Juontotie nepalissa ?

juontaja11

Onko todella tuo juontotie niin pahamaineista paikkaa mitä mainostetaan ? narkkareita ja juoppoja pilvin pimein. hurjia juttuja erityisesti olen kuullut noista juontotie 9 vvo:N asunnoista vai nikunko ny nyt olikaan... onko kokemuksia juontotiellä asumisesta ?

38

7871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne tarinat

      väritettyjä on mutta juoppoja ja narkkareitahan se oikein kuhisee. Ambulanssit ja poliisit vierailevat vähän väliä.

      • näin juuri

        ite oon asunu juontotie 9:ssä kohta puol vuotta eikä kertaakaan oo ambulanssit tai poliisit käyny pihassa. ei mitään häiriköintiä, paits joskus mitä nyt huuattavat musiikkia yläkerrassa. onhan noita kaikkee tapahtunu, mut nykyään on kyllä rauhallista, ei mitään valittamista. sanoisinko että liiottelua koko homma


      • hehehehe
        näin juuri kirjoitti:

        ite oon asunu juontotie 9:ssä kohta puol vuotta eikä kertaakaan oo ambulanssit tai poliisit käyny pihassa. ei mitään häiriköintiä, paits joskus mitä nyt huuattavat musiikkia yläkerrassa. onhan noita kaikkee tapahtunu, mut nykyään on kyllä rauhallista, ei mitään valittamista. sanoisinko että liiottelua koko homma

        Peruskorjattu vuodesta 2008 --> Pulsut häädetty. Itse kun asuin 2007-2008, oli vielä mieninkiä ! Minunkin ovea potkittu useempaan kertaan ja tappouhkauksia pihalta kuului, joka ilta. Poliisit, ambulanssit ja paloautot ravas yhtenään. Kiva oli nuoren 18-vuotiaan tytön yksistään siellä asustella.


    • simbee

      olen asunut juontotie ysissä, jopa puoli vuotta. sen pitempään en tietyistä syistä viittinyt siellä aikaa viettää!
      mm. eräs yö kuulin ovelta kovan äänen, heräsin tietysti ja varovaisesti hiippailin ovelle. noh, oven sisäpuolella oli särö, lovi josta pilkotti kirveen terä! kuulostelin, ei ääniä, raotin ovea, ei ketään, paitsi että kirves oli lyöty ovesta läpi ja oveen kiinnitetty uhkauskirje, jossa luki suurinpiirtein että he tappavat jos en pian muuta pois. iha ok siis.

      asuin ekassa kerroksessa ja mulla oli parveke. tulin aamuyöstä kotiin ja kas, olohuoneessani makaa kolme miestä sammuneena/huumehöyryissä...ihan miten vaan! ja ikkuna oli pirstaleina. ukot oli tullu sisään parvekkeen kautta. onnekseni kytät kerkes paikalle enne ku ne mulkut heräili!

      ja ei kahta ilman kolmatta: keskellä kesäpäivää menin sisään "talooni" kun huppupäinen mieshenkilö hyökkää rappusien alta kohti minua, huitoen veitsellä. huusin ja peräännyin äkkiä ja sain kovalla "rauhoitteluhuudollani" miehen hillitsemään veitsellä huitomista. sanoi haluavansa kaikki mun rahat, noh, annoin sen minkä lompakosta löysin ja jätkä pinkas juoksuun ja katos lähimetsään.

      ja yksi (monista) tapauksista joka nyt ei minuun liittynyt mutta tapahtui samassa rapussa, yläkerran asunnossa. 5 miestä oli käynyt ilmeisesti jollain kostoreissulla ja olivat laittaneet isännän lihoiksi. palottelusurma.

      asuessani juontotiellä olin 24v nuorimies ja vaikka en kokenut olevani mikään pelokas henkilö ja tunsin osaavani puolustaa itseäni hyvin niin ainut oikea ratkaisu oli muuttaa hevon vittuun sieltä!!!!

      NÄIN VINKKINÄ, PYSYKÄÄ POISSA JUONTOTIE YSIN TALOISTA!

      • koko Neulamäki

        Täysi hourula koko Neulamäki, samaa tapahtunee muissakin nikun ja vvo:n kämpissä, ei vaan Juontotiellä.


      • istä...
        koko Neulamäki kirjoitti:

        Täysi hourula koko Neulamäki, samaa tapahtunee muissakin nikun ja vvo:n kämpissä, ei vaan Juontotiellä.

        Neulamäessä on kyllä paljon muitakin asutuksia ja melko irrallaan noista ongelma-alueista.


      • on hyvä paikka
        istä... kirjoitti:

        Neulamäessä on kyllä paljon muitakin asutuksia ja melko irrallaan noista ongelma-alueista.

        asua. Vain Juontotie on levotonta seutua, muutoin oikein rauhallista ja mukavaa aluetta.


      • juontitiellä

        oven sisäpuolella oli särö, lovi josta pilkotti kirveen terä! kuulostelin, ei ääniä, raotin ovea, ei ketään, paitsi että kirves oli lyöty ovesta läpi ja oveen kiinnitetty uhkauskirje, jossa luki suurinpiirtein että he tappavat jos en pian muuta pois. iha ok siis.


        Heh, eipä olla sielläpäin köyhiä eikä kipeitä kun on varaa käyttää paperin kiinnitykseenkin kirvestä nastan tai niitin sijasta :D


    • chivas regal

      En oo karmeemmassa paikassa ikinä asunu ku juontitiellä.

      • revas chigal

        ku talot on entisöity, liekkö porukkaki entisöity


    • dhgdhrtb56

      Jaa ei mulla oo mitään ongelmaa ollu. Tosin kyllä tota mukana kulkevaa ysimillistä joutuu vilauttelemaan toisinaan, mutta se on tähän mennessä riittänyt. On meinaan saanut olla rauhassa.

      • sdfgsf34v5vwfv

        vittu imase sinä vaan hinuri anaalia.


      • Kunnon kansalainen

        Elätte siis aivan Villin Lännen tyyliin siellä Nepalin ylämailla. Onneksi se kaupunginosa on vähän kauempana Kuopion keskustasta, jossa itse asun. Pysykääkin kaikki hörhöt, narkkarit ja muut sekoilijat pois ihmisten ilmoilta. En ole voinut kuvitellakaan, että keskikokoisessa itäsuomalaisessa maaseutukaupungissa on näin villi meno päällä kesät talvet.


      • :-)
        Kunnon kansalainen kirjoitti:

        Elätte siis aivan Villin Lännen tyyliin siellä Nepalin ylämailla. Onneksi se kaupunginosa on vähän kauempana Kuopion keskustasta, jossa itse asun. Pysykääkin kaikki hörhöt, narkkarit ja muut sekoilijat pois ihmisten ilmoilta. En ole voinut kuvitellakaan, että keskikokoisessa itäsuomalaisessa maaseutukaupungissa on näin villi meno päällä kesät talvet.

        Ehkäpä ei pitäisi ottaa aivan todesta kaikkea mitä netistä lukee :)


      • 5543.88554
        Kunnon kansalainen kirjoitti:

        Elätte siis aivan Villin Lännen tyyliin siellä Nepalin ylämailla. Onneksi se kaupunginosa on vähän kauempana Kuopion keskustasta, jossa itse asun. Pysykääkin kaikki hörhöt, narkkarit ja muut sekoilijat pois ihmisten ilmoilta. En ole voinut kuvitellakaan, että keskikokoisessa itäsuomalaisessa maaseutukaupungissa on näin villi meno päällä kesät talvet.

        Vai keskikoinen kaupunki...on muuten itä suomen suurin 94th asukasta, niin jotta hulluja riittää joka junaan ja pari jää vielä laiturille.


      • samaporukka
        Kunnon kansalainen kirjoitti:

        Elätte siis aivan Villin Lännen tyyliin siellä Nepalin ylämailla. Onneksi se kaupunginosa on vähän kauempana Kuopion keskustasta, jossa itse asun. Pysykääkin kaikki hörhöt, narkkarit ja muut sekoilijat pois ihmisten ilmoilta. En ole voinut kuvitellakaan, että keskikokoisessa itäsuomalaisessa maaseutukaupungissa on näin villi meno päällä kesät talvet.

        kyllä siellä keskustassa asuu myös hörhöjä! Tiiä sitte millanen nykyää tuo juontotie on...


    • Juoppotieläinen

      No jaa, itse olen asunut kohta kolme vuotta Juontotie 3:ssa (Kuopaksen asuntoja) eikä ole tullut kirvestä tai ukkoa ovesta läpi vaikka pohjakerroksessa asunkin. Myöskään maijoja tai ambulansseja ei ole omassa pihassa näkynyt. Ysin asunnoista olen kuullut villejä huhuja joten sinne en ehkä itsekään lähtisi onneani kokeilemaan.

      Toki kolmosenkin asunnossa asuu monikansallista porukkaa ja omaltakin takapihalta on tavaraa varastettu (mutta palautettu parin kuukauden päästä!) joten jos on turhan tarkka naapureistaan tai omaisuudestaan niin ei välttämättä ole oikea paikka asua. Itseäni ei haittaa niin kauan kun pysyvät ovien ja ikkunoiden ulkopuolella.

      • Linnunmaito pöhnässä

        Vai niin.. Homma menee näin , ensin tulee häätö Petoselta ja porukka majoitetataan juontitielle , no eihän kétään saa heitteille jättää suomessa varsinkaan näitä juopporetkuja.. no häätö tulee jollekin suomikodin porukalle juontitiellä ja he saavat asunnon Petoselta Huom ..remontoidun tietenkin kun kaikki oli säretty ..samat kriteerit kuin edellä mainitulla.. porukka vaan vaihtaa uuteen kotiin ja voidaan osoittaa siellä sos.tervhuollossa että kyllä me on porukkaa siirretty jos häiriö käyttäytymisiä on ollut ei tartte huolestua tavllisen veronmaksajan. näin nämä hullut vaihtaa kotia ja järjestää tupareita naapureiden ja kavereiden iloksi ja homma jatkuu samaan malliin kuin ennen asuntojen vaihtoakin.....


      • xirtkal
        Linnunmaito pöhnässä kirjoitti:

        Vai niin.. Homma menee näin , ensin tulee häätö Petoselta ja porukka majoitetataan juontitielle , no eihän kétään saa heitteille jättää suomessa varsinkaan näitä juopporetkuja.. no häätö tulee jollekin suomikodin porukalle juontitiellä ja he saavat asunnon Petoselta Huom ..remontoidun tietenkin kun kaikki oli säretty ..samat kriteerit kuin edellä mainitulla.. porukka vaan vaihtaa uuteen kotiin ja voidaan osoittaa siellä sos.tervhuollossa että kyllä me on porukkaa siirretty jos häiriö käyttäytymisiä on ollut ei tartte huolestua tavllisen veronmaksajan. näin nämä hullut vaihtaa kotia ja järjestää tupareita naapureiden ja kavereiden iloksi ja homma jatkuu samaan malliin kuin ennen asuntojen vaihtoakin.....

        2008 uusittu, neuvottiin sinne asumaan "koska seutu rahoittunut ja pahimmat häädetty".

        Näin ei kuitenkaan käyny. Alussa toki oli kiva saada mukava asunto edellisen jälkeen... :)
        Jokatapauksessa, meno äityi todella villiksi 09 kesällä, joka jatkui ja paheni pitkin talvea. Poliisipartiot (sekä kyselimiset tuntomerkeistä keskellä yötä heräten...), ambulanssit, oveen potkimiset, postiluukusta huutelut, uhkaukset yms. pistivät ainakin itteni ulos sieltä nepalista rauhallisempaan paikkaan...

        Pysykää poissa tai pistäkää taloseurakunnan kanssa porukka "ruotuun"!!!


    • 70150

      Itse olen asunut yli vuoden tässä ysissä, eikä tämä oo enää mikään paha paikka. Tai ainakaan yhtään sen pahempi ku mikään muukaan keskiverto vuokratalo. "Tottakai" täällä kuuluu musiikkia (ehkä vähä turhan kovalla) ja huutoo (hyvän- ja pahantahtoistakin) välillä kun ihmiset, niin nuoret kuin vanhat, työssäkäyvät ja työttömät, tykkää tuosta alkoholista vähä turhanki paljo, mutta kestän sen niin kauan kun pysyyvät poissa mun asunnosta...ja ne myös pysyy, koska täällä on sellaset ovet asunnoissa, ettei niistä ihan jokainen läpi tule. ;) Muutenkin tosi hyväkuntoset ja halvat asunnot. Suosittelen muuttamaan jos ei pelkää tai ärsyynny äänistä ja muutamista vaarattomista puliukoista...niitä ääniä ja puliukkoja kuitenkin on myös siellä keskustassa, minne kaikki halajaa. ;)

    • pahvipaavon poika

      hahahaaaaa. ovet samaa pahvia kuin muissakin taloissa , nyrkillä kun motasee tai potkaisee turvakengällä niin läpi menee että hujahtaa , ei niihin taloihin kannata mitään turvaoveja asentaa kun kirveellä silppuavat jos ei muuten sisälle pääse. On se nähty jo niin monta kertaa tämä ovien rikkominen.
      Sitä räksätystä saa kuulla kesät talvet porukka vaan vaihtuu petoselta sinne ja Juontitieltä petoselle ja sitten vierailvat toistensa luona tupaantuliaisissa... semmoista sen on elämä juontitiellä

    • Pulimies

      Melkosta pulitouhua näyttää olevan :D.

    • kakka

      hehhe tässä tyttö varsinais suomesta.. Otin kämpän juontotie 9 HYVÄLTÄ SIIS NÄYTTÄÄ taidan olla kuollut ensi vuoteen mennessä.

      • 17+6

        Otan osaa.


    • Tervetuloa!

      On ihan viihtyisää ja rauhallista aluetta, ei syytä huoleen :D
      Sen kun vain höpöttävät. Naapurit ovat yleensä tosi mukavia ja tulevat mielellään juttusille.

    • Ihana Paikka
    • fikcuu

      kyllä talot ja piha ovat siistityt, mutta avohoitopotilaita liikaa pilaamassa talojen rauhaa. Jos olet Kuopiolainen nikulta häädetty hullu, juoppo, narkkari, eli et tavallinen tallaaja tulet kotiutumaa
      n.

      • sairastavuus

        Osuvasti sanottu olennainen! Paljon "potilaita" ja muita yhteiskunnan elättejä. kyllä saisi lakaista roskaa pois!

        Vain vähemmistöä ovat ihmiset, joilla tulevaisuuden suunnitelmia. Ja ne kellä omaa elämää.


    • perus spede

      Ite oon asunu nyt juontotiellä jo jonkin aikaa, ja ei täällä usein polliisia tai ambulanssia näy. Yhen kerran ajo polliisiauto pihhaan, kun olin itse siellä kyydissä

    • kakka 2

      ei ole kyllä ollut hätää täällä rauhallista ja mukava kämppä. en ainakaan vielä ole kuollut :D

      • outoa.

        Outo nimimerkki sulla takka 2


    • oma asunto!!

      Juontotie 6 ihana asua.Toivotaan kaiken tällä seudulla jatkuvan rauhallisena,ei haluta huonoa mainetta tälle seudulle.

    • nebalin herra

      Juontotie 3:ssa oli aikanaan tunnelma kuin pakolaiskeskuksessa. Päivällä kerran laskettiin pihalla olevan yli 20 mustaa (tai puolimustaa) miestä, vajaat 15 naista ja joku arviolta 30 lasta. Lapset leikkivät rikkomalla leluja. Näki että jollain oli uusi auto, niin ne muut ottivat sen ja hakkasivat sitä niin kauan että oli kappaleina. Sitten ne jatkoivat vain sitä huutoa ja ravaamista. Ainoa mitä tekivät edes vähän "kunnolla" oli jalkapallon pelaaminen. Asunnossa sisällä niistä ei ollut oikeastaan mitään haittaa, mitä nyt omituinen lemu leijui rapussa. Suurin haitta muuten asuessa oli ne yöllä summereita hakanneet känniääliöt, jotka halusivat rappuun sisään. Myös oven takana kävi kaikenlaisia "onko se ja se täällä" -tyyppejä. Muuten ei mitenkään erityisen pahoja muistoja. PALJON rankempi mesta oli Rypysuon alkupään sato-talo. Siitä talosta voisi kirjoittaa vaikka kirjan kaikkine outoine tapahtumineen. Nykyään olen neulamäen paluumuuttaja, tosin asun rauhallisemmalla alueella. Juontotielle ei ole edes pitkästi matkaa, mutta ei ne puliukot ja paskasakki sieltä jaksa etäämmäs lähteä. Tosi rauhallista pääasiassa siis asuminen. Pulsut ovat kaljalähteen (sale) vieressä ostarilla örisemässä. Välillä sitten jotkut elämän runtelemat blues-kitaristit sitten koittavat "iskeä" rouvaa bussissa yms ja huutelevat ohikulkijoille ja lapsille. Vituttaahan sitä kaljoittelua seurata, mutta voi sitä kaupassa käydä muuallakin kuin siinä ostarilla.

    • utelijA

      missä rapussa tuo palottelu on sattunut? ja onko kellään tietoa missä viime perjantaina sattunut tappo ollut? ettei vaan juontotiellä...

    • kjqesdKJLI89

      No on siellä Nepalissa levotonta muuallakin kuin Juontotiellä. Asuin taannoin Neulamäentien Nikun asunnossa. Varkaita riitti ihan oman taloryhmittymän sisällä puhumattakaan roskasakin vieraista jotka rosvosivat loputkin. Narkkareita asui samassa talossa joskin saivat häädön puukotusten ja yhden mamun muilutuksen takia.

    • MinttusekäVille

      Poliisi tutkii varastopaloa tahallisena tekona

      Poliisi pyytää havaintoja Kuopion Neulamäessä tiistai-iltana sattuneesta tulipalosta. Paloa epäillään tahallaan sytytetyksi.

      Juontotie 9:n kerrostalossa havaittiin tulipalo illalla kello 20:n aikoihin. Tulessa olivat tavarat F-rapun kellarikerroksessa.

      Tulipalo levisi neljään varastokoppiin ja poltti sekä asukkaiden irtaimistoa että varastokoppien rakenteita. Savua levisi myös laajemmalle alakertaan.

      Palo ei levinnyt asuinkerrostalon muihin tiloihin.

      Juontotien kerrostaloissa on satunnaisesti aiemminkin ollut väkivallantekoja tai ilkivaltaa.

      Poliisi pyytää mahdollisesti paloon liittyviä havaintoja tiistai-illalta Kuopion poliisiasemalle vihjepuhelimeen 071875 6880 tai sähköpostilla [email protected]

      Silimin näkiijän mukkaan ollut musta-pipoinen mieäs

    • jokujokuutelias

      minkälaista on nykyään asua juontotie 3:ssa.

    • Anonyymi

      Hei. Olisin muuttamassa Kuopioon opintojen perässä, ja täältä päin olisi mahdollisesti asunto tarjolla. Nettikeskustelua lueskelleena sain kuvan, että seutu olisi ainakin aikaisemmin ollut kovin rauhatonta. Onko tilanne minkälainen tätä nykyä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe