canal digital CHEAT

omo9ja

Canal digital fi palvelu ei vastaa asiakas toive. Minulla on CANAL DIGITAL HD PVR - Tallentava HD-Comboboksi HD PVR-101 ST. Ongelma on se että jatkuvasti on mennyt rikki. neljas canal digital digibox jonka olen saanut nelja kuukauden sisällä, kun se aina menee rikki joka kuukauta. Viimeksi huomasimme 2.1.09 iltana että digibox ei KÄYNISTYY. Vaikka johdot irrottu pöis seinalta ja laitettu takaisin seinalle, ei se silti KÄYNISTYY, vaan punainen pisteet vilkuvat koko ajan digibox ruudussa. se oli kolmas samalinen digibox jonka olen saanut canal digital:lta nelja kuukaunden sisällä., kun se aina mene rikki. Soitin asiakas palvelu maanantai 5.1.09 ja joku lupasi lähetä uusi digibox ja johdot, mutta pelka johdot tuli mutta ei uusi digibox, eikä se käynistykään uusi johdon kannsa. Soitin tääs asiakas palvelulle ja ne sanoi että niiden varastossa ei ole täällä hetkellä digiboxia. Lopulta tuli uusi digiboxia, yritin asenta itsen mutta en onnistu. soitin tääs asiakas palvelulle joka sanoi että minä itse joutun maksamaan asentaja palkkio. epäreilua, koska jos digibox ei oli mennyt rikki, en olisi tarvinut mitään uusi asentaja.
Canal digital fi epäreilua

3

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuuh

      Se boksihan on aivan simppeli asentaa, johdot kiinni ja päälle vain... ei mene minuuttiakaan aikaa.

    • HD PVR-101ST on kyllä lapsellisen helppo asentaa!

      Tilanteita, jotka johtavat ongelmiin (PVR:n hajoamiseen)

      - laitteeseen kytketään käyttöjännite ja kanavahaku suoritetaan ennen kuin SAT-liitäntöihin on kytketty kaapelit.
      - SAT-liitäntöihin kytketyissä kaapeleissa on oikosulku(ja). Tämä näkyy vastaanottimen viritinkortin hajoamisena
      - laite kytketään vioittuneeseen taajuusmuuntimeen (oikosulussa)
      - laitteeseen kytketään antennilta tuleva yksi kaapeli, joka on vain jaettu molemmille virittimille (seurauksena virittimien hajoaminen)

      Teen noihin ongelmiin liittyviä kotikäyntejä useita kertoja päivässä ja 98% ongelmista on kyllä ihan käyttäjän itse aiheuttamia - rehellisesti sanottuna!

      KÄYTÄ AMMATTILAISTA!

      • ´+++++++++++++

        "Tilanteita, jotka johtavat ongelmiin (PVR:n hajoamiseen)

        - laitteeseen kytketään käyttöjännite ja kanavahaku suoritetaan ennen kuin SAT-liitäntöihin on kytketty kaapelit".


        Jos boksi hajoaa kanavahaun takia niin kyllä siinä vikaa on käyttiksessä. Kaikkea muuta kuin "ammattilaisen" laite, jos toiminta on tuota tasoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe