varovasti kuin peläten
rikkomasta raotan ovea
joka turvonneena
talven vesipisaroista
kiinni on rappusissa
ei voimalla vaan
pikkuhiljaa hivuttamalla
se minulle aukeaa
lattia natisee rytmissä askelteni
tuuli soittaa viuluja
ikkunanraoista
eteisessä keinutuoli
rukki ja vanha piironki
vuosien pölykerros
jäänyt niiden peitoksi
astun sisään tupaan
jonka repsottavassa
keittiössä asuu rauha
sinisiä kalusteita
vanha pirttipöytä
leinoliesi nurkassa
seinällä valokuva
menneestä
rakkaustarinasta
laatikot avoinna
verhot riekaleina
hiirien mellastamaa sekasotkua
mutta voi mikä tunnelma
kun poistun ja
suljen aarteeni oven
keinutuoli heilahtaa
pari kertaa
sanoiko se näkemiin
Rauha autiossa talossa
14
511
Vastaukset
- kaaru
kuljetat sanoja pitkin
tunteisiin ja tunnelmiin
mitä runosi toi tullessaan
minä tunnen tuulen ikkunanraoissa
ja kuulen askeleet
sekä lattialaudan narinan
minua jännittää
onneksi olet kanssani
Sinä Noitiz-ystäväni
hyvin loit tunnelman
kiitos, minäkin sain sen kokea:)- Minanoita
Tokihan pääset
mukaani rymyämään
autiotaloja, ilmoita
vaan koska olet tulossa!
On se meinaan jollain
lailla jännittävä kokemus,
astella pitkin ajan patinoimia
lattialankkuja..
Sinnuu kiittää
Noits
ehkä näkemiin vain kotvaseksi
eikä lopullisesti jäähyväisiksi
toivotaan
näin.- Minanoita
Kotvanen sanaa
näkemiin hyväksytään!
Sinulle kiitos
ja odotan paluuta :)
Noita Minanoita kirjoitti:
Kotvanen sanaa
näkemiin hyväksytään!
Sinulle kiitos
ja odotan paluuta :)
NoitaKotvasesta aikaa ja niin
Kotkan poika nousi siivilleen
hapuilevin siiven iskuin
tuulen päälle lepämään
ja alleen katsomaan
mitä tapahtuman
pitää
jotta korkeuksiin kohota
voisi. Hyvää yötä.
On aina kun astuu ajantarinaan,
kaikki hiljaa paikoillaan.
Kaikki esineet saarna, miten niissä
on käden jälki.
Jospas siinä keinustuolissa istuiki
kauan sitten asunu rakastunnu pari.
Kerron.
Menin edesmenneen mieheni tyhjään kotiin,
jokainen askel minussa oli syvää tunnetta.
Astuin yli kynnyksen,seisoin itkin ,
meidän yhteistä suurta rakkauttamme.
Se tunne väkevänä, ne aurinkoiset päivät,
kuvat muistoks jäivät.
Minänoita
Nämä on tarinoita joihin on hyvä palata,
edesmenneitten viestikapulaa se meille uskottu.
Runos väkevää eläydyin , kiitos pyyhin kyyneleen.
Liisa tuntevilla aalloilla- Minanoita
Kylmät väreet
kiirivät selkääni
pitkin lukiessani
palautettasi niin
koskettava se oli..
Minä olen ottanut
tehtäväkseni taltioida
kameroineni mennyttä
aikaa, käyttötarkoitus
vielä hämärän peitossa..
mutta tiedän sen
aikanaan selviävän...
Sinua kiitän ja myöskin
täällä minä, pyyhin silmistäni
liikutuksen kyyneleitä...
- tomppa2006
...elämäni ainoa noita, jonka tunnen...
Olet kirjoittanut hienon runon autiosta talosta. Niissä on täysin oma tunnelma ja miljöö, jota taitavasti kuvaat. Pidin runostasi. Erittäin iskevä ja sykähdyttävä loppu.
PS. Olet kirjoittanut aiheesta ennenkin, ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, onko tämä lähellä sydäntäsi?- Minanoita
Oikeassa olet, tämä
on nyt lähellä sydäntäni
melkein yhtä varmasti kuin
pohjoisen taivas revontuli
kruunuineen..
Valokuvaan.. enimmäkseen
autioita hylättyjä taloja,
niitä on albumiini kertynyt
melko mukavasti..
Joskus käy jopa niin
onnellisesti että olen
päässyt sisälle asti ja
saavuttanut täydellisen
tunnelman, jota haluan vaalia
suurena aarteenani..
Sinua isosti kiitän =)
....Joskus kuin runosi autiotalo....
Täynnä pölyä. riekaleita, sydän pompottaa keinutuolin tahtiin=)
Upea runo noitis=)- Minanoita
Hyvä tulkinta Sinulla
runostani, taas uusi näkökulma..
Sinua kiitän ja paljon =)
- Laudi
Entisöintiä vailla :/...
niin ja kunnon pesuainetta ..
eikö siellä ole ummehtunu hajuki :(- Minanoita
No niinpä, et sattuis
tietämään edullista nikkaria?
Niin ja tervetuloa
siivoustalkoisiin=)))
Mie tarjoon talkookaffet
vuorostani =)
Sinua kiitän kuules! - laudi**
Minanoita kirjoitti:
No niinpä, et sattuis
tietämään edullista nikkaria?
Niin ja tervetuloa
siivoustalkoisiin=)))
Mie tarjoon talkookaffet
vuorostani =)
Sinua kiitän kuules!Sama joka teki mulle ulkohuussin
tekkee mökistäs varmasti sellasen
jossa viihtyy,
mutta ei se ruppee kyllä hiiren pa..ojen seassa korjaamaan mittään...
siisti mies se on..
kuhan sitte tarjoot...*tupisee*...
:)))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466