Oppia ikä kaikki

kaaru

minulla on paljon kauniita sanoja
en vain tiedä kenelle niitä aina antaisin
kenelle uskallan

rakastan Sinua
- kaikki tunnetta
olet mun mussukka
- ripaus hellyyttä
ja...

kun rakkaus on asunut minussa
hellät sanani on heitetty roskiin
poltettu savuna ilmaan

en vain jaksa katkeroitua
tuntea edes pientä vihaa
tallensin nuo sanat aarteeksi
käärin ne hellästi sydämeeni
odottamaan huomista

voimavaraksi arkeen
sanoiksi muutamiin runoihin

ajoittain olkapäälläni istuu kyy
joka syöksee tulta kuin lohikäärme
kirvoittaa kielen sanoihin
joita sydän itkee ja anteeksi janoaa

tämä rakkaus on taitolaji
kouluna koko elämä
lohtuna kauniit sanat
joita tietenkin janoan:)

14

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Minä kirjoitin sinulle vietiä ja siitä kehkeytyi runo siin se on sivulla, mitä sinä sait aikaan. :))
      Ajattele, ajatuksen positiivista virtausta, näin se toimii, kun se toimii esteettä! :)

      .."tallensin nuo sanat aarteeksi
      käärin ne hellästi sydämeeni
      odottamaan huomista"

      Monesti minä löydän ruoista jonkin 'jutun' ja minusta se sinun runossasi on tuo minkä nostin.
      Tarkoitan siis, että minulle se on jotain. Jollekin se voi olla jokin muu, tietty.

      Vilikutetaampas vielä *huiskishuiskis*, (aamujumppa...) niin pvä lähtee käyntiin 'putput'... ;)

      • kaaru

        ...saan jotain hyvääkin aikaiseksi;)

        mutta näin se yleensä toimii aika useasti
        saat inspiraation omaasi joltain toiselta
        olen otettu tästä...hymyilee

        poistun hetkeksi ja palaan ajan kanssa takaisin;)


    • sydämestä tulleet:

      kyy on kyy vaikka rakastuneena.

      • kaaru

        ja jätin luultavasti sen tärkeän asian pois eli

        minäkin olen ihminen ja joskus tulee muistutettua kipeistä sanoista, joita minulle on heitetty, kun ei tuo dementia ole vielä iskeytynyt eikä deletointi ole toiminut. Mutta harvoin...niin harvoin sorrun muistuttamaan vanhoista.


    • Into.Lento

      paljon tuotat likuhihnalta
      kauniita runoja
      ei meinaa Into kestää perässä :))

      kipakalta keitto yli kiehuu
      kirosanat kauas kuuluu
      ystävät sen tietävät
      paremmin sietävät
      asialle voi myöhemmin naurahtaa
      ei se ollutkaan niin vakavaa

      Into naurahtaa

      • kaaru

        kuules kun se liukuhihna
        päivä oli sunnuntaina
        osan lykkäsin Runosantroihin
        ja nyt muutaman päivän
        paiskonut joitakin tänne

        äsken skriivasin taas yhen
        mut siit tuli ihan eri
        kuin piti...naurahtaa

        Oiskos se Into köykäsempää
        ilman haarniskaa
        vai onko se suoja
        ettei joku osu
        amorin nuolella
        keskelle sydäntä;)


      • Into.Lento
        kaaru kirjoitti:

        kuules kun se liukuhihna
        päivä oli sunnuntaina
        osan lykkäsin Runosantroihin
        ja nyt muutaman päivän
        paiskonut joitakin tänne

        äsken skriivasin taas yhen
        mut siit tuli ihan eri
        kuin piti...naurahtaa

        Oiskos se Into köykäsempää
        ilman haarniskaa
        vai onko se suoja
        ettei joku osu
        amorin nuolella
        keskelle sydäntä;)

        on suoja
        tunnen itseni "alastomaksi" ilman haarniskaa
        eli silloin liian köykäistä meno :)))


      • kaaru
        Into.Lento kirjoitti:

        on suoja
        tunnen itseni "alastomaksi" ilman haarniskaa
        eli silloin liian köykäistä meno :)))

        mullakin on yllä palomuuri
        silloin tunnen itseni suojatuksi
        viruksilta
        ja meno on kuitenkin haipakkaa
        jalat ovat maassa
        ja pää pilvissä;)


    • Minäki taas jäin ekaluokalle,
      vaikeet on aiheet,
      elikkä kertaus on opintojen äiti.

      Paksuksi on rakkaudesta paisuneet,
      aiii miten niissä salaisuuksia?
      Pitäsköhä polttaa hävittää,
      ois see kauheeta jos joku näkis?

      "rakkaus Sinua
      - kaikki tunnetta
      olet mun musiikkia
      - ripaus hellyyttä
      ja..."

      Tuota samaa minäki tunnen,
      musiikiks ,,,oii mikä tunne.

      kaaru
      Rakkaus on rikkautta
      ei sitä laiteta naftaliiniin.
      Ootas kohta on kevät,
      herää uneliaat nälkäiset
      loppuu horroksessa olo.

      Ollaas oikein päin ja
      kiitosta taas sylintäydeltä
      Liisa lähettää

      • kaaru

        tänään muistin
        konsonantit ja vokaalit
        kaikkea sitä mieleen tuleekin
        kouluajoilta

        rakkaus on rikkautta
        viel hetki horroksessa
        sitten syvä hengitys
        ilma tuoksuu keväältä

        herätys tähän päivään
        pimeys takana

        Kiitos Liisa


    • Minanoita

      Täähän on järettömän
      mahtava runo kuules!

      Ja oota nyt rauhassa,
      mie oon sen puusti ansan
      virittänyt sinne
      takapihalles, oon ihan varma
      että donni oikaisee sitä kautta!


      Juu noita tykkäs!

      • kaaru

        ...rauhas koko illan
        ja nautinna puusteist
        maukkaita olivat
        miun makkuun

        ja missä sie näit mul
        kaislikon
        tais päässäs pörrätä
        kun käskyjä sateli
        oon kuullu et intissä
        niin tehhään

        oot sie sielt sen oppinna

        muutes konekin pimeni
        ihan hengetön
        ja sit siel linnas
        iso vesivahinko
        oliks se sun salama
        joka sen tek vai?


      • Minanoita
        kaaru kirjoitti:

        ...rauhas koko illan
        ja nautinna puusteist
        maukkaita olivat
        miun makkuun

        ja missä sie näit mul
        kaislikon
        tais päässäs pörrätä
        kun käskyjä sateli
        oon kuullu et intissä
        niin tehhään

        oot sie sielt sen oppinna

        muutes konekin pimeni
        ihan hengetön
        ja sit siel linnas
        iso vesivahinko
        oliks se sun salama
        joka sen tek vai?

        Mistäs arvasit!

        Kenraali Noita
        palveluksessanne,
        (kumartaa syvään)
        mie olin mahottoman
        vihattu hahmo siellä
        intissä, viäläki
        ihmettelen miksi???Häh?

        Pyrskis!


      • kaaru
        Minanoita kirjoitti:

        Mistäs arvasit!

        Kenraali Noita
        palveluksessanne,
        (kumartaa syvään)
        mie olin mahottoman
        vihattu hahmo siellä
        intissä, viäläki
        ihmettelen miksi???Häh?

        Pyrskis!

        minä en:)))

        mutta noitiz
        Sinussa on haastetta
        palvelen mielelläni...nauraa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe