Miten saada Super Nintendo näkymään kunnolla uudessa televisiossa?

Pentti30144

Eli homman nimi on semmoinen, että haluaisin päästä pelaamaan klassista Donkey Kong ja Super Mario World peliä, ja saan pelin pyörimään koneeseen mutta pelin kuva on musta-valkoista rätinää, joskus lumisadetta ja sen semmoista (se vähän vaihtelee). Saan kuitenkin selvää että peli pyörii ja siinä selvästi tapahtuu jotain, eli peli jotenkin toimii. Pelin ääniäkin kuuluu välillä muutama sekunti kunnes loppuvat.
Olen phallellut sisälle , että kaikki pölyt lähtisivät, mutta ei auta.

Miten saan pelin/peliokoneen toimimaan vanhaan kunnon malliin?

7

12086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...---...

SNES kytketään (muistaakseni) telkkariin antennikaapelin väliin tulevalla "mokkulalla". Tämä tarkoittaa että kuvasignaali lähetetään kuten mikä tahansa muu tv-kanava.

Eli, telkkarista pitää kanava säätää kohdalleen jotta kuva näkyy oikein. SNES konsoli päälle, ja telkkarista automaattinen kanavahaku hoitaa homman.

• Pentti30144

Asia ratkesi heti kun pistin televisiosta automaattisen kanavahaun päälle. Nyt peli näkyy ja toimii kuten pitääkin.

Kiitos avusta!

• Luigi&Mario

Juu sama ongelma oli täälläkin.. Kiitoksia neuvosta, nyt voi taas mariota pelailla! :)

• Reino Ripuli

Joo kiitos. Emäntä oli onnellinen kun luin tämän täältä sille ja se sai nostalgiapelinsä toimimaan (maksoi siitä äskettäin hunajaa)... :):)

• kopla123

kiitos toimii :)

• Anonyymi

Mulla el toimi uudessa samsungin televisiossa... Please help me 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla el toimi uudessa samsungin televisiossa... Please help me 🤔

Onko uudessa telkkarissa kanavahaku digitaalinen? Siitä on vuosia kun olen omistanut SNESin mutta luulisin, että kanavahaku pitää suorittaa analogisena 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1919
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1047
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      864
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. 70
      694
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      674
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    Aihe