehestä on tullut msutasukkainen. Mistä se johtuu et toinen kanssa on tullut mustasukkaiseksi. Koska ennen ei näin ole ollut laisinkaa. Oisiko joku terapia meille hyvä kun lapsi kumminkin kun tulee ni se laittaa aina pari suhteen koville!

        pitää aina naisensa puolta! Kyl todella kummallista jos miehes antaa sen "kaverinsa" haukkua sua noin eikä tee sille asiaa selväksi! Enemmän hän näyttää puolustavan "kaveriaan"! Jos ette saa tätä selvitettyä niin lähde pois tollasesta suhteesta!! Turhaa pyydät "kaveria" jättämään miehes rauhaan, sun pitää pyytää sitä mieheltäs ja et hän pistää selväksi et se loppuu. Vauvakin tulossa, mitä sitten kun pitäis jaksaa vauvan kanssa jos mies jatkaa "kaverin" tapaamista ym. ihan hirveelta kuulostaa toi tilanne :(


      • <3 <3
        rii-du kirjoitti:

        en tiä minne tänne pitäis kirjottaa mut kirjotan tähän, pakko saada asiat pihalle mutta ku ei oo ketään kelle jutella! Oon vasta 17 vuotias tyttö mut seurustellut jo vakavasti 3vuotta,, poikakaverini on viisi vuotta vanhempi ja olen kauheen mustasukkainen sille! auttakaa mua, miten pystyn välttään tän mustasukkasuuden?

        eli..poikakaverillani on paljon tyttö puolisia kvereita ex:siä ja muita, tuntuu että ne yrittää saada sen multa pois.yhen kanssa se haluais tavata kaksin koska ne on niin hyviä kavereita ja niillä olis paljon puhuttavaa, mut en haluais päästää sitä lähtee sinne kattoo sit naista yksin!

        toinen juttu on ku se oli yhen vuoden intissä ja tottakai niillä oli ilta lomia ja viettivät ne sitten yleensä kaveri porukalla läheisessä kaupungissa, siellä ne sitten tapas kaks mun ikästä tyttöö ja moni mun poikakaverin kavereista pettikn omia naisiaan siellä niitten kanssa.Sitte ne vaihto mesejään ja jutteli irc-galleriassa usein!ja soitteli ja tekstas!!

        sitten ku niistä päästiin eroon hetkeks ja olin sinut sen asian kanssa niin löysin poikakaverini koneelta niistä kyseisistä tytöistä kuvan, kysyin miksi ihmeessä siellä oli sellanen ja vastaus oli että ne tytöt halus hänen kuvan niin nekin pisti sit kuvaa tuleen tänne päin..
        kun yitän keskustella yleensä tästä aiheesta että olen hirveen mustasukkainen hänelle niin se suuttuu ja pelleilee vaan ja sanoo ettei kiinnosta pätkääkään. mitä mä teen? rakastan tätä poikaa ihan hirveesti enkä haluis menettää sitä!

        kestätkö tollasta? Ei se muutu ja syystähän oot mustasukkainen! Vika ei oo sussa vaan poikakaveris käytöksessä.


    • mustasukkaisuuus

      Hei,minua vaivaa se kun poikakaverini kattoo tyttöjen perseitä ja olen siitä aivan totaalisesti mustasukkainen..tiedän että se on pojilta normaalia ja näi mutta ku en vaa voi käsittää että miks se kattoo mun nähde,tai se luulee että en huomaisi..ja sitte kun se aina puhuu jostaki muijasta että kuinka se pitää housuja korkealla että perse oikee on tiukka yms.. oon liian mustasukkainen tollasesta mutta en minäkään puhu muista pojista sen kuullen.. auttakaa että mitä voin asialle tehdä!! en kestä tätä mustasukkaisuutta :( !

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe