RIKOSILMOITUS

Teen rikosilmoituksen, jos minua ei tutkita.

Perusteet:

Laki potilaan asemasta ja oikeuksista 17.8.1992/785
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1992/19920785

Terveydenhuoltolaki 30.12.2010/1326
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2010/20101326

Tartuntatautilaki 25.7.1986/583
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19860583

Potilasvahinkolaki 25.7.1986/585
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19860585

34

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkei ruokapäänsärkyä ole enää, mutta vapisen koko ajan, päivin ja öin.

      Eilen illalla otin vain yhden 1500 mg:n nikotiiniamiditabletin. Olen vähentänyt rohtojen käyttöä, mutten näytä pärjäävän ilman.

      Kun lääkäri nyt perjantaina soittaa, ilmoitan tekeväni rikosilmoituksen, mikäli tutkimustani ja hoitoani laiminlyödään edelleen.

      • Olin eilen lähes koko päivän seurakunnan tiloissa. Takana normaalisti nukuttu yö, ei alkoholia. (Viimeksi alkoholia 26.8. Aurinkoisena ilmana terassilla kaksi puolen litran keskiolutta, jonka seurauksena koko illan vuodepotilaana sairaana.)

        Mukana kahdessa raamattuaiheisessa näytelmässä eilen. Ensimmäisen jälkeen normaalia sokeri- ja hiilihydraattipitoista tarjontaa. Vähän kävelyä ulkona, jonka jälkeen menin kulisseihin lepäämään. Asetuin pitkälleni ja huomasin vapisevani siinäkin.

        Viime aikoina vapinaa on ollut yöllä ennen nukahtamista ja heti aamusta herätessäni. Ehkä vapinaa on vuorokauden ympäri jo, nukkuessani en vain sitä huomaa. Mutta nukahdan vapinaan ja herään vapinaan...

        - Tänä yönä heräsin neljän maissa ja vapisin koko ajan niin kuin nytkin.


      • sanasinko kirjoitti:

        Olin eilen lähes koko päivän seurakunnan tiloissa. Takana normaalisti nukuttu yö, ei alkoholia. (Viimeksi alkoholia 26.8. Aurinkoisena ilmana terassilla kaksi puolen litran keskiolutta, jonka seurauksena koko illan vuodepotilaana sairaana.)

        Mukana kahdessa raamattuaiheisessa näytelmässä eilen. Ensimmäisen jälkeen normaalia sokeri- ja hiilihydraattipitoista tarjontaa. Vähän kävelyä ulkona, jonka jälkeen menin kulisseihin lepäämään. Asetuin pitkälleni ja huomasin vapisevani siinäkin.

        Viime aikoina vapinaa on ollut yöllä ennen nukahtamista ja heti aamusta herätessäni. Ehkä vapinaa on vuorokauden ympäri jo, nukkuessani en vain sitä huomaa. Mutta nukahdan vapinaan ja herään vapinaan...

        - Tänä yönä heräsin neljän maissa ja vapisin koko ajan niin kuin nytkin.

        "Tänä yönä heräsin neljän maissa ja vapisin koko ajan niin kuin nytkin."

        - Yritin nukkua vähän lisää, muttei siitä tule mitään. Vapisen koko ajan.

        Tilanne alkaa muistuttaa ensimmäistä kohdalleni osunutta hoitovirhettä. Olin parikymppinen eikä umpilisäketulehduksen oireita otettu tosissaan. Sain kestää kolme viikkoa enkä pystynyt enää juuri kävelemään. Lääkäri vielä silloin sanoi, ettei se ole umpilisäkkeen tulehdusta, että olisin ollut aikoja sitten hautausmaalla vastapäätä - Hietaniemessä, jossa tuli viime kesänäkin käytyä muiden haudoilla aika paljon.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tänä yönä heräsin neljän maissa ja vapisin koko ajan niin kuin nytkin."

        - Yritin nukkua vähän lisää, muttei siitä tule mitään. Vapisen koko ajan.

        Tilanne alkaa muistuttaa ensimmäistä kohdalleni osunutta hoitovirhettä. Olin parikymppinen eikä umpilisäketulehduksen oireita otettu tosissaan. Sain kestää kolme viikkoa enkä pystynyt enää juuri kävelemään. Lääkäri vielä silloin sanoi, ettei se ole umpilisäkkeen tulehdusta, että olisin ollut aikoja sitten hautausmaalla vastapäätä - Hietaniemessä, jossa tuli viime kesänäkin käytyä muiden haudoilla aika paljon.

        Aika kauhea yö, aamu, päivä - koko olotila. Pientä vapinaa koko ajan.

        Kun en saanut aamulla nukuttua, aloin kirjoittaa aamusivuja. Kesken kaiken pojan herätyskello soi. Menin halimaan häntä ja kaaduin uupuneena siihen. Poika sanoi tuntevansa vapinani ollessani hänen vierellään. Sitten hän lähti kouluun, mutten jaksanut nousta ylös. Otin hörpyn vieressä olevasta kahvimuista, mutta huomasin sen aiheuttavan vain lisää vapinaa. Nukahdin pariksi tunniksi ja heräsin samaan vapinaan.

        Jatkoin aamusivujeni kirjoittamista ja soitin välillä lapseni isällekin kertoen oireistani, että vapisen koko ajan. Tämä sanoi kuulevansa äänestäni, ettei kaikki ole kunnossa. Olen kuullut myös hänen työpaikkansa homeongelmasta, että osastolta on muuttanut jo moni pois ja homekoirat tulevat viikonloppuna. Varoitin, että hänkin voi sairastua, ettei näiden oireiden kanssa ole mitään leikkimistä.


      • Eivät saa edes poskionteloistani otettuja kartiokeilakuvia auki. Tosin sekään ei ratkaise ongelmaa, sillä:

        "-- CBCT-laitteessa on parempi kuvan taso kuin perinteisessä monileike-CT:ssä. Luut erottuvat hyvin tarkasti. Pehmytosaa tosin näkyy huonommin, mutta se ei sinusalueen ongelmissa ole keskeistä."

        http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/uusi 3dlaite paljastaa poskiontelotulehduksen/a580823

        Tapauksessani on nimenomaan keskeistä pehmytosien kunto ja poskiontelojeni mikrobikanta on tutkittava.

        Pelkkä kuvaaminen on tutkimisen jättämistä puolitiehen enkä tule sitä hyväksymään.


      • sanasinko kirjoitti:

        Eivät saa edes poskionteloistani otettuja kartiokeilakuvia auki. Tosin sekään ei ratkaise ongelmaa, sillä:

        "-- CBCT-laitteessa on parempi kuvan taso kuin perinteisessä monileike-CT:ssä. Luut erottuvat hyvin tarkasti. Pehmytosaa tosin näkyy huonommin, mutta se ei sinusalueen ongelmissa ole keskeistä."

        http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/uusi 3dlaite paljastaa poskiontelotulehduksen/a580823

        Tapauksessani on nimenomaan keskeistä pehmytosien kunto ja poskiontelojeni mikrobikanta on tutkittava.

        Pelkkä kuvaaminen on tutkimisen jättämistä puolitiehen enkä tule sitä hyväksymään.

        Minun pitää toimittaa lääkäreille tietenkin sekin tieto, mitä noilla kuvilla nähdään, mitä ei.

        Kyllä varpaanikin näyttävät ihan hyviltä muistaessani käyttää jatkuvasti Lamisilia ja Daktarin-puuteria. Villanöhtät suun muut tupot on käytetty varpaidenväleissä jo aikoja sitten loppuun ja tarkoitukseen on pyhitetty jo iso pussilakana, josta riittää suikaleita revittäväksi. Ei kahden viikon sisäisellä Lamisil-kuurilla päästy siitäkään sieniongelmasta eroon.

        Poskionteloissakin aamuin illoin suihkeena käytetty Alkalol'kin lievittää, muttei poista oireita kokonaan.

        Samoin on suoliston kanssa, kyllä sekin pitäisi tutkia, vaikka nikotiiniamidista onkin apua.

        Joka tasolla ihme heitteillejättöä vaan, eikä älliä hoitaa ihmistä edes kokonaisuutena, jonka kaikki osaset heijastuvat toisiinsa.


      • sanasinko kirjoitti:

        Eivät saa edes poskionteloistani otettuja kartiokeilakuvia auki. Tosin sekään ei ratkaise ongelmaa, sillä:

        "-- CBCT-laitteessa on parempi kuvan taso kuin perinteisessä monileike-CT:ssä. Luut erottuvat hyvin tarkasti. Pehmytosaa tosin näkyy huonommin, mutta se ei sinusalueen ongelmissa ole keskeistä."

        http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/uusi 3dlaite paljastaa poskiontelotulehduksen/a580823

        Tapauksessani on nimenomaan keskeistä pehmytosien kunto ja poskiontelojeni mikrobikanta on tutkittava.

        Pelkkä kuvaaminen on tutkimisen jättämistä puolitiehen enkä tule sitä hyväksymään.

        "Pelkkä kuvaaminen on tutkimisen jättämistä puolitiehen enkä tule sitä hyväksymään."

        - Pitää palata alkuperäiseen suunnitelmaan takaisin ja otattaa joka tapauksessa verrokkinäytteet lahden toisella puolen. Täällä on meininki se, ettei haluta etsiä mitään, ettei löydettäisikään mitään, että lääkärit voisivat olla oikeassa ollessaan väärässäkin. Suomalaisiin lääkäreihin voi luottaa yhtä paljon kuin venäläisiin viranomaisiin, millään ei ole mitään väliä.

        Olen vapissut koko päivän, poskiontelot ovat äityneet ja vatsa ryllää.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Pelkkä kuvaaminen on tutkimisen jättämistä puolitiehen enkä tule sitä hyväksymään."

        - Pitää palata alkuperäiseen suunnitelmaan takaisin ja otattaa joka tapauksessa verrokkinäytteet lahden toisella puolen. Täällä on meininki se, ettei haluta etsiä mitään, ettei löydettäisikään mitään, että lääkärit voisivat olla oikeassa ollessaan väärässäkin. Suomalaisiin lääkäreihin voi luottaa yhtä paljon kuin venäläisiin viranomaisiin, millään ei ole mitään väliä.

        Olen vapissut koko päivän, poskiontelot ovat äityneet ja vatsa ryllää.

        "Suomalaisiin lääkäreihin voi luottaa yhtä paljon kuin venäläisiin viranomaisiin, millään ei ole mitään väliä."

        - Apua ei saa, niin se vain on. Homesairaat laiminlyönnin ja heitteillejätön kärjessä.

        Mitä se Harri Holkeri taas sanoikaan: "Itken nykyään vähemmän kuin ennen. Tiedän nykyisin, että itku ei auta mitään."

        Täytyy yrittää ajatella muita asioita. Antaa raportoinninkin olla.

        Ihmisen hengellä ei ole mitään väliä. Multaa päälle vain.


      • sanasinko kirjoitti:

        Olin eilen lähes koko päivän seurakunnan tiloissa. Takana normaalisti nukuttu yö, ei alkoholia. (Viimeksi alkoholia 26.8. Aurinkoisena ilmana terassilla kaksi puolen litran keskiolutta, jonka seurauksena koko illan vuodepotilaana sairaana.)

        Mukana kahdessa raamattuaiheisessa näytelmässä eilen. Ensimmäisen jälkeen normaalia sokeri- ja hiilihydraattipitoista tarjontaa. Vähän kävelyä ulkona, jonka jälkeen menin kulisseihin lepäämään. Asetuin pitkälleni ja huomasin vapisevani siinäkin.

        Viime aikoina vapinaa on ollut yöllä ennen nukahtamista ja heti aamusta herätessäni. Ehkä vapinaa on vuorokauden ympäri jo, nukkuessani en vain sitä huomaa. Mutta nukahdan vapinaan ja herään vapinaan...

        - Tänä yönä heräsin neljän maissa ja vapisin koko ajan niin kuin nytkin.

        "Olin eilen lähes koko päivän seurakunnan tiloissa. Takana normaalisti nukuttu yö, ei alkoholia. (Viimeksi alkoholia 26.8. Aurinkoisena ilmana terassilla kaksi puolen litran keskiolutta, jonka seurauksena koko illan vuodepotilaana sairaana.)"

        - Miten ihmisellä voi olla tällainen olo? Aivan kuin olisin hirveässä krapulassa, vaikken ole alkoholia nähnytkään. Vapiseva ja tykyttävä olo, ja paras asento on makuuasento.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Suomalaisiin lääkäreihin voi luottaa yhtä paljon kuin venäläisiin viranomaisiin, millään ei ole mitään väliä."

        - Apua ei saa, niin se vain on. Homesairaat laiminlyönnin ja heitteillejätön kärjessä.

        Mitä se Harri Holkeri taas sanoikaan: "Itken nykyään vähemmän kuin ennen. Tiedän nykyisin, että itku ei auta mitään."

        Täytyy yrittää ajatella muita asioita. Antaa raportoinninkin olla.

        Ihmisen hengellä ei ole mitään väliä. Multaa päälle vain.

        http://www.iltalehti.fi/terveys/2011090614297303_tr.shtml

        "Jos päässäsi pyörii vielä illan päätteeksi lukemattomien asioiden mylläkkä, kirjoita ne ylös ja käsittele mielessäsi ennen nukkumaanmenoa. Kun mielesi on tyhjä, käsittelemättömät asiat eivät tule häiritsemään untasi."

        - Puran itseäni säännöllisesti kirjoittamalla, ilman en kestäisikään ja pysyisi tolpillani. Laskin vasta päivällä elokuussa kirjoittamani aamusivut, joita oli 112 liuskaa. Uteliaisuuttani tarkistin jo syyskuussakin kirjoittamani liuskat, joita on tähän mennessä 31 kasassa ja lisää tulossa.

        Joka kuukausi talletan kirjoittamani liuskat. En ole jaksanut hommata vielä uusia laatikoita, vaikka viimeisin on ollut jo kuukausia täynnä ja pursuaa yli äyräiden. Laatikot ovat niin painavia, että olen joutunut pyytämään apua niiden käsittelyssä. Paperille kirjoitetut sanat painavat.

        Sitaatin neuvo on muuten hyvä. Vähentääkseni aamusivujen painetta ja nukkuakseni vähän paremmin puran osan lastista jo nyt.

        Jäin pohtimaan lääkärin puhelua. Hän sanoi, ettei mitkään pyynnöt ja vaatimukset vaikuta (hoitoon). Kerroin vapisseeni koko päivän, ja kuvaillessani poskionteloitteni oireita hän siirsi puhelun kesken kaiken hoitajalle.

        Jo aiemmassa elämässäni olen tajunnut näennäisesti kilttien ihmisten voivan olla kaikkein pahimpia. He eivät paljasta todellisia valttikorttejaan niin kuin särmikkäät ihmiset, joista voi löytyä oikein lämmin ja välittävä sydän.

        Hymyilevä ulkokuori voi kätkeä todellisen pahuuden ja piittaamattomuuden.

        Vasta ajan kuluessa tuottamistaan hedelmistä ne puut sitten tunnetaan.


      • sanasinko kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/terveys/2011090614297303_tr.shtml

        "Jos päässäsi pyörii vielä illan päätteeksi lukemattomien asioiden mylläkkä, kirjoita ne ylös ja käsittele mielessäsi ennen nukkumaanmenoa. Kun mielesi on tyhjä, käsittelemättömät asiat eivät tule häiritsemään untasi."

        - Puran itseäni säännöllisesti kirjoittamalla, ilman en kestäisikään ja pysyisi tolpillani. Laskin vasta päivällä elokuussa kirjoittamani aamusivut, joita oli 112 liuskaa. Uteliaisuuttani tarkistin jo syyskuussakin kirjoittamani liuskat, joita on tähän mennessä 31 kasassa ja lisää tulossa.

        Joka kuukausi talletan kirjoittamani liuskat. En ole jaksanut hommata vielä uusia laatikoita, vaikka viimeisin on ollut jo kuukausia täynnä ja pursuaa yli äyräiden. Laatikot ovat niin painavia, että olen joutunut pyytämään apua niiden käsittelyssä. Paperille kirjoitetut sanat painavat.

        Sitaatin neuvo on muuten hyvä. Vähentääkseni aamusivujen painetta ja nukkuakseni vähän paremmin puran osan lastista jo nyt.

        Jäin pohtimaan lääkärin puhelua. Hän sanoi, ettei mitkään pyynnöt ja vaatimukset vaikuta (hoitoon). Kerroin vapisseeni koko päivän, ja kuvaillessani poskionteloitteni oireita hän siirsi puhelun kesken kaiken hoitajalle.

        Jo aiemmassa elämässäni olen tajunnut näennäisesti kilttien ihmisten voivan olla kaikkein pahimpia. He eivät paljasta todellisia valttikorttejaan niin kuin särmikkäät ihmiset, joista voi löytyä oikein lämmin ja välittävä sydän.

        Hymyilevä ulkokuori voi kätkeä todellisen pahuuden ja piittaamattomuuden.

        Vasta ajan kuluessa tuottamistaan hedelmistä ne puut sitten tunnetaan.

        Olen herännyt kahdeksan maissa vapinaan, vasen poskiontelo oli paksuna ja vatsa rylläsi.

        Oireet jatkuvat ja vapisen koko ajan.

        Takana on jo liuska aamusivuja. Menen jatkamaan kirjoittamista, mutta sitä ennen lähetän pari linkkiä ylilääkärille ja korvalääkärille.

        Merkinnät jäävät sähköpostiini, eli pystyn todistamaan yhteyden, mikäli salassapitovelvollisuuden alaisia asioita alkaa vuotaa.


      • sanasinko kirjoitti:

        Olen herännyt kahdeksan maissa vapinaan, vasen poskiontelo oli paksuna ja vatsa rylläsi.

        Oireet jatkuvat ja vapisen koko ajan.

        Takana on jo liuska aamusivuja. Menen jatkamaan kirjoittamista, mutta sitä ennen lähetän pari linkkiä ylilääkärille ja korvalääkärille.

        Merkinnät jäävät sähköpostiini, eli pystyn todistamaan yhteyden, mikäli salassapitovelvollisuuden alaisia asioita alkaa vuotaa.

        Sinne meni. Mittani on näköjään täynnä.

        Laitoin vain kaksi linkkiä enkä kirjoittanut muuta.

        En jaksanut korjata aiemmassa sähköpostissani mainitsemieni hoitovirheiden määrää ja sisäisen sienilääkityksen pituutta kesällä 2010, joka kesti vain vaivaiset kaksi viikkoa eikä kuukautta niin kuin erehdyin kirjoittamaan.

        Nyt jatkamaan aamusivuja, pystyn ne vapinaltani vielä kirjoittamaan.


      • sanasinko kirjoitti:

        Olen herännyt kahdeksan maissa vapinaan, vasen poskiontelo oli paksuna ja vatsa rylläsi.

        Oireet jatkuvat ja vapisen koko ajan.

        Takana on jo liuska aamusivuja. Menen jatkamaan kirjoittamista, mutta sitä ennen lähetän pari linkkiä ylilääkärille ja korvalääkärille.

        Merkinnät jäävät sähköpostiini, eli pystyn todistamaan yhteyden, mikäli salassapitovelvollisuuden alaisia asioita alkaa vuotaa.

        "Oireet jatkuvat ja vapisen koko ajan."

        - Sama juttu aina vaan. Nukahdan yöllä vapinaan, herään vapinaan, vasen poskiontelo ilkeänä, korvat soivat.

        Mutta mitä tekeekään arvaustoimisto? Arvaa lisää vaan!

        Ei tutkimuksia, ei ainakaan mitään homeeseen liittyvää, lisää arvauksia vain!

        Arvaustoimiston lääkäri ehdotti jo Lyrica-kuuria "hermopinteeseen". Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin arvauskeskuksessa minulle määrättäisiin mieluummin tappavaa lääkettä kuin tutkittaisiin mitään.

        Terveyteni ei tuollaista lääkettä kestä, olen saanut jo yhdestä lääkkeestä pysyvät rytmihäiriöt. Poikanikin hermostui ja sanoi, etten saa edes alkaa käyttää tuollaista. Lyricasta ks. esim. http://www.ehealthme.com/ds/lyrica/sudden death

        Menen kirjoittamaan aamusivut. Yritän jatkaa normaalia elämää niin kauan kuin mahdollista.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Pelkkä kuvaaminen on tutkimisen jättämistä puolitiehen enkä tule sitä hyväksymään."

        - Pitää palata alkuperäiseen suunnitelmaan takaisin ja otattaa joka tapauksessa verrokkinäytteet lahden toisella puolen. Täällä on meininki se, ettei haluta etsiä mitään, ettei löydettäisikään mitään, että lääkärit voisivat olla oikeassa ollessaan väärässäkin. Suomalaisiin lääkäreihin voi luottaa yhtä paljon kuin venäläisiin viranomaisiin, millään ei ole mitään väliä.

        Olen vapissut koko päivän, poskiontelot ovat äityneet ja vatsa ryllää.

        Tänään lääkärin pitäisi soittaa taas ja minua inhottaa jo etukäteen. On todella alentavaa ja vastenmielistä ruinuttaa noilta jotain palvelua, kun ns. normaalia hoitoa on tutkimatta jättäminen.

        Muistan silloin parikymppisenäkin joutuessani sairastamaan umpilisäkkeen tulehdusta kolme viikkoa ilman hoitoa, kuinka vaikeaa oli mennä enää apua anelemaan.

        Lääkäri oli laittanut minut vielä keskellä yötä tallustelemaan kotiin, vaikka olin niin kipeä, etten pystynyt enää kävelemään kuin vanhus tosi hitaasti. Olin täysin puolustuskyvytön, mutta onneksi sain edetä rauhassa eikä kukaan hyökännyt kimppuuni. Mutta umpilisäke oli tulehduttanut ja turvottanut vatsani niin, että maksakin oli ihan turvonnut ja paisunut.

        Seuraavana päivänä oli sitten jo sellainen olo, että jos en menisi heti suihkuun, en pääsisi kohta enää mihinkään. Jos en olisi jaksanut lähteä vielä kerran sairaalaan, en tiedä, mitä olisi tapahtunut.

        Mutta koska minua oli pompoteltu ja mitätöity niin paljon, en kehdannut mennä edes sairaalan pääovesta sisään. Jostain takaovesta luikin nolona ja häpeissäni, pääovi on vaan niille oikeasti sairaille.

        - Oli se vaan kiikun kaakun, että minut leikattiin. Syntini oli se, että umpilisäkkeeni oireili eri lailla kuin lääkärien kirjoissa kerrottiin. Hengenvaarallinen tilanne muuten, että lääkärit uskovat mieluummin kirjojaan kuin potilastaan.

        Sänkyni ympärille kerääntyi rinki lääkäreitä painelemaan vuorotellen vatsaani ilman toivottua tulosta. Näytti jo, että laittavat minut pois taas. Mutta sitten vanha mieslääkäri, jonka toinen jalka oli kipsissä, ontui luokseni ja survoi vatsaani vielä kerran ja osui kipeään paikkaan. Löin hänen kätensä pois ja hän sanoi: "Turhaan täällä enää tyttöä juoksuttaa!" Mikä kohtaloni olisi ollut ilman häntä niiden nuorempien tunareitten keskellä, en uskalla edes ajatella.


      • sanasinko kirjoitti:

        Tänään lääkärin pitäisi soittaa taas ja minua inhottaa jo etukäteen. On todella alentavaa ja vastenmielistä ruinuttaa noilta jotain palvelua, kun ns. normaalia hoitoa on tutkimatta jättäminen.

        Muistan silloin parikymppisenäkin joutuessani sairastamaan umpilisäkkeen tulehdusta kolme viikkoa ilman hoitoa, kuinka vaikeaa oli mennä enää apua anelemaan.

        Lääkäri oli laittanut minut vielä keskellä yötä tallustelemaan kotiin, vaikka olin niin kipeä, etten pystynyt enää kävelemään kuin vanhus tosi hitaasti. Olin täysin puolustuskyvytön, mutta onneksi sain edetä rauhassa eikä kukaan hyökännyt kimppuuni. Mutta umpilisäke oli tulehduttanut ja turvottanut vatsani niin, että maksakin oli ihan turvonnut ja paisunut.

        Seuraavana päivänä oli sitten jo sellainen olo, että jos en menisi heti suihkuun, en pääsisi kohta enää mihinkään. Jos en olisi jaksanut lähteä vielä kerran sairaalaan, en tiedä, mitä olisi tapahtunut.

        Mutta koska minua oli pompoteltu ja mitätöity niin paljon, en kehdannut mennä edes sairaalan pääovesta sisään. Jostain takaovesta luikin nolona ja häpeissäni, pääovi on vaan niille oikeasti sairaille.

        - Oli se vaan kiikun kaakun, että minut leikattiin. Syntini oli se, että umpilisäkkeeni oireili eri lailla kuin lääkärien kirjoissa kerrottiin. Hengenvaarallinen tilanne muuten, että lääkärit uskovat mieluummin kirjojaan kuin potilastaan.

        Sänkyni ympärille kerääntyi rinki lääkäreitä painelemaan vuorotellen vatsaani ilman toivottua tulosta. Näytti jo, että laittavat minut pois taas. Mutta sitten vanha mieslääkäri, jonka toinen jalka oli kipsissä, ontui luokseni ja survoi vatsaani vielä kerran ja osui kipeään paikkaan. Löin hänen kätensä pois ja hän sanoi: "Turhaan täällä enää tyttöä juoksuttaa!" Mikä kohtaloni olisi ollut ilman häntä niiden nuorempien tunareitten keskellä, en uskalla edes ajatella.

        "Tänään lääkärin pitäisi soittaa taas ja minua inhottaa jo etukäteen. On todella alentavaa ja vastenmielistä ruinuttaa noilta jotain palvelua, kun ns. normaalia hoitoa on tutkimatta jättäminen."

        - En ole tuosta puhelusta kertonutkaan vielä mitään.

        Saldo tuolloin oli, ettei kuviani oltu saatu vieläkään auki.

        Ongelma oli muka vaan ne kuvat. Sanoin, ettei niillä kuvilla minua hoideta.

        Ja sitten selvisi, ettei biofilmiä näy edes kuvissa!

        Mitä helvettiä?

        Puhutaan vaan kuvista, eikä välitetä ottaa näytteitä niin kuin olisi pitänyt jo ajat sitten.

        Ihme touhua.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tänään lääkärin pitäisi soittaa taas ja minua inhottaa jo etukäteen. On todella alentavaa ja vastenmielistä ruinuttaa noilta jotain palvelua, kun ns. normaalia hoitoa on tutkimatta jättäminen."

        - En ole tuosta puhelusta kertonutkaan vielä mitään.

        Saldo tuolloin oli, ettei kuviani oltu saatu vieläkään auki.

        Ongelma oli muka vaan ne kuvat. Sanoin, ettei niillä kuvilla minua hoideta.

        Ja sitten selvisi, ettei biofilmiä näy edes kuvissa!

        Mitä helvettiä?

        Puhutaan vaan kuvista, eikä välitetä ottaa näytteitä niin kuin olisi pitänyt jo ajat sitten.

        Ihme touhua.

        "Ja sitten selvisi, ettei biofilmiä näy edes kuvissa!"

        - Piti taas sitten kääriä hihat ylös ja jatkaa omia "tohtorinopintojaan", koska nassesedistä ei ilmeisesti ole mitään apua.

        "N-acetylcystein has been shown to break down the adhesion properties of biofilms (Pintucci et al 2010)."

        Chronic Sinusitis, Fungi, Bacteria and Biofilms
        http://www.drthrasher.org/page198.html


      • sanasinko kirjoitti:

        "Ja sitten selvisi, ettei biofilmiä näy edes kuvissa!"

        - Piti taas sitten kääriä hihat ylös ja jatkaa omia "tohtorinopintojaan", koska nassesedistä ei ilmeisesti ole mitään apua.

        "N-acetylcystein has been shown to break down the adhesion properties of biofilms (Pintucci et al 2010)."

        Chronic Sinusitis, Fungi, Bacteria and Biofilms
        http://www.drthrasher.org/page198.html

        "Piti taas sitten kääriä hihat ylös ja jatkaa omia 'tohtorinopintojaan', koska nassesedistä ei ilmeisesti ole mitään apua."

        - BIOFILMI JA NAC (N-asetyylikysteiini)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10132126


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tänään lääkärin pitäisi soittaa taas ja minua inhottaa jo etukäteen. On todella alentavaa ja vastenmielistä ruinuttaa noilta jotain palvelua, kun ns. normaalia hoitoa on tutkimatta jättäminen."

        - En ole tuosta puhelusta kertonutkaan vielä mitään.

        Saldo tuolloin oli, ettei kuviani oltu saatu vieläkään auki.

        Ongelma oli muka vaan ne kuvat. Sanoin, ettei niillä kuvilla minua hoideta.

        Ja sitten selvisi, ettei biofilmiä näy edes kuvissa!

        Mitä helvettiä?

        Puhutaan vaan kuvista, eikä välitetä ottaa näytteitä niin kuin olisi pitänyt jo ajat sitten.

        Ihme touhua.

        "En ole tuosta puhelusta kertonutkaan vielä mitään."

        - Hän sanoi, että ottaa vain yhden kerran ne näytteet, ja se on sitten siinä.

        Olen potenut poskionteloitani tammikuun lopusta 2010 lähtien, ja kaksi vuotta tulee kohta täyteen eikä näytteitä maksillaarionteloiden pohjalta ole vieläkään otettu.

        Minusta tällainen kertoo vakavaa laatua olevasta puutteesta ja selkeästä piittaamattomuudesta ja ammattitaidottomuudesta. Edes niitä konsteja, joita olisi, ei viitsitä homeista sairastuneiden kohdalla käyttää.

        Luultavasti tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Lääkärinhoito on joillekin muille kuin homesairaille.


      • sanasinko kirjoitti:

        "En ole tuosta puhelusta kertonutkaan vielä mitään."

        - Hän sanoi, että ottaa vain yhden kerran ne näytteet, ja se on sitten siinä.

        Olen potenut poskionteloitani tammikuun lopusta 2010 lähtien, ja kaksi vuotta tulee kohta täyteen eikä näytteitä maksillaarionteloiden pohjalta ole vieläkään otettu.

        Minusta tällainen kertoo vakavaa laatua olevasta puutteesta ja selkeästä piittaamattomuudesta ja ammattitaidottomuudesta. Edes niitä konsteja, joita olisi, ei viitsitä homeista sairastuneiden kohdalla käyttää.

        Luultavasti tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Lääkärinhoito on joillekin muille kuin homesairaille.

        "Hän sanoi, että ottaa vain yhden kerran ne näytteet, ja se on sitten siinä."

        - Tietääkin jo etukäteen, millä tyylillä ne näytteet otetaan, ettei löydy mitään.

        Luottamus on ikävä kyllä jo mennyt ja lääkärit oikeassa ja potilas väärässä.


      • sanasinko kirjoitti:

        "En ole tuosta puhelusta kertonutkaan vielä mitään."

        - Hän sanoi, että ottaa vain yhden kerran ne näytteet, ja se on sitten siinä.

        Olen potenut poskionteloitani tammikuun lopusta 2010 lähtien, ja kaksi vuotta tulee kohta täyteen eikä näytteitä maksillaarionteloiden pohjalta ole vieläkään otettu.

        Minusta tällainen kertoo vakavaa laatua olevasta puutteesta ja selkeästä piittaamattomuudesta ja ammattitaidottomuudesta. Edes niitä konsteja, joita olisi, ei viitsitä homeista sairastuneiden kohdalla käyttää.

        Luultavasti tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Lääkärinhoito on joillekin muille kuin homesairaille.

        "Edes niitä konsteja, joita olisi, ei viitsitä homeista sairastuneiden kohdalla käyttää.

        Luultavasti tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Lääkärinhoito on joillekin muille kuin homesairaille."

        - Homepakolaisten sivuilla kuvataan karua todellisuutta näin:

        "Maamme lääkärikunnan tietämys ja osaaminen ei ole ajantasalla; moni vakavasti kosteusvaurioista sairastunut jää vaille asianmukaista hoitoa ja tulee edelleen 2010-luvulla leimatuksi psyykkisesti sairaaksi."

        Ks. http://homepakolaiset.fi/index.html

        Ei savua ilman tulta, noin se menee.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Hän sanoi, että ottaa vain yhden kerran ne näytteet, ja se on sitten siinä."

        - Tietääkin jo etukäteen, millä tyylillä ne näytteet otetaan, ettei löydy mitään.

        Luottamus on ikävä kyllä jo mennyt ja lääkärit oikeassa ja potilas väärässä.

        "Tietääkin jo etukäteen, millä tyylillä ne näytteet otetaan, ettei löydy mitään."

        - Löydetään vain sitä, mitä halutaan etsiä... Jos tsekataan vain paria hassua juttua vaan, ongelma voikin olla siinä, mitä ei etsitä. Silloin olisi helppo todeta, että kaikki on kunnossa, vaikka tietää, ettei ole.

        Stephen Gislason totesi blastomykoosijutussaan, ettei nielu- ja yskösviljely paljastaneet infektion identiteettiä: "Throat swab culture and sputum culture did not reveal the identity of the infection --" ( http://www.nutramed.com/Fungi/blastomycosis_story.htm )

        Noin epäluotettavia viljelyt ovat, se on syytä muistaa. Sieni-infektiossa oireet taitavatkin paljastaa sairauden kaikkein parhaiten.

        Yllätyin kuitenkin tänään korvapolilta saamastani postista, jossa olen saanut kutsun "lisätyövastaanottoon" parin viikon päästä. Jospa se olisi se näytteidenotto...

        Siihen on vajaa pari viikkoa ja kaikkien antifungaalisten aineiden nauttiminen ja nenäsumutteenkin käyttö pitäisi varmaan lopettaa. Mutta oireet pahenevat tosi nopeasti ilman niitä, joten en tiedä, miten pärjään ilman. On kai kaivettava särkylääkkeet esiin ja yritettävä selvitä niillä tuohon asti.

        Ensi viikolla pitäisi mennä myös muihin laboratoriokokeisiin.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tietääkin jo etukäteen, millä tyylillä ne näytteet otetaan, ettei löydy mitään."

        - Löydetään vain sitä, mitä halutaan etsiä... Jos tsekataan vain paria hassua juttua vaan, ongelma voikin olla siinä, mitä ei etsitä. Silloin olisi helppo todeta, että kaikki on kunnossa, vaikka tietää, ettei ole.

        Stephen Gislason totesi blastomykoosijutussaan, ettei nielu- ja yskösviljely paljastaneet infektion identiteettiä: "Throat swab culture and sputum culture did not reveal the identity of the infection --" ( http://www.nutramed.com/Fungi/blastomycosis_story.htm )

        Noin epäluotettavia viljelyt ovat, se on syytä muistaa. Sieni-infektiossa oireet taitavatkin paljastaa sairauden kaikkein parhaiten.

        Yllätyin kuitenkin tänään korvapolilta saamastani postista, jossa olen saanut kutsun "lisätyövastaanottoon" parin viikon päästä. Jospa se olisi se näytteidenotto...

        Siihen on vajaa pari viikkoa ja kaikkien antifungaalisten aineiden nauttiminen ja nenäsumutteenkin käyttö pitäisi varmaan lopettaa. Mutta oireet pahenevat tosi nopeasti ilman niitä, joten en tiedä, miten pärjään ilman. On kai kaivettava särkylääkkeet esiin ja yritettävä selvitä niillä tuohon asti.

        Ensi viikolla pitäisi mennä myös muihin laboratoriokokeisiin.

        "Siihen on vajaa pari viikkoa ja kaikkien antifungaalisten aineiden nauttiminen ja nenäsumutteenkin käyttö pitäisi varmaan lopettaa. Mutta oireet pahenevat tosi nopeasti ilman niitä, joten en tiedä, miten pärjään ilman. On kai kaivettava särkylääkkeet esiin ja yritettävä selvitä niillä tuohon asti."

        - Naftaliinista on kaivettu myös jo aikaisemmin käytössä ollut konsti: ruoatta oleminen. Eli kun poika söi iltapalaa, minä en syönyt enää mitään. Vähentämällä ruokailukertoja voi vähentää oireita, se on tullut koettua jo. Laihtuupa taas muutaman kilon. Kyllä Siperia opettaa.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Edes niitä konsteja, joita olisi, ei viitsitä homeista sairastuneiden kohdalla käyttää.

        Luultavasti tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Lääkärinhoito on joillekin muille kuin homesairaille."

        - Homepakolaisten sivuilla kuvataan karua todellisuutta näin:

        "Maamme lääkärikunnan tietämys ja osaaminen ei ole ajantasalla; moni vakavasti kosteusvaurioista sairastunut jää vaille asianmukaista hoitoa ja tulee edelleen 2010-luvulla leimatuksi psyykkisesti sairaaksi."

        Ks. http://homepakolaiset.fi/index.html

        Ei savua ilman tulta, noin se menee.

        "Ei savua ilman tulta, noin se menee."

        - Eikä täälläkään päin enää savua ilman tulta. Olen tosissaan kiukkuinen saamastani kohtelusta ja minulla on jo tarpeeksi ikää, ettei hypyytetä enää niin kuin nuorena, jolloin lääkärit saivat kävellä päältäni miten tahtoivat.

        Ihminen tottuu ja turtuu moniin oireisiin ja alkaa pitää niitä normaaleina. Pakko se oli minunkin turtua ja kestää vatsakipua silloin nuorena, kun jouduin potemaan umpilisäkkeen tulehdusta kolme viikkoa. Vatsa turposi niin paljon, että piti alkaa käyttää isompia housujakin. Leikkauksen jälkeen sitten ihmettelin, miksi housut olivat niin isot. Mutta tulehdus oli turvottanut vatsan, ja tilanne palautui normaaliksi syyn korjauduttua.

        Tarinan opetus on se, ettei pidä pitää epänormaaleita oireita normaaleina. Pitää selvittää ne syyt, mitkä niiden oireiden taustalla on. Se on potilaiden oikeus, ja lääkäreiden velvollisuus on selvittää nuo syyt.

        En ala syödä vapinaankaan mitään lääkkeitä ennen kuin tiedän, mihin niitä syön ja mistä oireet aiheutuvat. Jos hoidetaan vain seurausta eikä etsitä syytä, se on hoitovirhe ja silkkaa puoskarointia, johon kenenkään ei pidä alistua.

        Ei ole vikani sekään, että sain poliotalvena 1984-85 sairastaa helvetin kovan taudin heitteille jätettynä ja yksin. Jos se on näiden oireiden takana, lääkärit selvittäkööt senkin. Omapa häpeänsä, että ihmisiä pidetään luulosairaina.

        Lässytykset on nyt lässytetty. Enää ei anella, vaan vaaditaan se, mikä kuuluukin. Lakipykälät ovat ohessa, ketjun ensimmäisessä viestissä.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Hän sanoi, että ottaa vain yhden kerran ne näytteet, ja se on sitten siinä."

        - Tietääkin jo etukäteen, millä tyylillä ne näytteet otetaan, ettei löydy mitään.

        Luottamus on ikävä kyllä jo mennyt ja lääkärit oikeassa ja potilas väärässä.

        "En minä ainakaan sitä lähetettä kirjoita."

        - Siitä oletkin sitten vastuussa. Aamen.


      • sanasinko kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/terveys/2011090614297303_tr.shtml

        "Jos päässäsi pyörii vielä illan päätteeksi lukemattomien asioiden mylläkkä, kirjoita ne ylös ja käsittele mielessäsi ennen nukkumaanmenoa. Kun mielesi on tyhjä, käsittelemättömät asiat eivät tule häiritsemään untasi."

        - Puran itseäni säännöllisesti kirjoittamalla, ilman en kestäisikään ja pysyisi tolpillani. Laskin vasta päivällä elokuussa kirjoittamani aamusivut, joita oli 112 liuskaa. Uteliaisuuttani tarkistin jo syyskuussakin kirjoittamani liuskat, joita on tähän mennessä 31 kasassa ja lisää tulossa.

        Joka kuukausi talletan kirjoittamani liuskat. En ole jaksanut hommata vielä uusia laatikoita, vaikka viimeisin on ollut jo kuukausia täynnä ja pursuaa yli äyräiden. Laatikot ovat niin painavia, että olen joutunut pyytämään apua niiden käsittelyssä. Paperille kirjoitetut sanat painavat.

        Sitaatin neuvo on muuten hyvä. Vähentääkseni aamusivujen painetta ja nukkuakseni vähän paremmin puran osan lastista jo nyt.

        Jäin pohtimaan lääkärin puhelua. Hän sanoi, ettei mitkään pyynnöt ja vaatimukset vaikuta (hoitoon). Kerroin vapisseeni koko päivän, ja kuvaillessani poskionteloitteni oireita hän siirsi puhelun kesken kaiken hoitajalle.

        Jo aiemmassa elämässäni olen tajunnut näennäisesti kilttien ihmisten voivan olla kaikkein pahimpia. He eivät paljasta todellisia valttikorttejaan niin kuin särmikkäät ihmiset, joista voi löytyä oikein lämmin ja välittävä sydän.

        Hymyilevä ulkokuori voi kätkeä todellisen pahuuden ja piittaamattomuuden.

        Vasta ajan kuluessa tuottamistaan hedelmistä ne puut sitten tunnetaan.

        "Jo aiemmassa elämässäni olen tajunnut näennäisesti kilttien ihmisten voivan olla kaikkein pahimpia. He eivät paljasta todellisia valttikorttejaan niin kuin särmikkäät ihmiset, joista voi löytyä oikein lämmin ja välittävä sydän.

        Hymyilevä ulkokuori voi kätkeä todellisen pahuuden ja piittaamattomuuden.

        Vasta ajan kuluessa tuottamistaan hedelmistä ne puut sitten tunnetaan."

        - Tarkkaa havainnointia. Pahuus peitetään usein nimenomaan näennäiseen hyvyyteen, joka alkaa ropista pikku hiljaa alas tarpeeksi pitkään pintaa rapsuttaessa.

        Kohteliaisuudesta ei ollut viimekertaisella lääkärikäynnillä mitään tietoakaan enää. Näki hyvin, että kaikki kirjoitukset oli luettu. Reportteri saapui, ja lääkäri oli pelkästään ärsyyntynyt. Taisi heittää ylimääräisen katseen laukkuunikin pohtien, nauhoitetaanko taas.

        Äiti on sanonut, että lääkäreitä ärsyttää, jos potilas tietää jotain tai on lukenut jotain. Hämmästyttävää, etten ennen ole tajunnut niin ilmiselvää asiaa. Tyhmät selviävät niiden tonttujen vastaanotolla parhaiten. Mielessäni on alkanutkin kypsyä sketsi, jossa lääkärin vastaanotolle tulee unelmapotilas, joka ei tiedä yhtään mitään.


    • Länsimainen lääketie

      Se nyt on vain niin että lääkärit eivät aina löydä sitä syytä ja oireiden aiheuttajaa. Joskus oireille ei edes ole mahdollista löytää syytä. Länsimainen lääketiede perustuu tuohon juuri, on kehitetty lääkkeitä joilla ihmisten sairauksia ja oireita hoidetaan. huomaat sanassa "lääkäri" jo itsessään mihin se viittaa, lääkärit ovat koulutettu lääkitsemään, eivät tonkimaan esim kosteusvaurioisen talon alapohjaa. Jos haluaa kokonaisvaltaista kehon terveyden arvioimista ja osaamista ja oiresyy/kehon sairauksien asiantuntemusta, taitaa olla itämainen lääketiede pidemmällä, joten Kiinalaisia lääkäreitä tänne äkkiä helpottamaan suomalaista työvoimapulaa.

      • Svenskatalande

        Läka= parantua, parantaa, läkare=parantaja => lääkäri = parantaja
        Läkemedel= parantava aine =>lääke


      • eikun heikun keikun

        "Se nyt on vain niin että lääkärit eivät aina löydä sitä syytä ja oireiden aiheuttajaa".

        Onko tuossa jotain poikkeuksellisen ihmeellistä. Tuohan on tätä päivää monessa muussakin asiassa "ei aina löydä" tai ei tiedä syytä miksi meni päin helvettiä jos pitäisi jonkinlaista vastuuta alkaa ottamaan tapahtumista.

        Se nyt vain on niin, että eivät terveystarkastajatkaan löydä/myönnä mitää jos heidän tehtävänään on suojella ihmisiä vuokra-asunnoissa tai vastaavissa missä asukas on eri kuin asunnon omistaja ja siitä jonkun pitäisi vielä vastuukin ottaa. Kun sen kunnan pitäisi hoitaa vielä sijaisasunnot sairastuneille.
        (Ei terveysriskiä, ei hometta, ei vettä, ei sieniä eikä yhtään mitään) helppoa kun sen osaa. Pölyä on ja lattiakaivo paskanen ja kaikkea muutakin minkä olisi muka asukas järjestänyt.

        Onko terveystarkastajat koulutettu tietämään mahdollisimman vähän terveyden suojelusta kosteusvauriorakennuksissa kun heittäytyvät aivan ymmärtämättömiksi kohdatessaan homeasuntoja missä selvästi joku on menettänyt terveytensä. Täh mitä? Eläinlääkäri on meilläpäin puikoissa esimiehenä. Ymmärtääköhän mitään kosteusvauriorakennusten ongelmista.
        No hevostallejakin on homeisia ei siinä mitään.


    • ???????

      Koko ketju on lähes saman henkilön kirjoittama. Mitä tästä voi päätellä ?

      • "Koko ketju on lähes saman henkilön kirjoittama. Mitä tästä voi päätellä ?"

        - Paljon enemmän kuin jostain nimettömästä puskasta ampujasta.


    • Noita lakeja on rikottu. Tutkikaapa hyvät ihmiset pykäliä.

      Meillähän on nyt tämä:

      Homesairaiden tukifoorumi
      http://www.homesairaat.net

      Liitettävä linkit ja pykälät sinne.

    • Kuumetta

      T.K. ja terveystarkastaja ei ymmärrä mitään, mikäli kyseessä on kaupungin / kunnan omistama kiinteistö jossa sairastut. Piste!

      Ei korppi korpin silmää noki.

      Kyllä "rivityöntekijöiden" esimiehet pitävät huolen siitä miten lakeja rikotaan, tarvittaessa lakimiesarmeijoitensa kanssa.

      Kaupunki / kuntahan antaa käskytyksensä näille omistamilleen "alajaostoille".

      Ja mistäkö tiedän...

      • "Ei korppi korpin silmää noki."

        - Jo vanha kansa on tiennyt!

        Olen valvonut aamuun, nukkumisesta ei tullut mitään.

        Minulla on tosi pahoja neurologisia oireita.

        Vaikken ole syönyt illan jälkeen mitään, vatsa ryllää ja poskiontelo on äkäinen taas.

        Kaikki oireet viittaavat johonkin infektioon, jonka olemassaoloa ei vaivauduta edes tutkimaan. Korvalääkäri epäsi pyyntöni saada lähetteen infektiopolille.

        Ei häntäkään, helvetti, mikään kiinnosta, vaikka oli operoimassa, kun verenpaineeni laski keväällä kaksi kertaa leikkauksen aikana 47:ään ja joutuivat antamaan kahdesti adrenaliinia. Minua kehotettiin käymään verikokeissa, mutta sieltä ei syytä löytynyt.

        Nyt olisi vuodenvaihteen jälkeen tulossa kirurgisella uusi leikkaus ja olen tässä kunnossa.

        Jos tästä tipun, taistelkaa te.

        Rikos ihmisyyttä vastaan pitää saada loppumaan.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Ei korppi korpin silmää noki."

        - Jo vanha kansa on tiennyt!

        Olen valvonut aamuun, nukkumisesta ei tullut mitään.

        Minulla on tosi pahoja neurologisia oireita.

        Vaikken ole syönyt illan jälkeen mitään, vatsa ryllää ja poskiontelo on äkäinen taas.

        Kaikki oireet viittaavat johonkin infektioon, jonka olemassaoloa ei vaivauduta edes tutkimaan. Korvalääkäri epäsi pyyntöni saada lähetteen infektiopolille.

        Ei häntäkään, helvetti, mikään kiinnosta, vaikka oli operoimassa, kun verenpaineeni laski keväällä kaksi kertaa leikkauksen aikana 47:ään ja joutuivat antamaan kahdesti adrenaliinia. Minua kehotettiin käymään verikokeissa, mutta sieltä ei syytä löytynyt.

        Nyt olisi vuodenvaihteen jälkeen tulossa kirurgisella uusi leikkaus ja olen tässä kunnossa.

        Jos tästä tipun, taistelkaa te.

        Rikos ihmisyyttä vastaan pitää saada loppumaan.

        "Kaikki oireet viittaavat johonkin infektioon, jonka olemassaoloa ei vaivauduta edes tutkimaan. Korvalääkäri epäsi pyyntöni saada lähetteen infektiopolille.

        Ei häntäkään, helvetti, mikään kiinnosta, vaikka oli operoimassa, kun verenpaineeni laski keväällä kaksi kertaa leikkauksen aikana 47:ään ja joutuivat antamaan kahdesti adrenaliinia. Minua kehotettiin käymään verikokeissa, mutta sieltä ei syytä löytynyt.

        Nyt olisi vuodenvaihteen jälkeen tulossa kirurgisella uusi leikkaus ja olen tässä kunnossa."

        - Lääkäri vaarantaa piittaamattomuudellaan henkeni. Minulla on lapsi, joka on täysin riippuvainen minusta. Hänelle olisi hirveää, jos minulle kävisi jotain.

        Perheellinen lääkäri välittää näköjään vain omasta jälkikasvustaan. Ja kun vaimo on psykologi, somaattisten oireiden psykologisoiminen ts. puoskarointi on vähän liiankin helppoa.

        Ks.

        "Puoskaroinnin yhteydessä ns. henkinen puoskarointi on jäänyt kovin vähälle huomiolle. Psykologisoiminen eli elimistön ilmiöiden ja toimintojen selittäminen psyykestä johtuviksi tai psyykeen vaikuttaviksi sekä erilaiset psykoterapiat eli psyyken kautta tapahtuvat hoitotavat ovat yleistyneet voimakkaasti."

        Arno Forsius:
        Puoskarit ja puoskarointi
        http://www.saunalahti.fi/arnoldus/puoskari.html


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe