Mikä valmennuskurssi Kauppakorkeaan?

Minnelli

Mille Kauppakorkean pääsykokeiden valmennuskurssille kannattaisi mennä?
Helsingissä on ihan kivasti valinnanvaraa ( http://www.valmennus.info/valmennuskurssit-yliopisto-valintakoe ), joten pitäisi tietää mikä olisi paras. Hinnat on mulle ihan ok. Tärkeintä olisi päästä sisään Kauppikseen.

13

3776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki rahastusta

      avoimen yliopiston väylän kautta sisään se on siinä.. se vähän maksaa, mutta saa pisteitä plakkariin ja tuntumaa siihen onko edes oma ala.

    • affe1234
      • hentusen timppa

        Hentusen timon kurssit ylivoimaisesti parhaita....


      • miten-on

        miten voit saada paikan paremmasta paikasta kuin minne haet?


    • kauniiseen käteen

      ja ala lukemaan. Tai siis kirja tarkoitan. Varaa se 2-3 kuukautta lukuaikaa ja omaa rauhaa. Suosittelen jotain kirjaston suljettua huonetta lukupaikkana, pois häiriötekijöiden läheltä ja muiden virikkeiden ääreltä. Kaikkia kirjojahan ei tarvitse osata ja ainakin se yksi oli meikäläisen aikoina niin scheiBea että ei sitä olisi kannattanut edes lukea. Sekoitti vain. Se on siinä! Turhaa haaskaat rahoja kursseihin, ellei ns. pappa betalar.

      Itse toisella kerralla sisään ilman kursseja ja oman vuosikurssini TOP2:ssa ja nyt jatko-opiskelija. Korrelaatio menestykseen pääsykokeen suhteen ei ole todellakaan sitten 1. Taisin tuolloin toisella kerrallakin olla toiseksi huonoin pisteissä omassa ohjelmassa. Ekalla kerrallakin kahta pistettä vajaa lähes lukematta, kun oli armeija kesken.

      Itsellä jäi lukeminen vähän puolitiehen, mutta älä ota minusta mallia. Kaikki eivät samaan pysty ja aihe oli ennestään jollain lailla tuttua.

    • Kauppikseen myös

      Kaveri suositteli Valmennustiimi Eximiaa!? Eri aineiden maikat olivat kuulemma hyviä..!!

    • V.Varjo

      http://www.kauppikseen.fi - toi nyt ei ole varsinaisesti mikään valmennuskurssi, mut toimii mulle.. varsinkin hintansa puolesta :).

      Tuolla voi tsekata miten on asiat hallussa vastailemalla pääsykoekysymyksiin ja tekemällä pääsykoetestejä. Vaatii ehkä sen että tajuaa asiat lukemalla kirjoja, niistä ne vastaukset loppujen lopuksi kuitenkin löytyy :)

    • jedoa

      Valmennuskeskus oli OK.

      Hentusen kurssi kuulemma "paras".

    • kp

      Kannattaa tutustua Supervalmennuksen kursseihin. Saat sisäänpääsytakuun ja voit kokeilla opiskelumateriaaleja ilmaiseksi.

      www.supervalmennus.fi

    • nellinen

      Mikään pelkkä valmennuskurssi ei sua kauppakorkeaan vie, mutta itse olen ollut Valmennuskeskuksen kurssilla ja itse voin ainakin suositella niitä. Opettajat olivat ajantasalla opettamistaan asioista, harjoituspääsykokeet olivat suht samantasoisia kuin varsinainen pääsykoekin ja lisäharjoitustehtäviä oli riittävästi.

    • kylterifuksi

      Ei kannata mennä ollenkaan mihinkään rahastuskursseille, ellei sitten halua Aaltoon. Ite pääsin ekalla yrittämällä ilman mitään kursseja. Senku vaa tunkee takapuolen penkkiin ja lukee.

    • jennriikka

      Itse kävin HEO:n opiston kauppatieteen linjan vuoden mittaisen valmennuskurssin johon kuului myös avoimen opintoja, oli todella tehokas ja oli sitten jo opintoja käytynä kun viime vuonna pääsin sisään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe