tunteet pois!

mies____-_-

ihastuin tosissaan yhteen ihanaan ihmiseen. meillä meni tosi hyvin, juttelimme paljon, ja nähtiin. kerran pyysin naista mukaani baariin, jossa meillä oli erittäin hauskaa. baarissa kuitenki tapahtui asia jota en halua kellekään tapahtuvan... vaihettiin baaria ja kävin tiskillä tilaamassa juomaa itselleni ja naiselleni.. nainen jäi odottamaan pöytään.. palattuani pöytää naista ei näkyny missään. laitoin viestiä että missä hän menee ja vastauksena tulee että hän saapuu kohta. jäin odottamaan ja aika kuluu. lähdin etsimään tätä ihanaa naista ja huomaan kuinka hän tekee tuttavuutta suudelmilla toiseen mieheen. alkoi ahistamaan iha mielettömästi. poistuin paikalta mitään sanomatta ja enää pitämättä yhteyttä. sen verran olen itsekäs kaveri että jos naisesta on kyse ni sitä en jaa kenenkään kanssa. toivon että kellekää ei tosiaan käy näin koska tunteita naista kohtaan löytyy, mutta ei suhteesta voisi tulla mitään vaikka tapahtuisi jotain. luottamuskysymys. tapahtuma harmittaa paljon ja sydän murtu täydellisesti. sanon aina että "oon kunnossa" ja vielä hymy huulin mutta tosiaasia on että tapahtuneen johdosta itsensä kerääminen kokoon vie aikaa.

5

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¤¤¤¤¤

olipa sulla kurja kokemus...otan todella osaa tuohon tunteeseen, ei kiva.:(

Itse yritän päästä irti tunteesta, että olen yksipuolisesti toiseen ihastunut,järki puhuu toista ja sydän toista, toisen merkit kun voi olla pelkkää ystävällisyyttäkin, eikä kiinnostusta.

Mutta jaksamista sulle

• nainen...

Oliko kovinkin nuorikin nainen kyseessä? Ei yleensä toisia ihmisiä arvostava ja ajatteleva tee noin. Eikä kukaan normi. Tai kuka kehtaa louktata noin vaikka olisi tuntematonkin.

Hyvin epäkypsältä vaikuttaa touhu. Koita jaksaa, takuulla löytyy normaalimpaa ja fiksumpaa seuraa. Eivät mene ketään suutelemaan tai muuta.

Oliko se suudeltava naisen mies eli oliko edes vapaa? Jokatapauksessa epäkorrektia häneltä oli tilanne mikä vaan.

• Silmät kiinni

...siksi ei tällasia jaksa lukasta.

• Ei kyllä minun mielestä liity pätkääkään tähän asiaan, onko hän sisältä kylmä kun viihtii tuommoisen kirjoittaa jos on vielä lukenut tekstin?
        Niin ja nyt asiaan, ei ollut minun mielestä yhtään itseään kunnioittavan ihmisen käytöstä mitä sain tekstistä selville, siis voi vaan arvata minkälainen myrsky on käynyt sisällä kun on joutunut katselemaan tuollaista!Todella sikamainen temppu naiselta jos saan sanoa..Sitä voi vaan arvailla millä motiiveilla kyseinen henkilö on ollut liikenteessä, siis ei voi käsittää.

• sattunut

kuulostaa tutulta, mutta minun tarinassani minä olin se kaamee akka.. olin ulkona mukavan miehen kanssa, mutta koko illan vaikutti että hän haluaisi minusta jo eroon. oltiin siinä miehen kanssa baarissa, ja miehen ystävät olivat mukana. tarjosivat kaikki sitten vuoronperään juomaa ja oli pahassa tuiskeessa. mies sitten katosi jonnekin ja jätti minut yksin kavereidensa kanssa ja ennen kuin huomaankaan suutelin baarin vessassa yhden miehen kaverin kanssa. ei mitään muistikuvaa miten sinne pädyin, mutta siinäpä oli herätys.. baari meni kiinni ja mies käski minun lähteä kotiin. kysyin että haluaako hän todella että lähden. Kyllä. No olin lähtemässä ja mies veti minut takaisin ja pyysi etten menisi.. menin miehen luokse yöksi.. yöstä jäi hyvät fiilikset, mutta miehen kaverista todella huonot.. kännispäissäni arvostelukykyni laskee neandertaaliselle tasolle ja teen todella paljon typeryyksiä...no mtta yhteinen yö vietettiin, ja seuraavina päivinä vielä soiteltiin ja sitten, kuin seinään konsanaan miehestä ei enää kuulunut.. harmi todella koska pidin hänestä.. vika oli siis varmaankin minussa. ei voi mitään. eteenpäin menään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe