Kralupa ja

Diapam

Paraneeko krapula Diapamilla? Minkälaisella annoksella tulee lähteä liikkeelle ja voiko ottaa useaan otteeseen? Eikö se ala väsyttämään tolkuttomasti?

6

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaskin

Kankkusessa hermosto käy ylikierroksilla ja rauhottavat tasaavat tärinöitä. Ota 5mg ja mikäli ei riitä kotvan päästä hieman lisää. Nukkumatti voi tulla jos otat liikaa. Diapam = kuiva-alkoholi.

• konsti..

Laske lasiin noin 55 asteista vettä, heittele sinne sekaan panacodeja, niin paljon kuin haluat, itse otan yleensä 14., hämmentele lasia kunnes kaikki on kunnolla liuennut ja ehkä vähän pidempäänkin, sitten vaan lasi pakastimeen jäähtymään ja kylmenemään. Sitten vajaan tunnin päästä kaadat varovasti lasista toiseen sitä kirkasta nestettä, niin että se sakka pysyy pohjalla. Sitten voi vielä laskea sakasta sen nesteen esim. suodatinpussin kautta, ja sitten se parasetamolin roska hemmettiin ja nesteet kitusiin, niin helpotti aika äkkiä.

Mielestäni vaarattomampi ja tehokkaampi kuin Diapam..

• Ei.

Diapamit huulessa sen läsnäoloa ja ohimenoa ei vaan huomaa.

• pohjanmaan kautta

Kuulostaa kuiteskin siltä että kärsimyksen määrä vähenee nappi huulessa. Taidat olla niitä jotka krapula päivänä keskittävät KAIKEN huomion kuningas Krapulaan jottei tämä hetkeksikään vaan unohtuisi mielestä.

• Newfaith

Sitähän ne vieroitushoitopaikoissakin käyttää, mutta sen kun otat tavaksi ja todella helposti tuleekin, niin se on sama kuin hyppäisi junan alle !!!!

• raitis ilma..

Unohtakaa oikeasti kaikki pamit, ne ei todella ole ainakaan krapulalääkkeitä. Jos ihminen on alkoholiin taipuvainen, silloin ei Diapam tai muukaan BZD-lääke ole sopiva. Voisin kertoa niistä paljonkin, mutta ehkä se riittää, että itse minä, huomasin jossain vaiheessa, että 15 vuotta elämästäni on kadonnut huuthelkkariin. Asia on todellakin sama kuin luovuttaisi tuon ajan elämästään. Ihminen ei todella koe yhtään mitään kun bentsot jyllää päässä.
      Itse väänsin muutamat itkut kun palailin vanhoille kotiseuduille, olin todella menettänyt jotain...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22