Mille Kauppakorkean pääsykokeiden valmennuskurssille kannattaisi mennä?
Helsingissä on ihan kivasti valinnanvaraa ( http://www.valmennus.info/valmennuskurssit-yliopisto-valintakoe ), joten pitäisi tietää mikä olisi paras. Hinnat on mulle ihan ok. Tärkeintä olisi päästä sisään Kauppikseen.
Mikä valmennuskurssi Kauppakorkeaan?
13
3887
Vastaukset
- kaikki rahastusta
avoimen yliopiston väylän kautta sisään se on siinä.. se vähän maksaa, mutta saa pisteitä plakkariin ja tuntumaa siihen onko edes oma ala.
- affe1234
http://www.supermaster.fi/super/etusivu/?id=186
On tunnetusti paras. Hintaakin kyllä löytyy.. Henk.koht. kokemuksella voin suositella. Sain paikan paremmasta paikasta minne ensimmäiseksi hain ;)- hentusen timppa
Hentusen timon kurssit ylivoimaisesti parhaita....
- miten-on
miten voit saada paikan paremmasta paikasta kuin minne haet?
- kauniiseen käteen
ja ala lukemaan. Tai siis kirja tarkoitan. Varaa se 2-3 kuukautta lukuaikaa ja omaa rauhaa. Suosittelen jotain kirjaston suljettua huonetta lukupaikkana, pois häiriötekijöiden läheltä ja muiden virikkeiden ääreltä. Kaikkia kirjojahan ei tarvitse osata ja ainakin se yksi oli meikäläisen aikoina niin scheiBea että ei sitä olisi kannattanut edes lukea. Sekoitti vain. Se on siinä! Turhaa haaskaat rahoja kursseihin, ellei ns. pappa betalar.
Itse toisella kerralla sisään ilman kursseja ja oman vuosikurssini TOP2:ssa ja nyt jatko-opiskelija. Korrelaatio menestykseen pääsykokeen suhteen ei ole todellakaan sitten 1. Taisin tuolloin toisella kerrallakin olla toiseksi huonoin pisteissä omassa ohjelmassa. Ekalla kerrallakin kahta pistettä vajaa lähes lukematta, kun oli armeija kesken.
Itsellä jäi lukeminen vähän puolitiehen, mutta älä ota minusta mallia. Kaikki eivät samaan pysty ja aihe oli ennestään jollain lailla tuttua. - Kauppikseen myös
Kaveri suositteli Valmennustiimi Eximiaa!? Eri aineiden maikat olivat kuulemma hyviä..!!
- V.Varjo
http://www.kauppikseen.fi - toi nyt ei ole varsinaisesti mikään valmennuskurssi, mut toimii mulle.. varsinkin hintansa puolesta :).
Tuolla voi tsekata miten on asiat hallussa vastailemalla pääsykoekysymyksiin ja tekemällä pääsykoetestejä. Vaatii ehkä sen että tajuaa asiat lukemalla kirjoja, niistä ne vastaukset loppujen lopuksi kuitenkin löytyy :) - jedoa
Valmennuskeskus oli OK.
Hentusen kurssi kuulemma "paras". - kp
Kannattaa tutustua Supervalmennuksen kursseihin. Saat sisäänpääsytakuun ja voit kokeilla opiskelumateriaaleja ilmaiseksi.
www.supervalmennus.fi - nellinen
Mikään pelkkä valmennuskurssi ei sua kauppakorkeaan vie, mutta itse olen ollut Valmennuskeskuksen kurssilla ja itse voin ainakin suositella niitä. Opettajat olivat ajantasalla opettamistaan asioista, harjoituspääsykokeet olivat suht samantasoisia kuin varsinainen pääsykoekin ja lisäharjoitustehtäviä oli riittävästi.
- kylterifuksi
Ei kannata mennä ollenkaan mihinkään rahastuskursseille, ellei sitten halua Aaltoon. Ite pääsin ekalla yrittämällä ilman mitään kursseja. Senku vaa tunkee takapuolen penkkiin ja lukee.
- jennriikka
Itse kävin HEO:n opiston kauppatieteen linjan vuoden mittaisen valmennuskurssin johon kuului myös avoimen opintoja, oli todella tehokas ja oli sitten jo opintoja käytynä kun viime vuonna pääsin sisään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501593Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 281128
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891084- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee190932Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi107884Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70809