yhyy..kalpa on mestari, mutta tuomarit ei anna voittaa yhyyyyyy...
selittelyä ja parkumista
4
215
Vastaukset
- v as vendetta
ei siinä mtn selittelemistä ole. KalPa höntsäili eilen mestis-Ässiä vastaan ja hävisi!
Henrikson on vaan liigan hirvein tuomari siitä ei pääse mihinkään! On sitä tähänki asti voitettu vaikka kuinka ois Henrikson ollu pelleilemässä, ei se siitä kiinni ole! - v as vendetta
Ja kysyppä keltä tahansa Kuopiolaiselta (lukuun ottamatta jtn 12-17v angsti teinejä), että kuka voittaa mestaruuden tänä vuonna niin vastaus ei todellakaan ole KalPa!
Ei täällä vielä uskalleta mestaruudesta vielä ees haaveillakkaan kun ei edes pleijareissa olla!- yhyy,yhyyy,yhyy,yhyyy
Tuomarit ei ollu reiluja meille mestiskalpalle.Yhyy,yhyy!
- otteluvalvojakaan
ollut tyytyväinen:
http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/sm-liiga/2009/01/assille_kolme_pistetta_tuliaisina_kuopiosta_133755.html
"Ottelun tuomarikaksikon Hannu Henriksson - Antti Hämäläisen linja muistutti vuoristorataa. Otteluvalvoja Kari Nieminen ei ollut tyytyväinen.
- Ei ollut tasainen linja. Lisäksi yksi rangaistuslaukaus jäi viheltämättä, sanoi Nieminen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026