Osaisinkoha?

Etes tämän yhden kerran,
sanoa ne oikeat sanat?

Joissa ois se,
jota olet pitkään
odottannu?

Enhän yksin voi
tätä onnea kantaa.

Tämä leilini pakahtuu,
onni ilo haihtuu.

Sen Sinulle
odottavaas astiaas

Katson miten,
katsees kirkastuu.

Vai osasinkos?

8

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Nyt kipinkapin kertomaan
      hänelle ne tärkeä sanat!

      Kauniisti kyselet itseltäsi
      osaisitko...Osaat sie takuuvarmasti,
      näin tuumailee Noita joka tykkäsi
      runostasi=)

      • Heh....tunnetta on
        joskus niin et pakahtuu.
        Olenki joskus kirjoittannu
        mitä minä tällä rakkaudella teen?
        Vienkö sen kirpputorille,
        vaii roskikseen?

        En tiedä
        kumpaan kannattas viedä,
        vaii ajatteleekos enää,
        sitä kannattaako?

        Minänoita
        lumenluontia ihanaa valkosta vielä,
        taidan tehdä lumilyhdyn illaks.
        Sytytän taas pienen valon,
        täälä se Liisa asustelee.

        Sait minut makeesti nauramaan,
        Sinulle iloista mieltä kiitos...Liisa


    • kaaru

      Ota nyt niitä
      sanoja ja heitä
      kuin arpaa

      ja katso mitä jäi
      tuliskos niistä jotain
      sellaista oikean tapaista

      "Kel onni on
      se onnen kätkeköön"
      muilta mut hänelle
      se kerro
      ja katso silmiin:)

      • Tulisko tällä mitää?

        Tuoksut jäistä vasta ylös nousseelta,
        aah veden tuoksua.
        Yön sylii,mistä aamuun kannat.

        Olet et vain tunne,
        olet ihollani tunnen,
        sieluni joka solussa.

        Kätesi minun käteen,
        tunnen kätes puhuu,
        puhuu, puhuu,
        ei sanoja tarvita.

        Katseemme,niin syvää,
        näämme toisemme.
        Olemme elämämme kaarisillalla,
        missä rakkauden ylistys.
        Korkeaveisuu jatkuu.


        Tuommosta jos nyt aluks,
        oisko siitä ett vois sanoo.
        Osansinkos?

        kaaru
        tänää vain valkoista silmissä nään,
        taivas itkenny yöllä,
        alas valkoisia kyyneleitä.

        Sinulle ystäväisenii oikein paljon
        kiitoksia ja antoisaa iltapäivää..Liisa


    • *MURUKULTA*

      Vai jos et sinä, niin kuka sitten!
      Huulipunaa huuliin vähän ja kampaa hiuksille
      ja ripaus rohkeutta taskuun mukaan,,
      Ja jollakin katse kirkastuu aivan varmasti!

      Täältä Murukulta vilkuttaa oikeita sanoja toivottaa! :)

      • Oon vain kuin,
        Liisa Ihmemaassa.

        Tuotaki huulipunaa sekii,
        sitäkää en hallitse,
        noo aamusella kun,
        hiukset nutturalle,
        pysyy koko päivän.

        Jaa,jaa, rohkeutta,
        hmmm sitä pitäski opiskella.
        Tuo onkii hyvä pointii,
        "jollaki katse kirkastuu"

        MURUKULTA
        hymyn vastaukses aikaan sai,
        tänää taas uus päivä ja
        sisällään jännitystään pitää.

        Liisa taas tilkuista koittaa
        jotaki tehdä,,,,hymyy


    • lindalinda1

      Liisa sanoa ne oikeat sanat.

      Mahtavaa luettavaa jälleen kerran, alusta loppuun
      ja kaikki siltä väliltä.

      ' enhän yksin voi
      tätä onnea kantaa '

      Niinhän se on - kahden kauppa.
      Kyllähän se katse kirkastuu, kun toinen on läsnä
      ja Sinä sanot ne oikeat sanat.

      Hiukan erilaista Sinua, mutta erityisen nautin-
      nollinen runo kuten aina Sinulta.

      • Noitaki sanoja sanottu,
        niin kuluneiks neki jo tunnen.
        Ei see oo sanoissakaa,
        eikä omassa vallassa.

        lindalindal1

        Tuota väriä nääs ei sateetkaa,
        oo onnistunnu kaikkea pois piiskaamaan.
        Ihmettä, persoonallisuus,
        ei oo muokkaantunnu pelkäks synkäks,
        väriläiskii jotka minuuki itseeki yllättää.
        Nostan ainutkertaisuuden kunniaan,
        rikkautta elämän tilkkutäkki.

        Liisa eilisestä löydöstäs kiittelee.
        Uus päivä tää,kuunnellaas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe