ajattelette tästä:
1.Mooseksen kirjan 3. luvussa kerrotaan, että ihmiset - Aadam ja Eeva - rikkoivat Jumalan yksinkertaista käskyä olla syömättä yhdestä paratiisin puusta.
Ihmiset epäonnistuivat.
Mutta jos ihmiset olisivat toteleetkin tätä käskyä, niin millainen heidän tulevaisuutensa olisi ollut?
Esimerkiksi: missä Aadam ja Eeva olisivat tänä päivänä?
Mitä te
16
597
Vastaukset
- teuta
ETKÖ LUE RAAMATTUA , Tarkasti rukouksen kanssa,
no selitä sulle, he olisivat paratiisissa, Eedenissä , koska Jumala oli luodessaan luonut myös ikuisenelämän elimen (heidät oli luotu ikuisesti elämään ) Ja kuten tiedät saatana houkutteli heidät syntiin ,- jounini
ja vastauksesi kansssa olen samaa mieltä, mutta kysymyksen esittäjänä en halua lukita asiaa esittämällä ensin omaa mielipidettäni.
Ollaan hiljaa tästä, ja annetaan muidenkin vastata.
- Auvo-ajattelija
puusta saanut syödä?
Jos sinun lapsesi tekevät jotain mitä olet heiltä kieltänyt, niin annatko sadistin kiduttaa heitä ja sitten heittää heidät kärsimään ikuisesti tulipätsiin?
Ihminen oli siis Jumalan kuva, ts. myös Jumala olisi mennyt puhuvan ihmekäärmeen vipuun. - !mutmut
Täällä on tarkoitus keskustella lestadiolaisuudesta, ja reaalimaailmassa.
Miksi tällaista asiatonta häiriötä on ilmennyt niin paljon tänään.
Asiat ovat juuri niin, kun ne kulloinkin ovat, ei aleta jauhamaan tällaista tyhjää posetiivia täällä, sopiiko.- tällainen myös
kuuluisi lestadiolaisten maailmaan.
Ovatko raamatulliset kysymykset tyhjän jauhamista?
Onko lestadiolaisuus vain jonkinlainen kulttuuriyhdistys? - keskustelut.....
näyttävät olevan "häiriön aiheuttajia"
lestadiolaisille. - häiriköimästä
keskustelut..... kirjoitti:
näyttävät olevan "häiriön aiheuttajia"
lestadiolaisille.juu, ja jehkut voi mennä omiensa joukkoon.
menisit vaikka jatkokurssille, niin ei tarvi täällä hillua. - onhan se...
häiriköimästä kirjoitti:
juu, ja jehkut voi mennä omiensa joukkoon.
menisit vaikka jatkokurssille, niin ei tarvi täällä hillua.Raamattu lestadiolaisille melko kiusallinen asia.
häiriköimästä kirjoitti:
juu, ja jehkut voi mennä omiensa joukkoon.
menisit vaikka jatkokurssille, niin ei tarvi täällä hillua.Älä haaskaa energiaa toisten pois häätämiseen. Jätä se minun huolekseni. Tuollaiset viestit aiheuttavat vaan tarpeetonta, palstan toiminnan kannalta haitallista suukopua.
- miältä
Eslest kirjoitti:
Älä haaskaa energiaa toisten pois häätämiseen. Jätä se minun huolekseni. Tuollaiset viestit aiheuttavat vaan tarpeetonta, palstan toiminnan kannalta haitallista suukopua.
jehkut pois
- tarkistin asian
Eslest kirjoitti:
Älä haaskaa energiaa toisten pois häätämiseen. Jätä se minun huolekseni. Tuollaiset viestit aiheuttavat vaan tarpeetonta, palstan toiminnan kannalta haitallista suukopua.
Ilman seriffiä et se on opettanut, että kun luvataan se tapahtuu myös.
- näiltä...
"uskovaisilta" saa vastauksia raamatullisiin kysymyksiisi.
Lestadiolaisuus on "vaa'alla punnittu ja köykäiseksi havaittu".- teuta
Kun noin voit vastata .
- kuuleha
Emmehän me täällä ala toimimaan jehovalaisten korvasyyhyyn, me pitäydymme Jumalan sanaan.
Menköön jehovalaisten palstalle niin saa mieleisensä vastauksen.
Jumalan sana on juuri niin kun se on Raamattuun kirjoitettu. Lukee vain ja uskoo sen, siinä kaikki. - mutta kun...
kuuleha kirjoitti:
Emmehän me täällä ala toimimaan jehovalaisten korvasyyhyyn, me pitäydymme Jumalan sanaan.
Menköön jehovalaisten palstalle niin saa mieleisensä vastauksen.
Jumalan sana on juuri niin kun se on Raamattuun kirjoitettu. Lukee vain ja uskoo sen, siinä kaikki.täällä vain keskustellaan lastadiolaislahkosta
- täydellisyyden tavoittelija
sama käsky tänäkin päivänä .
Mutta kaikki me olemme pois poikenneet ,aivan jokainen.Jokainen olemme syöneet tuosta samasta puusta ,niin minä kuin sinäkin.
Jos et vielä ole tehnyt parannusta niin nyt on otollinen aika .
Jeesus sanoo että Hän seisoo ovella ja kolkuttaa ,ja joka avaa sydämensä oven hän on näkevä Taivasten Valtakunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211433Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r367477V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823899Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063809- 423338
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳503163- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361830