jopa ilman käsiä.
Kalpa voitetaan aina,,
8
332
Vastaukset
- borissa älyäkään
Yksi hikinen voitto ja ollaan taas niin polleaa =) Mites sitten, kun tiputte Mestikseen?
- ihan oikeasti
että sinne mestikseen ei liigasta putoa ketään, ei patakaan...
T: Burilainen - boriin keväällä.
ihan oikeasti kirjoitti:
että sinne mestikseen ei liigasta putoa ketään, ei patakaan...
T: BurilainenBurilainen voi kieltää tosiasian ihan vapaasti, jos se tuskaa helpottaa. Mutta Mestis kutsuu ässiä ja borilaiset voivat vain itkeä ja märistä.
- ei tuota
boriin keväällä. kirjoitti:
Burilainen voi kieltää tosiasian ihan vapaasti, jos se tuskaa helpottaa. Mutta Mestis kutsuu ässiä ja borilaiset voivat vain itkeä ja märistä.
tuskaa vaikka loppuis koko organisaatio, mutta silti se vaihe taitaa olla siivousfirman hylätessä eessä raumalla, jossa tuppukylässä syydetään mielin määrin rahaa ja voi käydä vaikka niin ettei päästä ees säälipleijjareihin tolla räpeltämisellä. runkosarjan voitosta kuuluis taistella tuolla nipulla kun raumalla on. mutta ei tod.
- burilainen
ei tuota kirjoitti:
tuskaa vaikka loppuis koko organisaatio, mutta silti se vaihe taitaa olla siivousfirman hylätessä eessä raumalla, jossa tuppukylässä syydetään mielin määrin rahaa ja voi käydä vaikka niin ettei päästä ees säälipleijjareihin tolla räpeltämisellä. runkosarjan voitosta kuuluis taistella tuolla nipulla kun raumalla on. mutta ei tod.
Just niin tyypillistä borilaista selittelyä. Ei muka haittaa vaikka omat ei pärjää ja samaan hengen vetoon aletaan vinkumaan Lukon otteista, jotka poikkeuksetta ässiä parempia.
- että selitän
burilainen kirjoitti:
Just niin tyypillistä borilaista selittelyä. Ei muka haittaa vaikka omat ei pärjää ja samaan hengen vetoon aletaan vinkumaan Lukon otteista, jotka poikkeuksetta ässiä parempia.
mutta sinä se puhutkin paskaa:D siinä on vissi ero. ja ihan aikuisten oikeasti ei ässät ole mikään "oma seura", enemmän mä olen kiinnostunut siitä miten oikeasti jotkut mongertajat tuppukylistä käy täällä vinkumassa kun eivät muuhun pysty. väärä palstahan tämä tällaiseen on, mutta kun ei teitä tasaisellekaan saa asioita selvittämään:D
- eiköhän tämä
että selitän kirjoitti:
mutta sinä se puhutkin paskaa:D siinä on vissi ero. ja ihan aikuisten oikeasti ei ässät ole mikään "oma seura", enemmän mä olen kiinnostunut siitä miten oikeasti jotkut mongertajat tuppukylistä käy täällä vinkumassa kun eivät muuhun pysty. väärä palstahan tämä tällaiseen on, mutta kun ei teitä tasaisellekaan saa asioita selvittämään:D
Porikin kokonsa puolesta vielä lukeudu vielä noihin tuppukyliin, pieni tämä kylä vielä on
- vain ja ainoastaan
tuurilla ja tuomarien avustuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708