Homesairaus, MS-tauti vai mikä?? :(

Niin surullinen neitonen 33v

Hei kaikki!Tää on viimeinen oljenkorteni, ennen lääkärille menoa (pelottaa), joten pyytäisin apua teiltä rakkaat siskot ja veljet.

Eli laitan ensin hieman oireitani:

-huimaus (keinuttava)
-lihasnykimiset käsissä/sormissa
-heikkouden tunnetta käsissä ja jaloissa (puristusvoima silti tuntuisi olevan ennallaan)
-näköhäiriöitä (katse ei tarkennu heti, sumua)
-vilunväreitä
-kuumotusta usein poskissa
-lihakset "väsyneet" jaloissa
-kylmät sormet ja varpaat
-hengitysongelmia
-kurkussa palantunnetta/kipua/ärsytystä
-nenä melkein aina tukkoinen (ei valu räkää)
-punaisia "läiskiä" välillä iholla (jaloissa ja käsissä)
-nenässä aamuisin kuivaa karstaa jossa verta
-ääni painuksissa/säröilee
-vasemmassa kädessä puutumisoireita sormissa (puolet peukalosta, nimetön ja pikkurilli)
-aivastelua ilman nuhaa
-silmät aamulla rähmäiset
-virtsa tummempaa kuin aikaisemmin ja toinen uloste haisee "mädäntyneelle" (ei ole aikaisemmin haissut, olen vege)
-metallinmaku/ muu outo maku suussa
-ilmavaivoja reilusti
-iskiaskipu sekä samassa jalassa etupuolella nivuskipua jotka molemmat säteilevät reiteen ja jopa pohkeeseen asti
-muistihäiriöitä
-sydämen muljahtelua/rytmihäiriöitä
-syljeneritys vähentynyt selvästi
-limaa nousee koko ajan kurkkuun PALJON
-alilämpöä öisin? ainakin (35,5-35,9)
-keuhkot "lurisee"
-hengästyy helposti
-unettomuutta/unihäiriöitä
ja tietty tähän päälle kova ahdistuneisuus, kun olen itseäni alkanut tarkkailemaan kunnolla ja pelkään kovasti MS-tautia.
Minulla on myös jännitysniska paniikkihäiriön takia.
Aloin epäillä hometta, koska oireilin myös 1½ vuotta sitten edellisessä asunnossani ja muutin sitten pois.Täällä uudessa asunnossa tapahtui vesivahinko 8kk sitten ja asuntoa kuivattiin vain 2 viikkoa!?Voiko hometta siis olla jo täällä?Samoin myös kissani oireilevat, turkki "limaisen" tuntuinen,karhea,hilseilyä,aivastelua,raskasta kuuluvaa rahinaa hengityksessä/vinkunaa.
Oireeni alkoivat pahentua (samoin kisujen), kun loppusyksystä laitoin parvekkeen oven pysyvästi kiinni, joka siis oli muutoin AINA auki, keli kuin keli.Pahoittelen pitkää selostustani, mutta toivottavasti joku jaksoi lukea ja vastaillakin vielä.
Kaunista kevään odotusta kaikille!!

40

9562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikken mikään luulorairas ...

      Koitahan piristyä, luulen ettet kuolemassa ole. Mutta lääkäriin sinun pitää kyllä mennä!

      Minä olen altistunut homeelle työssäni nelisen vuotta ja noista luettelemistasi oireista minulla on lähes puolet. mielenterveyskin meinasi jo mnennä. Mutta oon niin uupunu näistä oireista et en niistä nyt jauha, mutta voimia sinulle ja jos mahdollista, koita päästä asumaan muualle!

      • Niin surullinen neitonen 33v

        Haluaisin vielä mainita, ettivät nämä (kaikki) oireet poistu, vaikka olen ollut hotellissakin pari yötä ja kaverilla ym.Kun tuntuu, että muilla oireet poistuu heti, jos ovat poissa homeen vaikutuspiiristä!?
        Sekä sellaisen asian vielä, että oireeni pahentuvat päivän kuluessa ja ovat iltayöstä ehkäpä pahimmillaan.
        Ja tällä hetkellä otan hopeopaattista valmistetta (keuhkojen limaisuuteen) sekä PRObiootti maitohappobakteeria.


      • sairastellut
        Niin surullinen neitonen 33v kirjoitti:

        Haluaisin vielä mainita, ettivät nämä (kaikki) oireet poistu, vaikka olen ollut hotellissakin pari yötä ja kaverilla ym.Kun tuntuu, että muilla oireet poistuu heti, jos ovat poissa homeen vaikutuspiiristä!?
        Sekä sellaisen asian vielä, että oireeni pahentuvat päivän kuluessa ja ovat iltayöstä ehkäpä pahimmillaan.
        Ja tällä hetkellä otan hopeopaattista valmistetta (keuhkojen limaisuuteen) sekä PRObiootti maitohappobakteeria.

        Silloin kun home on jo aiheuttanut jotain kehossa, oireet eivät poistu, vaikka olisi viikonkin pois asunnosta/työpaikasta. Minäkin olisin jo täysin terve, jos niin olisi...enhän ole asunut homekämpässä enää noin 7 vuoteen.


      • ihmeellistä
        sairastellut kirjoitti:

        Silloin kun home on jo aiheuttanut jotain kehossa, oireet eivät poistu, vaikka olisi viikonkin pois asunnosta/työpaikasta. Minäkin olisin jo täysin terve, jos niin olisi...enhän ole asunut homekämpässä enää noin 7 vuoteen.

        ,eikö olekin?

        Homesairauksia eivät aiheuta homeet vaan keuhkoklamydia, joka taitaa olla lähes kaikkien kroonisten sairausten takana. Kroonisia sairauksia eivät muut patogeenit pysty aiheuttamaan, paitsi ne jotka pystyvät välttämään immuunipuolustusta, elämällä parasiittisesti immuunipuolustuksen solujen sisällä, ja muiden solujen sisällä. Näitä ominaisuuksia on keuhkoklamydialla, muttei homeilla.

        Homeet liittyvät vain aiheeseen niin että homemyrkyt heikentävät immuunipuolustusta, jolloin jo elimistössä valmiina oleva keuhkoklamydia lisääntyy nopeasti. Kun immuunipuolustus on tarpeeksi heikko (keuhkoklamydia myös tekee immuunipuolustuksen solut heikommaksi), elimistössä selviävät lisäksi virukset, ja muut heikommat patogeenit.

        Kaikki eivät saa homesairauksia vaikka altistuvatkin homeille - miksi? Koska homeet eivät suoraan homesairauksia aiheuta.


      • ei enää limakurkku
        Niin surullinen neitonen 33v kirjoitti:

        Haluaisin vielä mainita, ettivät nämä (kaikki) oireet poistu, vaikka olen ollut hotellissakin pari yötä ja kaverilla ym.Kun tuntuu, että muilla oireet poistuu heti, jos ovat poissa homeen vaikutuspiiristä!?
        Sekä sellaisen asian vielä, että oireeni pahentuvat päivän kuluessa ja ovat iltayöstä ehkäpä pahimmillaan.
        Ja tällä hetkellä otan hopeopaattista valmistetta (keuhkojen limaisuuteen) sekä PRObiootti maitohappobakteeria.

        Maitotuotteet eivät sovi kaikille. Tekevät hengityselimet limaisiksi, estävät raudan imeytymistä ym. Kokeile korvata maito jollain muulla muutaman viikon ajan.

        Kahvi aiheuttaa monia kuvailemistasi oireista.

        Mutta miksi olet niin kuiva? Juotko tarpeeksi vettä vai onko sokerit kohdallaan?

        Kaikesta voit syyttää myös hometta ja stressiä, olet tod.näk. oikeassa.


      • näinhän se menee hei
        ihmeellistä kirjoitti:

        ,eikö olekin?

        Homesairauksia eivät aiheuta homeet vaan keuhkoklamydia, joka taitaa olla lähes kaikkien kroonisten sairausten takana. Kroonisia sairauksia eivät muut patogeenit pysty aiheuttamaan, paitsi ne jotka pystyvät välttämään immuunipuolustusta, elämällä parasiittisesti immuunipuolustuksen solujen sisällä, ja muiden solujen sisällä. Näitä ominaisuuksia on keuhkoklamydialla, muttei homeilla.

        Homeet liittyvät vain aiheeseen niin että homemyrkyt heikentävät immuunipuolustusta, jolloin jo elimistössä valmiina oleva keuhkoklamydia lisääntyy nopeasti. Kun immuunipuolustus on tarpeeksi heikko (keuhkoklamydia myös tekee immuunipuolustuksen solut heikommaksi), elimistössä selviävät lisäksi virukset, ja muut heikommat patogeenit.

        Kaikki eivät saa homesairauksia vaikka altistuvatkin homeille - miksi? Koska homeet eivät suoraan homesairauksia aiheuta.

        "Kaikki eivät saa homesairauksia vaikka altistuvatkin homeille - miksi? Koska homeet eivät suoraan homesairauksia aiheuta".

        Miksi keuhkosairaiden ja sydänsairaiden pitäisi välttää olemasta homerakennuksissa pitkiä aikoja?


      • ei enää limakurkku kirjoitti:

        Maitotuotteet eivät sovi kaikille. Tekevät hengityselimet limaisiksi, estävät raudan imeytymistä ym. Kokeile korvata maito jollain muulla muutaman viikon ajan.

        Kahvi aiheuttaa monia kuvailemistasi oireista.

        Mutta miksi olet niin kuiva? Juotko tarpeeksi vettä vai onko sokerit kohdallaan?

        Kaikesta voit syyttää myös hometta ja stressiä, olet tod.näk. oikeassa.

        "Kaikesta voit syyttää myös hometta ja stressiä, olet tod.näk. oikeassa."

        - HAISTA PASKA!


    • tutkia syiden

      selvittämiseksi. Jos epäilet oireiden tulleen vesivahingon seurauksena, asia pitää selvittää siellä paikan päällä. Vahinkokohta on tiedossa joten nyt sitten vaan asian kimppuun.


      Osa oireistasi lienee lihasperäisiä; iskiakseen liittyy mainitsemasi jalkakivut, jännitysniska
      heijastelee puutumisoireina sormissa.

      Erään vaihtoehtolääketieteen mukaan oirelistasi viittaa keuhkojen heikkoustilaan (homeet) ja näyttää sinulla nesteen nauttimisessakin olevan parantamisen varaa, oletan?

      Keuhkojen piikkiin menee:
      kuumotus poskissa, kylmät sormet ja varpaat, hengitysongelmat tietenkin,vilunväreet,heikkouden tunne raajoissa,aivastelu,metallin maku on kaikkein selvin oire,ahdistus, hengästyy helposti,mädän haju ulosteessa,

      nesteiden puuttumisen puolesta puhuu:
      virtsa tummempaa,syljeneritys vähentynyt,
      silmät rähmii (kuivat vaikka rähmivät)

      seurannaisuuksiakin on jo tullut:
      univaikeudet ja palpitaatio

      koska elimistömme on kokonaisuus ja ajanmittaan jonkun elimen "heikkous" alkaa vaikuttaa toiseen, niin sinullekin (kuten monelle homesairaalle) on käynyt.Ensin heikkenee keuhkot ja sitten.....

      Kun unettomuus ja unihäiriöt astuvat kuvaan, elimistö tietenkin rasittuu vieläkin enemmän koska ei saa tarvitsemaansa lepoa.
      Silloin kuvaan on astunut Sydän jolle kuuluu tunteet kuten ahdistus. Palpitaatio on ensin ja sitten tulivat varmasti sinullekin unihäiriöt.
      Ensin unettomuus ja sitten unihäiriöt, painajaisiako?

      Nyt sitten joku jälleen tyrmää tämän kaiken, mutta ihan rauhassa tehköön sen.

      Mieti, olisiko tässä järkeä! Unohda, jos ei ole.

      Mutta se asunnon tilanne on ensisijainen, muuten et oireistakaan pääse tai sitten muutat pois.

      Onnea!

      • mutta kuitenkin

        järjestys tuntuu tutulta ainaskin omalta kohdaltani.
        Metallin maku oli kyllä outo maku kun olin huonossa kunnossa en tiennytkään että se voi liittyä keuhkoihin,mutta metalli maistui suussa.
        Kuumotusta poskissa tuli erityisesti iltaa kohden ja tulee vieläkin muiden luettelemasi listan mukaan.
        Hassua mutta mielenkiintoista


      • tunteet ja tuoksut

        onko kyse siitä? Siinä otetaan tunteet ja maut,hajut ja kokonaisuus huomioon?


    • pneumoniae

      Tuo on chlamydia pneumoniae, eli keuhkoklamydia. Tunnistan nuo oireet kaukaa. Voisi sinulla olla MS-tautikin tuloillaan, mutta senkin aiheuttaa chlamydia pneumoniae.

      Olet omillasi - lääkärit eivät tätä bakteeria tunnista kroonisten sairauksien aiheuttajaksi. Tuo metallin maku on tuttua kyllä.

      Itselläni oli myös sydän & verisuontitauteihin viittavia oireita, sillä bakteeri aiheuttaa niitäkin - eli rintakipua ja sydänmuljahteluja. Toipuminen vie monta vuotta, on vähän tuberkuloosin kaltainen otus, mutta aiheuttaa paljon lievempiä oireita, ja on kyllä erittäin tavallinen, eli ei pidä kauhistua.

      • Niin surullinen neitonen 33v

        Siis ymmärsinkö nyt oikein?Eli jos mulla on keuhkoklamydia, mulla on myös MS-tauti?Miten minun nyt pitäisi toimia ja miten tauti todetaan?Millaiset olivat omat oireesi?mulla ei yskää ole juurikaan,ainoastaan sellaista liman kakomis hässäkkää... :(


      • vinkkejä
        Niin surullinen neitonen 33v kirjoitti:

        Siis ymmärsinkö nyt oikein?Eli jos mulla on keuhkoklamydia, mulla on myös MS-tauti?Miten minun nyt pitäisi toimia ja miten tauti todetaan?Millaiset olivat omat oireesi?mulla ei yskää ole juurikaan,ainoastaan sellaista liman kakomis hässäkkää... :(

        "Siis ymmärsinkö nyt oikein?Eli jos mulla on keuhkoklamydia, mulla on myös MS-tauti?"

        Et. MS-tauti on keuhkoklamydian päätepiste joillekin, eikä se siitä sitten pahene. Mutta, niillä joilla on MS-tauti, eivät saa tautia tuosta vaan, vaan oireet kehittyvät hitaasti vuosien kuluessa. Ei kannata kuitenkaan odottaa sitä että MS-tauti puhkeaisi.

        "Miten minun nyt pitäisi toimia ja miten tauti todetaan?"

        Keuhkoklamydialle ei ole olemassa luotettavaa testiä, se on borrelioosin kaltainen vaikeasti havaittava otus. Monilla on kuitenkin sitä bakteeria enemmän tai vähemmän, joten vaikka jokin epäluotettava testi antaisi positiivisen tuloksen se ei olisi mikään ihme. Koska muutama miljoona muukin saisi Suomessa vastaavan tuloksen. Kaikilla näillä ei tietenkään ole sinun oireitasi, mutta heillä onkin sitä bakteeria huomattavasti vähemmän elimistössään.

        Kuten sanoin, olet omillasi, kroonista keuhkoklamydiatartuntaa ei ole virallisesti olemassakaan. Joitain webisivustuja on kyllä missä sitä hoidetaan, mutta ihan omatoiminen pitää olla.

        Jos menet lääkärille, hän määrää todennäköisesti jotain oireita lievittäviä lääkkeitä, jotka eivät paranna ketään.

        "Millaiset olivat omat oireesi?"
        flunssankaltaiset oireet
        vilunväristykset
        masennus
        muistihäiriöt
        metallinen maku
        rintakipua
        joskus takykardiaa, korkea verenpaine
        sumupäisyys
        ripulia/suolisto-oireita
        kylmät kädet & jalat
        joskus hikoilua
        luukipua/jomottovaa tunnetta ympäri elimistöä
        sumuinen näkö
        päänsäryt
        väsymys
        ihottumat
        levottomuus, ahdistus
        alussa enemmän lihasnytkähdyksiä
        jne..

        Noilla oireilla sain terveen paperit lääkäriltä, EKGssä ei näkynyt mitään vikaa (otettiin kahdesti), eikä verenpaineeni, joka oli korkea eli 160/100 kiinnostanut ketään, koska olin liian nuori. Ei yskää minullakaan.

        Ajattele kahdesti ennen kuin luotat lääkäreihin. Suurin osa oireistani muuten laukaisi lisäravinteiden käyttö/amalgaamipaikkojen vaihdattaminen pois.

        Voin kyllä antaa muutamia linkkejä jos olet kiinnostunut lisätiedoista.


      • minkä-keksisin
        vinkkejä kirjoitti:

        "Siis ymmärsinkö nyt oikein?Eli jos mulla on keuhkoklamydia, mulla on myös MS-tauti?"

        Et. MS-tauti on keuhkoklamydian päätepiste joillekin, eikä se siitä sitten pahene. Mutta, niillä joilla on MS-tauti, eivät saa tautia tuosta vaan, vaan oireet kehittyvät hitaasti vuosien kuluessa. Ei kannata kuitenkaan odottaa sitä että MS-tauti puhkeaisi.

        "Miten minun nyt pitäisi toimia ja miten tauti todetaan?"

        Keuhkoklamydialle ei ole olemassa luotettavaa testiä, se on borrelioosin kaltainen vaikeasti havaittava otus. Monilla on kuitenkin sitä bakteeria enemmän tai vähemmän, joten vaikka jokin epäluotettava testi antaisi positiivisen tuloksen se ei olisi mikään ihme. Koska muutama miljoona muukin saisi Suomessa vastaavan tuloksen. Kaikilla näillä ei tietenkään ole sinun oireitasi, mutta heillä onkin sitä bakteeria huomattavasti vähemmän elimistössään.

        Kuten sanoin, olet omillasi, kroonista keuhkoklamydiatartuntaa ei ole virallisesti olemassakaan. Joitain webisivustuja on kyllä missä sitä hoidetaan, mutta ihan omatoiminen pitää olla.

        Jos menet lääkärille, hän määrää todennäköisesti jotain oireita lievittäviä lääkkeitä, jotka eivät paranna ketään.

        "Millaiset olivat omat oireesi?"
        flunssankaltaiset oireet
        vilunväristykset
        masennus
        muistihäiriöt
        metallinen maku
        rintakipua
        joskus takykardiaa, korkea verenpaine
        sumupäisyys
        ripulia/suolisto-oireita
        kylmät kädet & jalat
        joskus hikoilua
        luukipua/jomottovaa tunnetta ympäri elimistöä
        sumuinen näkö
        päänsäryt
        väsymys
        ihottumat
        levottomuus, ahdistus
        alussa enemmän lihasnytkähdyksiä
        jne..

        Noilla oireilla sain terveen paperit lääkäriltä, EKGssä ei näkynyt mitään vikaa (otettiin kahdesti), eikä verenpaineeni, joka oli korkea eli 160/100 kiinnostanut ketään, koska olin liian nuori. Ei yskää minullakaan.

        Ajattele kahdesti ennen kuin luotat lääkäreihin. Suurin osa oireistani muuten laukaisi lisäravinteiden käyttö/amalgaamipaikkojen vaihdattaminen pois.

        Voin kyllä antaa muutamia linkkejä jos olet kiinnostunut lisätiedoista.

        Minulla taitaa olla myös tuo keuhkoklamydia hankalampana ja jotenkin vietisi tuntui kertovan, että ymmärrät mistä on kyse ja olet samalla aaltopituudella. Voisitko mitenkäään kertoa vielä, miten paranemisprosessisi meni ja mitä kaikkea teit? eli niitä vinkkejä. Kiitos suuresti!


      • satuin
        minkä-keksisin kirjoitti:

        Minulla taitaa olla myös tuo keuhkoklamydia hankalampana ja jotenkin vietisi tuntui kertovan, että ymmärrät mistä on kyse ja olet samalla aaltopituudella. Voisitko mitenkäään kertoa vielä, miten paranemisprosessisi meni ja mitä kaikkea teit? eli niitä vinkkejä. Kiitos suuresti!

        vilkaisemaan. Kaikki kaipamaasi tieto löytyy osoitteessa:

        http://th1.ktd.krakow.pl/


    • mistä kopsasit

      joo kyllä sulla on keuhkoklamydia ja MS-tauti ja homeoireet ja issias ja kissoilla kans.

      • Niin surullinen neitonen 33v

        Kopioin omasta elämästä... Antaisin mitä vaan, jos tää olisikin joku läppä, vaan kun ei ole...Kyse on mun elämästä.. :(


    • psyk.sh

      Hmm..

      Voisiko kyseessä olla eräänlainen "herkistyminen" oman kehosi ilmiöille ja toiminnoille? Tälläisen saattaa laukaista stressi tai ahdistus. Joka taas voi laukaista erilaisia fyysisiä oireita. (mm. huimaus, palan tunne, kihelmöinnit, puutumiset, unettomuus, heikkouden tunne jne.) Toisaalta taas herkistymisen kautta saat omat kaikki oireet tuntumaan pahemmilta. Sanoit myös että sinulla on paniikkihäiriötä, joten tämä herkistyminen ja somatisaatio voisi olla hyvin.

      Allergia selittäisi nuo aivastelut, äänen painumiset, limaisuudet, verisen rään ja hengitysongelmat toisaalta myös ja läiskät iholla. Myös kissojen oireilu.

      En usko että on kyse mistään muusta kun allergiasta ja siitä että tarkkailet itseäsi liikaa. Oletko huomannut että muut oireet (ei allergiaoireet) katoisivat kun teet jotain? Esim. ulkona kavereiden kanssa tai harrastuksissa, töissä? opiskelemassa?

    • ja monen tekijän aiheuttamalta

      Jos olet saanut nuo oireet alle kahdessa vuodessa, niin tilanne vaikuttaa todella pahalta. Jos oireet ovat syntyneet noin 4 vuoden aikana, on tilanne "vain" paha.

      Oireet voivat olla peräisin mikrobimyrkyistä. Ainakin valinomysiinin/kereulidin ja erään peptidin aiheuttamia oireita vaikuttaisi olevan. Sisätilojen pölyn myrkyllisyyden voi testata ao. tuotteella:
      http://www.ironsec.fi/webmarket/product_info.php/products_id/5356

      Jos menet lääkärille, suosittelisin Tuula Putusta, niin saat asiallista kohtelua.

    • vai mistä oireet

      1. selvitä se vesivahinkojuttu, tehtiinkö kunnolla

      2. mene lääkäriin

      3. lopeta itsesi loputon tarkkailu

      4. oletko yksinäinen? onko sinulla ketään tukenasi

      5. masennuslääkkeet tuskin ovat ratkaisu vaikka
      lääkäri tulee niitä tarjoamaan jos koko listan luettelet oireitasi

      6. ulkoiletko,syötkö riittävästi, nekin vaikuttavat

      7. mites sosiaalinen elämäsi?

      • Kuumetta

        Oireet kuin omasta käsikirjasta.
        Lisänä kuumeilu, mutta tuota raudan makua en ole tuntenut. Ehkä paniikkihäiriön? iskiessä. Lääkäri sano niitä tosin astmakohtauksiksi?

        Nyt ollu pakkasilla parempaa, mut PEF putos taas viime yönä jo 250 lukemiin. Päivällä ja avaavan jälkeen 650-680.

        Kohta perhekohtainen lääkäri.. :-/


    • tai muuta pois

      ja molemmissa tapauksissa, mene lääkäriin.

      Onnea matkaan!

    • nainen 43.v.

      ..joiltain osin aika tutulta.Minulla epäiltiin ensin fibromyalagiaa,mutta sitten sain diagnoosiksi voimakas homealtistus.

    • sairastellut

      Olen onneksi unohtanut vuosien varrella suurimman osan niistä oireista, jotka sain homekämpästä. Mutta osa noista sinun oireistasi on ihan samoja kuin mitä minulla oli tai on edelleen. Altistumisesta on aikaa useita vuosia.

      Minun sairauteni on tulehtuneet limakalvot (muun muassa keuhkoissa). Nyt kun aikaa on kulunut, homemyrkky lienee suurimmaksi osin poistunut kehostani (myös homeopatia on auttanut) ja siksi myös ne omituisimmat oireet on kadonneet.

    • Tämä tulee vähän myöhään.
      Oireesi viittaavat metallien myrkyllisyyteen (lyijy).
      Altistuksen ollessa pitkäaikaista oireet (sairaus) tulee vähitellen huomaamatta.
      Tietoa sairaudesta ei tunnu Suomesta löytyvän.
      Google hauilla metal poisoning / exposure löytyy tietoa.
      Esim. http://www.herbs2000.com/disorders/toxic_metal.htm
      Suomesta http://www.medicina.fi/fato/74.pdf ainoana.
      Sanoit olevasi vegaani, joissain kasveissa on melkoisesti raskasmetalleja.
      Työ metallialalla on myös vaaratekijä.
      Metallialalla työskentelevä voi tuoda kotiin metallipölyä, joka vaarantaa muut kotona olevat.
      Itse tein elektroniikkatöitä vuodesta 1958-1999, jolloin pääsin eläkkeelle huonon kunnon vuoksi.
      Sairauden haitallisuus alkoi ilmetä ~1978.
      Sairauteni selvisi minulle eläkkeellä ollessani internetin kautta.
      Tämä invalidisoinnut sairauteni on piinannut minua yli 40 vuotta.
      Lääkärit eivät ole tunnistanut sairauttani ja en ole saanut hoitoa, enkä tukea siihen.
      Toivon sinulle onnea ja sairautesi selviämistä.

    • Lääkärille kerro tuo

      "Aloin epäillä hometta",

      Aivan oikea ja asiallinen epäily. Poistuuko oireilut ja sairastelu vaikka muutaman päivän poissaollessa asunnostasi.

      http://homepakolaiset.fi/

    • eere

      Aloittaja, mitä kaikkea on testejäsinulle on tehty?

      • eere

        Aloittaja, mitä kaikkia testejä sinulle on tehty?


    • Kuumetta

      Tuskin mitään?
      Ei minulle ainakaan, eikä suostuta tutkimaan vieläkään.

      Jatkuva kuume loppui, kun muutto tapahtui sekä kaikki irtaimisto uusittiin.
      Keuhot saatiin "toimimaan" 2 vuoden keuhkolääkärillä ramppaamisen jälkeen.
      Sienestämään ei ole enään asiaa, sekä lämpö nousee välittömästi homeiseen paikkaan mennessä.
      Myös ääni menee, sekä limaa piisaa päivätolkulla.
      Lisälääkitys "astmaan" on myös aloitettava silloin.

      "Jälkitaudeiksi" jäivät sietämättömät lihas ja hermokivut, joka vaatii päivittäin Tramalin käyttöä, pistoshoitoinen diabetes, jne.

      Nimimuisti on mennyt, puhe takkuilee, kävelykyky ja koordinaatio on kuin muisto menneistä, jne.

      Listaa voisi jatkaa vielä paljonkin.

      Varmaankin sattumaa vaan kaikki.
      Homeilla tuskin on vaikutusta asiaan, vaika kaikki helvetin vaivat alkoivat törkeästi laiminlyödystä asunnosta, josta löytyi 17 vai 18 eri homelajia sädesienineen.

      Jopa kunnan terveystarkastajan oli pakko laittaa asunto asumiskieltoon , jota vuokranantaja tosin hetimiten rikkoikin...
      Ei ollut kuulemma remontoija informoinut onko asunto jo kunnostettu, joten oli lausunnon mukaan tapahtunut epäinhimillinen erehdys.

      Katossa, seinissä ja lattioissa oli tosin samat näytteenottoreiätkin uuden asukkaan sinne mennessä, isännöitsijän ja vuokranantajan edustajan ollessa paikalla.
      Asukas oli holhouksessa oleva ihminen, joten kyllähän sellaisen saa laittaa ilman sanktioita kaasutettavaksi, tai niin ainakin luullaan...

      Missä on kunnallisen vuokranantajan moraali, lääkärit mukaan lukien?

      • "Tuskin mitään?
        Ei minulle ainakaan, eikä suostuta tutkimaan vieläkään."

        - Lauotpa oivia totuuksia niin kuin tämäkin:

        "Homeilla tuskin on vaikutusta asiaan, vaika kaikki helvetin vaivat alkoivat törkeästi laiminlyödystä asunnosta, josta löytyi 17 vai 18 eri homelajia sädesienineen."

        - Siinäpä se, kun voi mielessään hahmottaa aikaa taaksepäin, ja tietää, mistä kaikki alkoi.

        o o o

        "Missä on kunnallisen vuokranantajan moraali, lääkärit mukaan lukien?"

        - Moraalia? Ei sadisteilla ole moraalia.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tuskin mitään?
        Ei minulle ainakaan, eikä suostuta tutkimaan vieläkään."

        - Lauotpa oivia totuuksia niin kuin tämäkin:

        "Homeilla tuskin on vaikutusta asiaan, vaika kaikki helvetin vaivat alkoivat törkeästi laiminlyödystä asunnosta, josta löytyi 17 vai 18 eri homelajia sädesienineen."

        - Siinäpä se, kun voi mielessään hahmottaa aikaa taaksepäin, ja tietää, mistä kaikki alkoi.

        o o o

        "Missä on kunnallisen vuokranantajan moraali, lääkärit mukaan lukien?"

        - Moraalia? Ei sadisteilla ole moraalia.

        Lauonpa sinulle nimimerkki "Kuumetta" minäkin yhden totuuden:

        Sinulta löytyisi vaikka mitä, jos sinut tutkittaisiin.

        Yritä saada asiasi jotain virallista tietä pitkin eteenpäin. Jospa jaksaisit haastaa lusmut tuostakin heitteillejätöstä oikeuteen.

        Kierrätä asiakirjaasi vaikka joka helvetin instanssin kautta. Tämän pelin pitää muuttua!


      • sanasinko kirjoitti:

        Lauonpa sinulle nimimerkki "Kuumetta" minäkin yhden totuuden:

        Sinulta löytyisi vaikka mitä, jos sinut tutkittaisiin.

        Yritä saada asiasi jotain virallista tietä pitkin eteenpäin. Jospa jaksaisit haastaa lusmut tuostakin heitteillejätöstä oikeuteen.

        Kierrätä asiakirjaasi vaikka joka helvetin instanssin kautta. Tämän pelin pitää muuttua!

        "Yritä saada asiasi jotain virallista tietä pitkin eteenpäin. Jospa jaksaisit haastaa lusmut tuostakin heitteillejätöstä oikeuteen."

        - Tarvittavat lakipykälät löydät täältä:

        RIKOSILMOITUS

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10108354


      • sanasinko kirjoitti:

        Lauonpa sinulle nimimerkki "Kuumetta" minäkin yhden totuuden:

        Sinulta löytyisi vaikka mitä, jos sinut tutkittaisiin.

        Yritä saada asiasi jotain virallista tietä pitkin eteenpäin. Jospa jaksaisit haastaa lusmut tuostakin heitteillejätöstä oikeuteen.

        Kierrätä asiakirjaasi vaikka joka helvetin instanssin kautta. Tämän pelin pitää muuttua!

        "Yritä saada asiasi jotain virallista tietä pitkin eteenpäin. Jospa jaksaisit haastaa lusmut tuostakin heitteillejätöstä oikeuteen."

        - On ollut aika mielenkiintoista huomata, kuinka lusmut ja ihmisten rääkkääjät ovat menneet hiljaisiksi. Palstalla on ollut aiemmin vaikka mitä kuvottavaa paskaa, jolla homeista sairastuneet on leimattu psyykkisesti sairaiksi.

        Mutta tosi hyvä, että sekin asenne on saatu ikuistettua jälkipolville esimerkkinä siitä, minkälaista puoskarointia homeista sairastuneet ovat joutuneet kokemaan.

        Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan, kirjoittaako totuudesta vai valheesta.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Yritä saada asiasi jotain virallista tietä pitkin eteenpäin. Jospa jaksaisit haastaa lusmut tuostakin heitteillejätöstä oikeuteen."

        - On ollut aika mielenkiintoista huomata, kuinka lusmut ja ihmisten rääkkääjät ovat menneet hiljaisiksi. Palstalla on ollut aiemmin vaikka mitä kuvottavaa paskaa, jolla homeista sairastuneet on leimattu psyykkisesti sairaiksi.

        Mutta tosi hyvä, että sekin asenne on saatu ikuistettua jälkipolville esimerkkinä siitä, minkälaista puoskarointia homeista sairastuneet ovat joutuneet kokemaan.

        Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan, kirjoittaako totuudesta vai valheesta.

        "Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan, kirjoittaako totuudesta vai valheesta."

        - Totuudesta kirjoittavan ei tarvitse koskaan hävetä, päinvastoin kuin niiden, joiden ainoana motiivina on tosiasioiden vääristely.


    • sdfsdf

      Topikin aloittajalle: Mitä sairauksia on suljettu testein pois?

    • Oireet on kuin minun elämästä. Mulla oli lisänä vielä muutakin....
      Ms testit tehtiin viimeisen päälle. Ei mitään. Diagnoosi; alentunut stressinsietokyky.
      Ja suurin osa oireista myöhemmin osoittautui homeen aiheuttamiksi oireiksi.
      Oireet ovat yksilöllisiä ja joku oireilee herkemmin ja joku ei lainkaan.

      Neuvoni sinulle; vaihda asuntoa heti!

      Ja sinulle, joka sanoit, ettei keuhko-oireet parane... ainakin lapsellani parani astma, kun muutettiin homeatalosta pois. Meni muutama viikko ja saatiin jättää astmalääkkeet pois. Loppui yöyskä, oksentelu yms. Aikaa kulunut 6 vuotta, eikä ole lääkkeitä tarvittu.
      Omat oireeni eivät parane koskaan, mutta lapsella kenties paremmat mahdollisuudet.

    • Kuumetta

      "Ja sinulle, joka sanoit, ettei keuhko-oireet parane... ainakin lapsellani parani astma, kun muutettiin homeatalosta pois. Meni muutama viikko ja saatiin jättää astmalääkkeet pois. Loppui yöyskä, oksentelu yms. Aikaa kulunut 6 vuotta, eikä ole lääkkeitä tarvittu.
      Omat oireeni eivät parane koskaan, mutta lapsella kenties paremmat mahdollisuudet."


      Näin se meni meilläkin.
      Oireet poistui lapsilta tosin vasta irtaimiston hävittämisen jälkeen.

    • Aloita tuosta kvht-

      testistä:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/
      >>>Oireilu poistuu viiveellä, sen nopeammin mitä enemmän syöt 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteereita homeantibiootin limakalvoilta tuhoamien bakteereiden tilalle:
      "".........jatkuu. >>>Edellä olevaa testilistaa voit käyttää kv-homeiden tilanteen seuraamiseen uusimalla testin, kun havaitset muutoksia terveydentilassasi, tai sisäilmassa.
      Kosteusvaurion toteamisessa sinua auttaa myöskin kotikuntasi terveystarkastaja.
      >>>>>>Kvht-altistus aiheuttaa kaikissa kudoksissa ja kaikilla limakalvoilla solutuhoa ja tarpeellisten Probiootti-bakteerien tuhoa. Aiheuttaen keuhkojen limakalvoilla astman kaltaisen tulehdustilan. Kosteusvauriohomeiden-antibiootti ja lääke-antibiootti tuhoaa tarpeellisia Probiootti-bakteereita, josta seuraa immuuni-puolustuksen heikkeneminen, josta taas seuraa hermostollisen- ja hormonaalisen-järjestelmän heikkeneminen, kunnes limakalvot ovat niin “ohuet”, että veri irtoaa ja immuunipuolustus romahtaa kokonaan, jolloin elimistö ei pysty enää taistelemaan sairauksia vastaan, josta surullisin seuraus on kuumeeton keuhkokuume.

      >>>Huomaa että oireilu poistuu viiveellä - sen nopeammin mitä enemmän syöt mhb.ta!
      Seuraavassa on suuntaa antava ohje, oireiden poistumiselle, kun:
      1. Altistuminen kv-homeiden toksiinille loppuu, sekä
      2. Rupeat syömään 3-tärkeintä Probiootti-bakteeria jatkuvasti, joten tee po Probioottien saannista elämäntapa: “Rasva- ja Probiootti-remontti”(=Navikaatio-hakemisto).
      - Yli 10-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 4–6 kuukaudessa.
      - Yli 20-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 6—-12 kuukaudessa.
      - Yli 30-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 12——24 kuukaudessa.
      - Yli 40-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 24———36 kuukaudessa.
      - Yli 50-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 36———— ~~ kuukaudessa.

      >>>>>>Lääkärikään ei pysty edellä mainitussa Kvht-altistuksessa tekemään muuta, kuin:
      - Altistuksen pysyvä lopettaminen joka on 30% hoidosta, mutta se ei tarkoita sitä että kaikki olisi automaattisesti kunnossa - oireilu poistuu viiveellä, sen nopeammin mitä enemmän syöt po Probiootti-bakteereita(70%) kv-home antibiootin tuhoamien Probioottien tilalle, >>>jolloin pikkuhiljaa ajankuluessa pystyt kestämään niin luonnonhomeita, kuin kosteusvauriohomeiden-toksiinia.

      ! Huom!
      - >>>>>>Limakalvojen Probiootti bakteerien palautusprosessi tarvitsee prikulleen 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteerit (ks tarkemmin alempaa)! Probiootti-tuote saa sisältää muitakin probiootteja.
      - >>>>>>Kun olet kvht-altistunut etkä ole käyttänyt po Probiootti bakteereita, niin siirtyessäsi korjattuihin tiloihin jossa korjaus on onnistunut - silti saatat oireilla kemikaalipäästöille (maalit, liimat, muovit, jne), vaikka tiloissa ei enää olisikaan kvh-toksiinia!
      - >>>>>>Kun olet kvht-altistunut, sekä olet siirtynyt puhtaisiin kvht-altisteettomiin tiloihin ja olet käyttänyt po Probiootti bakteereita, eikä oiretasosi laske alle 5-osuman niin saatat edelleen kvht-altistua tietämättäsi, koska suurin osa kv-homeiden gogktaileista ei haise ollenkaan!
      - Kvht-altistuksen aiheuttamat muutokset terveydessäsi näet jo oiretestillä. Testin lopussa on suuntaa antava ohje oireilun poistumiselle laskettuna oireilun tämänhetkisestä tasosta. Mikäli akuuttia tarvetta ei ole, kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen. Tietenkin jos on akuutti tarve, niin sitten pitää mennä heti lääkäriin!
      - Kun kärsit kipeistä jalkapohjista, niin kvht-altistuksen jalkapohjiin voit estää käyttämällä sisäkenkiä, joka estää jalkapohjien suoran kontaktin lattiaan.
      Jatkuu edellisessä oiretesti-linkissä.................""
      .


      Kissa kärsii myöskin, mutta ei pysty valittamaan!
      ""......jatkuu.
      8. Huomioi isäntäni tämä: olen aina lattian rajassa. Kun nukun lattialla, hengitän ilmaa lattian pinnassa, jossa kosteusvaurio-homeiden toksiinia on eniten ja nuolen välillä muovimattoa, jossa on streptomyces griseus bakteerin (=ns sädesieni) erittämää valinomysiini myrkkyä, jotka saavat minut ärtyisäksi ja voivat muuttaa koko persoonaani. Myrkyn vaikutus lakkaa jo muutamassa päivässä kun pääsen raittiiseen ilmaan! Kv-homeantibiootti tuhoaa limakalvojeni hyviä/tarpeellisia maitohappobakteereita, jonka takia immuunipuolustukseni on alentunut ja sairastun aina vaan herkemmin. Rakas isäntäni, myös pieni leikkikaverini-sinun pieni lapsesi kärsii tästä, joten Auta meitä!
      Jatkuu.......""
      Klikkaa auki:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-aktino-bakteerit-lapset-ja-rajahdysmaisesti-lisaantyva-diabetest1d-ja-t2d/mhb-koiran-yksitoista-pyyntoa-ihmiselle/



      Tästä on kyse limakalvoillasi! Klikkaa auki:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

    • Immuunipuolustusmitt
    • Anonyymi

      Mulla täysin samat oireet, ja tosi pahoina, en pysty tekemään mitään pahoinvoinnin ja heikkouden takia, ja kaikki ruoka paitsi puuro pahentaa oloa, lääkärit ei löydä mitään.. :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe