Eli homman nimi on semmoinen, että haluaisin päästä pelaamaan klassista Donkey Kong ja Super Mario World peliä, ja saan pelin pyörimään koneeseen mutta pelin kuva on musta-valkoista rätinää, joskus lumisadetta ja sen semmoista (se vähän vaihtelee). Saan kuitenkin selvää että peli pyörii ja siinä selvästi tapahtuu jotain, eli peli jotenkin toimii. Pelin ääniäkin kuuluu välillä muutama sekunti kunnes loppuvat.
Olen phallellut sisälle , että kaikki pölyt lähtisivät, mutta ei auta.
Miten saan pelin/peliokoneen toimimaan vanhaan kunnon malliin?
Miten saada Super Nintendo näkymään kunnolla uudessa televisiossa?
7
11358
Vastaukset
- ...---...
SNES kytketään (muistaakseni) telkkariin antennikaapelin väliin tulevalla "mokkulalla". Tämä tarkoittaa että kuvasignaali lähetetään kuten mikä tahansa muu tv-kanava.
Eli, telkkarista pitää kanava säätää kohdalleen jotta kuva näkyy oikein. SNES konsoli päälle, ja telkkarista automaattinen kanavahaku hoitaa homman.- Pentti30144
Asia ratkesi heti kun pistin televisiosta automaattisen kanavahaun päälle. Nyt peli näkyy ja toimii kuten pitääkin.
Kiitos avusta!
- Luigi&Mario
Juu sama ongelma oli täälläkin.. Kiitoksia neuvosta, nyt voi taas mariota pelailla! :)
- Reino Ripuli
Joo kiitos. Emäntä oli onnellinen kun luin tämän täältä sille ja se sai nostalgiapelinsä toimimaan (maksoi siitä äskettäin hunajaa)... :):)
- kopla123
kiitos toimii :)
- Anonyymi
Mulla el toimi uudessa samsungin televisiossa... Please help me 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla el toimi uudessa samsungin televisiossa... Please help me 🤔
Onko uudessa telkkarissa kanavahaku digitaalinen? Siitä on vuosia kun olen omistanut SNESin mutta luulisin, että kanavahaku pitää suorittaa analogisena 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983