Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten skorppioni osoittaa

kiitollisuutta?.

Hei sellaista kysyn kun minun hyvä ystävä on skorppioni horoskoopiltaan niin välillä olen miettinyt että miten skorppioni osoittaa
esim: mulle kiitollisuutta.
Yks mun tuttu sanoi että skorppioni ei vittuile mulle sinä päivänä.

Välillä tuntuu tämän mun ystävä skorppioni kanssa että mie teen mitä vaan hänen eteensä ja mutta siitä huolimatta mikään ei tahdo riittää vaan aina tulee "puukosta" selkään.
Niin skorppioni han on piiropiru tai sen käsityksen mie oon saanut skorppioni ystävästäni.
Niin itse olen vesimies.

6

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnx

      Skorpionin ystävyys näkyy lähinnä vaikeina aikoina, eli ne ei käännä selkäänsä ystävilleen oli edessä sitten mitä tai kuka tahansa.

      Mutta jos tulee "puukosta selkään" on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin ystävyydestä..

    • itse ensin

      oletko kenties puhunut sellaisia juttuja eteenpäin josta lupasit vaieta tai onko jokin asia hoitamatta, siinä kaksi asiaa jotka tuli näin yhtä äkkiä mieleen ja ihmettele sitten uudestaan.

      • ei ole ollut

        tarkoitus pettää tätä ystävää millään tavalla. Ihmeellinen hyökkäys minua kohtaan kun haluan vaan tietää miten skorpioni osoittaa kiitollisuutta?.

        Vikaa on meissä kaikissa myös minussa ja sinussa jos tulee riitaa ystävän kanssa.
        Eikös se sanan laskukin sano
        "riitaan tarvitaan aina kaksi".


    • pitkämielinen....mut mut

      Meidän skopuakkojen hyve onkin tuo pitkämielisyys.
      Todellakin...ei viduilla samana päivänä.
      Varsinkin veskarin suhteen...katsellaan kuunnellaan ja fundeerataan.

      Sopivan tilaisuuden tullen...yleensä silloin,kun veskari ei sitä edes osaa odottaa.....skopuakka tyynen rauhallisena ojentaa hänelle menolipun ilman paluuta skopun elämästä.
      Näin yksinkertaista....me skoput ollaakin niin ihmeellisiä.

    • skorpioni nainen

      Pitää paikkansa silloin, kun et huomaakaan saat"puukosta selkään" ole varovainen. Me osataan olla lempeitä ja omahyväsisä eikä mikään ole hyvä. Vaikka tekisit mitä et saa kiitosta kun sit kun meistä tuntuu siltä. Itse olen sellanen kylmä luontonen mut silti lämmin.

    • on oikeudenmukainen

      Oletko pettänyt skopuystäväsi luottamuksen.Skopu hoksaa asioita nopeasti.Ilmeet kertoo kaiken,skopulla on taito katsoa toisen ihmisen sisään.Toinen asia tulee mieleen,että oletko olluut ystävääsi kohtaan välinpitämätön?Skopu ilmentää kohtelun kiukkuna tai keljuilemalla,siten hän pääsee vitutuksestaan.Tuo "ystävyys" ei ole todellista,päästä skopusta irti,hän itse ei henno jättää onnetonta vesimiestä!t. lapinskorppioni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe