Mitä te

jounini

ajattelette tästä:
1.Mooseksen kirjan 3. luvussa kerrotaan, että ihmiset - Aadam ja Eeva - rikkoivat Jumalan yksinkertaista käskyä olla syömättä yhdestä paratiisin puusta.
Ihmiset epäonnistuivat.
Mutta jos ihmiset olisivat toteleetkin tätä käskyä, niin millainen heidän tulevaisuutensa olisi ollut?
Esimerkiksi: missä Aadam ja Eeva olisivat tänä päivänä?

16

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

      ETKÖ LUE RAAMATTUA , Tarkasti rukouksen kanssa,
      no selitä sulle, he olisivat paratiisissa, Eedenissä , koska Jumala oli luodessaan luonut myös ikuisenelämän elimen (heidät oli luotu ikuisesti elämään ) Ja kuten tiedät saatana houkutteli heidät syntiin ,

      • jounini

        ja vastauksesi kansssa olen samaa mieltä, mutta kysymyksen esittäjänä en halua lukita asiaa esittämällä ensin omaa mielipidettäni.
        Ollaan hiljaa tästä, ja annetaan muidenkin vastata.


    • Auvo-ajattelija

      puusta saanut syödä?

      Jos sinun lapsesi tekevät jotain mitä olet heiltä kieltänyt, niin annatko sadistin kiduttaa heitä ja sitten heittää heidät kärsimään ikuisesti tulipätsiin?

      Ihminen oli siis Jumalan kuva, ts. myös Jumala olisi mennyt puhuvan ihmekäärmeen vipuun.

    • !mutmut

      Täällä on tarkoitus keskustella lestadiolaisuudesta, ja reaalimaailmassa.
      Miksi tällaista asiatonta häiriötä on ilmennyt niin paljon tänään.

      Asiat ovat juuri niin, kun ne kulloinkin ovat, ei aleta jauhamaan tällaista tyhjää posetiivia täällä, sopiiko.

      • tällainen myös

        kuuluisi lestadiolaisten maailmaan.
        Ovatko raamatulliset kysymykset tyhjän jauhamista?
        Onko lestadiolaisuus vain jonkinlainen kulttuuriyhdistys?


      • keskustelut.....

        näyttävät olevan "häiriön aiheuttajia"
        lestadiolaisille.


      • häiriköimästä
        keskustelut..... kirjoitti:

        näyttävät olevan "häiriön aiheuttajia"
        lestadiolaisille.

        juu, ja jehkut voi mennä omiensa joukkoon.
        menisit vaikka jatkokurssille, niin ei tarvi täällä hillua.


      • onhan se...
        häiriköimästä kirjoitti:

        juu, ja jehkut voi mennä omiensa joukkoon.
        menisit vaikka jatkokurssille, niin ei tarvi täällä hillua.

        Raamattu lestadiolaisille melko kiusallinen asia.


      • häiriköimästä kirjoitti:

        juu, ja jehkut voi mennä omiensa joukkoon.
        menisit vaikka jatkokurssille, niin ei tarvi täällä hillua.

        Älä haaskaa energiaa toisten pois häätämiseen. Jätä se minun huolekseni. Tuollaiset viestit aiheuttavat vaan tarpeetonta, palstan toiminnan kannalta haitallista suukopua.


      • miältä
        Eslest kirjoitti:

        Älä haaskaa energiaa toisten pois häätämiseen. Jätä se minun huolekseni. Tuollaiset viestit aiheuttavat vaan tarpeetonta, palstan toiminnan kannalta haitallista suukopua.

        jehkut pois


      • tarkistin asian
        Eslest kirjoitti:

        Älä haaskaa energiaa toisten pois häätämiseen. Jätä se minun huolekseni. Tuollaiset viestit aiheuttavat vaan tarpeetonta, palstan toiminnan kannalta haitallista suukopua.

        Ilman seriffiä et se on opettanut, että kun luvataan se tapahtuu myös.


    • näiltä...

      "uskovaisilta" saa vastauksia raamatullisiin kysymyksiisi.
      Lestadiolaisuus on "vaa'alla punnittu ja köykäiseksi havaittu".

      • teuta

        Kun noin voit vastata .


      • kuuleha

        Emmehän me täällä ala toimimaan jehovalaisten korvasyyhyyn, me pitäydymme Jumalan sanaan.
        Menköön jehovalaisten palstalle niin saa mieleisensä vastauksen.

        Jumalan sana on juuri niin kun se on Raamattuun kirjoitettu. Lukee vain ja uskoo sen, siinä kaikki.


      • mutta kun...
        kuuleha kirjoitti:

        Emmehän me täällä ala toimimaan jehovalaisten korvasyyhyyn, me pitäydymme Jumalan sanaan.
        Menköön jehovalaisten palstalle niin saa mieleisensä vastauksen.

        Jumalan sana on juuri niin kun se on Raamattuun kirjoitettu. Lukee vain ja uskoo sen, siinä kaikki.

        täällä vain keskustellaan lastadiolaislahkosta


    • täydellisyyden tavoittelija

      sama käsky tänäkin päivänä .
      Mutta kaikki me olemme pois poikenneet ,aivan jokainen.Jokainen olemme syöneet tuosta samasta puusta ,niin minä kuin sinäkin.
      Jos et vielä ole tehnyt parannusta niin nyt on otollinen aika .
      Jeesus sanoo että Hän seisoo ovella ja kolkuttaa ,ja joka avaa sydämensä oven hän on näkevä Taivasten Valtakunnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe