Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kadun menneisyyttäni

vesimies-mies

olen miehen ikään tullut mies jolla naisia on tullut ja mennyt.menneisyydessäni on yksi juttu mikä on jääny vaivaamaan mieltäni.olen seurustellut nuoruudessani 70 luvulla skorpioninaisen kanssa mutta suhde oli lyhyt minun takiani.kadun tätä syvästi mutta myönnän repineeni skorpioninaista hiuksista useita kertoja ja skorpioninainen huusi että kiljui niin että naapurit tuli paikalle.kyllä sain sakkoja ja tuomion.kadun tekoani syvästi mutta ihmettelen miksi tämä skopunainen ei halua nähdä minua vaikka tapahtuneesta on jo 30 vuotta.todella kadun tekoani ja olen maksanut sakkoni sekä kärsinyt tuomioni sekä että tiedän tehneeni väärin.en ole paha oikeasti olen muuttunut käynyt terapioissa tehnyt kaikke ni mutta silti se skorpioninainen vaan vihottelee minulle.olen MUUTTUNUT MIES mutta silti MIEHEKÄS MIES mutta mikään ei oikeuta tekooni.en sillon hillinnyt itseäni kun skopunainen alkoi minua syyttämään varkaaksimitä en ole.antaako skopunainen mulle koskaan anteeksi 30vuotta sitten tapahtunutta erhettäni.

16

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skopunainen

      Ei.

      • vesimies-mies

        siitä tapahtuneesta on jo noin 30 vuotta aikaa enkä ole sen jälkeen tehnyt mitään sellasta keljua kellekkään ihmiselle.enkä halua tehdä.luulisi skorpioninaisen ymmärtävän asian olen pyytänyt anteeksi lähettänyt joulukortteja ostanut kukkia mutta sama viha sillä on päällä vieläkin ymmärrän että oli sillon vihanen kun riitelimme ja otin häntä hiuksista kiinni 30 vuotta sitten tiedän että se oli sairasta mutta koska olen muuttunut mies ja taphtuneesta on jo 30 vuotta niin kyllä se voisi jo leppyä.kertokaapa miten saan sen leppymään hän on täynnä vihaa se ilme muuttuu aina vihaseksi kun minut näkee.haluan korjata tilanteen jos se on mahdollista mutta jos ei ole jätän naisen omiin oloihin ja lähden etsimään itselleni uutta seuraa.


      • pettänyt skorpparin
        vesimies-mies kirjoitti:

        siitä tapahtuneesta on jo noin 30 vuotta aikaa enkä ole sen jälkeen tehnyt mitään sellasta keljua kellekkään ihmiselle.enkä halua tehdä.luulisi skorpioninaisen ymmärtävän asian olen pyytänyt anteeksi lähettänyt joulukortteja ostanut kukkia mutta sama viha sillä on päällä vieläkin ymmärrän että oli sillon vihanen kun riitelimme ja otin häntä hiuksista kiinni 30 vuotta sitten tiedän että se oli sairasta mutta koska olen muuttunut mies ja taphtuneesta on jo 30 vuotta niin kyllä se voisi jo leppyä.kertokaapa miten saan sen leppymään hän on täynnä vihaa se ilme muuttuu aina vihaseksi kun minut näkee.haluan korjata tilanteen jos se on mahdollista mutta jos ei ole jätän naisen omiin oloihin ja lähden etsimään itselleni uutta seuraa.

        joten toista tilaisuutta ei tule.

        Et ole osoittanut minkäänlaista katumusta. Valtiolle olet ehkä katumuksesi suorittanut, mutta se ei merkitse mitään.

        Teksteistäsi päätellen, et ole muuttunut miksikään, joten suosittelen että jätät haikailut menneisyyteen, muutosta ei tule tapahtumaan ja skorpioni ei anna koskaan anteeksi. Hän voi alkaa sietämään sinua, mutta anteeksi ei anna kuin hyvin hyvin harvoin ja silloin toisen täytyy olla oikeasti muuttunut. Sinä et sellaista ole.


      • vesimies-mies
        pettänyt skorpparin kirjoitti:

        joten toista tilaisuutta ei tule.

        Et ole osoittanut minkäänlaista katumusta. Valtiolle olet ehkä katumuksesi suorittanut, mutta se ei merkitse mitään.

        Teksteistäsi päätellen, et ole muuttunut miksikään, joten suosittelen että jätät haikailut menneisyyteen, muutosta ei tule tapahtumaan ja skorpioni ei anna koskaan anteeksi. Hän voi alkaa sietämään sinua, mutta anteeksi ei anna kuin hyvin hyvin harvoin ja silloin toisen täytyy olla oikeasti muuttunut. Sinä et sellaista ole.

        tapahtuneesta on jo 30 vuotta aikaa kyllä valtiolla on syöty joskus leipää mutta siitä on pitkä aika enkä muuten ole samanlainen kuin ennen kadun kadun tapahtunutta syvästi lähettänyt sille naiselle kukkia suklaata jouluisin kertonut olevani parempi ihminen pyytänyt syntejä anteeksi kirkossa ja tullut uskoon.siitä huolimatta olen MIEHEKÄS MIES ja KEHITYSTÄ PAREMPAAN tapahtunut terapiat juoksulenkit kuntosalit.yställinen ja naisia kunnioittava olen ihan rakkauden arvoinen MIES.


    • anteeksiantamaton

      Turha rutkuttaa enää...
      On sulla kurja kohtalo.Nyt kiireesti papin luo tekemään synninpäästö.
      Saat edes sielullesi rauhan.Delattuasi täältä tavallisten tallaajien paratiisista....skopu alkaa kummitella sinulle siellä,mihin hän sinut on manannut.
      Kikkelis kokkelis...siitäs sait luikuri:))

      • On vaan

        ...helposti provosoitavaa porukkaa palstalla.... Mitäs jos antaa tollon ihan rauhassa leikkiä tyhmää...


      • pissat tulloo
        On vaan kirjoitti:

        ...helposti provosoitavaa porukkaa palstalla.... Mitäs jos antaa tollon ihan rauhassa leikkiä tyhmää...

        Pöksyyn,kun näitä lukee.
        Tosi mukava aloitus.


    • skorpioness

      Loukannut ja satuttanut tätä naista, eikä hän voi tai kykene anteeksi antoon.

      Anna hänen olla rauhassa ja usko et saa häneltä anteeksi

    • skorp-nainen..................

      Tapoit hänen rakkautensa jo alkuunsa ja sitten
      vielä ihmettelet...........vaikka sait hänestä
      esille pelkkiä pelon tunteita ja epävarmuutta.

      Minulla on vastaava kokemus miehestä kauan aikaa
      sitten ja tunnen suurta halveksuntaa edelleen
      jos joskus mieleen tulee kuten nyt kun luin
      tarinasi.Onneksi en ole edes nähnyt vahingossa..
      ettei ole tarvinnut yrjötä.

      • turha ruikuttaa

        Väkivaltaista käyttäytymistä ei tarvitse edes 50 vuoden päästä antaa anteeksi jos ei tahdo.Ihan sama kuinka muuttunut mies olet niin ei se välttämättä auta..lopeta toisen vaaniminen,jos toinen ei tahdo kanssasi olla tekemisissä,olet jo asiasi hänelle sanonu ja hän kyllä itse tulee sanomaan jos haluaa kanssasi olla tekemisissä, mutta luulen että tämä skorppari nainen ei enää paskaakaan välitä siitä kuinka kurja olo sinulla on siitä että hän ei sinulle anna anteeksi..


    • skopu määkin

      että pyhäkärryillä olis sontaa ajettu.

      • vesimies-mies

        onko skorpioni naiset todella pitkävihasia siis jos kerran mokaa niin ei anteeksi saa vai hhuhuh en puolustele tekoani mutta mielestäni tollanen vihottelu ja äksyily suorastaan vittumainen käytös on juuri sitä mitä en vesimiehenä ole ansainnut vesimiehenä sanon että pystyn hurmaamaan sen naisen viemään alttarille vielä jonain päivänä toisaalta on nautin suunnattomasti kun skorpioni nainen ärsyyntyy ja raivoaa ärsytän usein sitä lisää vesimiehen elämä ei aina ole helppoa naisten kanssamenneet on menneitä nykyisin olen täysin muuttunut vesimies-mies


      • Pims
        vesimies-mies kirjoitti:

        onko skorpioni naiset todella pitkävihasia siis jos kerran mokaa niin ei anteeksi saa vai hhuhuh en puolustele tekoani mutta mielestäni tollanen vihottelu ja äksyily suorastaan vittumainen käytös on juuri sitä mitä en vesimiehenä ole ansainnut vesimiehenä sanon että pystyn hurmaamaan sen naisen viemään alttarille vielä jonain päivänä toisaalta on nautin suunnattomasti kun skorpioni nainen ärsyyntyy ja raivoaa ärsytän usein sitä lisää vesimiehen elämä ei aina ole helppoa naisten kanssamenneet on menneitä nykyisin olen täysin muuttunut vesimies-mies

        Kyllä - olemme pitkävihaisia.. :D Tai ainakin itse olen.. Virheisiin ei ole kanssani todellakaan varaa, sillä takaisin ei ole tulemista, ja sen olen myös aina tehnyt selväksi.

        Ja KYLLÄ - todellakin olet ansainnut tuollaisen käytöksen Vesimiehenä. Voin sanoa omalta kohdaltani, että jos mua oltaisiin kohdeltu noin, anteeksi en antaisi, tai saattaisin.. Mutta vääryyttä en koskaan unohtaisi, ja kostaisin sen vielä joskus..

        Mutta, en ole voinut tässä lukiessani huomata tuota Ah, niin IHANAN MIEHEKKÄÄN VESIMIES MIEHEN tuttua tyyliä.. -.-

        Pakko tuumata vain, että sun viestit on aika ristiriitaisia.. Ensin uhoat saavasi kaikki skopunaiset "polvilleen", ja kuinka skopunainen tottuu vesimies miehen elämäntyyliin jne jne kaikkea muuta turhanpäiväistä uhoa.. (viittaan näillä siis aiempiin Vesimies-miehen viesteihin, joita olen lukenut huvittuneena - kuten varmasti moni muukin..)

        Jos saan kysyä :) Milloin sä oikein lopetat nämä samat jankkaukset, melkein jokaisessa viestissä on samanlainen sisältö.. :)


      • rapurallaa72
        vesimies-mies kirjoitti:

        onko skorpioni naiset todella pitkävihasia siis jos kerran mokaa niin ei anteeksi saa vai hhuhuh en puolustele tekoani mutta mielestäni tollanen vihottelu ja äksyily suorastaan vittumainen käytös on juuri sitä mitä en vesimiehenä ole ansainnut vesimiehenä sanon että pystyn hurmaamaan sen naisen viemään alttarille vielä jonain päivänä toisaalta on nautin suunnattomasti kun skorpioni nainen ärsyyntyy ja raivoaa ärsytän usein sitä lisää vesimiehen elämä ei aina ole helppoa naisten kanssamenneet on menneitä nykyisin olen täysin muuttunut vesimies-mies

        Enkä antaisi minäkään, vaikka olen rapu.


      • meni taas
        vesimies-mies kirjoitti:

        onko skorpioni naiset todella pitkävihasia siis jos kerran mokaa niin ei anteeksi saa vai hhuhuh en puolustele tekoani mutta mielestäni tollanen vihottelu ja äksyily suorastaan vittumainen käytös on juuri sitä mitä en vesimiehenä ole ansainnut vesimiehenä sanon että pystyn hurmaamaan sen naisen viemään alttarille vielä jonain päivänä toisaalta on nautin suunnattomasti kun skorpioni nainen ärsyyntyy ja raivoaa ärsytän usein sitä lisää vesimiehen elämä ei aina ole helppoa naisten kanssamenneet on menneitä nykyisin olen täysin muuttunut vesimies-mies

        "en puolustele tekoani mutta mielestäni tollanen vihottelu ja äksyily suorastaan vittumainen käytös on juuri sitä mitä en vesimiehenä ole ansainnut"

        Olet ansainnut ihan kaiken ja tuollainen provosointi ei ole edes hauskaa, eikä ärsyttävää jos niin luulit, joten voit lopettaa sen. Et kuluta meidän aikaamme etkä ärsytä meitä, vaan kulutat ihan omaa aikaasi tuollaiseen joutavanpäiväiseen alkeelliseen pelleilyyn.

        Halusin tämän vain sanoa ettet kuvittele että olisit tehnyt jotain merkityksellistä. Katsos kun hyvä provo on joko hauska tai sitten hyvin ärsyttävä ja sinun ei ole kumpaakaan, ei edes säälittävää.


      • Tai kiven sisään
        meni taas kirjoitti:

        "en puolustele tekoani mutta mielestäni tollanen vihottelu ja äksyily suorastaan vittumainen käytös on juuri sitä mitä en vesimiehenä ole ansainnut"

        Olet ansainnut ihan kaiken ja tuollainen provosointi ei ole edes hauskaa, eikä ärsyttävää jos niin luulit, joten voit lopettaa sen. Et kuluta meidän aikaamme etkä ärsytä meitä, vaan kulutat ihan omaa aikaasi tuollaiseen joutavanpäiväiseen alkeelliseen pelleilyyn.

        Halusin tämän vain sanoa ettet kuvittele että olisit tehnyt jotain merkityksellistä. Katsos kun hyvä provo on joko hauska tai sitten hyvin ärsyttävä ja sinun ei ole kumpaakaan, ei edes säälittävää.

        Annat itestäsi erittäin agressiivisen kuvan.
        Vaikutat täydellisen arvaamattomalta.
        Et ole muuttunut mies vaikka niin luuletkin.
        Pakkomielteet hallitsevat selvästi sinua.
        Haluat ärsyttää kaikkia ja olet itseäsi täynnä.
        Ei sinuun mahdu kuin itsesi.
        Se tulee esiin kaikissa kirjoituksissasi
        joita täällä ympäriinsä on.
        Skopu.n..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe