Eli homman nimi on semmoinen, että haluaisin päästä pelaamaan klassista Donkey Kong ja Super Mario World peliä, ja saan pelin pyörimään koneeseen mutta pelin kuva on musta-valkoista rätinää, joskus lumisadetta ja sen semmoista (se vähän vaihtelee). Saan kuitenkin selvää että peli pyörii ja siinä selvästi tapahtuu jotain, eli peli jotenkin toimii. Pelin ääniäkin kuuluu välillä muutama sekunti kunnes loppuvat.
Olen phallellut sisälle , että kaikki pölyt lähtisivät, mutta ei auta.
Miten saan pelin/peliokoneen toimimaan vanhaan kunnon malliin?
Miten saada Super Nintendo näkymään kunnolla uudessa televisiossa?
7
12086
Vastaukset
- ...---...
SNES kytketään (muistaakseni) telkkariin antennikaapelin väliin tulevalla "mokkulalla". Tämä tarkoittaa että kuvasignaali lähetetään kuten mikä tahansa muu tv-kanava.
Eli, telkkarista pitää kanava säätää kohdalleen jotta kuva näkyy oikein. SNES konsoli päälle, ja telkkarista automaattinen kanavahaku hoitaa homman.- Pentti30144
Asia ratkesi heti kun pistin televisiosta automaattisen kanavahaun päälle. Nyt peli näkyy ja toimii kuten pitääkin.
Kiitos avusta!
- Luigi&Mario
Juu sama ongelma oli täälläkin.. Kiitoksia neuvosta, nyt voi taas mariota pelailla! :)
- Reino Ripuli
Joo kiitos. Emäntä oli onnellinen kun luin tämän täältä sille ja se sai nostalgiapelinsä toimimaan (maksoi siitä äskettäin hunajaa)... :):)
- kopla123
kiitos toimii :)
- Anonyymi
Mulla el toimi uudessa samsungin televisiossa... Please help me 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla el toimi uudessa samsungin televisiossa... Please help me 🤔
Onko uudessa telkkarissa kanavahaku digitaalinen? Siitä on vuosia kun olen omistanut SNESin mutta luulisin, että kanavahaku pitää suorittaa analogisena 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471919
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2851047Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.80864- 35858
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta17723- 70694
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670