Oletko huomannut samankaltaisia luonteenpiirteitä?

kkol

Oletko huomannut, että ihmiset joilla on sama horoskooppimerkki olisi samoja luonteenpiirteitä tai muita samoja piirteitä?
Esim. leijonat olisivat hyvin puheliaita tai kaksoset hiljaisia?
Olisi mukava lukea pitkiäkin vastauksia.

6

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksostyby

      Hehe toivottavasti tuo sinun "esimerkkisi" oli vain tuulesta temmattu, sillä en voi mieltää millään lailla kaksosia hiljaisiksi :D
      Mutta asiaan. Kyllä, olen hyvinkin huomannut kanssaelävissä kaksososissa samanlaisia piirteitä, mitä itsessänikin on. Itse koen olevani hyvinkin kärsimätön, en jaksa odottaa keskimäärin sekuntia pidempään jos oikeasti haluan jotakin. Samaa tekevät tutut kaksoset; jos heidän tekee mieli lähteä parille, he soittavat kaverille tai kahdelle, ja lähtevät samantien. Samoin he myös elävät laillani hetkessä, joten hyvin pitkälle tulevaisuuteen ei välttämättä voi kaksosten kanssa asioista sopia. Esimerkiksi loppuillan kyydeistä sovittaessa on aivan normaalia kuulla kaksoskuskin suusta "no soittele, niin katsotaan missä olen menossa silloin".
      Myöskin tuntemani kaksoset ovat yleensä iloisia, tai vähintäänkin optimistisia. He harvoin jäävät murehtimaan jotain sattunutta juttua, vaan katsovat suoraan eteenpäin ja ottavat opikseen. Tämä korostuu varsinkin humalassa; KOSKAAN en itse ole humalassa itkenyt, enkä koskaan ole myöskään nähnyt toisen kaksosen itkeneen/surkutelleen jotain asiaa. Kaksosilla vain tuntuu olevan taipumus unohtaa humalassa kaikki ikävät asiat ja pitää hauskaa, aivan niin kuin asiaan kuuluukin :)
      Tässä tuli mieleeni joitakin yhtäläisyyksiä, joita olen pannut merkille.. Varmasti niitä on enemmänkin, mutta jotkut asiat on vaikeasti selitettävissä, joten en lähde edes yrittämään :D Kertokoon joku muu kaksonen omista kokemuksistaan!

      • tahansa muu

        merkki olisi tiivistänyt pariin lauseeseen.


    • Jouskarinainen-64

      Kaikki jouskarit joita tunnen, niin eivät ole kokonaan samankaltaisia kuin minä.

      2 miespuolisella on alkoholiongelma, minullapa ei, he ovat kyllä kovia juttelemaan kuin minä. Tuosta toinen on sitä paitsi sellanen joka pettää omaa vaimoa, toinen taas on niin rakastunut ettei muita näe.

      Itselläni ei ole alkoholiongelmia. Olen kova juttelmaan kaikkien kanssa. Olen luotettava kumppani toisen huomioon ottava.

      Kaikilla meillä kuitenkin on hyvä huumorintaju. ;))

      • Aintt

        Jousimiehestä vielä sen verran, että jos on itseluottamus kohdillaan, niin parempaa seuraa saa etsiä. masentuneena jousimiehet voi olla hiukan sisäänpäinsuuntautuneita ja kaikki jousimiehen hyvät puolet kääntyvät ns. häntä vastaan.


      • Jouskarinainen-64
        Aintt kirjoitti:

        Jousimiehestä vielä sen verran, että jos on itseluottamus kohdillaan, niin parempaa seuraa saa etsiä. masentuneena jousimiehet voi olla hiukan sisäänpäinsuuntautuneita ja kaikki jousimiehen hyvät puolet kääntyvät ns. häntä vastaan.

        .... ainakin nuo lauseet.

        "masentuneena jousimiehet voi olla hiukan sisäänpäinsuuntautuneita ja kaikki jousimiehen hyvät puolet kääntyvät ns. häntä vastaan."

        ****************************************************************************

        Kyllä ainakin kavereita riittää varsinkin miespuoliset työkaverit. ;)...no, kyllä löytyy myös muutamat naiset joiden kanssa höpöttelen miten vaan. ;))

        "Jousimiehestä vielä sen verran, että jos on itseluottamus kohdillaan, niin parempaa seuraa saa etsiä."


    • jfjfjjf

      Aloitetaampa kauriista.
      Tunnen monta kaurista ja heitä yhdistää nämä: He kaikki lohduttavat hyvin mielellään toisia ihmisiä, he auttavat ja tekevät paljon töitä (mitä nyt joskus laiskottelevat). Huonoiksi puoliksi voisin sanoa että myöntyvät ehkä liian helposti toisen mielipiteisiin.

      Kaksosia yhdistää:
      Kaikki ovat mukavaa seuraa. Ei ainakaan jää aika tylsäksi kun kaksonen jo keksii tekemistä. He eivät ole maailman parhaita päättäjiöitä. Ainakin tuntemani kaksoset ovat monesti ahkeria tosin tunnen yhden joka ei ole mutta pääsääntöisin ovat.
      Huonoksipuoleksi voisin sanoa että juoruavat mielellään ja puhuvat monesti paljon itsestään.

      Leijonia yhdistää:
      Rakastavat syvällisiä keskusteluja ja niitä heidän kanssaan onkin mukava käydä :) Huolehtivat toisista jos toinen on hädässä. Hyvin vetovoimaisia ihmisiä.
      Huonoiksi puoliksi se että passuttavat ehkä hieman liikaa välillä toisia ihmisiä ja sulkevat tunteitaan sisälle.

      Härkiä yhdistää:
      Aina vain sitä vanhaa samaa eikä ikinä mitään uutta! Tämä säästetään ja jne. No härillä ainakin on värisilmää ja makua ja monesti he tietävät paljon asioista. Eli aika viisaita. Ei kovin hyväksyväisiä toisen erillaisuutta kohtaan ennenkun oppii tuntemaan kunnolla.

      Kaloja yhdistää:
      Ihanan tunteellisia (minun mielestä) Puolustavat monesti heikompia mutta he myös osaavat olla katalan kieroja.

      Skorppareita yhdistää:
      Rakastan skorppareissa sitä että esim. Jos olet kipeä skorppari huolehtii ja auttaa sinua. Ovat hmm.. mitenkähän sanoisi... Hyväksyväisiä toisiaan kohtaan! Vihaisina (eli harvoin) he sanovat kyllä näpäkästi takaisin eli ei kannata ärsyttää heitä. Heillä on monesti vahvat mielipiteet asioihin tai sitten he joko ovat täysin tossun alla.

      vesimiehiä yhdistää:
      Se että he jaksavat kuunnella toisten huolia ja heillä kyllä riittää huumoria. He eläytyvät vitsiä kertoessaan ja huonokin vitsi kuulostaa hyvälle.
      Heidän pitäisi oppia että he eivät voi auttaa joka ikistä ja pelastaa maailmaa. Myös että ei sana on keksitty. Jäävät monesti tossun alle mutta vihaisina ovat niin ärsyttäviä ja katalia että .... ÄRRG :D Voisivat myös oppia huolehtimaan siitä että eivät kasaisi pahaa oloa sisälleen. Ainiin he ovat ihanan hyväksyväisiä myös ja siksi heidän kaveripiiri onkin laidastalaitaan

      Neitsyitä yhdistää se että heistä ei kertakaikkiaan ota selvää. Omaperäisiä otuksia.

      E jaksa kirjottaa enempää :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe