S-type,n kulutus

iloinen yllätys

Talvirenkailla moottoritiellä kulutusmittarin näyttämät lukemat 110km/h vakionopeussäätimellä, hetkellinen kulutus 4-8 l 2,5 koneella ja automaatti sport asennossa. Eli noin 6l keskikulutuksella, isohkolle bensa-autolle melko mukavat lukemat

17

3830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mittauksen tehnyt.

Tiedätkö mitä ironia tarkoittaa?

• Tarkoittaa

Kun työnnät sormen sinne minne ei päivä paista, ja sen jälkeen sitä lipaiset.

• ja yllätyt taas :)

Kokeileppa nostaa jalka kaasulta alamäessä, niin saat näyttöön 0 l/100km :D Tai vastaavasti tinttaa kaasu pohjaan liikennevaloissa, niin menee takuulla yli 50 litraa. Itse S-type V8:lla pääsin kesäkelillä siivosti ajamalla alle 9 l/100km keskikulutukseen, yleensä meni 10-12 litraa, kaupungissa vähän enemmän.

• sanoa että

kannattaa mieluumin katella sitä keskikulutuslaskuria.

• ja kuudella mentiin

kun mentiinkin

• totta.
        ja kuudella mentiin kirjoitti:

kun mentiinkin

Sori vaan, mutta kyllä jossain heittää melkoisesti. Nollaamalla keskikulutusmittarin maantiellä tasaisella voisit sopivalla nopeudella, tuulella, alustalla jne saada hetkeksi tuollaisen lukeman, mutta ei pitkälle matkalle. Paitsi jos jossain on vikaa.

• sivuseikka

Oletko todella Jaggemies, kun kulutuksia seuraat?

• sitten varmaan

Sinä se et sitten ole varmaankaan köyhä, Samarallasi poltat 11 Litraa satasella, ja et välitä päästöistä tuon taivaallista.

• vaan pienet menot

Eihän sitä muuten Jaguaarilla ajaisikaan ;-)

• vaan suuret teot
        vaan pienet menot kirjoitti:

Eihän sitä muuten Jaguaarilla ajaisikaan ;-)

Nii, muuten meillä olis Audi tai joku muu itäauto.

• s typyni

nielaisee kaikki bensan minkä tankkiin laitta

• sitten aika hyvä
        s typyni kirjoitti:

nielaisee kaikki bensan minkä tankkiin laitta

tuuri kun on aina jäänyt vähän pohjalle ettei tarttenut työntää.

• joopajoopajoo

Manuaalilla 7,3 9,5 13,3
      ja automaatilla 7,9 10,3 14,5.

Tuossa valmistajan ilmoittamat lukemat, eli alakanttiin, kuten kaikilla merkeillä.
      Kulutusmittarisi on ilmeisesti vitsiksi tarkoitettu.

• myönteisiä

Oma S-Type 3.0 vm. 2000: kulutus talviajossa, missä pääosin 30 km työmatkoja 9 litraa. Kesäajossa 200 km siivun kulutus voi olla 7½ litraa.
      Kulutus on ollut tehtaan alkuperäisarviota pienempää.

• vähällä menee

4,2 R 2008: VTT:llä mitattuna vaihtelevassa ajossa 120 km/h 5,2 l/100 km, kaupungissa koko ajan urku auki 5,3 litraa.
        Ja dieseliä!

• uskomattomia toiveunia
        vähällä menee kirjoitti:

4,2 R 2008: VTT:llä mitattuna vaihtelevassa ajossa 120 km/h 5,2 l/100 km, kaupungissa koko ajan urku auki 5,3 litraa.
        Ja dieseliä!

Aika monet tuudittautuvat uskomukseen, että auto kulkee ilmaiseksi ja siten saa sitten itselleen paremman tunteen. Kuka nyt sitten haluaa elää valheessa on jokaisen oma asia...

Tankkaa se täyteen ja aja 600km ja tankkaa uudelleen. Siitä sen totuuden saa ja se on aika erilainen kuin kuvitellaan.

• Kiva ajella matka-ajoa
        uskomattomia toiveunia kirjoitti:

Aika monet tuudittautuvat uskomukseen, että auto kulkee ilmaiseksi ja siten saa sitten itselleen paremman tunteen. Kuka nyt sitten haluaa elää valheessa on jokaisen oma asia...

Tankkaa se täyteen ja aja 600km ja tankkaa uudelleen. Siitä sen totuuden saa ja se on aika erilainen kuin kuvitellaan.

Ja kulutus 7 litran pintaan..... ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2270
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe