Etes tämän yhden kerran,
sanoa ne oikeat sanat?
Joissa ois se,
jota olet pitkään
odottannu?
Enhän yksin voi
tätä onnea kantaa.
Tämä leilini pakahtuu,
onni ilo haihtuu.
Sen Sinulle
odottavaas astiaas
Katson miten,
katsees kirkastuu.
Vai osasinkos?
Osaisinkoha?
8
273
Vastaukset
- Minanoita
Nyt kipinkapin kertomaan
hänelle ne tärkeä sanat!
Kauniisti kyselet itseltäsi
osaisitko...Osaat sie takuuvarmasti,
näin tuumailee Noita joka tykkäsi
runostasi=)Heh....tunnetta on
joskus niin et pakahtuu.
Olenki joskus kirjoittannu
mitä minä tällä rakkaudella teen?
Vienkö sen kirpputorille,
vaii roskikseen?
En tiedä
kumpaan kannattas viedä,
vaii ajatteleekos enää,
sitä kannattaako?
Minänoita
lumenluontia ihanaa valkosta vielä,
taidan tehdä lumilyhdyn illaks.
Sytytän taas pienen valon,
täälä se Liisa asustelee.
Sait minut makeesti nauramaan,
Sinulle iloista mieltä kiitos...Liisa
- kaaru
Ota nyt niitä
sanoja ja heitä
kuin arpaa
ja katso mitä jäi
tuliskos niistä jotain
sellaista oikean tapaista
"Kel onni on
se onnen kätkeköön"
muilta mut hänelle
se kerro
ja katso silmiin:)Tulisko tällä mitää?
Tuoksut jäistä vasta ylös nousseelta,
aah veden tuoksua.
Yön sylii,mistä aamuun kannat.
Olet et vain tunne,
olet ihollani tunnen,
sieluni joka solussa.
Kätesi minun käteen,
tunnen kätes puhuu,
puhuu, puhuu,
ei sanoja tarvita.
Katseemme,niin syvää,
näämme toisemme.
Olemme elämämme kaarisillalla,
missä rakkauden ylistys.
Korkeaveisuu jatkuu.
Tuommosta jos nyt aluks,
oisko siitä ett vois sanoo.
Osansinkos?
kaaru
tänää vain valkoista silmissä nään,
taivas itkenny yöllä,
alas valkoisia kyyneleitä.
Sinulle ystäväisenii oikein paljon
kiitoksia ja antoisaa iltapäivää..Liisa
- *MURUKULTA*
Vai jos et sinä, niin kuka sitten!
Huulipunaa huuliin vähän ja kampaa hiuksille
ja ripaus rohkeutta taskuun mukaan,,
Ja jollakin katse kirkastuu aivan varmasti!
Täältä Murukulta vilkuttaa oikeita sanoja toivottaa! :)Oon vain kuin,
Liisa Ihmemaassa.
Tuotaki huulipunaa sekii,
sitäkää en hallitse,
noo aamusella kun,
hiukset nutturalle,
pysyy koko päivän.
Jaa,jaa, rohkeutta,
hmmm sitä pitäski opiskella.
Tuo onkii hyvä pointii,
"jollaki katse kirkastuu"
MURUKULTA
hymyn vastaukses aikaan sai,
tänää taas uus päivä ja
sisällään jännitystään pitää.
Liisa taas tilkuista koittaa
jotaki tehdä,,,,hymyy
- lindalinda1
Liisa sanoa ne oikeat sanat.
Mahtavaa luettavaa jälleen kerran, alusta loppuun
ja kaikki siltä väliltä.
' enhän yksin voi
tätä onnea kantaa '
Niinhän se on - kahden kauppa.
Kyllähän se katse kirkastuu, kun toinen on läsnä
ja Sinä sanot ne oikeat sanat.
Hiukan erilaista Sinua, mutta erityisen nautin-
nollinen runo kuten aina Sinulta.Noitaki sanoja sanottu,
niin kuluneiks neki jo tunnen.
Ei see oo sanoissakaa,
eikä omassa vallassa.
lindalindal1
Tuota väriä nääs ei sateetkaa,
oo onnistunnu kaikkea pois piiskaamaan.
Ihmettä, persoonallisuus,
ei oo muokkaantunnu pelkäks synkäks,
väriläiskii jotka minuuki itseeki yllättää.
Nostan ainutkertaisuuden kunniaan,
rikkautta elämän tilkkutäkki.
Liisa eilisestä löydöstäs kiittelee.
Uus päivä tää,kuunnellaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
