Paraneeko krapula Diapamilla? Minkälaisella annoksella tulee lähteä liikkeelle ja voiko ottaa useaan otteeseen? Eikö se ala väsyttämään tolkuttomasti?
Vastaukset 6
- ainaskin
Kankkusessa hermosto käy ylikierroksilla ja rauhottavat tasaavat tärinöitä. Ota 5mg ja mikäli ei riitä kotvan päästä hieman lisää. Nukkumatti voi tulla jos otat liikaa. Diapam = kuiva-alkoholi.
- konsti..
Laske lasiin noin 55 asteista vettä, heittele sinne sekaan panacodeja, niin paljon kuin haluat, itse otan yleensä 14., hämmentele lasia kunnes kaikki on kunnolla liuennut ja ehkä vähän pidempäänkin, sitten vaan lasi pakastimeen jäähtymään ja kylmenemään. Sitten vajaan tunnin päästä kaadat varovasti lasista toiseen sitä kirkasta nestettä, niin että se sakka pysyy pohjalla. Sitten voi vielä laskea sakasta sen nesteen esim. suodatinpussin kautta, ja sitten se parasetamolin roska hemmettiin ja nesteet kitusiin, niin helpotti aika äkkiä.
Mielestäni vaarattomampi ja tehokkaampi kuin Diapam..
- Ei.
Diapamit huulessa sen läsnäoloa ja ohimenoa ei vaan huomaa.
- pohjanmaan kautta
Kuulostaa kuiteskin siltä että kärsimyksen määrä vähenee nappi huulessa. Taidat olla niitä jotka krapula päivänä keskittävät KAIKEN huomion kuningas Krapulaan jottei tämä hetkeksikään vaan unohtuisi mielestä.
- Newfaith
Sitähän ne vieroitushoitopaikoissakin käyttää, mutta sen kun otat tavaksi ja todella helposti tuleekin, niin se on sama kuin hyppäisi junan alle !!!!
- raitis ilma..
Unohtakaa oikeasti kaikki pamit, ne ei todella ole ainakaan krapulalääkkeitä. Jos ihminen on alkoholiin taipuvainen, silloin ei Diapam tai muukaan BZD-lääke ole sopiva. Voisin kertoa niistä paljonkin, mutta ehkä se riittää, että itse minä, huomasin jossain vaiheessa, että 15 vuotta elämästäni on kadonnut huuthelkkariin. Asia on todellakin sama kuin luovuttaisi tuon ajan elämästään. Ihminen ei todella koe yhtään mitään kun bentsot jyllää päässä.
Itse väänsin muutamat itkut kun palailin vanhoille kotiseuduille, olin todella menettänyt jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50969
- 95953
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19805- 119758
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t115735Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36663- 45646
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22586- 46568
- 38559
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548- 33543
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44506- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok108500Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka135497- 47495
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7477