Ystävän lohdutusta

Nainen

Olet juuri saanut pahasti siipeesi ja minulla on täysi työ saada sinuun eloa. Laivareissusta uskoin olevan jotain iloa, pääset hetkeksi irti kaikesta. Sataman baarissa odottelemme lähtöä siideriä juoden ja suunnittelemme matkan kulkua. Pienessä sievässä sitten siirrymme laivaan ja hytin metsästys alkaa. Myöhemmin, kun ruoat on syöty ja vähän viinaakin jo juotu, on aika ryhtyä yön biletykseen. Nyt sinä olet suihkussa ja minä pohdin, mitä pukea päälle. Mitäköhän sinä laitat?
Kun olet valmis,käyn vuorostani pikaisesti pesulla. Kun tulen suihkusta, sinä olet peilin edessä pohtimassa omaa ulkomuotoasi ja-näköäsi. Entinen miehesi on saanut aikaan sen, että pidät itseäsi hyvin ei-seksikkäänä ja rumana. Yritän vakuuttaa, ettei se pidä paikkaansa. Otat rintasi käsiisi ja toteat, että "nämäkin on liian pienet!". Todellisuudessa rintasi on kauniit. Pienet ja kiinteät, nännisi ovat kovettuneet, huomaan. En voi olla katsomatta toisenkin kerran ja sinä huomaat tämän. Peitelläkseni hämmennykseni kerron ääneen oman mielipiteeni asiasta. Yllättäen sinä pyydät minua koskemaan rintoihisi. Epäröin, mutta silti haluan. Seison takanasi ja varovasti painan käteni rintojesi ympärille. Miten pehmeät ne ovat. Kovettuneet nännisi painuvat sormieni väliin kuin huutaen, että purista minua. Huomaan, kuinka katsot peilin kautta itseäsi ja sitä, mitä minä teen. Tästä rohkaistuneena painan käteni tiiviimmin rinnoillesi ja puristan nännejäsi sormiini. Mikään ei voi tuntua näin hyvältä. Kysyt, näytätkö nyt seksikkäältä. En voi muuta, kuin katsoa sinua peilin kautta suoraan silmiisi ja vastata näin. Hitaasti toinen käteni lähtee kulkemaan vatsallesi. Ihosi on niin pehmeä, kuin silkkiä. "Vahingossa" pudotat pyyhkeesi lattialle ja olet alasti. Olet niin kaunis. Katseeni ajautuu jalkojesi väliin. Olet ajellut pillusi lähes karvattomaksi, vain pienen tupsun olet jättänyt siihen, missä huulet yhtyvät ja piilottavat alleen klitoriksen. Kuin lupaa kysyen hitaasti vien kättäni kohti tuota ihanuutta. Suljet silmäsi ja nojaat pääsi olkaani vasten. Otan tämän myöntävänä vastauksena, joten kuljetan sormeni häpyysi. Hengähdät hiljaa ja huomaan, kuinka nautit tilanteesta. Painan koko kämmeneni pillusi päälle ja annan olla näin. "Koske lisää", pyydät sinä. Enää en mieti kahdesti pyyntöäsi. En pystyisi. Hivelen pillunhuuliasi sormellani ja tunnen, kuinka alat kostua käsittelyssäni. Työnnän etusormeni klitoriksesi päälle ja hieron sitä, kunnes tunnen sen kovettuvan. Siirrän sitten sormeni kohti reikääsi, josta valuu kosteutesi. Työntelen hitaasti tunnustellen sormeani edestakaisin vaossasi ja kuulen, kuinka hengityksesi tihenee. Yhtäkkiä sinä tartut käteeni ja vedät käteni pois haaroistasi. "Etkö haluakaan", kysyn. Et vastaa, vaan otat sormeni ja laitat sen suuhusi, haluat maistaa oman makusi. Kerron sinulle, kuinka teet minut hulluksi, en olisi ikinä kuvitellut mitään tällaista tapahtuvan. Otat pyyhkeeni pois päältäni ja viet minut hytin sohvalle istumaan. Kumarrut suutelemaan huuliani ja se tuntuu mahtavalta. En ole ikinä suudellut naista ja nyt tiedän, että olen menettänyt paljon. Kielesi pyörii omani ympärillä ja kutittelee huuliani. Siirryt hitaasti rinnoilleni ja kerrot, kuinka ihanat ne ovat. Otat nännin suuhusi ja varovasti imaiset sitä. Luulen räjähtäväni ja pillussani tykyttää jo täysillä. Huomaat, kuinka vaikea minun on olla paikallani ja varoittamatta polvistut lattialle kuljettaen kieltäsi kohti juuri sitä paikkaa, joka kosketustasi kaipaa. En voi enää olla hiljaa, kun painat huulesi ajellulle pillulleni ja suutelet sitä. Varovasti kielesi työntyy huulien väliin ja tavoittaa klitorikseni, joka huutaa tyydytystä. Kielesi kiertää nappulani ympärillä, muttei koske siihen niin, että pääsisin laukeamaan. Tunne on sanoinkuvaamaton. Levitän lisää jalkojani, jotta pääset tutkimaan syvemmältä. Kuljetat kieltäsi edestakaisin reijälleni asti ja siitä klitoriksen viertä ylös asti ja taas takasin. Teet tämän kaiken niin taitavasti ja kiduttavan hitaasti, että luulen kuolevani. Olen niin kiimassa jo, että puristelen rintojani ja kohta viimeisetkin estot poistuvat kuin itsestään. Työnnän pääsi pois jalkojeni välistä ja nostan sinut seisomaan eteeni. Minäkin haluan maistaa naista. Asetan toisen jalkasi vieressä olevalle pöydälle, jolloin voin nähdä koko pillusi. "vittusi on aivan uskomattoman kaunis", sanon sinulle. Vastaat ottamalla kiinni päästäni ja pyydät koskemaan siihen, kielelläni. En ole koskaan tehnyt tätä ja epäilen, että osaanko minä. Työnnän kieleni kohti pillusi kiimanesteen kostuttamaa klitorista ja nuolaisen. Maku on aivan ihana, en olisi osannut arvata. Alan hitaasti pyörittämään kieltäni ympäri kovettunutta helmeäsi ja välillä sen yli. Välillä otan koko nappulan huulieni väliin ja imen varovasti ja sitten taas kosketan sitä kieleni kärjellä. Kun huomaan, että todella nautit tästä, rohkaistun lisää ja jatkan. Nuolen lisää ja lisää, koko kielellä ja ihan koko pillun matkalta. Ahmin ja ahmin lisää naiseuttasi kuin peläten, että jos lopetan, tämä kaikki katoaa...
Yhtäkkiä vedät itsesi kauemmas. "Jos nyt vielä jatkat, niin laukean", sanot. Nousen sohvalta ja ohjaan sinut sängylle makaamaan. Asetun päällesi siten, että vittumme koskettavat toisiaan. Klitoris toistaan vasten alan varovasti liikkua edestakaisin. Otat kiinni nänneistäni ja puristat niitä sormiesi välissä. Tunnen sähkön, joka kulkee läpi kehoni, sen aiheuttaa näiden kaikkien tuntemuksien summa. Pillunesteemme sekoittuvat toisiinsa, kun keinumme toistemme sylissä, voi tätä tunnetta. "Anna pillusi minun suuhun", käsket. Käännyt ympäri päälläsi ja asetan itseni siten, että kielesi ylettyy suoraan sinne, missä sitä kaivataan. Työnnät kielesi varoittamatta suoraan litimärkään reikääni ja huudahdan. Pyörität sitä sisälläni niin taitavasti,että tajuni meinaa lähteä. Yritän olla hiljaa ja jotta onnistuisin, painan suuni jalkojesi väliin. Upotan kieleni huuliesi väliin ja alan nuolla kivikovaksi jäykistynyttä klitoristasi. "kielikorusi tekee hyvää pillussani",ilmoitat ja tästä innostuneena käytän koruani hyödykseni. Työnnän kieleni pillunreikääsi siten, että koruni hieroo vakosi seiniä edestakaisin. Sinä otat klitorikseni suusi imuun niin vahvasti, että mahanpohjassani alkaa aaltoilemaan kohta räjähtävä orgasmi. Tämä pakottaa omat liikkeeni vieläkin nopeammiksi. Otan mallia ja alan imemään nappulaasi rytmikkäästi ja samalla työnnän kaksi sormeani sisällesi. Nostat pyllyäsi ylöspäin kuin lisää anoaksesi ja minähän annan. Työntelen sormiani ja samaan rytmiin imen klitoristasi ja tunnen, kuinka pillusi alkaa sykkiä ihan uudella tavalla. Työnnän ja imen lisää ja lisää ja lisää, kunnes huudat ja pillusi kouristuu sormieni ympärille ja klitoriksesi räjähtää suusstani. Irroitan suuni sinusta ja pidän sormeni aivan liikkumatta sisälläsi, kunnes orgasmisi laantuu. Olen jo nousemassa päältäsi, kun otat kiinni pyllystäni kaksin käsin ja painat vittuni kiinni suuhusi. Kielesi alkaa villisti lipoa klitoristani ja reikääni, etten enää voi olla hiljaa. Huudan täysillä, niin hyvältä tuntuu. Tunnen laukeamisen olevan enää lyhyen hetken päässä ja kun imaiset helmeni suusi tiukkaan imuun ja samalla työnnät sormesi sisälleni, tunnen, kuinka orgasmi tulee. Siitä ei meinaa tulla loppua millään..
Tärisen ja tärisen ja kuuma aalto vatsani pohjassa polttaa lujempaa kuin ikinä. Vihdoin sitten otat sormesi sisältäni ja nesteeni valuvat mukana. Kierähdän viereesi ja hetken olemme aivan hiljaa. "Se oli mahtavaa", sanot ja olen samaa mieltä kanssasi. Suutelet minua ja makumme sekoittuvat toisiinsa. "Suihkuun?", kysyn ja molemmat purskahtaa nauruun. Suhteellisen tarpeellista! =)

7

14060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinen

      Olisinpa se toinen, niin hyvältä tuntui....

      • Jees

        Muista jaottelu, älä kirjoita pötköön! Muuten ihan jees luettavaa!


    • Mies

      kirjoitettu tarina. Jatka samaa rataa, osaat kirjoittaa hienosti.

    • Söpö-bi-tyttö

      Oli erittäin hyvä/kiihottava stoori..

    • NicoD

      Tämä oli yksinkertaisesti kaunista.

      Olet hyvä kirjoittaja..

    • Nainen

      Oli ensimmäinen kirjoitus, minkä olen niinsanotusti jakanut kenenkään kanssa.
      Haaveita pitää ihmisillä olla, ovat elämän suola.
      Toivottavasti vain joskus vielä kävisivät toteenkin, jotkut niistä...
      =)

    • Nainen

      Todella kiihoittava kertomus. Tuollaista olen kuvitellut mielessäni jo vuosia. Ahhh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe