Kymppikuvat puoleen hintaan
0,09 € / kpl
Huikea digikuvatarjouksemme 10-koko 0,09 € / kpl (norm. 0,19 € / kpl). Etsi kuvat kovalevyltä ja teetä ne aidoiksi paperivalokuviksi.
Ja kuvasi ovat varmasti tallessa - paperisena!
Tarjous on voimassa 26.1.2009 klo 24.00 asti netistä tilattaessa.
ificolor ale
7
9009
Vastaukset
- nykyisestä tarjouksesta
tiedä mutta pari vuotta sitten oli vastaava, olsiko
ollut 0.08€/kymppikuva ja tilasin ifiltä 80 kuvan satsin.
Netin kautta lähetin sinne kuvatiedostot.
En minä mitään huiputusta havainnut, kuvat tulivat
viikon sisään luvatunlaisina ja luvattuun hintaan.
Ihan asiallinen juttu oli mielestäni kaiken kaikkiaan.- klklllöklö
En ole vuosiin kalliimmalla hinnalla kuvia teettänyt, aina jollain kuvanvalmistamolla 8-9 sentillä tarjouksessa.
- , ihmettelevä
kyllä paremmin ja täysin samanlaisena säilyy kun teet vaikka cd DVD levyjä,
maksavat 5000 kuvaa kympin pari teetettynä, 1-2 € itse tehtynä.
eli 0,0005 € kappale.
vielä on 1995 teetetty cd täysin ok, kun sellaisia kultaisia Kodak cd poltin,
aihio muuten maksoi 50 kpl erissä yli 100 mk ja polttava kone 38 000 mk.
Ja vielä nuo cd toimivatkin, eli ei tarvis uudistaa uuteen ohjelmaan.
NYKYKYVAT HAALISTUVAT nopeasti, vain osa niistä säilyy,
mutta kuka tietää minkä tekemät säilyvät ??
ei edes historiaan voi katsoa, niin on tekniikka muuttunut ja tullut hintakilpailuja. - todetu,
"Ja kuvasi ovat varmasti tallessa - paperisena! "
jos katsot että tieto kuvana säilyy,
kannattaisiko siten kaikista tärkeistä valtion ja omista tiedoista tehdä kuvia,
kyllä tuo on vain heikompien pelottelua ja historiassa elämistä.
digitaalisena ne säilyvät täysin samanlaisena,
täysin muuttumattomana,
näin se vaan on.
ja yhteen DVD mahtuu yli 20 albumia ja niitä on kiva kuljetella ja niitä on helppo tehdä vaikka jokaiselle suvun jäsenelle 10 kpl.
kyllä kuvien tekeminen on historiaa,
ei sellaisia enää kukan säilytäkään, vain sen verran kun oman kaapin päälle tekee,
ja sen voi itse tulostaa koneella, juuri oikean kokoiseksi. - ILMAISEKSI
puhelinliittymän laskun mukana tuli koodi, jolla sai tilata ilmaiseksi, 30 kpl,
ja ilmaiseksi ne tulivatkin kun laitoin ne tuleman läheiseen markettiin, juuri enen Joulua.
ulkomailta saa aina tuohon hintaan, et tiedoksi vaan, - akkinis
häät 15.8 ja paaaaaaljon kuvia
- akkinis
salla hääkuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504