Luvattua kuntalisää ollaan perutaan!
Nokian kaupunki lupaili ennen vaaleja perheille kuntalisää kotihoidon tuen lisäksi. Nyt kun vaalit on käyty, ollaan lupausta tietenkin perumassa. Monet perheet ovat suunnitelleet jo tulevaisuuttaan ja lasten kotihoitoa luvattuun lisään perustuen ja ovat vaarassa jäädä taloudelliseen ahdinkoon.
Tee pieni hyvä teko, käy allekirjoittamassa nettiadressi osoitteessa
http://www.adressit.com/nokia-lisan_puolesta
Tiedän, etteivät adressit välttämättä ole mikään supermerkittävä vaikuttamiskeino, mutta ei sellaisen allekirjoittaminen ole keneltäkään pois. Eikä vie paljon aikaa. Aina kannattaa yrittää. Kiitos!
T: Nokialainen kotiäiti, joka oli kuntalisän toivossa jäämässä kotiin ja joutuu nyt miettimään alle 1-vuotiaan päiväkotiin laittamista
Luvattua kuntalisää ollaan perutaan!
kotiäitikö
3
394
Vastaukset
- kotiäitikö
Ja kirjoitusvihree lipsahti tärkeään asiaan kun muutin viestiä vähän... anteeksi! :D
- ihan hyvä
juttu, paitsi että se kuntalisä puuttuu todella monesta kunnasta ja kaikkeahan ne politiikot lupaa, mutta kannattaaa tehdä niitä omia päätöksiä vasta totellisten tekojen perusteella eli pitää sitä kuntalisää varmana vasta sen jälkeen kun se oikeasti on varmaa.
- se on niin
pieni ettei sillä mitään tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984