Paraneeko krapula Diapamilla? Minkälaisella annoksella tulee lähteä liikkeelle ja voiko ottaa useaan otteeseen? Eikö se ala väsyttämään tolkuttomasti?
Kralupa ja
6
1000
Vastaukset
- ainaskin
Kankkusessa hermosto käy ylikierroksilla ja rauhottavat tasaavat tärinöitä. Ota 5mg ja mikäli ei riitä kotvan päästä hieman lisää. Nukkumatti voi tulla jos otat liikaa. Diapam = kuiva-alkoholi.
- konsti..
Laske lasiin noin 55 asteista vettä, heittele sinne sekaan panacodeja, niin paljon kuin haluat, itse otan yleensä 14., hämmentele lasia kunnes kaikki on kunnolla liuennut ja ehkä vähän pidempäänkin, sitten vaan lasi pakastimeen jäähtymään ja kylmenemään. Sitten vajaan tunnin päästä kaadat varovasti lasista toiseen sitä kirkasta nestettä, niin että se sakka pysyy pohjalla. Sitten voi vielä laskea sakasta sen nesteen esim. suodatinpussin kautta, ja sitten se parasetamolin roska hemmettiin ja nesteet kitusiin, niin helpotti aika äkkiä.
Mielestäni vaarattomampi ja tehokkaampi kuin Diapam..
- Ei.
Diapamit huulessa sen läsnäoloa ja ohimenoa ei vaan huomaa.
- pohjanmaan kautta
Kuulostaa kuiteskin siltä että kärsimyksen määrä vähenee nappi huulessa. Taidat olla niitä jotka krapula päivänä keskittävät KAIKEN huomion kuningas Krapulaan jottei tämä hetkeksikään vaan unohtuisi mielestä.
- Newfaith
Sitähän ne vieroitushoitopaikoissakin käyttää, mutta sen kun otat tavaksi ja todella helposti tuleekin, niin se on sama kuin hyppäisi junan alle !!!!
- raitis ilma..
Unohtakaa oikeasti kaikki pamit, ne ei todella ole ainakaan krapulalääkkeitä. Jos ihminen on alkoholiin taipuvainen, silloin ei Diapam tai muukaan BZD-lääke ole sopiva. Voisin kertoa niistä paljonkin, mutta ehkä se riittää, että itse minä, huomasin jossain vaiheessa, että 15 vuotta elämästäni on kadonnut huuthelkkariin. Asia on todellakin sama kuin luovuttaisi tuon ajan elämästään. Ihminen ei todella koe yhtään mitään kun bentsot jyllää päässä.
Itse väänsin muutamat itkut kun palailin vanhoille kotiseuduille, olin todella menettänyt jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418