http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2009/01/23/tyoton-laita-itsesi-iskukuntoon/20091938/139
– Muutaman vuoden ajan voi olla hankalampaa ja epävarmempaa, mutta ei pidä hätääntyä, asiat kyllä vielä muuttuvat. Tällaisena aikana on hyvä toteuttaa unelmiaan.
Muistakaa tämä työttömät, nyt on hyvä aika toteuttaa unelmiaan. Jatkakaa toki kuluttamista entiseen malliin, älkää ruokkiko lamaa säästämällä, suomessa on fisuja neuvonantajia, vähän joka lähtöön XD
Kummalliset yhdistelmät
48
4358
Vastaukset
- unelmia,,,,
pitkistä aamu-unista...
vastaus aloitukseen. Miten ihmeessä voi toteuttaa muita unelmiaan, jollei rahat riitä edes ruokaan ja vuokraan?
Tai kuinka hyvät pärjäämismahdollisuudet on kaikilla noilla uusilla yrityksillä, jotka työttömät perustavat laman aikana? Jollei edes suuret yritykset pärjää kaikkine palkattuine ekspertteineen, niin miten pärjää yrittäjänä kokematon työtön?
Jos työtön ryhtyy yrittäjäksi hän samalla menettää oikeutensa työttömyyskorvaukseen ja muihin tukiin.
Tuntuu kuin artikkelin tarkoitus olisi vierittää vastuu yksilön harteille.- kokematon työtön?
lontoon_tyylit kirjoitti:
vastaus aloitukseen. Miten ihmeessä voi toteuttaa muita unelmiaan, jollei rahat riitä edes ruokaan ja vuokraan?
Tai kuinka hyvät pärjäämismahdollisuudet on kaikilla noilla uusilla yrityksillä, jotka työttömät perustavat laman aikana? Jollei edes suuret yritykset pärjää kaikkine palkattuine ekspertteineen, niin miten pärjää yrittäjänä kokematon työtön?
Jos työtön ryhtyy yrittäjäksi hän samalla menettää oikeutensa työttömyyskorvaukseen ja muihin tukiin.
Tuntuu kuin artikkelin tarkoitus olisi vierittää vastuu yksilön harteille.kokematon työtön?
perkele vätys. kaikki yrittäjät on olleet kokemattomia, mutta se vaati asennetta alkaa ite tekemääm kaiken, siis kaiken. helppohan se on aina mennä toisen kattamaan pöytään, varsinkin jos se on Iso pöytä se mihin menee niin jo löytyy herkkua jos jonkun laista.
ei musta olisi yrittäjäksi, oon niin laiska.
ps. kun alat saamaa rahaa jota palkasi kutsutaan niin toden totta se vähenennetään työttömyyskorvauksista, elet pimeenä tee - kaikki mausteet
kokematon työtön? kirjoitti:
kokematon työtön?
perkele vätys. kaikki yrittäjät on olleet kokemattomia, mutta se vaati asennetta alkaa ite tekemääm kaiken, siis kaiken. helppohan se on aina mennä toisen kattamaan pöytään, varsinkin jos se on Iso pöytä se mihin menee niin jo löytyy herkkua jos jonkun laista.
ei musta olisi yrittäjäksi, oon niin laiska.
ps. kun alat saamaa rahaa jota palkasi kutsutaan niin toden totta se vähenennetään työttömyyskorvauksista, elet pimeenä teePieniä vastoin käymisiä on ollut, olen 3-4 kertaa meinannut joutua töihin. Hilkulle on mennyt. Mutta olen saanut nauttia tästä etuoikeutetusta työttömänä olostani jo 11 vuotta. Tottakai tämä olotila vaatii hyvää itsetuntoa, röyhkeyttä, keplottelua ja tarvittaessa valkoisia valheita niin fyysisestä kuin henkisestäkin (omasta) terveyden tilasta. Muuten käy halla ja joutuu kirjoilta ulos. Ihan pelkän sossun varaan ei viitsi heittäytyä. Vielä muutama vuosi, niin ei tarvitse iänkään puolesta "murehtia", että loppuelämässä joutuisi tosissaan etsimään töitä. Eläkepohjat on tienattu nuorempana. Papereista olen huomannut, että ne riittää elämiseen ihan hyvin. Sitten myöhemmin. Muunhan saa asumistukena ja muina tukina tarvittaessa. Hohhohhoijaa, ramaisee tämä kirjoittaminen. Juonpa tuossa päiväkahvit kermalla ja kakulla ja otan pienet tirsat.
- laiska mato
kaikki mausteet kirjoitti:
Pieniä vastoin käymisiä on ollut, olen 3-4 kertaa meinannut joutua töihin. Hilkulle on mennyt. Mutta olen saanut nauttia tästä etuoikeutetusta työttömänä olostani jo 11 vuotta. Tottakai tämä olotila vaatii hyvää itsetuntoa, röyhkeyttä, keplottelua ja tarvittaessa valkoisia valheita niin fyysisestä kuin henkisestäkin (omasta) terveyden tilasta. Muuten käy halla ja joutuu kirjoilta ulos. Ihan pelkän sossun varaan ei viitsi heittäytyä. Vielä muutama vuosi, niin ei tarvitse iänkään puolesta "murehtia", että loppuelämässä joutuisi tosissaan etsimään töitä. Eläkepohjat on tienattu nuorempana. Papereista olen huomannut, että ne riittää elämiseen ihan hyvin. Sitten myöhemmin. Muunhan saa asumistukena ja muina tukina tarvittaessa. Hohhohhoijaa, ramaisee tämä kirjoittaminen. Juonpa tuossa päiväkahvit kermalla ja kakulla ja otan pienet tirsat.
huomenna voit olla jo kuollut, että turhaan suunnittelet eläkepäiviä nyt jo.
- Savon King
laiska mato kirjoitti:
huomenna voit olla jo kuollut, että turhaan suunnittelet eläkepäiviä nyt jo.
Nolasit taas itsesi ja kyykky painaa sinua pikkumiestä lisää kasaan
- sitten kannata yrittää?
Tuntuu kuin artikkelin tarkoitus olisi vierittää vastuu yksilön harteille.Ja Suomessa yhden ihmisen yritys saa vielä ainakin kannustusrahaa vai miksi sitä nyt kutsutaan; tunnen itse monta jotka ovat päässeet omilleen ja perustaneet pienen yhden ihmisen yrityksen. Toki sillä yrityksellä täytyy olla realistiset mahdollisuudet selvitä. Joten aina kannattaa yrittää, työllistät ensin vaan itsesi ja teet sen mitä osaat tai opettele uutta. Eipä ole menotkaan niinkuin suurilla yrityksillä kun työllistät vain itsesi.
- kaikesta vastuussa
Tuntuu kuin artikkelin tarkoitus olisi vierittää vastuu yksilön harteille."Tuntuu kuin artikkelin tarkoitus olisi vierittää vastuu yksilön harteille."
Yhteiskuntako se sitten on kaikesta vastuussa??
- 12345
unelmien toteuttamiseen tarttis sitä rahaa,mitä työttömällä ei ole..
- vaikeaa??
Mieheni jäi työttömäksi ja yritin hänelle toitottaa, että nyt olisi hyvä mahdollisuus vaihtaa alaa, hankkia ihan uusi ammatti. Hän kun ei muutenkaan erityisemmin pitänyt työstään. Aluksi hän oli aika innoissaan, mutta eipä ole mitään edistystä tapahtunut. Myöskään töitä hän ei ole etsinyt, en tiedä osaako edes etsiä kun on monta vuotta ollut samassa työpaikassa.
Nyt olisi siis hyvä tilaisuus etsiä muutosta, mutta eipä häntä tunnu kiinnostavan. Kai se on kiva vaan olla kotona ja nukkua aamuisin pitkään.- väsynyt 22
Jäin työttömäksi vuosi takaperin.Olen hakenut töitä ja palautetta hakemuksista ei tule. Ilmeisesti olen liian "vanha 55 vuotias" jo työmarkkinoille. Pitäisi kouluttautua uudelle alalle. Tulot romahtivat. Mies eläkkeellä ja heilläkin tasokorotukset monelta vuodelta jälkeen jäänyt.
Ihmettelen millä rahalla työtön ja eläkeläinen kuluttaa.
Ruoan ja sähkön sähkön hinta nousee jatkuvasti.
Masentaa - en omasta halusta
väsynyt 22 kirjoitti:
Jäin työttömäksi vuosi takaperin.Olen hakenut töitä ja palautetta hakemuksista ei tule. Ilmeisesti olen liian "vanha 55 vuotias" jo työmarkkinoille. Pitäisi kouluttautua uudelle alalle. Tulot romahtivat. Mies eläkkeellä ja heilläkin tasokorotukset monelta vuodelta jälkeen jäänyt.
Ihmettelen millä rahalla työtön ja eläkeläinen kuluttaa.
Ruoan ja sähkön sähkön hinta nousee jatkuvasti.
MasentaaSilloin ei kannata masentua, kun ei ole omasta halustaan työtön, vaan tyhmien yhteiskunnan työllisyydestä vastaavista virkaihmisistä.
Me ei olla syrjäytyneitä, vaan me ollaan syrjäytettyjä, tyhmien yhteiskunnan työllisyydestä vastaavien virkaihmisten taholta.
Tämä tulee vain pahenemaan, niin kauan kunnes saadaan oikein viisas työministeri ja viisaat kansanedustajat eduskuntaan, mutta ne on todella hakusessa Suomessa. - sosiaalidemokraatti hesasta
en omasta halusta kirjoitti:
Silloin ei kannata masentua, kun ei ole omasta halustaan työtön, vaan tyhmien yhteiskunnan työllisyydestä vastaavista virkaihmisistä.
Me ei olla syrjäytyneitä, vaan me ollaan syrjäytettyjä, tyhmien yhteiskunnan työllisyydestä vastaavien virkaihmisten taholta.
Tämä tulee vain pahenemaan, niin kauan kunnes saadaan oikein viisas työministeri ja viisaat kansanedustajat eduskuntaan, mutta ne on todella hakusessa Suomessa.Jos ei ole töitä se on oma vika . Ylioppilailla filatov ja Heinäluoma ei ole edes ammattia ja niin ovat vaan eduskunnassa ja jani sielvisellä peruskoulu käytynä ja pyrkii mepiksi brysseliin.
te ootte vaan luusereita.
T: tarja filatov
pps. menkää typin asikkaaksi pääsette töihin 8 euroa päivä. - luuseri2
sosiaalidemokraatti hesasta kirjoitti:
Jos ei ole töitä se on oma vika . Ylioppilailla filatov ja Heinäluoma ei ole edes ammattia ja niin ovat vaan eduskunnassa ja jani sielvisellä peruskoulu käytynä ja pyrkii mepiksi brysseliin.
pps. menkää typin asikkaaksi pääsette töihin 8 euroa päivä.Anteeksi, kun en heti muistanut tuota typ.tä, totta tosiaan sinne täytyy mennä töihin, kun saa jopa 8 €/päivä. Menen myös seuraavan kerran eduskuntaan töihin, kun sinne haetaan seuraavan kerran "luu-" eiku työntekijöitä.
- Nimimerkki
Jos ei ole töitä se on oma vika . Ylioppilailla filatov ja Heinäluoma ei ole edes ammattia ja niin ovat vaan eduskunnassa ja jani sielvisellä peruskoulu käytynä ja pyrkii mepiksi brysseliin.
pps. menkää typin asikkaaksi pääsette töihin 8 euroa päivä.Jos tuo nimimerkki on feikki olet kusessa jos oikea Filatov sen näkee. onnee sulle.
- nimissä kirjoittaminen
pps. menkää typin asikkaaksi pääsette töihin 8 euroa päivä.Toisten nimissä kirjoittaminen on rikos !!!
- punainen kirja
luuseri2 kirjoitti:
Anteeksi, kun en heti muistanut tuota typ.tä, totta tosiaan sinne täytyy mennä töihin, kun saa jopa 8 €/päivä. Menen myös seuraavan kerran eduskuntaan töihin, kun sinne haetaan seuraavan kerran "luu-" eiku työntekijöitä.
puninen jäsenkirja riittä, jos et pääse arkkadianmäelle, niin soita jungerille yleen.
- oikea Filatov s
Nimimerkki kirjoitti:
Jos tuo nimimerkki on feikki olet kusessa jos oikea Filatov sen näkee. onnee sulle.
oikea Filatov
työttömien vihollinen on 1 - rikos ja poliisi ei tee mitään
nimissä kirjoittaminen kirjoitti:
Toisten nimissä kirjoittaminen on rikos !!!
filatov sanoi tv ssä että työttmille ei voi antaa töitä, koska sillä pidetän palkat kurissa.
siis filstovin palkat.
tällästä se möläytti tv ssä. - Helppo elämä?
Olen vaihtanut ammattia jo kahdesti pitkän työttömyyteni aikana(jo vuodesta 1992). Koulutuksen aikana löytyy kyllä palkattomia hajoittelupaikkoja, mutta siihen se yleensä on jäänyt. Oikeissa palkkatöissä olen ollut yhteensä 19kk koko aikana, nekin palkkatuella. Olen aikaisemman pitkän hyväpalkkaisen työurani aikana säästämäni varallisuuden likimain jo käyttänyt. Nyt on pakko saada työtä tai muutoin täytynee siirtyä rikoksen poluille. Mitenkähän siihen koulutusta saisi?
- St.t
Miksei yhtä hyvin kielletä viinan kohoaminen päähän. Kaikki pääsisivät myöskin helpommalla, jos joku neuvoisi kapitalistia tekemään järkeviä sijoituksia, eikä hassaamaan valtakunnan rahoja ja pääomia taivaan tuuliin.
- marmaid
Mieheni jäi työttämäksi 11/09 ja ei ole etsinyt eikä edes yrittänyt etsiä töitä mistään, kaikki kulutus on minun niskoillani.
Eipä hän omalla korvauksellaan mitään vuokria eikä ruokia maksa, puhumattakaan huvikuluttamisesta yms.
Nukkuu kotona pitkään ja masentuu entisestään...
Haluaisin auttaa mut kun ei ole alan töitä..
Sääli kun nuori mies joutuu kuihtumaan kotona ja pitää katsoa vain sivusta...päättäjät vois tehdä jotain!- ..............................
Sinun miehesi sentään saa työttömyyskorvausta. Minä olen hakenut aktiivisesti töitä jo pidempään, maisterin paprut taskussa, mutta tuloksetta. Enkä ole nirsoillut hakemieni töiden suhteen.
"Palkkio" tulevaisuuteeni sijoittamisesta, opintolainan ottamisesta ja työnhausta on ollut toistaiseksi nollan euron työmarkkinatuki. Tilillä nollaa kuusta toiseen. Kuluta siinä sitten.
- talopystyyn
kaik on ment asettel sit herrojen jalkoi kiviä kohta alkaa sisällis sota kun aina laitetaan köyhät kyykkyyn tämä siksi koska asiat ajautunevat näin voisipa tähän värssyn oli kerran aika jolloin olin ma aika hauska poika
- lomien myynti
... kannattaa.
Puolet Suomen työvoimasta on lomalla. - Marko PositiiviPelle
Nyt on taasen tilausta positiivisen ajattelun konsulteille ja kouluttajille !!
Joutavat konkurssin tehneet B-luokan julkkikset pitämään puhetilaisuuksia ja tsemppaamaan kansaa...
Hä?? Miten niin vanha idea ??
Ai että ne on tehneet sitä koko ajan, hä?
Noh,ei sitten mitään...sori... - Lamautettu/Syrjäytetty
Tyhmää on ollut kirjoittaa, että älkää antako työttömyyden lamauttaa.
Eihän tällä yhteiskunnalla ole muuta tarkoitusta hyvänen aika ollutkaan, kuin työttömien lamauttaminen jo 20 vuoden ajan ja siinä se on kyllä onnistunut 110 prosenttisesti. Kyllä siellä demarijohdolla tämä aika ollaan sitä tehty, muuten se ei olisi onnistunut, puhukoon demarit omaan pussiin mitä haluavat.- työtön 36v hki
SDP on julkiseti sanonut että pitkäaikais työttömille ei voi antaa palkkatöitä, koska se pois demareiden palkoista.
Siksi työkkäri kyykyttää työtöntä että hän lamaantuu ja syyllistää että työtön masentuu ja alkaa ajattelemaan että se on omaa vikaa olla työtön.
- poormanni
-nämä y-kunnan suurimmat loisia pummit(hallitukset eduskunta kuntatasolla) jotka pelaavat omia pelejä pitää saada oikeisiin töihin tuhoamasta y-kunnan varoja!!!!ja uskottavuutta
miten työttömyyden iskiessä pärjää. Itse jäin 90-luvun alussa työttömäksi. Kävin kansalaisopiston kursseilla, vapaaehtoistyössä ja suoritin kansainvälisen kielitutkinnon. Sitä kautta sitten työtä löytyi myöhemmin. Opiskelu kannattaa aina, ja työttömällähän on siihen aikaakin. Mutta perheen ja läheisten tuki on äärimmäisen tärkeää. Työttömän mollaaminen ja surkuttelu ei auta, rohkaisu ja kannustus, vaikka se voi välillä ottaa aika koville,on tosi tärkeää työttömälle. Ja minähän tiedän mistä puhun! Ja senkin opin nuina kolmena työttömyysvuotenani että elämässä raha ei ole tärkeintä, ihmiset sensijaan ovat!
- Tosiasiat tunnustanut
Onneksi olkoon, mutta tuo ei päde kaikkien kohdalla ei lähes tulkoonkaan ja siksi sitä ei pidä yleistää ja väittää, että työttömyys on itsestä kiini.
Pärjääminen on sitten toinen juttu kokonaan, se ei vaadi muuta kuin rahankäytön järkeistämisen, eli mitä ostat 100 €urolla.
- mölli rölli
Tarkoitat varmaan päinvastoin niin tai voivathan he olla fisuja tai risuja paremminkin.
- työtön 400.001
Olen ollut työttömänä jo reilut 8 vuotta. En huoli enää töitä. Kukas yli 50-kumpppinen enää töitä saa?
- hhhhhhyyyyyyy
Työttömänä olo ei ole mikään meriitti ja töitä saa oli minkäikäinen tahansa jos pitää huolen, että ei jää työttömäksi! Olen olllut osa-aikaisena rappusiivoojana samaan aikaan viikonlopputyössä kahvilassa ja töitä olen aina saanut!
Jos valikoi työtä, saa olla työttömänä asui missä hyvänsä tai oli minkäikäinen tahansa! Persaukisena, yhdenhengen taloudessa työn etsiminen voi olla hankalaa, varsinkin jos on lapsia. Et ole työmarkkinoiden käytettävissä jos sinulla ei ole hoitopaikkaa lapsellesi etkä saa minkäänlaista työttömyysturvaa, sossussa perustoimeentulosta miinustetaan 20% jos et työttömyysturvaa saa! Tämä on pe.....tä!
Kun itse aikoinani äitiysvapaan jälkeen etsin töitä,ilman rahaa en olisi onnistunut, työnhaku, työhaastatteluissa käynti maksaa, se ei ole ilmaista! Bussissa tai junassa ei riitä, että näyttää työkkärin korttia kyllä ne rahaa vaatii. Onneksi minulla oli työssäkäyvä mies, joka maksoi kuukausikortin junaan, osti työvaatteet ja työkengät ja kustansi lastenhoidon siltä ajalta kun kävin työhaastatteluissa ja antamassa 3-päivän ilmaisen työnäytteen työnantajalleni! Siihen upposi 550€ ennen ensimmäistäkään tilipäivää!
Oma lukunsa on hoitopaikan saanti lapselle jos sinulla ei ole työsopimusta ja kun hoitopaikkaa et voi hakea nennen kuin sinulla on työtä millä maksaa se hoito! Mutta työttömänä ei tarvitse olla jos ei halua, vaikka kenkää saisikin tai lomautettasiin. On monia aloja joissa samaan aikaan on pula työntekijöistä, esim. siivous.
- poormanni
-eduskunta,hallitus,kuntavaltuustot yleensä toisten rehellisestä työstä loisivat oikeisiin töihin!!!!!
- ja ylpeä!
Pummaan sossusta rahaa ja niillä elää oikein hyvin. En oikein edes tajua, mitä tuo lama tarkoittaa kun se ei minua kosketa millään tavalla.
Käännän vain kylkeä lämpimän peiton alla ja uneksin kun työmuurahaiset kipittävät kiireen vilkkaa paskaduuneihinsa. Muistakaa maksaa verot kiltisti, niin minäkin saan jatkossa sossusta elannon.- loppua
Taitaapa loppua aikanaan.Pidetään siitä huoli.
- Liian kunnollinen ja kiltti
Hei!
Voisitteko vinkata keinoja, miten onnistutte pummaamaan sossusta rahaa? Miten niitä tätejä jymäytetään oikein kunnolla? - sossu pellejä vihaava
Liian kunnollinen ja kiltti kirjoitti:
Hei!
Voisitteko vinkata keinoja, miten onnistutte pummaamaan sossusta rahaa? Miten niitä tätejä jymäytetään oikein kunnolla?kaikki sossu pellet pitäis laittaa saunan taakse.
v.... niist luusereist ei oo mitään hyötyä kellekkään. - koitetaanko
sossu pellejä vihaava kirjoitti:
kaikki sossu pellet pitäis laittaa saunan taakse.
v.... niist luusereist ei oo mitään hyötyä kellekkään.vituttaako, hyvä.
- Savö King
sossu pellejä vihaava kirjoitti:
kaikki sossu pellet pitäis laittaa saunan taakse.
v.... niist luusereist ei oo mitään hyötyä kellekkään.Onko hame päällä kiva kyykkia ja kärsiä valottomasta umpipallosta?
- koitetaan vaa
koitetaanko kirjoitti:
vituttaako, hyvä.
ei vituta paitsi sua
- orvokkiaa
koitetaanko kirjoitti:
vituttaako, hyvä.
pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö
- Vitutuksesi.
koitetaan vaa kirjoitti:
ei vituta paitsi sua
On niin syvää, että pienet jämäaivosi ei kykyne niitä käsittelemään luisessa umpikopassasi:)
- Naurajasi
orvokkiaa kirjoitti:
pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö
Vain pölkkypää itsellesi, kun kerran osaat ja olet oppinut ne neljä kirtainta apukoulussasi. hahaha haaaaaaa:))))b
- Folio Mulder
Nythän on paljon varattu matkoja ulkomaille taas. Suomen viimevuotinen surkea sateinen kesä tympi monia.
Oma kansa voittaisi miljardeja, jos näitä matkoja alettaisiinkin kääntämään edes joka toinen vuosi ihan kotimaahan. Suomessa on paljon mielenkiintoisia paikkoja Lappia myöten, joten ei ku tutustumaan niihin vaan jatkossa. Pidetään Suomi pystyssä ja suositaan suomalaista ! - millä työtön kuluttaa???
kun ei saa rahaa kuin 410€ kk ja vuokra 438€ asumistuki 230€ eli käteen jää 202€ elämiseen laskut ja ruoka ja mitään ei jää tuhlailuun joten se siitä sit jonkun tollon kirjotuksesta...eläkää todellisessa realiteetissa eikä haaveissa
- Peretsa
Työttömyyden poistoon tarvitaan muitakin, kuin työministeri.
Työttömyyden poistoon tarvitaan koko eduskunta, niin kaikki ministerit, kuin kansanedustajatkin ja niiden lisäksi tarvitaan kaikki työnantajat. Pätkätyöt pois, teetetään työt tarpeellisella työntekijä määrällä, kelloon tujottaminen lopetettava ja avustukset työnantajille heti, eikä 15 päivä ja verotukset kohdalleen. Tuo edellä mainittu joukko, kun saavuttaa yhteisen sävelen kaikilla "oktaaveilla" noihinkin epäkohtiin ym. mitä tuossa ei vielä ollut, niin silloin työntekijöiden on helppo soittaa "Maammelaulua", ilman virheitä. Mikä siinä olisi parasta, työn tekoon tulisi mielekkyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701