Sain hetki sitten lähetyksen siveysvälineestä CB-6000 ja täytyy kyllä kysyä, että miten ihmeessä sen saa asennettua? Tuskin olen sen enempää hyvin varusteltu kuin muutkaan täällä laitteesta kirjoitelleet, mutta kyllä tuntuu mahdottomalta saada laite paikoilleen! Ei auta edes, vaikka tyhjentää pussit! Kylmä vesikin tuo sellaisen "pallomaisen turvotuksen" pusseihin, joten oikeat säädöt on mahdotonta löytää, kun putken j arenkaan välin joutuu jättämään niin suureksi. Tai sanotaanko, että en ainakaan ole niitä löytänyt! En tosin edes oikein tiedä, millaiset säätöjen kuuluisi olla. Onko siihen antaa neuvoja? Miten minun tulisi edetä? Säätöjä vaihtaessa ei vehjettä ole mitään mahdollisuutta saada mahdutettua putkeen!
En pääse sovittamaan laitetta ollenkaan! Onko neuvoja?
CB-6000
8
3118
Vastaukset
- olen katsonut
tämän pätkän, eikä ongelmia tuota laitteen "kasaaminen" noin pöydällä, vaan laitteen asentaminen sinne minne se laite tulisi asentaa...
- KE63R
Kerro tarkemmin mikä ongelmasi on? Eikö kalu sovi lepotilassa putkiosaan pituuden vai paksuuden takia? Olethan muistanut käyttää jotain öljy tai silikonipohjaista rasvaa asennusvaiheessa. Mieluummin kuuma kylpy kuin kylmä. Kuumuus esim kova löyly saa kassit laskeutumaan ja näin sopivan renkaan asentaminen helpottuu. Täältä lisää asiantuntemusta.
http://groups.google.com/group/siveysvyo- on.,.
se, että ei vehjettä ole mitään toivoa pitää lepotilassa asennuksen yhteydessä. Ja kun se on vähänkin "noussut", ei ole mahdollista työntää laitetta paikoilleen. Lepotilassa putki mahtunee kyllä.
Myös tuon oikean kokoisen renkaan löytäminen on vaikeata. Kuinka tiukka sen pitäisi oikeasti olla? Ei sen laitteen kai hirveästi kuuluisi puristaa, mutta ei se luonnollisestikaan voi löysäkään olla, tiedän toki.
Luin keskusteluista, että laitteeseen tottuu ja sen olemassaolon voi jopa unohtaa. Itse en tuohon usko (vielä), saa siis nähdä. - KE63R
on.,. kirjoitti:
se, että ei vehjettä ole mitään toivoa pitää lepotilassa asennuksen yhteydessä. Ja kun se on vähänkin "noussut", ei ole mahdollista työntää laitetta paikoilleen. Lepotilassa putki mahtunee kyllä.
Myös tuon oikean kokoisen renkaan löytäminen on vaikeata. Kuinka tiukka sen pitäisi oikeasti olla? Ei sen laitteen kai hirveästi kuuluisi puristaa, mutta ei se luonnollisestikaan voi löysäkään olla, tiedän toki.
Luin keskusteluista, että laitteeseen tottuu ja sen olemassaolon voi jopa unohtaa. Itse en tuohon usko (vielä), saa siis nähdä.Eipä taida olla sitten muuta keinoa kuin vetää käteen niin monta kertaa peräjälkeen ettei kalu enää osoita minkäänlaisia elonmerkkejä. Sitten voi rauhassa testailla.
Jos tuokaan ei tehoa, niin täytyy vain todeta, että olet harvinaisen viriili mies!
Tuosta renkaan koosta sen verran että puristaa pitää ja tuntua napakalta, mutta jos tuntuu kipua niin rengas on liian pieni. Monesti tottuttelun jälkeen voi vaihtaa pykälää pienempään renkaaseen. Tosi on että ajoittain laitteen olemassa olon voi jopa unohtaa, mutta kyllä se suurimman osan ajasta muistuttaa olemassaolostaan. - B-mies
KE63R kirjoitti:
Eipä taida olla sitten muuta keinoa kuin vetää käteen niin monta kertaa peräjälkeen ettei kalu enää osoita minkäänlaisia elonmerkkejä. Sitten voi rauhassa testailla.
Jos tuokaan ei tehoa, niin täytyy vain todeta, että olet harvinaisen viriili mies!
Tuosta renkaan koosta sen verran että puristaa pitää ja tuntua napakalta, mutta jos tuntuu kipua niin rengas on liian pieni. Monesti tottuttelun jälkeen voi vaihtaa pykälää pienempään renkaaseen. Tosi on että ajoittain laitteen olemassa olon voi jopa unohtaa, mutta kyllä se suurimman osan ajasta muistuttaa olemassaolostaan.Itselläni se onnistuu ainakin painamalla vain reilusti kova kalu putkeen. Se tuntuu epämiellyttävätä, mutta kun lukon saa kiinni, niin tilanne rahoittuu. Sitten se kutistuu itsestään siellä sisällä ja asettuu paikoilleen. Sen jälkeen se ei enään satu. Alussa käytin harhautusmetodia, eli laitoin renkaan paikoilleen, ja menin katsomaan hetkeksi telkkaria. Kun kalu laskeutui, piti toimia nopeasti. Ja klick, putki oli paikoillaan.
Omasta tahdosta se on mielestäni kiinni. Itse en koskaan pystynyt käyttämään laitetta töissä. Olin liian tietoinen siitä että se haittasi normaalia elämää. Tästä syystä käytämme laitetta vain lyhyempinä ajanjaksoina lomilla tai viikonloppuisin. Kivaa se on silti =) - vuoden kokemus
on.,. kirjoitti:
Luin keskusteluista, että laitteeseen tottuu ja sen olemassaolon voi jopa unohtaa. Itse en tuohon usko (vielä), saa siis nähdä.Mieheni ei ainakaan ole tottunut tai unohtanut laitetta.Ei kai se ole tarkoituskaan.Meille se hankittiin osaksi runkkaamisen estoon sekä parantamaan seksisuhdettamme.Onhan se kiusallista kun se pyrkii seisomaan tuubin sisällä.Plussana kannaltani on se että mieheni ottaa vaimonsa huomioon aivan eri tavalla kuin ennen.Kyllä hän on kehittynyt myös sänkyhommissa aimo harppauksen.
- oohdgsaf
Leikkaa jalkateräosa sukkahousuista, kalu sukkaan ja tuubiin. Sitten sukka virtsausaukon kautta ulos. Kunnon rasvaus on toinen keino tai oikeastaan välttämättömyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829