Miten parvekkeella

saa käyttäytyä

Asun uudessa viehättävässä taloyhtiössä ja pidän paljon ihmisistä ja talosta muutenkin. Kaikki asukkaat ovat tietääkseni osakkaita eli vuokra-asujia ei tietääkseni ole. Taloyhtiössämme on lasitetut parvekkeet ja kesällä onkin mukava viettää parvekkeella aikaa. Ongelmana on kuitenkin yhden asunnunnon mieshenkilö joka liikuskelee parvekkeellaan välillä ilman rihmankiertämää. Eihän siinäkään nyt tietysti niin kauheasti olisi ongelmaa, mutta hän lisäksi saattaa elämöidä parvekkeella samalla, mm. paukuttaa mahaansa(aika isoa sellaista) ja samalla huudella jotain ihan älyttömiä juttuja. Hän tekee tätä siis talvellakin. Olin yhtenä päivänä laittamassa kynttilöitä parvekkeelle kun yhtäkkiä kuuluu kauhea vatsan rummutus ja sitten huuto päälle "MULLA ON PIERUA MAHAS!". Ihmettelen tämän miehen käytöstä, olen nähnyt hänet pihalla puolisonsa kanssa ja siellä hän käyttäytyy ihan normaalisti ja tervehtii, mutta sitten välillä on näitä kummallisia parveke esityksiä. Kerrankin hän heilu siellä parvekkeella alasti muka tanssien sellaisen välkkyvän valon tahtiin!

7

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännipäissähän

      näitä alastontansseja tekee mieli joskus esittää.
      Mutta älä välitä, satunnaistahan tuo.

      • on edes kännissä

        nähnyt joskus pihalla sen noiden episodien jälkeen niin ihan selvältä se on vaikuttanut ja autolla lähtenyt ajamaan. Luulen että on absolutisti!


      • vähintään yksi joukossa
        on edes kännissä kirjoitti:

        nähnyt joskus pihalla sen noiden episodien jälkeen niin ihan selvältä se on vaikuttanut ja autolla lähtenyt ajamaan. Luulen että on absolutisti!

        Joakiseen taloyhtiöön mahtuu vähintään yksi sekopää, ei voi mitään.
        Niitä pitää yrittää kestää ja olla kun ei huomaiskaan (tai muuttaa pois).

        Vähän samalta tuo kuullostaa kun yksi entinen naapurini, vanhapoika, joka soitteli kaikkien meidän naisten ovikelloja milloin milläkin tekosyyllä ja samoin liikuskeli aatamin asussaan ikkunoissa ja terassillaan.


      • aika hullulta
        vähintään yksi joukossa kirjoitti:

        Joakiseen taloyhtiöön mahtuu vähintään yksi sekopää, ei voi mitään.
        Niitä pitää yrittää kestää ja olla kun ei huomaiskaan (tai muuttaa pois).

        Vähän samalta tuo kuullostaa kun yksi entinen naapurini, vanhapoika, joka soitteli kaikkien meidän naisten ovikelloja milloin milläkin tekosyyllä ja samoin liikuskeli aatamin asussaan ikkunoissa ja terassillaan.

        Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että omalla parvekkeellaan saa liikkua minkälaisessa asussa haluaa,vaikka alasti ja pitää jopa ääntäkin,tosin ei mylvintää yöllä sallita. Minä en ainakaan omalta parvekkeeltani näe muiden saman talon saukkaiden parvekkeita, tietty jos pihalta katselee ja silloin näkyy. Mutta mitä sitten jos hän on alasti?
        Minä en alasti parvekkeellani liiku mutta ei voisi vähempää kiinnostaa jos joku haluaa näin tehdä. Tai taputella mahaansa.


    • videolle

      ja julkaise netissä! Tosin en tiedä onko laillista. Mutta jos tuon näkee esimerkiksi ulkoa niin julkistahan se mielestäni on!

      • vuokki

        Voi tulla meinaan syyte itelle. Mutta otappa vaikka kuva ja laita kyseiselle ihmiselle kirjeeseen se ja ystävällinen kirjelmä mukaan. Esim. Meidän lapset ovat ihmetelleet kun naapurin setä seisoo parvekkeella alasti. Sitten ne kyselee kaikenlaista että eikös se olekkaan mies kun ei sen pippeliä näy ollenkaan? Kyllä meidän isin pippeli näkyy ihan hyvin..... Jospa vaikka suojaisi edes perhekalleutensa sen jälkeen;) Voi tietty provosoida heiluttelemaan vehkeitä ensi kerralla että huomaatte että ne löytyy, jos on ihan hullu ihminen.


      • hyvä idea
        vuokki kirjoitti:

        Voi tulla meinaan syyte itelle. Mutta otappa vaikka kuva ja laita kyseiselle ihmiselle kirjeeseen se ja ystävällinen kirjelmä mukaan. Esim. Meidän lapset ovat ihmetelleet kun naapurin setä seisoo parvekkeella alasti. Sitten ne kyselee kaikenlaista että eikös se olekkaan mies kun ei sen pippeliä näy ollenkaan? Kyllä meidän isin pippeli näkyy ihan hyvin..... Jospa vaikka suojaisi edes perhekalleutensa sen jälkeen;) Voi tietty provosoida heiluttelemaan vehkeitä ensi kerralla että huomaatte että ne löytyy, jos on ihan hullu ihminen.

        Kuvakirje tulisi lähettää vaimolle, ja allekirjoitukseksi reilusti asunnon numero. Vielä parempi olisi jos allekirjoittajia olisi useampia. Vaimoparan häpeä saisi varmaan miehenkin hieljaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe