niin paljon maksaa abortin teko yksityisellä?
olen kyllä jo ehtinyt saada lähetteen terveysasemalta ja siellä ottivat jo verikokeet yms.
paljon maksaa yksityinen?
8
2840
Vastaukset
- sektorilla
ei tehdä abortteja.
- kyllä.
Yksityisellä sektorilla tehdään kyllä abortteja.
Kaavinta maksoi eräässä yksityisessä sairaalassa kuulemma 700-800 €, lääkkeellisestä en tiedä. - hintaa
kyllä. kirjoitti:
Yksityisellä sektorilla tehdään kyllä abortteja.
Kaavinta maksoi eräässä yksityisessä sairaalassa kuulemma 700-800 €, lääkkeellisestä en tiedä.kaavinnalla tehdylle, viikoilla 6, tuli hintaa reilut 1000 euroa, josta ei tietenkään saa mitään takaisin koska kyse ei ole sairaudesta.
Olin ystävätärtäni saattamassa, odottelin kun hän lepäsi kaavinnan jälkeen vajaa 3 tuntia, lähdimme kassan kautta, jolloin tämä taksa-asiakin tuli sitten esille.
Pk-seudulla sijaitsee tämä lääkäriasema, jossa vuodeosastokin - Pääkaupunkiseudulta löytyy
Esim. Diacorissa tehdään raskaudenkeskeytyksiä.
- keskeytys
hintaa kirjoitti:
kaavinnalla tehdylle, viikoilla 6, tuli hintaa reilut 1000 euroa, josta ei tietenkään saa mitään takaisin koska kyse ei ole sairaudesta.
Olin ystävätärtäni saattamassa, odottelin kun hän lepäsi kaavinnan jälkeen vajaa 3 tuntia, lähdimme kassan kautta, jolloin tämä taksa-asiakin tuli sitten esille.
Pk-seudulla sijaitsee tämä lääkäriasema, jossa vuodeosastokinoli muistaakseni 80euroa ultra ja lääkkeet.
- usko,..
keskeytys kirjoitti:
oli muistaakseni 80euroa ultra ja lääkkeet.
yksityisillä näet kun pelkkä jutustelu lekurin kanssa maksaa jo (ajankäytöstä riippuen, tuskin ihan tunnin käynnillä selviää..) tuon verran, ja ultraus suunnilleen 100e..vaikka mistä sitä tietää millä lie halpis-puoskarilla sä oot käyny.
- oli tuota
usko,.. kirjoitti:
yksityisillä näet kun pelkkä jutustelu lekurin kanssa maksaa jo (ajankäytöstä riippuen, tuskin ihan tunnin käynnillä selviää..) tuon verran, ja ultraus suunnilleen 100e..vaikka mistä sitä tietää millä lie halpis-puoskarilla sä oot käyny.
luokkaa ensin lähete terkkarista sitten ultraan ja lääkkeet sain vielä kaksi eri lääkettä kun oli tuulimunaraskaus muttei meinannut tulla pois silti. Ja hinta oli tuolloin 80 -100 euroa treella lääkkeineen.
- hinnat
usko,.. kirjoitti:
tre terveystalo ultra 100e lääkkeet(hinta ehkä 20e). Sitä ennen terkkarista lähete (käyntimaksu 12,80e)= 132,80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222748Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101852Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521705Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971633Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121137