eli päätin odottaa kunnes vaimolle tulee halu.
nyt mennyt n. 3kk eikä puhettakaan mistään.
omat pallit pian kiirastulessa vieraalla jos mitään ei tapahdu.
!!!! tää on 100% päätös , ellei vaimo tee aloitetta , en myskään minä.!!!!
(sori tuo vuodatuksen maku....)
seksin odotus
17
1861
Vastaukset
- tutulta
vaikuttaa tilanne.. itellä melkein sama tilanne vaimo pihtaa ja kohta 4kk menny ilman että on tehty yhtään mitään. Toki vaimo on raskaana mutta tuntuu että se saa siitä vain tekosyyn.
- on mahtavaa
kokeilla erilaisia asentoja, kun on raskaana!
Kuten pöydän päällä...
Miksi naiset eivät osaa nauttia seksistä ???
Se on AINA IHANAA !!!
- koska
joudutte odottelemaan vaimon haluja...
Ei kai vaan käy vieraissa ?
Jos ei, niin en ymmärrä.. ???
Minä voisin sekstailla vaikka useasti päivässä, mut tasan ei käy onnen lahjat...
Milloinkahan mun kohdalle sattuisi sellainen uros, että sais AINA silloin, kun tekee mieli... - marji
halut tule. Pitäisi ajatella seksiä, mut jos on stressiä tai kokoajan kiire niin eihän sitä ehdi. Minä olen sieltä toiselta puolelta ja harmittaa oma haluttomuuteni, vaikken vieraissa käykään. Mut kyl 3 kk parisuhteessa on melko pitkä aika. Ja voipi mennä toisetkin 3kk, jos itsepäisesti olet päättänyt olla tekemättä aloitetta. Entäs jos sun kumppanis luulee ettet halua häntä? Vaikeita juttuja, molemmille osapuolille. Itse yritän tietoisesti ajatella seksiä, että iskis halut ja himot, ja kyllähän se auttaakin. Mieskin lait.joskus töistä tekstiviestin että ajattelehan seksiä kulta.
- LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH
Mä iskisin takaapäin hiplaan vähän rintoja (kun hän tiskaa), ja jos hänelle sopii niin mennään punkkaan kiirehtimättä!
- jos..
Mitäs jos kysyisit siltä naiseltasi että "oletko muuten huomannut että ei olla harrastettu seksiä kolmeen kuukauteen" :D Anteeksi mutta minusta ainakin tuo tauko on jo niin pitkä, että vaihtaisin naista. Olipa stressiä tai ei, niin kyllä sitä yhteistä nautiskeluaikaa PITÄÄ löytyä ja samalla se stressikin lievenee, ikäänkuin sivutuotteena.
- osaa taas kerran
panettaa. Taidanpa tästä lähteä huoriin. Palataan moi!
- sökölle
Pihtailkoon. HUOM. Tee ees sää aloite, jos se sähisee tai kiljuu nii lähe kaljalle!
- m30v.
Kun tarpeeksi kauan jouduin odottelemaan, niin ajauduin vieraan naisen syliin.. ja nyt mopo on sitten lähtenyt käsistä pahasti ja tälläkin viikolla olen harrastanut jo kahden eri naisen kanssa seksiä ja tänään menen kolmannen luokse. Tiedän että ei pitäisi, mutta halut vie mennessään..
- anna mennä
Jos kotona ei saa seksiä niin silloin on automaattisesti lupa etsiä tyydytystä muualta.
Jos panettaa niin pillua/kyrpää on saatava, jos ei kotona niin sitten vieraissa. - ja..
anna mennä kirjoitti:
Jos kotona ei saa seksiä niin silloin on automaattisesti lupa etsiä tyydytystä muualta.
Jos panettaa niin pillua/kyrpää on saatava, jos ei kotona niin sitten vieraissa.Niin, ja muistakin sitten että aina ilman kumia ja mielumin kotona omassa sängyssä bylsit niitä vieraita naisia.
- klubii!
perustetaaan klubi ja kutsutaan vieraaks sellasii vaimoi joil on himo! Oon kuullu et niit on, muttei siis myöskään täällä. Oon yrittäny tivata moneen otteeseen et mikä tekis himon naiselleni. No kun otan asiaa esille niin sitten kuulemma aiheutan paineita eikä sit kuulemma voi spontaanisti!? Eli kumpi oli ennen muna vai kana. Mulla ainakin on himotus aika usein läsnä kun vaimoni kanssa kontaktiin pääsen. En kyllä suoraan sanottuna myöskään enää jaksa vongata ja lienee aika varma et ku ensimmäinen vieras kiimainen orava vastaan tulee ja tilanne on sopiva niin voi olla vaikeata
kieltäytyä. IKÄVÄ KYLLÄ- KannattajaM
Jep perustetaan sivusto vaikka nimeltään www.pihtaajienuhrit.fi ja sinne sais rekisteröityä kaikki tilanteesta kärsivät ihmiset, sekä miehet että naiset. Siellä voisimme sitten luoda kontakteja kohtalotovereihimme.
Nyt vaan joku jolla on sopivasti aikaa perustaa ko. sivusto, niin ei kun hommiin! :)
- ei petä
Muija pihdannut meillä kans yli 3kk, kohta askel johtaa aidan toiselle puolen.....
- Rouva Innokas
Meillä mies pihdannut jo 10 kuukautta.Olen koittanut kaikkeni,asuilla ja ilman.Herra on väsynyt,kiireitä töissä ei nyt jaksa-tyyliin.Olen 40 ja intohimoinen nainen.Olen yrittänyt hukuttaa haluni,kuvittelen et olen nunna.Vielä onnistunut.En halua lähteä petoksen tielle,se on väärin....vaiko sittenkin oikein.Onkohan miehelläni oikeus pantata noin?Olen kyllä ihan viehättävä,ja todella halukas.Tuntuu kamalalta etten kiinnosta miestäni enään.Muuten on hyvät välit,ollaan kuin kaverit konsanaan.Olen kyllä miettinyt vieraisiin menoa,mutta millanen on olo on sen jälkeen,omatunto kolkuttelee,olisin kumonnut kaiken sen mihin uskon,periaatteet joutuneet roskikseen,syyllisyys...vaiko sitten,vapautunut ihana olo,kauniita muistoja,ihana vieras mies,jonka kanssa tunsin olevani nainen,hekuma huipussan,odottelen innokkaana seuraavaa kertaa,ne huulet......
- aitoääliö
Ei se aina ole pihtaamista, jos näin käy. (3 kk on kyllä pitkä aika, joten lie muitakin syitä, ajautuminen, oloihin tottuminen tms.) Olen tämän luterilaisen kasvatuksen saaneen ihmisjoukon seuraamisesta havainnut, miten syvään ns. siveyden hyve on juurrutettu. Se on niin syvässä, että yksinkertaisesti ei läheisimmilleenkään kehtaa esittää puutteenalaista. Ei myös haluta tehdä aloitetta, koska pelätään torjutuksi tulemista - sehän ei ole kivaa. Toinen puolisko pariskunnasta voi olla luterilaisen "siveä", jolloin aloitteen tekeminen jää toisen osapuolen vastuulle. Näin päin lie tavallisempaa, että mies tekee aloitteen. Kyseiset tuntemukset ovat aivan pelkästään alitajuisia ja niistä pääsee irti pelkästään ottamalla asian puheeksi. Itse pidän siitä, että myös vaimo tekee näissä asioissa aloitteita. Sillä tavoin voi kumpikin kokea olevansa edelleen haluttava, eikä toimessa pelkästään velvollisuudesta. Pääsäntöisesti, kun tuo seksin harrastus on niistä harrasteista mukavinta. Pidemmät paussit sammuttavat haluja. Itse suosittelen oikein kunnon kuuria. Ensin oma aloite illalla, aamulla, illalla, aamulla eli mahdollisimman tiivis kanssakäyminen, jolloin naisen haluastekin on noussut. sitten voi ottaa puheeksi, kuinka merkityksellistä on, että nainenkin välillä käy kiinni sillä mielellä. Vaikka ihan suoraan tarttumalla "kahvaan", vaikka aivan yllättäen. Kesken aterian, suihkussa jne. Itse pidän aloitteiden lisäksi spontaaniudesta. Vaikka tenavia meillä on, on silti hetkiä, jolloin pääsee yllättämään. Aina silloin tällöin tapahtuu, ettei hommista tulekaan mitään, joka on kestettävä, ja tällöin tärkeää on saada viestitettyä, ettei toinen ole ylittänyt sopivaisuuden rajaa, vaan toiminut aivan oikein. "Nyt ei ehdi, otetaan illalla - tulen viereen valmiiksi viritettynä, joten ole valmis" tms.
- mies vm-72
asioilla tapana järjestyy...
tapasin tos ed.loppuviikolla semmosen edellisen
"ystävän". ts.ollut mun makuuni aina.
no kaikki voi kuvitella mihin tuo johti.
tuo vaimon pihtaus ei kyl enää kiinnosta.
enemmänkin avioero!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472