En tiedä minne tämän olisin laittanut.
Mutta te jotka tiedätte kysymykseeni vastauksen, kiitos teille = ).
Ehkä turha mutta olen ihan hukassa kun en tiedä = D
Mistä pääsee kolmanteen kerrokseen?
Sinne pitäisi päästä mutta en todellakaan tiedä miten sinne pääsee. En ole asunut kauaa vielä täällä.
Tampereen työvoimatoimisto (hämeenkatu)
5
541
Vastaukset
- niiloksi
rappusia pitkia tai jos et jaksa niin hissillä.
- Inclompete
Mutta siis onko se sieltä kun tullaan suoraan ovesta sisään ja siinä on ne rappuset?
Vai kun mennään sinne työ ja elinkeinotoimistoon ja sieltä ylös jossa on tää jonotuslippu systeemi, siellä jossain vielä rappuset vai?
Anteeksi tyhmyyteni. - Salomon
Inclompete kirjoitti:
Mutta siis onko se sieltä kun tullaan suoraan ovesta sisään ja siinä on ne rappuset?
Vai kun mennään sinne työ ja elinkeinotoimistoon ja sieltä ylös jossa on tää jonotuslippu systeemi, siellä jossain vielä rappuset vai?
Anteeksi tyhmyyteni.Porraskäytävä on Hämeenkadun ovesta tultaessa vasemmalla ennen työkkärin ala-aulan ovea. Siellä on hissi ja portaat, joilla pääsee kaikkiin kerroksiin. Älä siis mene sinne työkkäriin asti, nillä portailla pääsee vaan siihen 2. kerrokseen.
- andré
Salomon kirjoitti:
Porraskäytävä on Hämeenkadun ovesta tultaessa vasemmalla ennen työkkärin ala-aulan ovea. Siellä on hissi ja portaat, joilla pääsee kaikkiin kerroksiin. Älä siis mene sinne työkkäriin asti, nillä portailla pääsee vaan siihen 2. kerrokseen.
sinne ollenkaan vaan treenaa osaamises tee hommia tienaa ja elä hauskaa elämää harasoo
- sitten
Salomon kirjoitti:
Porraskäytävä on Hämeenkadun ovesta tultaessa vasemmalla ennen työkkärin ala-aulan ovea. Siellä on hissi ja portaat, joilla pääsee kaikkiin kerroksiin. Älä siis mene sinne työkkäriin asti, nillä portailla pääsee vaan siihen 2. kerrokseen.
ilmoittaudutaan työnhakijaksi ja tarvitseeko siihen vuoronumeron? Se katutasolla oleva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988