Stand up komiikan mestari Ilari Johannson esiintyy Jyväskylän A-Salilla 27.3 Kasaria & Komiikka bileissä!! Menossa mukana myös legendaarinen BAT&RYYD LIVE SHOW!!
Sinne kaikki nuoret ja vanhat!!
Lippuja voi kysellä etukäteen www.kaviihde.net
Kasaria & Komiikka Jyväskylä 27.3 A-Sali
3
335
Vastaukset
- kimmo E.
kyselin lippuja ja niiden hintoja, 13ekee ja opiskelijat 11ekee.
Eiks toi Ilari Johannson juontanut äskettäin jonkun palkintogaalan maikkarilla ja sub:llä hyvät herrat, ihan hauska tyyppi varmaan?? onks kellään tietoa, kertokaa?? - tiinaY
sama mies, huumori on aikas ronskia, olin nimittäin kattomassa kyseistä herraa keikalla, vedet valu silmistä. suosittelen, käykää kattoo.
Ps. pieni varoitus, ei kande olla ihan lavan lähellä, ottaa nimittäin jonkun yleisöstä ja tekee siitä huumoria...jotkut kestää jotkut ei. - REIJA
älkää naurako, olen batin ja ryydin fani ollut alusta lähtien, eipä vain ole näkynyt tätä parivaljakkoa keikoilla aikoihin. mut nyt tämä korjataan, laitetaan kalenteriin.
Ja Hannes huom!!! jos luet tän ni tiedät varmaan kuka!! T. Reija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722