Keräileekös kukaan muu julkisuuden henkilöiden nimikirjoituksia? Itse olen keräillyt niitä 8-vuotiaasta asti ja on jo aikamoinen kokoelma. Seuraavia varten pitää ostaa uusi kansio. :)
Muutamien kymmenien vuosien kuluttua ovat aika arvokasta tavaraa. Itse olen perinyt äidiltä esimerkiksi Beatlesin nimikirjoitukset. Ovat melko arvoikkaita.
Niin siis, jos joku sattuu innostumaan tai haluaa muuten vain kirjoitella, niin täältähän löytyy melkein kaikkien fanipostiosoitteet. Harrastuksena tämä ei ole kovin kallis. Lopulta tarvitsee paperia ja kynän sekä muutamia postimerkkejä.
Osoite siis on: http://www.fanmail.biz
Nimikirjoitukset
5
1086
Vastaukset
- anttirantalalappajärvi
Käyppä sivulla http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ ja laita ilmoitus sinne, kyllä joltain löytyy varmasti.
- mapputti
Hei,
Olen juuri aloittamassa nimmarien keruun, voisitko kertoa, mikä on helpoin tapa saada esim. suomalaisten julkkisten nimikirjoituksia. terveisin, Maria S. - Nimikirjoitus
Hei!
Myytkös Beatlesin nimikirjoitukset; ovatko varmasti aitoja?
Vastaa [email protected] - Nimmarikeräily
Keräilen noita nimmareita ja niitä on jonkin verran, tässä kaikki:
Daniel Radcliffe
Emma Watson
Rupert Grint
Ralph Fiennes
Rihanna
Anna Abreu
Tommi Soidinmäki
Juha Tapio
Tom Felton - Kuhan kyselen
Miten ois Abban Björn Ulvaeus ja Benny Andersson ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381