Yritän ymmärtää tätä. Mikä piiskaamisessa kiehtoo?
Miksi jotkut haluaa piiskaa?
123
11189
Vastaukset
- Juippi26
Eiköhän se oo vähän makuasia...
Toisilla seksuaaliset tunteet reagoi eri asioista kuin toisilla. Tuntuu että ne reaktiot on ihmisillä vähän kuin joku soitin jonka kielet on kaikilla kytketty hiukan eri paikkoihin...- ruoskaa
että toisille kipu tuottaa nautintoa. Tai jo pelkkä ruoskan näkeminen alistajan kädessä nostattaa himoja. Me kaikki saamme nautintoa ja tyydytystä eri asioista...jopa piiskaamisesta niin se vaan on
- joka tuntuu
helskatin kivalta. Ja etenkin sen jälkeen olo on taivaallinen.
- miljamariam
- Voi se on niin virkistävää joutua hakattavaksi aina joskus.
Ei se nyt ihan näin, mutta melkein.
Piiskaleikeissä on monia ulottuvuuksia.
Toisille ne on vakavia ihmissuhteita kasvattajan ja kasvatettavan välillä. Sanat kertovat, mistä on kyse. Luonteen kehitystä, huonojen tapojen poistamista, välittämistä, mokaamisista maksetaan takamuksen iholla kivuliaalla tavalla.
Tietysti yhteisellä sopimuksella.
Joskus omien rajojen kokeilemista. Äärimmäisille rajoille menemistä. Haluaa tietää miltä tuntuu kun ei kestäisi enää yhtään enempää.
Toisille erilaisten tunneskaalojen läpikäymistä. Häpeä on melko voimakas tunne (nykypäivänä unohdettu sellainen) ja läsnä selkäsaunatilanteissa. Hienoa saada kokea sekin tunne turvallisesti ja hetkellisesti.
On pareja, joiden leikkeihin liittyy seksi. Ensin piiskataan ja sen jälkeen jotain muuta kivaa. Kivulias selkäsauna stimuloi monia hermoja. Seksi voi tuntua paremmalta kunnon piiskauksen jälkeen. Sekin on sopimus heidän välillään. Molemmat haluavat niin.
Myös aivan mahtavia kokemuksia on piiskaajalla.
Piiskanheiluttaja nauttii tilanteesta yhtä paljon kuin sen saaja, mutta eri tavalla.
Kasvatuksellinen kotikurisuhde on ihan yes.
Kannattaa kokeilla.- mikä se on?
Siis kasvatuksellinen kotikurisuhde? Pitää ottaa vieras ihminen asumaan, jotta sais piiskaa kotonaan, vai?
- miljamariam
mikä se on? kirjoitti:
Siis kasvatuksellinen kotikurisuhde? Pitää ottaa vieras ihminen asumaan, jotta sais piiskaa kotonaan, vai?
Kasvatussuhteessa voi pitää oman reviirinsä ja yksityisyytensä. Asua yksin jos haluaa.
Mutta tekemisistään on vastuussa kasvattajalle.
Onko jollain ongelmia luonteensa kanssa. Kiroilee mielestään kenties liikaa. On välillä laiska ja saamaton. Joskus tekee sellaista mitä ei haluaisi tehdä ja kaduttaa. Tuntuu turhauttavalta kamppailla joitakin asioita vastaan yksin. Ehkä tulee mieleen, että taas tein näin, enkä olisi halunnut. Nyt ansaitsisin kunnon selkäsaunan.
Jos löytää sellaisen suhteen, jossa toinen ihminen luvalla puuttuu niihin elämän osa-alueisiin, jotka häiritsevät ja tekeminen kaduttaa. Tarkkailee vieressä ja säännöllisin väliajoin järjestää tapaamisen, jossa käydään läpi niitä asioita joista on luistettu. Joko omaa välinpitämättömyyttään tai vaikka vain luonteen heikkouden takia. Palaute ja rangaistus tulisi selkäsaunan muodossa.
Tätä on kasvatuksellinen kotikurisuhde. Monelle se hyvä ja tyydyttävä vaihtoehto elämän ryhdistämiseksi. Huonojen tapojen poistamiseksi.
Piiskan avulla tämä toimii. - mies 40v
miljamariam kirjoitti:
Kasvatussuhteessa voi pitää oman reviirinsä ja yksityisyytensä. Asua yksin jos haluaa.
Mutta tekemisistään on vastuussa kasvattajalle.
Onko jollain ongelmia luonteensa kanssa. Kiroilee mielestään kenties liikaa. On välillä laiska ja saamaton. Joskus tekee sellaista mitä ei haluaisi tehdä ja kaduttaa. Tuntuu turhauttavalta kamppailla joitakin asioita vastaan yksin. Ehkä tulee mieleen, että taas tein näin, enkä olisi halunnut. Nyt ansaitsisin kunnon selkäsaunan.
Jos löytää sellaisen suhteen, jossa toinen ihminen luvalla puuttuu niihin elämän osa-alueisiin, jotka häiritsevät ja tekeminen kaduttaa. Tarkkailee vieressä ja säännöllisin väliajoin järjestää tapaamisen, jossa käydään läpi niitä asioita joista on luistettu. Joko omaa välinpitämättömyyttään tai vaikka vain luonteen heikkouden takia. Palaute ja rangaistus tulisi selkäsaunan muodossa.
Tätä on kasvatuksellinen kotikurisuhde. Monelle se hyvä ja tyydyttävä vaihtoehto elämän ryhdistämiseksi. Huonojen tapojen poistamiseksi.
Piiskan avulla tämä toimii.Minulla on erikoinen suhde vanhempaan naishenkilöön ( 50).Käyn kerran viikossa siivoamassa hänen huoneistonsa.Tällöin hän kohtelee minua hyvin ankarasti.Tottelen häntä piirulleen käskyjen mukaan ja jos asiat ei mene kuten hän määrää niin siitä seuraa piiskaa paljaalle pyllylle.Hän myös kuulustelee minua tekemisistäni ja kun niistä on huomauttamista seuraa siitäkin rangaistuksia.Sessioon ei liity seksiä vaikka tunnen suurta himoa Rouvaa kohtaan.Kun hän huomaa stondikseni niin siitäkin saan lisää kuritusta.Tämä suhde alkoi netin kautta ja on jatkunut jo vuoden verran.
- mieshenkilöabcdefg
mies 40v kirjoitti:
Minulla on erikoinen suhde vanhempaan naishenkilöön ( 50).Käyn kerran viikossa siivoamassa hänen huoneistonsa.Tällöin hän kohtelee minua hyvin ankarasti.Tottelen häntä piirulleen käskyjen mukaan ja jos asiat ei mene kuten hän määrää niin siitä seuraa piiskaa paljaalle pyllylle.Hän myös kuulustelee minua tekemisistäni ja kun niistä on huomauttamista seuraa siitäkin rangaistuksia.Sessioon ei liity seksiä vaikka tunnen suurta himoa Rouvaa kohtaan.Kun hän huomaa stondikseni niin siitäkin saan lisää kuritusta.Tämä suhde alkoi netin kautta ja on jatkunut jo vuoden verran.
Olen kaateellinen sinua,tuota kuulustelu ja että se ei saa seisoa enemmän kuin se että sinä joudut siivota.
- Anonyymi
mikä se on? kirjoitti:
Miksi vieras? Ota joku tuttu, jollei puolisoa ole...
- nöyrä alamainen
Minä haluan saada piiskaa vaan sen takia että minä haluan tuntea minua nöyräätetty,alistettu,alamainen,pieni.Olen kertonut aikaisemmin että en halua saada piiskaa vaatteet päällä vaikka se kirvele yhtä paljo,ei se on kipu joka kiihottaa,vaan se että olen alasti,raidat tulevat,ja ääni iskuista paljalle ihoa.Ja piiskaan jälken että minä joudun kiittää ja pyytää anteeksi että olen ollut tottelematon,laiska ja tuhma.
- kulukuri
Piiskaa ja hellää sivelemistä vuorotellen,ja välillä jos vielä nainen nipistelee ja näykkii mun nännejä,ja sitten taas piiskaa pakaroille ja välillä minä annan samaa `hoitoa`naiselleni,ja kun hän on niin märkänä että oikein valuu,niin sitten eläimellinen nuolu ja nainti....aaaah se on seksiä se.
- haluan..........
.........piiskaa eniten siksi, että rakastan olla nöyryytettynä, käytettynä. Ihanaa on, kun mies saa käskyttää minua vain sen vuoksi että on mies. Pieni kipukin kuuluu asiaan ja kiihottaa.
Minulla on silti vain yksi piiskaussuhde takanani. Olisin halunnut seksiäkin piiskauksen jälkeen. Mikä olisikaan kiihottavampaa kuin olla nelinkontin alasti tai vain ilman housuja ensin saamassa kunnon selkäsaunaa ja sen jälkeen peppu punaisena voihkia naitavana tuossa eläimellisenä asennossa. Kun ajattelenkin itseäni "ulkopuolisen silmin" siinä tilanteessa, näyttäisin siltä kuin olisin olemassa vain miestä varten, yhdyntää varten....ah! Tämä todella kiihottaa, ihanaa kun on edes jonkinlainen mielikuvitus.- utelias mies
Kuinka se onnistuu?Vaan pieni kipu ja peppu punaisena?Ei se on vaan pini kipua saada peppu punainen!
- piiskattu
Nämä fetissit ovat asioita, joita voi kyllä yrittää ymmärtää, mutta ne ovat kuin Venäjä, jota ei voi ymmärtää järjellä, vaan sydämellä (Dostojevski?). Jos et ole ruvennut tuntemaan kutinaa alapäässä, kun luet tai katselet esityksiä vitsaleikeistä (tai ehkä kokenut itse), niin voit vain todeta, että joitakin se kiihottaa. Ja yritä hyväksyä, vaikka et käsittäisikään.
Jos jotakin vihjeitä, niin kerron omasta kiinnostuksistani: 60-luvulla sain tietenkin lapsena koivupiiskaa, sehän "kuului asiaan". Alle kymmenvuotiaana en suinkaan nauttinut piiskan saamisesta, mutta jälkeenpäin koko rituaali - housujen laskeminen, äidin polville joutuminen, (kohtuullinen) piiskaus tuntuivat oudon kiihottavilta, vaikka en silloin tietysti osannut tarkemmin eritellä tunteitani. Äiti jatkoi piiskan käyttöä melko tiheästi (edelleen kohtuu lujaa) aina 16-vuotiaaksi. Silloin harvinaista, mutta ei ainutlaatuista. Se rupesi tosissaan kiinnostamaan minua. Itse selkäsaunaa en kokenut kiihottavana, mutta jälkeenpäin katselin monta kertaa kiihottuneena piiskanjälkiä takamuksillani, ja usein lisäsin niitä itse koivunrisulla, jota pidettiin valmiina kotona. Monta kertaa järjestin itselleni selkäsaunan, esimerkiksi myöhästymällä kotiintuloajasta. (Itse kuritustilannetta en kokenut kiihottavana. Se oli hyvä, koska murrosikäisenä olisi seurannut nolottavaa eloa alapäässä.)
Eräs selitys saattaa olla, että koska selkäsaunoilta ei voinut välttyä, pyrin hyväksymään ne. Minulla se onnistui ehkä tavallista paremmin, koska opin nauttimaan niistä.
Aikuisena tunsin kaipausta "huolettomaan lapsuusaikaan". Minulla kävi tuuri. Useinhan tulee puhetta, miten nykyajan nuoret ovat niin kurittomia, ja miten meidän nuoruudessamme... Erään tyttöystäväni kanssa keskulteltiin asiasta. Ruvettiin vertailemaan omia kokemuksiamme. Hän on itse säästynyt piiskalta, mutta saanut seurata, miten pikkuveli sai sitä molempien puolesta. Ja juttu jatkui, miten se olisi vieläkin terveellistä pikkupojalle (minulle). Ja siitähän suhde lähti, ja jatkuu...
Eihän tämä tietysti selitä, miksi kiinnostuksemme on tällaista. Mutta näin se vain on... - Pohdittu_on
Mielenkiintoinen keskustelu, minusta tätä pitäisi jatkaa ja valotella lisää asiaa eri puolilta.
Miksi minä haluan piiskaa, perimmäistä syytä tuskin tiedän. Onko tuo peritty vai opittu ominaisuus? Minun tapaukseni on hieman mutkikkaampi, olen mies ja haluan piiskaa mieheltä, muuta seksiin liittyvää en erityisesti mieheltä kaipaa. Tavallista kaveruutta tietenkin.
Lapsena selkäsauna oli inhottavin asia maailmassa, siitä näin jopa painajaisunia. Jossain kymmenen vuoden kieppeissä asia oli jo mielenkiintoinen, murroiän alkuvaiheessa oli lyhyt aika, jolloin nainen oli piiskaajana fantasioissani. Nykyään sellainen ei tule kuuloonkaan.
Huoltaja oli tietenkin poissuljettu näistä touhuista, mutta isoveli vieraili fantasioissani usein. Minulla oli myös hyvin voimakas pikkuveli, jota en päästänyt koskaan ajatusleikkeihini ja olin muutenkin varovainen hänen suhteensa, ettei hän vain tajuaisi kuinka paljon vahvempi hän oli. Aina oli olemassa vaara, että jossakin nujakassa hän antaisi kämmensaunan pakaroilleni, se olisi ollut äärimmäisen noloa.
Nykyisin nuo fantasiapiiskaajat ovat vieraampia. Ilmeisesti asiaan liittyvä seksuaalisuus aiheuttaa sen, että takapuoleni kimppuun en päästä ketä hyvänsä. On tietenkin tuttuja, joilta selkäsauna olisi tervetullut, mutta joiltain toisilta ei missään tapauksessa. Tuollaisiin vieraampiin miehiin on helppo liittää miehisiä hyveitä ja selkäsauna heiltä on siksi asiallinen ja nautinnollinen.
Ei minua sellainen kiinnosta, että takapuoleni hakataan luumun väriseksi. Vaan idea piilee siinä, että toinen ottaa minut valtaansa "isällisin menetelmin", antaa väkisin piiskaa ja pitää puhutteluja. Näyttää minulle kaikella tavalla, että voima on se joka täällä määrää, taikka muuten...
Sen selkäsaunan mukana tulee paljon muuta, joka saa minut käymään kuumana. Saan mm. kaverin joka on aidosti huolestunut minun touhuistani ja tuo kaveri on tietenkin, reilu, oikeudenmukainen, voimakas, tarmokas ja miehekäs. Ja erityisen päättäväinen, joka hoitaa aina velvollisuutensa.
Ryhmäseksiä en harrasta, eli piiskaajia saa olla vain yksi. Nuorempana homman voi hoitaa ryhmä, mutta silloinkin porukan pomo piteli minua koreasti polviensa päällä otteessaan ja muut piiskasivat.
Jos tästä kirjoituksesta poimii yksityikohtia, niin kaipa siellä taustalla kummittelee isäni haamu, mutta ei se taida siltikään paljastaa, onko kyseessä peritty vai opittu asia. - VaikeaSelittää
Mikä siinä kiehtoo? Minua ei ainakaan kipu, vaan se että joku ottaa minut valtaansa ja suojeluunsa. Kun hän näkee niin paljon vaivaa, että piiskaa minut, niin hänen täytyy tosiaankin olla kiinnostunut minusta. Mutta kaikki tämä on henkistä laatua.
Sitten se seksipuoli. Minulla on heti hirmuinen stondis, jos ruvetaan puhumaan piiskaan liittyvistä asioista. Se on enemmän kuin tavallinen kiihko, se on jotain pelonsekaista, joka tuntuu kaikkiala. Pulssi nousee ja hormonit hyrrää.On hienoa jos piiskaajalla on komea haba ja sopivan beefy kauttaaltaan, lisäksi vielä aikuisen miehen nopeat, voimakkaat liikkeet. Minä kestävyysurheiljana häviän helposti sellaiselle, jolla on räjähtävää voimaa. Voima on tärkeä asia, kovin ruihnulta mieheltä ei viitsi selkäänsä ottaa. Tosin ei kurittajan tarvitse mikään karhu olla, koska olen pahasti pelon lamauttama.
En tiedä onko muut samaa mieltä, mutta minusta tuntuu, että seisokki perustuu jonkinlaiseen psyyken jännitystilaan, ne ovat sukulaistunteita.
Itse kipu on toissijainen asia, sillä on vain todistuarvo siitä kuinka minun on käynyt.
Aika vaikea asia selitettäväksi. - Piiskabloggari
Piiskaus blogi, onko kiinnostusta perustaa blogi johon voisitte lähettää muistoja ja kokemuksia ?
- trullihenkilö
Se on se sietämätön kipu, joka aiheuttaa sellaisen adrenaliini tai jonkun muun ryöpyn, ettei sitä mitenkään muuten saa. Ja sen odotus,,,kun tietää, että kohta piiskaa tulee ja sattuu. Aiheesta voi sitten kehitellä erilaisia variaatioita. Meillä kumpikin haluaa olla piiskattavana, mutta kumpikaan ei ainakaan tunnusta erityisemmin nauttivan piiskaamisesta, paitsi tietenkin haluaa auttaa kumppaniaan. Minulle ei piiskan saaminen ja ulvominen aiheuta mitään sen enempää, mutta mies ehkä vähän häpeilee, kun aikuinen mies ulisee ja usein lähteekin sitten piiskaa saatuaan kaljoille.
- Seissiellä
Minulle tulisi agressio jos uhattaisiin piiskalla, niin että varokaa piiskaamasta minua tai saatte turpiinne.
- Aavistelija
Seissiellä kirjoitti:
Minulle tulisi agressio jos uhattaisiin piiskalla, niin että varokaa piiskaamasta minua tai saatte turpiinne.
Et kai sittenkin ole itse piiskaaja, pystyviä sellaisa kaivataan.
- Anonyymi
Seissiellä kirjoitti:
Et sinä pysty sellaiselle turpaan antamaan, joka on sinut piiskannut. Yrittäminenkin on niin paha juttu, että sinut piiskattaisiin uudestaan.
- Olis.kivaa
Kohtuullinen piiskaus pienellä vitsalla paljaalle takamukselle tekee pelkästään hyvää. Älytön piekseminen on älytöntä
- Olis.kivaa
Sir.Step kirjoitti:
Otat yhteyttä, yritetään järjestää.
Otat yhteyttä, MIHIN
Tai ota sinä minuun yhteyttä. - Tekee.kivaa
Sir.Step kirjoitti:
Chat Kinky Bar
Vitsaa vain naiselta ja kahden kaupalla. Pitää voida luottaa, että ei kuvata eikä rosvota. Parhaiten homma käy naisparturin kotona. Vien kukkapuketin, jossa on mukana "vihreätä" muutama sopiva koivuvitsa. Tukan leikkaus ja vitsonta paljaalle takamukselle ilman housuja, yhden tunnin hoito. Toiminut jo vuosia
Minulle se että saan tuntea minua alistettu ja nöyryytetty joka saan minua tuntea niin hyvältä,paljastaa koko minun alavartalo,ja anna minun paartneri piiskaa minun vartalo,minä nautin katsoa raidat joka tulee ja katsoa niitä pitkään aikaan!Minäkin nautin jos hän joka piiskaa minua haukkuu minulle ja esität vihaiseksi ja rangaistuksen jälkeen on kiihottava seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistusta ja suudella se käsi joka on piiskanut minua!
Minulle se että saan tuntea minua alistettu ja nöyryytetty joka saan minua tuntea niin hyvältä,paljastaa koko minun alavartalo,ja anna minun paartneri piiskaa minun vartalo,minä nautin katsoa raidat joka tulee ja katsoa niitä pitkään aikaan!Minäkin nautin jos hän joka piiskaa minua haukkuu minulle ja esität vihaiseksi ja rangaistuksen jälkeen on kiihottava seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistusta ja suudella se käsi joka on piiskanut minua!
Se on niin sairas tämä tietokona että se on niin hidas että joudun painaa monta kertaa lähetä ja sitten ne lähtevät kaikki kuitenkin!
- Älä-häiriköi
Miksi kysyä kun voi itse ottaa asiasta selvää.
Kysyjä on tietty mentalisti, jolle reaalikokemukset ovat kauhistus.
Mentaalisesti kai runkkaakin. - TaisteluOnMahtavaa
Huippua on se valmistelu, kun pikkuhiljaa joutuu toisen hallintaan ja pylly paljastetaan. Vähä vähältä olet sellaisessa otteessa, että et pysty liikkumaan, etkä pääse irti. Siinä vaiheessa, kun piiskaa alkaa satamaan, olet jo tunnustanut henkisesti tappiosi ja keskityt vain nöyrästi kipuun.
Mahtavaa on myös katsella, kun joku toinen otetaan kiinni ja valmistellaan piiskattavaksi. Mitä isomman äijän vastarinta nujerretaan sen mahtavampaa sitä on katsella.- Anonyymi
ootko oikeesti päässy todistamaan aikuisen miehen piiskausta?
- Tekee.hyvää
Paljaspyllyvitsa tekee hyvää kenelle tahansa. Ei sovi niille, joita on lapsina piesty kohtuuttomasti
- Olis.kivaa
Korjattuna:"Jos joku nainen haluaa ANTAA TAI saada...".
Kiitos!Minä olen oppinut minua suomea aikuisena!Olin niin laiskaa koulussa opettamaan minua suomea ja minun vanhemmat sanoivat että ei sinä tarvitse suomenkieltä kun tulet maanviljelijä!
- Häpeilijä
Minulle tuo ratkaiseva asia on ilmeisesti häpeä ja nolaaminen, vaikka ajatus tuntuu aivan mielettömältä. Joka tapauksessa minä laukean, jos huoneeseen tulee itseäni riskimpi mies vitsan kanssa ja alkaa kertomaan kuinka hän kohta minut piiskaa. Kuvailee kuinka se tapahtuu ja mitenkä minun siinä käy. Minua hirvittävästi alkaa hävettämään, enkä tohdi sanoa mitää, ettei hän vaan hermostu. Tuollainen pelottava kaveri puhuisi minulta panoksen piipusta parissa minuutissa ja kun sitten lopulta saan saparolleni on se jo myöhäistä. Silloin laaki on housuissa ja kiihko hävinnyt, mutta häpeä syö voimat ja sumentaa aisit.
Jälkeenpäin itsekseen ei enää niin hävetä ja oikeastaan on ihan mukava sitä muistella. - Anonyymi
Mikähän siinä kiehtoo? Hyvä kysymys. Jotakin siinä on ja varmaankin hyvin suuria eroja eri henkilöiden välillä. Toisen pään sisään on vaikea kurkistaa, mutta kumppanin mielihalut voi silti toteuttaa, vaikka aihe ei erityisemmin piiskaajaa kiehtoisikaan
- Anonyymi
Hyvin ajateltu. Mä sain juuri 2 kovaa iskua pakaroille kun puoliso lähti töihin, ja kyllä nyt jöpötää koko päivän kun oon vapaalla. En lauennut eilenkään koitaa sitten mitä tahansa. Oon normaali hetero ,kunto loppuu.
- Anonyymi
Minua kiehtoisi asiassa eniten, jos joku rautaisen lujakätinen mies ottaisi minut hallintaan, pistäisi housuni alas, ja antaisi koivuvitsaa.
Tietenkin alistaa voi muutenkin, mutta piiskan saaminen on varmin merkki häviöstäni. Sellainen vapaaehtoisesti häviäminen ei ole mistään kotoisin. Mutta sellainen kiihottaa kovasti kun tietää, että tarvittaessa annetaan lisää, eikä siinä pullikoinnit auta. - Anonyymi
Se se vaan on aika vaikeaa, kun on eronnut ja asuu yksin. Pikkukaupungissa liikaa tuttuja eikä sen takia viitsi ruveta kyselemäänkään kuka tulisi piiskaa heiluttelemaan. Kerran onnistui, kun menin pariksi päiväksi ihan muualle hotelliin ja sain baarissa houkuteltua yhden naisihmisen, mutta ei tuokaan voi olla jatkuvaa toimintaa.
- Anonyymi
Tekis mieli vastata, et kokeile niin tiedät ainakin itsesi kohdilta, sopiiko vai ei. Mutta kun aloitus on 12 vuoden takaa, niin tuskin aloittaja enää ketjua seuraa.
- Anonyymi
Ensin en halunnut, mutta nyt haluan. Opiskeluaikoihin noin 15-16 vuotiaana majailin opiskelupaikkakunnalla velipojan kämpillä. Olin aika laiska tekemään kotiläksyjä ja kun veljen vaimo sitten yhtenä iltana kysyi että onko läksyt tehty, oli vastaus että joojoo. Ja kun olisikin pitänyt näyttää kirjalliset tehtävät, ei niitä ollut tehty. Siitä sitten seurasi läksytys; lepotuolin selkänojan yli takapuoli pystyyn ja housut alas ja sitten avokämmenellä ja jollakin kepillä kunnon muistutus. Ja kun sitten jälkeenpäin oli kysymys läksyjen tekemisistä, niin aina tuli muistutus että jos ei ole tehty kun kysytään, niin selkään tulee.
Tästä muistuu vielä sellainen yksityiskohta, että kurituksen aikana velipoika oli makuuhuoneessa pois näkyvistä ja kun se oli ohi, niin velipoika pyysi vaimoaan että tule naimaan. Minä sitten siinä murrosikäisenä ihmettelin. - Anonyymi
Eilen illalla kun molemmat olivat käyneet suihkussa ja kuivateltu itsemme, niin aloin kiusottelee miestäni. Aikani härnättyäni kysyi sitten, että haluatko vitsaa? Minä siihen, ettet pysty antaan. Vai en pysty, sanoi mies, ollen leikissä mukana. Haki samalla koivuvitsan ja otti minut polvelleen, pylly pystyyn. Viivytteli kuitenkin tarkoituksella vitsan käytössä ja kuljetti sitä kevyesti pyllyllä. Minun täytyi vielä sanoa, ettet kuitenkaan pysty antaan vitsaa, vaikka pylly on jo paljaana. Sitten alkoi tulla vitsaa pakaroille. Ensin kevyesti, loppua kohden koventuen. Aamulla katsoin vielä pyllyä peilistä ja ihanat juovat erottui hyvin. Olin tyytyväinen kiusotteluni tulokseen. Ihana mies minulla.
- Anonyymi
Kipu ei ole tavoite vaan vallankäytön välinen.Puolin tai toisin.
Olenpa sitten masterin tai subin roolissa niin oleellinen osa on alistamisen johtaminen vapauden rajoittaiseen ja alistetun pakottaminen riittävällä kivun tuottamisella tai uhkaamisella joihinkin nöyryyttä osoittaviin toimintoihin.
Emme tarvitse mitään turvasanoja vaan sidottu / kahlittu määrittää kivun määrän omalla vastustelullaan.
Suosin itse leveää, sileää, teräksistä paistinlastaa jolla voi samaan paikkaan hiljalleen voimaa lisäten naputella ja aiheuttaa sietämätöntä kipua ilman pitempää kestäviä jälkiä. Punoitus katoaa tunneissa eikä mustumia jää. - Anonyymi
Kiehtoo ihan sama kuin urheilussa.
Hormooniryöppy. - Anonyymi
Olisiko niin, että tulee turvallinen olo, kun toinen mies ottaa vastuun minusta ja tekemisistäni. Tärkeintä siinä on kuitenkin, että kaveri vahvempana pystyy homman hoitamaan. Hän sitten todistaa ylivoimansa paljastamalla pakarani ja piiskaamalla ne.
Jos joku minut kunnolla ja oikeasti piiskaisi, niin ei minua tilanne hävettäisi, vaan minä ihailisin sen piiskaajan voimaa ja taitavuutta. Olisi sellainen mukava isä-pikkupoika suhde. - Anonyymi
Minua kiinnostaa toiselta mieheltä saatu piiska. Kiinnostukseni asian johtuu luullakseni siitä, että murkkuiässä vanhempi veli otti minut pari kertaa mahalleen syliinsä ja läpsytteli pakarani. Veli oli vain pari vuotta vanhempi, mutta riittävästi voimaa löytyi, helposti hän piti minut paikoillaan ja paukutteli kämmenellään pakaroilleni. Minulle oli täysi yllätys, että veljellä oli niin paljon papua. Ei minua edes hävettänyt tapahtuma, rupesin ihailemaan veljeä hänen voimiensa vuoksi.
Noista päivistä asti on minulle asian ajattelu aiheuttanut stondiksen. - Anonyymi
Kokeile niin tiedät. Vai eikö kantti kestä?
Mutta älä tee sitä itse itsellesi. Se ei vaan toimi. - Anonyymi
Sitä vaan joskus haluaa vaikka mitä, vaikea selittää. Olin työmatkalla eräässä eurooppalaisessa alavalla maalla olevassa vapaamielisenä tunnetussa kaupungissa ja kiertelin ja katselin ja sain päähäni kokeilla miltä se dominan käsittely mahtaisi tuntua, ja marssin sisään. Madamen kanssa hieman keskustelimme siitä mitä haluan ja halusin piiskaa tai mitä välineitä siinä nyt oli, vaikka mitä. Sitten sitä oltiin mahallaan jollakin pukilla, kädet sidottuna. Ja sitten sitä piiskaa tuli ja sitten sitä tiesi, miltä se mahtaa tuntua.
- Anonyymi
Minua on aina kiehtonut itseäni voimakkaammat miehet. Jos kaveri on yhtä iso kuin minä, niin mistä häneen tulee se voima, jota on hänellä paljon enemmän kuin minulla. Ylimalkaansa jonkun voimilla jaksetaan nippanappa kilometrin kävellä, kun toisella voimaa riittää loputtomasti.
En tiedä olenko oikeassa, mutta uskon, että jokainen mies esiintyisi voimakkaana, mielellään ihan kinginä. Jos toinen mies pitää täysin murtaa, niin mikään ei ole siihen toimitukseen yhtä tehokas kuin piiskan antaminen. Siinä missä toinen nousee kunnian kukkuloille toinen vaipuu häpeän suohon. Ja kummallista, että kumpikin nauttii asiasta, jopa kiihottuvat siitä.
Muistan kyllä lapsena nähneeni piiskajaisia ja ne kutkuttivat joka puolelta kehoa. Mutta aina minua säälitti piiskattavan osa.
Yhä vieläkin tuo voima kiinnostaa minua ja haluaisin testata miten se toimii ja paljonko sitä on. Haluaisin nähdä sen päivän, että joutuisin tarpeeksi vahvan miehen piiskaamaksi. Vasemmalla kädellään hän pitelisi minua aloillaan polviensa päällä ja oikealla laskisi housuni ja suorittaisi rauhalliseen tahtiin piiskaamisen.
Jostain syystä minä en välitä kunniasta, annan sen kaiken hänelle, joka on niin mielettömän voimakas, että pystyy hallitsemaan minua yhdellä kädellä. Piiskauksen aikana en kamppaile kipua vastaan vaan hänen voimaansa. Minua kiihottaisi laukeamiseen asti ajatus kuinka hän pitelee yhdellä kädellä minua vallassaan. Jos muita ei olisi näkemässä, niin minua tuskin edes hävettäisi se, että hän näkee minun pyllyni paljaana ja pystyy pakottamaan minut vaikka kuinka nöyräksi ja kuuliaiseksi.
Voima on ihmeellinen vaikuttaja tässä maailmassa, se pistää isonkin miehen ruotuun.Minä haluan ankara äiti joka rangaistat minua kun olen ollut laiska eli tottelematon,annaa minulle piiskaa ja nöyrytät minua!
- Anonyymi
Se vaan kiehtoo. Se kipu ja se jälkitunne. Myös se, kun tulee puhe piiskaamisesta, niin rupeaa kalu kovenemaan. Nyt on koe menossa: vaimo piiskaa minua aina halutessaan, tai milloin minä haluan, mutta aina on sanonut, että häntä ei sitten piiskata, eikä ole piiskattu. Tänään sanoin, että saat piiskaa, ja tuolla pihalla on muutama piiska, käy valitsemassa sopiva. Tässä seurataan tilannetta.
- Anonyymi
Kipu on hyvä juttu, mutta vielä tärkeämpää on, että piiskaaja on fyysisesti ylivoimainen ja pystyy oikeasti piiskaamaan minut.
- Anonyymi
Minulle riittää pelkkä puhe asiasta, varsinkin jos puhujana on toinen mies. Minusta heti tuntuu, että hän suunnittelee piiskaavansa minut, punastun ja kehossani käy melkoinen kihinä. Tiedän, että jos hän nyt ryhtyisi, niin olisin mennyttä miestä. Keskustelu asiasta loppuu, koska minusta varsinkaan ei ole puhumaan, koska olen niin kiihdyksissäni.
Mutta illalla kotona asia vieläkin kiihottaa minua ja puhunut mies piiskaa minut fantasioissani. Joskus on käynyt niin, että tuo piiskaaja on ollut pikkuinen hippiäinen, mutta siitä huolimatta hän on ottanut minut polviensa päälle ja piiskannut. Jälkeenpäin minua hymyilyttää, miten noin pieni mies vi olla noin voimakas.- Anonyymi
Ei kannata nauraa pienelle miehelle, sillä Suomessakin on käynyt monta kertaa niin, että pienempi mies on isomman piiskannut. Tarkoitan, että pienempi on pannut isommalta housut lyttyyn ja antanut oikeasti remmiä paljaalle takapuolelle. Piiskaaminen ei ole koosta kiinni, vaan siihen tarvitaan voimaa, taitoa, karismaa ja luonnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata nauraa pienelle miehelle, sillä Suomessakin on käynyt monta kertaa niin, että pienempi mies on isomman piiskannut. Tarkoitan, että pienempi on pannut isommalta housut lyttyyn ja antanut oikeasti remmiä paljaalle takapuolelle. Piiskaaminen ei ole koosta kiinni, vaan siihen tarvitaan voimaa, taitoa, karismaa ja luonnetta.
Pystyn kuvittelemaan, että pieni voimakas mies piiskaa helposti ison Arkalasta kotoisin olevan miehen. Jos piiskattava on kovin arka, niin ei hän tohdi laittaa edes vastaan, ettei mitään pahempaa seuraisi.
Meidä kylällä oli aikuiset veljeksen, vanhempi oli pienempi mutta kunnollinen. Nuorempi oli isompi mutta armoton töpeksijä. Kyläläiset tiesivät, että aina välillä tuo pienempi kokoinen piiskasi veljensä.
Näiden veljesten tapauksessa ratkaiseva tekijä oli voima. Lyhyempi veljeksistä oli ollut nuorempana kova urheilija ja häntä pidettiin paikkakunnalla voimamiehenä.
- Anonyymi
Se että penis seisoo kertoo siitä, että alapäässäsi ovat jotkut lihakset jännittyneet. Eli kiihottuminen on jonkinlaista pelkotila. Piiskaaminen aiheuttaa samanlaisen jännitystilan. Puhun nyt miehistä ja omasta kokemuksesta. Naisen elimistöä en tiedä.
Omalta osaltani tuo jännitys pysyy yllä siihen asti, että kipu vie huomioni itseensä. On monia asioita, jotka piiskauksessa kiihottaa, esim.:
-piiskaaja juoksee sinut kiinni
-luja koura tarttuu sinua niskasta tai käsivarresta
- pyllysi paljastetaan
- sinulle puhutaan piiskaamisesta
-sinua vähätellään, varsinkin voimiasi
- piiskaaja esiintyy rehvakkaasti
- piiskaajan miehekäs olemus kiihottaa: leveät hartiat, hihat käärittynä tai käsivarret täysin paljaana
jne.
Mutta kun piiskaaminen alkaa ihan kivun kanssa, niin silloin stondis häviää, koska et pysty ajattelemaan muuta kuin kipua. Jälkeenpäin on kyllä mukava ajatella mitä tapahtui ja silloin tapahtuu laukeaminenkin. - Anonyymi
Itse tykkään piiskata naisen peppua. En ole millään tavalla agressiivinen, eikä kyse ole rangaistuksesta. Se on vain tavattoman kiihottavaa. Piiskaan vain sellaisia naisia, jotka itse sitä tahtovat.
- Anonyymi
Etkä 13 vuodessa saanut kehiteltyä parempaa tekstiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä 13 vuodessa saanut kehiteltyä parempaa tekstiä!
Hapannaamat sairastuvat Alsheimeriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hapannaamat sairastuvat Alsheimeriin.
Keksitty ihan uusi sairastuminen.
- Anonyymi
On paljon asioita joista puhutaan ja todellisuus on eri! On myös asioita joita melkein kaikki kokeilee mutta mutta eka kerta jää viimeiseksi kun kokemus on sellainen! Joku oppii asian kun on sinnikäs!
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta ei sitä sellainen koskaa voi ymmärtää, joka ei itse sitä halua. Kyllä kuumottava läiske paljailla pakaroilla on kiihottavaa. Käsi kun läiskähtelee pakaroille, ja sitä et voi mitenkään estää, niin olet täysin piiskaajan halujen armoilla.
- Anonyymi
Piiskaaja ottaa sinut valvontaansa, parhaassa tapauksessa jopa väkisin. Sinun ei enää tarvitse ratkoa elämäsi ongelmia, vaan joku sinua vahvempi tekee sen ja kantaa myös vastuun lopputuloksesta. Jos töpeksit saat lisää piiskaa, eikä sitä tarvitse odottaa vuosia kuten käräjillä.
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Kuka sinä oletjoka kirjoittaa Piiskaaja ottaa sinut valvontaansa?kiihottava puhe!
Olen keski-ikäinen mies ja olen saanut niin paljon piiskaa, että lopulta aloin pitää siitä. Nykyisin ajatus piiskan saannista kiihottaa ja nolottaa minua.
Anonyymi kirjoitti:
Olen keski-ikäinen mies ja olen saanut niin paljon piiskaa, että lopulta aloin pitää siitä. Nykyisin ajatus piiskan saannista kiihottaa ja nolottaa minua.
Minä toivoin että olisi ollut nainen sinä keski-ikäinen mies!
- Anonyymi
Koska se on joistakin niin kiihottavaa.
- Anonyymi
Se on jännä juttu, pelkkä keskustelu aiheesta saa veret kiertämään. Kerran ohjailin nyt jo edesmenneen anopin keskutelemaan aiheesta, kun hän mainitsi, että nykyajan nuoret jne ja kyllä ennen olisi osattu asiat hoitaa. Kyselin, että oliko se piiskan antaminen kovinkin yleistä ja mistä aiheesta sitä sai ja kerroin, että minä en meidän perheessä saanut koskaan, kun olin nuorin vaikka muut sai. Sitten kysyin että miltä se tuntui, ja anoppi melkein punastui kun yritti selitellä.
- Anonyymi
"melkein punastui"
Mitähän tuokin tarkoittaa?
Mielikuvituksen tuotosta.
- Anonyymi
Jos joku sinut oikeasti piiskaa, niin hän ottaa sinusta sekä fyysisen että psyykkisen vallan. Miehelle tilanne ainakin on niin häpeällinen, ei siitä voi edes kenellekään puhua. Eli olet menettänyt elämän hallinnan itsesensuurin kautta. Jollet tottele piiskaajaa, niin piiskataan uudestaan.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://4109555.com/H/8uODK 👈
- Anonyymi
Tyhmä kysymys.
Samaa luokkaa kuin "Miksi jotkut pitävät Stilton- tai sinihomejuustosta?"
Vastaus: henkilökohtainen mieltymys. - Anonyymi
Hyvä kysymys! Minun kohdalla täytyy mennä ajassa aika kauas taaksepäin. Perheemme oli yksinhuoltajaäiti, minua pari vuotta vanhempi sisko, ja minä nuorimpana poikana. Pienenä ei piiskattu, uhkailtiin kyllä joskus. Noin 10 - 11 vuotiaana, oppikoulun alaluokilla, sain ensimmäistä kertaa. Ei ollut mitään syytä, äiti sanoi vaan, että nyt annan sinulle piiskaa, että saat tuhmat ajatukset pois mielestäsi. Housut alas, ja piiskaa "pyllylle". Sisar kertoi saaneensa myös samasta syystä. Tätä sitten jatkui, ja piiskaus oli aina sunnuntai aamuisin, ja samasta syystä. Oli pieni kuulustelu, olenko ollut kiltisti, ja olenko ajatellut tuhmia. Piiskaus oli kyllä paljaalle pepulle, mutta hyvin pienellä voimalla; vähän sattui, mutta jälkiä ei jäänyt. Tästä tuli ihan tapa muutamaksi vuodeksi, kunnes siskoni keroi keskustelleensa äidin kanssa, että sen voisi jo lopettaa, kun ollaan no murrosikäisiä. Minulla oli jo karvat kasvaneet ja siskoni oli jo ihan nuoren naisen näköinen. Ei koskaan vastustellut piiskausta ja nyt pyydän aina vaimoltani piiskausta, tai kuten viimeksikin "saat piiskata, jos haluat"
- Anonyymi
Ne,jotka haluavat, haluavat.
Ne, jotka eivät halua, eivät halua.
Mikä ongelma sinulla on muiden haluamisista?- Anonyymi
Paras vastaus.
Noinhan se on. - Anonyymi
Enemmistö niistäe jotka haluaisivat eivät saa. Ja ne jotka eivät halua saavat.
- Anonyymi
Se on vaan niin kivaa! Nytkin, kun vaimo lähti kevelylenkilleen, käskin tuoda piiskan tullessaan. Saa hekumoida kävellessään, että jippii, kohta saa takapuolen punaiseksi.
- Anonyymi
Olen aikuinen mies, jonka päiväunelmiin kuuluu piiskan saaminen. Eli toinen mies pistää minut alleen, laskee housuni ja antaa notkean vitsan tanssia pakaroillani pitkään. Jos piiskaaja on parasta A-luokkaa, niin hänhän pystyy piiskaamaan minut syliinsä kellistettynä.
Kaikista kiihottavinta on se, että hän pystyy pitelemään minut aloillani kokko piiskauksen ajan.
- Anonyymi
Kiihottavaa olla se tuhma pikkupoka, joka saa piiskaa pyllylle monta kertaa viikossa.
- Anonyymi
On ainakin huippukivaa katseltavaa. Etenkin toi vaaleatukkainen vartija, hienot tissit ja hyvä perse.
https://xhamster.com/videos/punished-prisoners-3-of-3-3464827 - Anonyymi
Minua itseäni kiinnostaa nimenomaan kotikuri ja age play. Usein kuvittelen itseni tuhmaksi pikkupojaksi, jota mami piiskaa ja kurittaa.
Minulle kysymys on juuri heittäytymisestä toisen psyykkisen ja fyysisen kontrollin ja valvonnan alle. Että toinen asettaa säännöt, minkä mukaan tulisi elää. Ja sääntöjen rikkomisesta seuraa rangaistus. Piiskaa, nurkassa häpeämistä, tukkapöllyä, kotiarestia, suun saippuapesua.
Olla ankaran ja tiukan kurinpidon alaisena. Saada olla se kuriton viikari (polvihousuissa?), jota mami rakkaudella piiskaa ja kurittaa. - Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://6511222.com/H/r1F1C 👈
- Anonyymi
Kuulin kerran n. 50 vuotta sitten, kun tuore anoppini keskusteli vaimoni kanssa eräästä pahennusta herättäneestä tavastani, ja sanoi, että "sietäisi saada piiskaa oikein kunnolla, että tuntuu"
Aina, kun kuulen puhuttavan piiskauksesta, tai edes mainittavan sanan piiska, tekee mieli saada piiskaa.- Anonyymi
Aika helposti siihen piiskaamiseen leimautuu. Itse leimauduin myös yhdestä tapauksesta ja vielä sillä lailla, että vaikka olen heteromies, niin potentiaalisen piiskaajan täytyy olla myös mies.
- Anonyymi
Vasta 13 vuotta mennyt eikä joillekin ole asia vieläkään selvinnyt.
- Anonyymi
Aika pöhkö aloitus. Etenkin, kun kyse on jokaisen omista tuntemuksista.
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi joku pitää salmiakista ja toinen inhoaa sitä. - Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://4033444.com/H/Y6bTv 👈
- Anonyymi
Minua kiehtoo piiskaamisessa se kuinka piiskaaja onnistuu hommassaan. Hän onnistuu minun kanssani hyvin kahdella tavalla.
Ensinnäkin, jos hän lukitsee pääni reisiensä väliin, niin se mikä minulla on silloin niskan päällä vie kaiken huomion, enkä pysty ajattelemaan muuta.
Toinen vaihtoehto on, että piiskaaja nappaa pääni kainaloonsa tiukkaan puristukseen ja minä lamaannun. Minulla on tiukka hauisfetissi ja otan ankarastikin piiskaa, jos kurittaja pitelee päätäni kainalossaan.
Miehillä on salaista voimaa peniksessa ja hauiksessa. - Anonyymi
Ihan nuoruudesta on kaksi asiaa jäänyt mieleen, jotka molemmat saavat muistot heräämään. Toinen on se, että äiti ei koskaan pitänyt alushousuja hameensa alla. Liivit, sukkanauhat ja sukat. Saattoi joskus pitää alushoujakin, mutta enpä juuri muista. Toinen muisto, että sain usein "piiskaa" eli avokämmenellä läimäyttelyä äidin sylissä, ja kun useamman kerran syliin asettautuessani näin lähietäisyydeltä suoraan sinne jalkoväliin. Nämä kaksi asiaa muistuvat mieleen sanasta "piiskaus"
- Anonyymi
On tosi virkistävää.
- Anonyymi
Vaikka onkin vanha aloitus tässä ketjussa, ei se itse asia ole mihinkään muuttunut. Lapsuudessa ja nuoruudessa oli piiskaaminen ihan arkipäiväinen asia. Jos ei itse saanut, niin kaverit kuitenkin ja aina siitä puhuttiin. Murrosikäisenä siitä luovuttiin, kun "pikkuveli" nosti aina päätään ja se oli aika noloa. Asia onkin sitten kiinnostanut siitä lähtien, eli aina, kun puhutaan piiskauksesta, kalu jäykistyy. Joskus kurkin ovenraosta, kun vanhempaa siskloani piiskattiin; oli ollut liian myöhään ulkona. Hänellä oli sen ikäinen, että oli karvoitus ja isohkot tissit, eli ei mikään pikkutyttö. Itse olin silloin vielä niin pikkupoika, ettei se herättänyt mitään sen kummempia, mutta sitten myöhemmin on tullut
- Anonyymi
Minulla oli teini-ikäisenä kaveri, jolla oli tapana aina joskus piiskata minut. Sain paljaalle takapuolelle kunnon löylytyksen. Nolottihan se, mutta onneksi tuo kaveri ei koskaan pullistellut voimillaan ja oli muutenkin vaatimaton.
Jos minun piti mennä jonnekin, jossa oli vaarana syntyä tappeluita tai muita selkkauksia, niin minäpä en lähtenyt muuten kuin tuon riskin kaverin kanssa. Hän oli pätevä turvamies, hänen kanssaan emme joutuneet koskaan tappeluihin. Hintana oli selkäsauna silloin tällöin, mutta se ei tullut minulle koskaan selväksi, oliko hän tosissaan vai pelleilikö vain. Tai kiihottuiko hän piskaamisesta.
Itse olen tuollaista turvamiestä vanhempanakin kaipaillut.- Anonyymi
13 vuoden haudonnan tulos.
- Anonyymi
”Pitkänäperjantaina ei kukaan saanut liikkua missään paitsi kirkossa. Toiset fyrrykyrölääseet (vähäkyröläiset) tapasivat aamulla aikaisin piiskata kaikki lapsensa”, kertoo vähäkyröläinen Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran julkaisemassa aineistossa vuodelta 1935.
Muistutin juuri kumppania tuosta perinteestä, jota meilläkin on pitkään noudatettu.- Anonyymi
Puhut omiasi, et aiheesta.
Vai väitätkö kersojen itse halunneen piiskaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut omiasi, et aiheesta.
Vai väitätkö kersojen itse halunneen piiskaa?En väitä kersojen halunneen piiskaa. Eikä nyt aikuisena leikitä piiskaamista, ellei kumpikin osapuoli sitä oikeasti halua, vaikka leikisti vastustaakin.
- Anonyymi
Taas piti pyytää kumppania piiskaamaan. Metrin mittainen hevosraippa, ja kipeää teki. Takamus on taas viikon raitoja täynnä, kun tulee niin helposti
- Anonyymi
Sitä ihmettelen minäkin.
- Anonyymi
Enpä ole koskaan tajunnut miksi...Mulla on pari teoriaa.
-ehkä se että toinen rankaisee on jonkinlainen synninpäästö seksistä. Monelle on ajettu mieliin että seksi on kuitenkin vähän tuomittava asia, mutta kun on kunnolla sidottu ja kuritettu niin ei ole enää vastuussa mistään. Järki vie piiskattavaksi ja sidottavaksi ja väkisin otettavaksi, koska vasta sitten on vapaa omasta vastuustaan.
-tai ehkä kyse on siitä, että kipu ja kirvely on vähän sukua sille seksin hermoärsytykselle joka saa lopulta laukeamaan. Kun saa molemmat, tulee paremmin.
Huomasin itse fantasioivani häpäisystä, peloittelusta ja kivusta. Häpesin tätä vähän. Keski vuosia ennenkuin tajusin että on olemassa täysin tasa-arvoinen ja molempien haluja ja tarpeita kunnioittavia ja täysin luotettavia ihmisiä jotka haluavat kuka kuria, kuka kurittamista.- Anonyymi
Vastaus on yksinkertainen:
KOSKA HEHALUAVAT.
Ei siinä muuta ole.
- Anonyymi
En hirveästi siitä piiskaamisesta välitä, muta se olisi mannaa, että joku nuori mies juoksisi minut kiinni, raahaisi sisälle, laskisi housuni ja kellistäisi siteen polviensa päälle. Jostain syystä minua kiihottaa se, että olen tuollaisen riskin miehen armoilla. Eihän tuollaista kaveria pysty estämään, jos hän haluaa piiskata. Jos onnistuu pääsemään suhteeseen tullaisen miehen kanssa, niin minä suostun vaikka vapaaehtoisesti piiskattavaksi jos tuo alkuleikkikin kuuluu ohjelmaan.
- Anonyymi
Minä pystyn vieläkin melkein tuntemaan sen tilanteen, kun muutaman vuoden vanhempi serkkupoika kellisti minut polviensa päälle ja lukitsi minut voimakkaalla käsivarrellaan. Eikä siinä sätkiminen eikä pyristely enää auttaneet, minä olin taas kerran kohdannut vahvempani. Serkku tiesi kuinka tehokkaasti häpeä puree, siksi hän käytti vitsaa ilman kiirettä.Häpeä ja kipu ajoivat minua karkaamaan, mutta nuori insinöörioppilas oli minulle aivan liian voimaka vastus.
Näitä "piiskaleikkejä" harrastimme iltaisin vuokaramökissä joka oli lähellä työmaatamme. Serkku selvästi tykkäsi antaa vitsaa ainakin minulle. Oma tuntemukseni oli, että kuritus alkoi kiehtoa yhä enemmän ja enemmän.
Joskus öisin saatoin valvoa tunti kaupalla ja ihaila serkun voimakasta kehoa. Varsinkin minua kiihotti hänen vasen käsivartensa, sillä hän pystyi pitämään minut paikoillani piiskauksen aikana. Tuollainen voimanpesä loi turvallisuutta ympärileen, vaikka jouduinkin maksamaan siitä "piiskaveroa".
En osaa sanoa miksi piiskan saanti oli niin häpeällistä, kuitenkin se kuului asiaan. Mahallani serkun sylissä koin syvää häpeää, iltojen kuluessa ja kesän edistyessä ei serkun suorittama kuritus ollut enää niin raastavan häpeällistä. Ilmeisesti opin antamaan osan häpeästä piiskaajan kannettavaksi. - Anonyymi
Jos pitää kysyä mikä siinä kiehtoo, niin kannattaa unohtaa koko asia. Miksi yleensä edes mietit koko juttua. Keskity niihin asioihin jotka kiehtovat sinua.
- Anonyymi
Piiskaamisessa on aina kaksi osapuolta, ja jos kumpikin osapuoli ottaa asian tosissaan, ei siinä leikissä "feikata"
- Anonyymi
Olen mies ja tykkään antaa piiskaa naiselle. Nainen poikittain polvilla pylly paljaana on parasta minun mielestä. Ei mitään ruoskintaa. Kämmenellä tai koivuvitsalla niin kauan, että takapuoli on kauniin punainen.
- Anonyymi
Jokseenkin näin. Jokaisella on varmaan omat mieltymykset ja hienosäädöt asiassa. Tärkeintä on löytää kumppani jolla on jotakuinkin samanlaiset. Omalla kohdalla ne eivät kohtaa vaimoni kanssa vaikka yhteiselomme on muuten loistavaa. Onneksi minulla on ihminen jonka kanssa pystyn tyydyttämään tämän tarpeen. Aina silloin tällöin tapaamme ja minä annan ja hän saa. Vaimoni ei ole selvillä asiasta, eikä hänen tarvitsekaan.
- Anonyymi
Me saimme joskus piiskaa, hyvin harvoin, pari vuotta vanhempi siskoni ja minä. Piiskaamista leikittiin jo ihan pienenä, etupäässä niin, että sisko piiskasi, mutta joskus toisinkin päin. Sitä leikkiä jatkettiin sitten jatkuvasti, vaikka oltiin jo aika "isoja".
- Anonyymi
Kun on jokus sen "makuun" päässyt, on sitä aika vaikea lopettaa, jos on mahdollisuus sitä saada. Muutaman vuoden minua vanhempi serkku (ei ollut oikea serkku, adoptoitu) piiskasi kerran silloin aika nuorena, kun annoin luvan. Toisen kerran pyysin ja sitten siitä tuli meidän yhteinen salaisuus. Sitä on sitten jatkunut ja kun tapaamme, on se ohjelmassa, jos on mahdollista.
- Anonyymi
Siksihän sitä halutaan, kun sellainen pepun läiske ja kuumotus tuntuu niin hyvälle. Varsinkin kun läiskitään paljaalla kädellä, niin se ääni jo saa kiihottumaan suuresti.
- Anonyymi
Olen rva. 65 ja saan piiskaa tutulta mieheltä. Nämä satunnaiset tapahtumat alkoivat n. Viisivuotta sitten. Minua kiihottaa se häpeän tunne, kun joudun ottamaan alapään paljaaksi ja käymään miehen syliin. Jo siinä vaiheessa on jalkojen välissä tunne, jota on vaikea kuvata. Olla tässä iässä pylly paljaana, kun päällä on ainoastaan sukat ja liivit tuntuu jotenkin tosi nöyryyttävältä. Samoin se, kun tiedän miehen katselevan isoa takapuoltani ja jalkoväliäni samalla, kun hän asettelee asentoa mieluisekseen. Tämä kaikki on jo iso osa tapahtumaa. Olla siinä ja odottaa seuraavaa vaihetta.
- Anonyymi
Hyvin osasit asian sanoa. Itselläni samat tuntemukset.
N. 52 - Anonyymi
Fantasioin melko useastikin, että olisin vastaavantyylisessä tilanteessa, missä nainen piiskaa toista, mutta sillä erotuksella, että tietäisin toimenpiteen suoritettavana olemisen, mutta en saisi seurata sitä. Pitäisi siis olla kulman takana, toisessa huoneessa tai muuten niin, että en pysty katselemaan. Mahdollisesti voisi olla myös niin, että en saa myöskään kuulla, en ainakaan keskusteluja niin, että saisin selvää, enkä lyöntien tarkkaa lukumäärää, mitkä olisivat kurittajan ja kuritettavan välinen yksityisasia. Niinpä pitäisi olla riittävän kaukana, suljetun oven takana, ja/tai kuulokkeet tai kuulosuojaimet päässä.
Voisi myös käydä niin, että osuisin sattumalta paikalle ja pitäisi pitää huoli siitä, että en näe enkä mahdollisesti kuule liikaa.
Tokihan sitä voisi tulla halu vähän tirkistellä ja/tai kuunnella, mutta siinä olisi sitten riski joutua itse kuritettavaksi.
mies
- Anonyymi
Joka-aamuinen päivän avaus taas suoritettu, eli pylly piiskattu punaisille juovile. Kyllä meidän perheen äiti osaa.
- Anonyymi
Aihe tuntuu kiinnostavan. Meillä oli kyläilemässä vaimon kouluaikainen kaveri. Hän huomasi eteisen nurkassa nipun kukkakeppejä ja heti mainitsi että nippu piiskoja ja onko ne ahkerassakin käytössä. Vastasin ikään kuin leikilläni, että vaimohan se aina meikäläistä pitää kurissa. ( on ihan tosiasia). Vaimo meni ihan punaiseksi naamaltaan, mutta sanoi sitten ihan leikillään, että hän se niitä piiskoja käyttää. Vierailija surkutteli, että kun heillä tuli avioero, niin ei ole kukaan kuka piiskaisi
- Anonyymi
Olen alistuva nainen, niin se että mies ottaa polvien päälle ja kädellä piiskaa pyllylle on kiihottavaa. Etenkin kun siitä sitten kokeilee kuinka kostun ja alkaa sormettamaan.
- Anonyymi
En ole kysynyt mikä kiehtoo vaimoani. Hän on aina sanonut, ettei häntä sitten piiskata, vaikka hän kyllä piiskaa minua. Kuitenkin hän on jonkun kerran sanonut, että voisihan sitä kokeilla ja hän on sitten saanut piiskaa kovan ulinan säestämänä, eikä siitä sitten enempää keskusteltu. Luulin ensimmäisellä kerralla, että se oli siinä, mutta muutamia kertojan hän on sitä kokeillut.
- Anonyymi
Aloitukseen sen verran, että jos yrittää ymmärtää sitä, mikä piiskaamisesta tai piiskan saannissa kiehtoo, niin se turhaa. Se joko kiehtoo, tai sitten ei. Sama pätee moniin muihinkin asioihin. Itseäni kiehtoo ja on hyvä, että asioista puhutaan nykyään vapaammin.
- Anonyymi
Minä olen mies ja toivon mieheltä piiskaa. En halua kuritusta minkään törttöilyn vuoksi. Minut saa piiskata se joka siihen pystyy. Minä kiitän ja kunnioitan miestä joka minut piiskaa. Paras mies on se, joka minut syliinsä nappaa ja polviensa päällä vitsaa antaa. Kuvat ja puheet voimakkaista miehistä herättelee minussa pikku-ukon, joka seisoo tiukasti asennossa. Muu seksi ei minua hirveästi kiinnosta, mutta väkevälle miehelle olisi käyttöä.
- Anonyymi
Äiti laittoi minut aina 3 vuotta vanhemman veljen vahdittavaksi. Kummankaan miellestä se ei ollut mukava ratkaisu. Minä pienempänä ja lapsellisempana vuodin tietoja meidän tekemisistä kotona. Veljeni sai kotona rangaistuksen tekoja myöte. Veli antoi vahingon kiertää, hän rankaisi puolestaan minua, hän piiskasi minut vanhan kaavan mukaisesti.
Muutaman vuoden kuluttua huomasin miten jännää ja mukavaa oli, kun veli piiskasi. Nyt olikin vaikeampi saada veljeä tarttumaan tosi toimeen. Kun satutaan olemaan vähän kekkulissa niin silloin veli mielellään esittelee voimiaan.
Ketjusta on poistettu 196 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229