ificolor ale

huiputustako

Kymppikuvat puoleen hintaan
0,09 € / kpl

Huikea digikuvatarjouksemme 10-koko 0,09 € / kpl (norm. 0,19 € / kpl). Etsi kuvat kovalevyltä ja teetä ne aidoiksi paperivalokuviksi.

Ja kuvasi ovat varmasti tallessa - paperisena!

Tarjous on voimassa 26.1.2009 klo 24.00 asti netistä tilattaessa.

7

9009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyisestä tarjouksesta

      tiedä mutta pari vuotta sitten oli vastaava, olsiko
      ollut 0.08€/kymppikuva ja tilasin ifiltä 80 kuvan satsin.

      Netin kautta lähetin sinne kuvatiedostot.

      En minä mitään huiputusta havainnut, kuvat tulivat
      viikon sisään luvatunlaisina ja luvattuun hintaan.

      Ihan asiallinen juttu oli mielestäni kaiken kaikkiaan.

      • klklllöklö

        En ole vuosiin kalliimmalla hinnalla kuvia teettänyt, aina jollain kuvanvalmistamolla 8-9 sentillä tarjouksessa.


    • , ihmettelevä

      kyllä paremmin ja täysin samanlaisena säilyy kun teet vaikka cd DVD levyjä,

      maksavat 5000 kuvaa kympin pari teetettynä, 1-2 € itse tehtynä.
      eli 0,0005 € kappale.

      vielä on 1995 teetetty cd täysin ok, kun sellaisia kultaisia Kodak cd poltin,
      aihio muuten maksoi 50 kpl erissä yli 100 mk ja polttava kone 38 000 mk.

      Ja vielä nuo cd toimivatkin, eli ei tarvis uudistaa uuteen ohjelmaan.

      NYKYKYVAT HAALISTUVAT nopeasti, vain osa niistä säilyy,
      mutta kuka tietää minkä tekemät säilyvät ??

      ei edes historiaan voi katsoa, niin on tekniikka muuttunut ja tullut hintakilpailuja.

    • todetu,

      "Ja kuvasi ovat varmasti tallessa - paperisena! "

      jos katsot että tieto kuvana säilyy,
      kannattaisiko siten kaikista tärkeistä valtion ja omista tiedoista tehdä kuvia,

      kyllä tuo on vain heikompien pelottelua ja historiassa elämistä.

      digitaalisena ne säilyvät täysin samanlaisena,
      täysin muuttumattomana,
      näin se vaan on.

      ja yhteen DVD mahtuu yli 20 albumia ja niitä on kiva kuljetella ja niitä on helppo tehdä vaikka jokaiselle suvun jäsenelle 10 kpl.

      kyllä kuvien tekeminen on historiaa,
      ei sellaisia enää kukan säilytäkään, vain sen verran kun oman kaapin päälle tekee,

      ja sen voi itse tulostaa koneella, juuri oikean kokoiseksi.

    • ILMAISEKSI

      puhelinliittymän laskun mukana tuli koodi, jolla sai tilata ilmaiseksi, 30 kpl,

      ja ilmaiseksi ne tulivatkin kun laitoin ne tuleman läheiseen markettiin, juuri enen Joulua.

      ulkomailta saa aina tuohon hintaan, et tiedoksi vaan,

    • akkinis

      häät 15.8 ja paaaaaaljon kuvia

    • akkinis

      salla hääkuvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe