Mikähän järki tässäkin nyt piilee, kun Prisman posti on muuttamassa keskustaan?! Onko säästöt niin tiukalla että pitää näin elintärkeä palvelu siirtää pois Tuppuralasta ydinkeskustaan? Olisivat muuttaneet viinakaupan sinne. Keskustasta on helppo kuljettaa pullo kassissa, mutta kannapas vaikka postin kautta tilaamasi matto sieltä!
Prisman posti muuttaa
7
395
Vastaukset
Postihan itse ei palvelua lopeta, vaan cittari ja prisma. Syynä tila ongelma, mielenkiintoista.... sitähän laajennetaan paraikaa...
Luulisi nyt tuppuralan/graani/launialan/saksala- alueiden asukkaiden äänen/jalkojen kantavan tässä asiassa...kerätkää adressi tai jotain...
http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/8814498.html- olis edes
parkkipaikkoja keskustan postilla. Nyt tilanne on aivan onneton.
Taitaa postipalvelut tällä menolla olla mennyttä aikaa. - kyllä sen
palvelun lopettaa, kun ei suostu maksamaan asiallista korvausta City-marketille.
Posti on tässä suurin syyllinen! Postin nuuka, ala-arvoiseen palkkaukseen pyrkivä linja on jo hävittänyt monta muutakin asiamiespostia.
Nähtävästi pitäisi tarkentaa postia koskevia lakeja palveluvelvollisuuden oslta! Mikkeliläiset kansanedustajat, herätkää!
- ja toriparkkiin
kaikki toiminnot on keskitettävä kaupungin keskustaan koska sinne tulee liiketalo torin varteen Kiinteistösijoittaja saa enemmän asiakkaita vuokraamiinsa liiketiloihin Tuskustakin kun joutuvat postin takia tulemaan toriparkkiin.
Entisenä rantakyläläisenä täytyy sanoa että tuo keskustan postin sijainti ja ruuhkaisuus ärsyttää. St1:llä oleva postin toimipiste ei ollut kovinkaan usein ruuhkainen ja oli muutenkin hyvin pyörivä. Keskustaan kun nyt menee niin ensin on ongelmana parkkipaikan löytäminen ja senjälkeen jonottaminen koska on ruuhkaa. Parhaillaan olen nähnyt neljä jonoa vierekkäin missä oli 6-8 ihmistä jokaisessa. Ei kiireisen touhua.. Olen alkanut käymään polkupyörällä postilla jos on pakko "virka-aikana" pyöriä siellä. Iltaisin on toki hiljaisempaa joten sillon käyn jos mahdollista.
Voin vaan kuvitella mitenpäin tämä toiminta huonontuu entisestään kun Graanin laajalammen asiakkaat siirtyvät keskustan postiin asiakkaiksi.
Itse tilaan ulkomailta viikoittain tavaraa, onneksi ne saa suoraan kotiin toimitettuna ja ei tarvitse koko Itellaa tukea. Hinnoittelukin on hauskaa, samalla rahalla millä tulee juvalta kahvinkeitin niin saa Saksasta kotiteatterivahvistimen. Tai toisena esimerkkinä Royal mail tuo pikkupaketit postilaatikkoon parilla punnalla!- posti on
Mosse kirjoitti:
Entisenä rantakyläläisenä täytyy sanoa että tuo keskustan postin sijainti ja ruuhkaisuus ärsyttää. St1:llä oleva postin toimipiste ei ollut kovinkaan usein ruuhkainen ja oli muutenkin hyvin pyörivä. Keskustaan kun nyt menee niin ensin on ongelmana parkkipaikan löytäminen ja senjälkeen jonottaminen koska on ruuhkaa. Parhaillaan olen nähnyt neljä jonoa vierekkäin missä oli 6-8 ihmistä jokaisessa. Ei kiireisen touhua.. Olen alkanut käymään polkupyörällä postilla jos on pakko "virka-aikana" pyöriä siellä. Iltaisin on toki hiljaisempaa joten sillon käyn jos mahdollista.
Voin vaan kuvitella mitenpäin tämä toiminta huonontuu entisestään kun Graanin laajalammen asiakkaat siirtyvät keskustan postiin asiakkaiksi.
Itse tilaan ulkomailta viikoittain tavaraa, onneksi ne saa suoraan kotiin toimitettuna ja ei tarvitse koko Itellaa tukea. Hinnoittelukin on hauskaa, samalla rahalla millä tulee juvalta kahvinkeitin niin saa Saksasta kotiteatterivahvistimen. Tai toisena esimerkkinä Royal mail tuo pikkupaketit postilaatikkoon parilla punnalla!täysin sopimattomassa paikassa!
Parkkipaikkoja on aivan liian vähän ja nekin on vaarallisella tavalla järjestetty.
Kaiken aikaa joku parkkeeraa parkkipaikkojen puutteessa jalkakäytävälle, mikä estää ja jopa vaarantaa jalankulkijoiden liikkumisen.
- se semmoinen
Prisman posti on?
Paikassa nimeltä Graani on kyllä posti ja sitä on asiamiespostina hoitanut City-market - ei Prisma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195