Paraneeko krapula Diapamilla? Minkälaisella annoksella tulee lähteä liikkeelle ja voiko ottaa useaan otteeseen? Eikö se ala väsyttämään tolkuttomasti?
Kralupa ja
6
1055
Vastaukset
- ainaskin
Kankkusessa hermosto käy ylikierroksilla ja rauhottavat tasaavat tärinöitä. Ota 5mg ja mikäli ei riitä kotvan päästä hieman lisää. Nukkumatti voi tulla jos otat liikaa. Diapam = kuiva-alkoholi.
- konsti..
Laske lasiin noin 55 asteista vettä, heittele sinne sekaan panacodeja, niin paljon kuin haluat, itse otan yleensä 14., hämmentele lasia kunnes kaikki on kunnolla liuennut ja ehkä vähän pidempäänkin, sitten vaan lasi pakastimeen jäähtymään ja kylmenemään. Sitten vajaan tunnin päästä kaadat varovasti lasista toiseen sitä kirkasta nestettä, niin että se sakka pysyy pohjalla. Sitten voi vielä laskea sakasta sen nesteen esim. suodatinpussin kautta, ja sitten se parasetamolin roska hemmettiin ja nesteet kitusiin, niin helpotti aika äkkiä.
Mielestäni vaarattomampi ja tehokkaampi kuin Diapam..
- Ei.
Diapamit huulessa sen läsnäoloa ja ohimenoa ei vaan huomaa.
- pohjanmaan kautta
Kuulostaa kuiteskin siltä että kärsimyksen määrä vähenee nappi huulessa. Taidat olla niitä jotka krapula päivänä keskittävät KAIKEN huomion kuningas Krapulaan jottei tämä hetkeksikään vaan unohtuisi mielestä.
- Newfaith
Sitähän ne vieroitushoitopaikoissakin käyttää, mutta sen kun otat tavaksi ja todella helposti tuleekin, niin se on sama kuin hyppäisi junan alle !!!!
- raitis ilma..
Unohtakaa oikeasti kaikki pamit, ne ei todella ole ainakaan krapulalääkkeitä. Jos ihminen on alkoholiin taipuvainen, silloin ei Diapam tai muukaan BZD-lääke ole sopiva. Voisin kertoa niistä paljonkin, mutta ehkä se riittää, että itse minä, huomasin jossain vaiheessa, että 15 vuotta elämästäni on kadonnut huuthelkkariin. Asia on todellakin sama kuin luovuttaisi tuon ajan elämästään. Ihminen ei todella koe yhtään mitään kun bentsot jyllää päässä.
Itse väänsin muutamat itkut kun palailin vanhoille kotiseuduille, olin todella menettänyt jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen906230Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3105563Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk553419Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123235Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211690Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1861175- 86924